En om het JJHtje dan maar vol te maken:
Goed dat er wat dingen zijn besproken gisteravond... ik ben het vooral met Ll eens eigenlijk.
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 00:27 schreef Loveless85 het volgende:Najah, laat ik t zo zeggen. Het geklaag is er niet voor niks denk ik. Feit is dat gewoon best wat mensen de over the top TT's en over the top ranzigheid gewoon niet hoeven te zien.
Iedereen houdt volgens mij wel van een geintje, en ik zal de laatste zijn die hier heilig en braaf gaat zitten doen, want ik kan ook enorme kutopmerkingen maken of super fel in discussies zijn, maar er word misschien de laatste tijd zo gezeurd omdat het gewoon een kwestie van druppel -> emmer is.
Iedereen heeft zo z'n threshold waarbij het gevoel van "he moet dat nou" bereikt wordt. Die ligt bij iedereen anders, maar zoals gisteren met die foto van Q, dat ging mij dan ook echt te ver. Maar goed, los van dat ik een keer zal vragen of de TT's wat minder ranzig mogen ivm werk of dat zo'n keutel foto niet hoeft, gaat het voor mij niet. Dat wil niet zeggen dat iedereen zich meteen moet aanpassen aan alle gevoelens van anderen, dus als ik zoiets vraag en er komen wat opmerkingen als "je piept" of whatever, dan boeit me dat niet zo

, maar ik vind wel dat iedereen gewoon in staat moet blijven om aan te geven wat zijn/haar grenzen zijn. Greys die daarop wordt "aangevallen" (sterk gechargeerd woord, I know, just making a point

) vind ik dus niet echt okay
Ja, en laten we eerlijk zijn, Q heeft inderdaad soms de neiging bewust te choqueren (sorry liefurt, maar dat is zo, toch?

). Ik zou dat persoonlijk liever niet zo zien, maar so be it, maar ik kan me heel goed voorstellen dat sommige mensen dat echt te ver vinden gaan, en dat mag dan toch ook gewoon gezegd worden? Ik vind dat iets van wie kaatst moet de bal verwachten.
Wat ik dus zeker NIET fair vind is wanneer persoon Q wel bewust mag choqueren, maar wanneer persoon G daar niets meer over mag zeggen... (ik pak maar willekeurige letters in plaats van namen om het anoniem te houden

)
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje:
[sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...