1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Nou ik vind van niet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
In elk geval wel heel knap van je dát je gestopt bent met roken.
JE ZAL WEL MOETENquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik vind van niet.
Ik was in februari al gestopt, en in augustus weer begonnen.
Dus nu geloof ik helemaal nooit meer dat het goed gaat en dat k het vol kan houden
quote:
Het zit je echt niet mee he?quote:
TT waarmaken jijquote:
En?quote:
Proberen kan geen kwaad!quote:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga slapen mensenTruste!
![]()
Kusje voor Q idd
Morgen is computerloze dag hierquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Proberen kan geen kwaad!![]()
Ik denk écht dat meer frisse lucht jou goed zal doen, ga je ook beter van slapen.
@Cat, je UI doet het weer, zie je?
Trusten!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Enfermera het volgende:
Ik ga slapen mensenTruste!
![]()
Kusje voor Q idd
Nee jij bent een fijne volhouderquote:
quote:
Trek het niet in het extreme meteen he, je moet een middenweg zien te vinden.quote:
JAAAA!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Proberen kan geen kwaad!![]()
Ik denk écht dat meer frisse lucht jou goed zal doen, ga je ook beter van slapen.
@Cat, je UI doet het weer, zie je?
Goed plan Q. En lekker naar buiten, frisse lucht happen en gezellige dingen doen met MM.quote:
Dikkie mag geen flinke stukken. Dikkie heeft artrose remember?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee jij bent een fijne volhouder![]()
Anyhow, ik neem toch wel aan dat je MINSTENS drie keer per dag een flink stuk gaat lopen met die dikke of niet dan?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nu kom ik er niet meer onderuit he...![]()
Mijn naam is ALTER-EGO, ookwel A-E, ben vrouwelijk, heb vier katten, waarvan 3 katermannen en 1 poezelin, ik heb een lief en een zoon en dawast wel denk ik.
Truste kuthoerrrrrrrrrrr!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik pleur de pc uit. Nog ff liggen en dan slapen.![]()
trusten iedereen!
Truste Qquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef Qwea het volgende:
Nou, ik pleur de pc uit. Nog ff liggen en dan slapen.![]()
trusten iedereen!
Toch vind ik het knap van je, dat je het in elk geval weer probeert.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ik vind van niet.
Ik was in februari al gestopt, en in augustus weer begonnen.
Dus nu geloof ik helemaal nooit meer dat het goed gaat en dat k het vol kan houden
A-HEM!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nu kom ik er niet meer onderuit he...![]()
Mijn naam is ALTER-EGO, ookwel A-E, ben vrouwelijk, heb vier katten, waarvan 3 katermannen en 1 poezelin, ik heb een lief en een zoon en dawast wel denk ik.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En?
Naam, woonplaats, pincode, aantal huisdieren, schoenmaat en heb je naar Domino Day gekeken?
Nou, je kan ook 10 minuten lopen en lekker ergens gaan zitten met m.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dikkie mag geen flinke stukken. Dikkie heeft artrose remember?
Kloptquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Trek het niet in het extreme meteen he, je moet een middenweg zien te vinden.
Je kunt best af en toe lekker even computeren of je neus hier laten zien als je daar zin in hebt, maar van een hele dag binnen hangen wordt niemand blij
Cattepatatje tochquote:
ik heb zojuist besloten dat we morgen een kipje gaan delen op de marktquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, je kan ook 10 minuten lopen en lekker ergens gaan zitten met m.
Overal is een oplossing voor te bedenken hoor
Naam, woonplaats, ****, 4, 38/39 en nee, ik kijk geen tv.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En?
Naam, woonplaats, pincode, aantal huisdieren, schoenmaat en heb je naar Domino Day gekeken?
Thnx.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Toch vind ik het knap van je, dat je het in elk geval weer probeert.
Ik heb het opgeven van roken al opgegeven.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb zojuist besloten dat we morgen een kipje gaan delen op de markt
He, we hebben dezelfde pincodequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
Naam, woonplaats, ****, 4, 38/39 en nee, ik kijk geen tv.
Wattisutquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef trainfreak het volgende:
* trainfreak gaat morgen waarschijnlijk naar de eurodogshow in Kortrijk (België)
Bedoel je mijn sig? Hij is goed gejat.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Cattepatatje toch
Ik vind jouw argumenten tekst heel slim trouwens(hieronder)
Daar doe ik het voor.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Naam, woonplaats, ****, 4, 38/39 en nee, ik kijk geen tv.
Goed zo!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt
Ik ga morgenvroeg lekker ontbijten om 11u ofzo... dan lekker naar de markt.. handschoenen scoren, kipje eten. Dan misschien nog ff langs vrienden wat drinken. Rond 15u zal ik wel ergens mn mail checken ofzo/ mn neus laten zien. En dan rond 16u een boekje lezen ofzo. 17u koken. Eten, dan naar de studio als ik me goed voel.
iig wel minder dan ik reeds doe met dat computeren.
Oh tof, daar showen vrienden van mequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef trainfreak het volgende:
* trainfreak gaat morgen waarschijnlijk naar de eurodogshow in Kortrijk (België)
Ik wacht nog op het moment dat je FIPOOOOOOOO roept op blz 6!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had het ff druk, maar ik wilde het perse typen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |