Een stalker Een lurker van dit topic.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hoi, jaja gelukkig welen wie ben jij?
Ik vind het gewoon heel kut om met koppijn te lopen. Vooral ook omdat ik 's nachts niet meer lekker slaap, en ik zo labiel als de tering benquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, maar dát is dus het feit dat je lichaam aan de medicatie moet wennen. Die hoofdpijn gaat echt wel over. En anders, als het na een tijdje nog niet over is, dán ga je eens om iets anders vragen. Niet nu al, je geeft het geen gelegenheid om te wennen en te werken.
Alter-Ego heeft gezegd dat ze sinds de asielactie al af en toe meeleest en nu toch maar mee kwam kleppen. Gezellig! En grappig, omdat je merkt dat ze ons al 'kent' en wij haar nog niet!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ik dacht Whut! en zocht naar de W van Walterego
Ik heb op de bank gelegen, film gekeken. Had ik ook hoofdpijn.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
Oh en Q, probeer ook eens rustig te doen, en dat bedoel ik niet rot.
Doe eens een avondje lekker niets, kalmeer een beetje. Op die computer tekeer gaan helpt ook niet bepaald tegen hoofdpijn kan ik me zo voorstellen namelijk
Jij hebt je vast moeten voorstellenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een stalker Een lurker van dit topic.
Snap ikquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heel kut om met koppijn te lopen. Vooral ook omdat ik 's nachts niet meer lekker slaap, en ik zo labiel als de tering ben
*diep zucht*
Je hebt waarschijnlijk ook wel haske gelijk hoor. En koppijn en stemmingswisselingen zijn ook bijwerkingen die in de bijsluiter staan. Maar het is gewoon af en toe totaal kut om te handelen
Gaan slapenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb op de bank gelegen, film gekeken. Had ik ook hoofdpijn.
Ik zou niet weten wat ik anders zou moeten doen. Tips?
Nou , wat afwassen, wat stofzuigen, veel meer doet ze niet op een dag, denk dat dat nog wel meevalt hoor!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:24 schreef Greys het volgende:
Oh en Q, probeer ook eens rustig te doen, en dat bedoel ik niet rot.
Doe eens een avondje lekker niets, kalmeer een beetje. Op die computer tekeer gaan helpt ook niet bepaald tegen hoofdpijn kan ik me zo voorstellen namelijk
Nou, of het voor die abcessen was/is weet ik nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Om ff bot te zijn; Ja.
Wat Greys zegt, het zijn paardemiddelen, maar das niet voor niks. Je moet er ff aan wennen, en ff doorbijten. Ik heb je ergens zelf horen zeggen dat dit een stootkuur was om eea te verhelpen (oa die abcessen). Helaas gaat dat niet zonder bijwerkingen. Het zijn geen wondermiddeltjes helaas...
quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon heel kut om met koppijn te lopen. Vooral ook omdat ik 's nachts niet meer lekker slaap, en ik zo labiel als de tering ben
*diep zucht*
Je hebt waarschijnlijk ook wel haske gelijk hoor. En koppijn en stemmingswisselingen zijn ook bijwerkingen die in de bijsluiter staan. Maar het is gewoon af en toe totaal kut om te handelen
En je mag er geen aspirientje bij nemen ofzo? Een ander soort pijnstiller?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb op de bank gelegen, film gekeken. Had ik ook hoofdpijn.
Ik zou niet weten wat ik anders zou moeten doen. Tips?
Weet je, hoe meer je je tegen die hoofdpijn en andere bijverschijnselen verzet, hoe meer je er last van houdt. Het is gemakkelijk gezegd vanaf de zijlijn maar als jij je rust neemt en acepteert dat dit er nu even bijhoort, dan denk ik dat die hoofdpijn een minder grote rol gaat spelen. Echt.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
*diep zucht*
Precies. Ik heb boodschappen gedaan. Das een unicum. Ik kom om 11u mn bed uit rollen, was af en stofzuig en ga koken. Maar vreet ik niet uit.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou , wat afwassen, wat stofzuigen, veel meer doet ze niet op een dag, denk dat dat nog wel meevalt hoor!
Q, ik heb es 3 weken prednison geslikt, ik werd dr echt zooooooo ziek van![]()
Buikpijn, bloed in mn ontlasting, ik werd helemaal hyper, ik draaide echt door.
Maar mn longen werden wel beter![]()
Dus tis echt ff t een voor t ander, en je weet dat t maar tijdelijk is.
Tot nu toe ben ik daar nog onderuit gekomen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij hebt je vast moeten voorstellenen zo niet dan mag dat nu vast wel toch?
![]()
Met niets doen bedoelde ik een avond zonder computerquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou , wat afwassen, wat stofzuigen, veel meer doet ze niet op een dag, denk dat dat nog wel meevalt hoor!
Q, ik heb es 3 weken prednison geslikt, ik werd dr echt zooooooo ziek van![]()
Buikpijn, bloed in mn ontlasting, ik werd helemaal hyper, ik draaide echt door.
Maar mn longen werden wel beter![]()
Dus tis echt ff t een voor t ander, en je weet dat t maar tijdelijk is.
Jawel, ik mag paracetamol nemen. Ik heb al 2 gehad. Die werken niet. Neem er zo nog maar 2. Ibuprofen mag ik niet... en daarna komt de morfine die ik nog heb.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En je mag er geen aspirientje bij nemen ofzo? Een ander soort pijnstiller?
Dat zou je nog even kunnen navragen. Maar NIET om andere medicatie vragen voor je andere klachten, anders blijf je aan de gang. En neem eens lekker wat vaker een warme douche op je nek ofzo. En, heel raar misschien, ga wat vaker de buitenlucht in overdag. Misschien slaap je dan 's nachts beter als je vaker overdag een flinke wandeling maakt.
Misschien moet je dat dan juist eens gaan veranderen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Ik heb boodschappen gedaan. Das een unicum. Ik kom om 11u mn bed uit rollen, was af en stofzuig en ga koken. Maar vreet ik niet uit.
oohquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Met niets doen bedoelde ik een avond zonder computer
Daar heb je wel een punt idd.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moet je dat dan juist eens gaan veranderen?
Maak minstens drie lange wandelingen buiten als je verder toch niets doet. De frisse lucht kan ook geen kwaad voor je hoofdpijn.
In elk geval wel heel knap van je dát je gestopt bent met roken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik hoop trouwens dat ik komende nacht beter slaap dan vannacht![]()
Ik heb het echt 6 uur zien worden op de wekker![]()
Maar so far is dat de enige bijwerking die ik merk van het stoppen met roken en ik ben nu helemaal nog niet moe ook![]()
Probeer wat ritme te krijgen voel je je ook beterquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Precies. Ik heb boodschappen gedaan. Das een unicum. Ik kom om 11u mn bed uit rollen, was af en stofzuig en ga koken. Maar vreet ik niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |