Waar heb je die vandaan? Ben er zelf ook heel erg benieuwd naar nml.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef IrishBastard het volgende:
Piet, de Wave invite is al binnenNogmaals bedankt!
ben 4e jaars bijnaquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
De HAN heeft een minor evenementenmanagement en theatermanagement. Ga zelf een minor in het buitenland doen. Evenementenmanagement minor is me ook afgeraden door mijn SLB-er omdat hij niet veel toevoegd t.o.v. het Evenementenmanagement in het B-cluster.
Hoeveelste jaars ben je? Al stage gehad?
Zoveel stelt het niet voor, klasgenoot van me doet het nu en die organiseren een pooltoernooiquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben 4e jaars bijnaik heb nog niks van event gehad dus voor mij miss wel grappig die minor
ja dahag toen ik 15 was heb ik n lanparty voor 60 man gedaan, flikker maar mooi op met pooltournooitjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zoveel stelt het niet voor, klasgenoot van me doet het nu en die organiseren een pooltoernooi
Dat is CE ja. Maar er zijn nu iig wel objectieve maten voor. En het is strict gesproken ook geen keurmerk maar een markering. Keurmerk moet door een externe instantie getest worden (al is dat bij gevaarlijke producten bij CE ook het geval).quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb trouwens ooit iets gehoord over die keurmerken, weet niet of het dat CE keurmerk is... maar dat het ging om veiligheid en dat je als fabrikant zijnde het op je product mocht zetten als je vond dat het veilig was. Was dus geen objectieve maat voor.
Lekker keurmerk
Ik....moet...ook....quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:44 schreef Dupje het volgende:
Zow ik ben weer onder de levenden. Gister hele avond in de Underground geweest
En wat valt er onder de definitie gevaarlijk?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is CE ja. Maar er zijn nu iig wel objectieve maten voor. En het is strict gesproken ook geen keurmerk maar een markering. Keurmerk moet door een externe instantie getest worden (al is dat bij gevaarlijke producten bij CE ook het geval).
Zwaardere machines waar je lichaamsdelen in kwijt kan raken. En medische hulpmiddelen. En vast nog wat andere dingen. Zonwering en rolluiken niet, obviously.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En wat valt er onder de definitie gevaarlijk?
PM je gmail-shit ff.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef AMDB het volgende:
Waar heb je die vandaan? Ben er zelf ook heel erg benieuwd naar nml.
Klinkt als een prima definitiequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zwaardere machines waar je lichaamsdelen in kwijt kan raken. En medische hulpmiddelen. En vast nog wat andere dingen. Zonwering en rolluiken niet, obviously.
Haha sorry hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik....moet...ook....
* AMDB heeft hevige NDRGRND-afkickverschijnselen
Oh en het is NDRGRND
Als je nog invites over hebt Piet? Ik wil ook wel even kijken naar de golfjesquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik....moet...ook....
* AMDB heeft hevige NDRGRND-afkickverschijnselen
Oh en het is NDRGRND
Ik vind de muziek leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:06 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk aan de NDRGRND? Ben er één keer geweest, maar vond er niet heel veel aan (kan aan de avond liggen hoor)
donequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
PM dan gewoon, stelletje wijven.
quote:
wat moet jequote:
Finding Nemo!!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:44 schreef IrishBastard het volgende:
Ik had 'm dus van Piet
Google Wave, ride the wave duuuuude!
[ afbeelding ]
wie staat er opquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef morgane het volgende:
[..]
Finding Nemo!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb een Nemo deurmat
Daar ben ik al zo lang niet meer geweest, is het nog een beetje leuk? Ik vind ht er de laatste jaren nogal achteruit gegaan.. Vroeger (toen het nog de gonzo wasquote:
smakelijk, gewoon thuis of ''uit'' ?quote:
owkayquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:14 schreef IrishBastard het volgende:
Uurtje, zo was het bij mij net iig
Ik vind het heel leuk, maar het was wel heel druk. Dat is wel minder dan. En dat dansen als een malle hoort er nog steeds bijquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Daar ben ik al zo lang niet meer geweest, is het nog een beetje leuk? Ik vind ht er de laatste jaren nogal achteruit gegaan.. Vroeger (toen het nog de gonzo was) kwam ik er best vaak eigenlijk. Leuke altenatieve muziek, beetje dansen als een malle
Nemo is tofquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:13 schreef morgane het volgende:
[..]
Finding Nemo!!!![]()
![]()
![]()
Ik heb een Nemo deurmat
waar was die nu nog te halenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nemo is tof.
Ik ga zo m'n tv ophalen
Apeldoornquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waar was die nu nog te halen?
neem de fokstok gelijk ff mee, die ligt op de routequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Apeldoorn.
Maar goed, het verschil tussen Apeldoorn en Duiven is ook nog wel te overzien. En het is makkelijker dan bezorgen... aangezien ik nooit thuis ben moet dat bij mn ouders, moet ik 'm alsnog daar ophalen. Dan liever zo, is nog goedkoper ook. Bezorgen kost 30 euro ofzo.
Volg je die shit nog steeds?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
neem de fokstok gelijk ff mee, die ligt op de route
Maar ik heb meer te doenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:31 schreef swarmahoer het volgende:
niet helemaal op de route, maar met n kleine bocht kan je dr langs komen
Ik heb al weekendquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe ga je de tv aansluiten op je pc? En waag het eens te zeggen met s-vhs
Zoals het hoort. Heb dat hier ook, en dan op een gegeven moment 1080p films kijkenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
DVI to HDMI.. Het wordt een beeldscherm waar ik video's enzo op kan afspelen, het hoeft geen tweede desktop te worden.
Zoals Dupje al zei: goede muziek die ze daar draaien.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:06 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk aan de NDRGRND? Ben er één keer geweest, maar vond er niet heel veel aan (kan aan de avond liggen hoor)
Jij snapt mijn planquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoals het hoort. Heb dat hier ook, en dan op een gegeven moment 1080p films kijken
Ik stond iig verbaast toen ik het voor het eerst zag.
De laatste keren dat ik er was (toch wel een half jaar geleden denk ik) viel dat juist heel erg tegen, van die popiopie britpop troep de hele avondquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:43 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zoals Dupje al zei: goede muziek die ze daar draaien.
En de dj's die er staan zijn ook allemaal zeer bekwaam in het draaien met een rode draaid door de muziek. Je hoort de stijlen langzaam evolueren naar een volgende en je hebt dus geen van de hak op de tak stijlen door elkaar heen
DVD rips zijn nog goed te kijken hoor, maar als je bazen shit wil is een BR rip of 720p wel het minimum jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij snapt mijn plan. Weg met die matige dvd-rips
Ben zelf wel fan van een beetje britpop. In het begin van de avond en het einde van de avond zijn de wat alternatievere platen. Enige irritante is dat het tegenwoordig pas om 2 uur druk lijkt te worden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
De laatste keren dat ik er was (toch wel een half jaar geleden denk ik) viel dat juist heel erg tegen, van die popiopie britpop troep de hele avond
Vroeger toen ik er nog kwam was het veel meer divers en minder troep. Is zelf zo dat ik mijn paspoort er een keer verloren was en dat ze de week erop naar me toe kwamen, "Jij bent toch die gast die altijd Southern Comfort drinkt? ik heb je paspoort gevonden, man" Toffe toko destijds.
Daar geef ik dan weer niks omquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:47 schreef morgane het volgende:
Ik ben jaloers!!
Maar ik heb weer alle AH hamsterknuffels en een Meneer de Uil
Nee voor gratis bier moet ik in de dollars zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ben zelf wel fan van een beetje britpop. In het begin van de avond en het einde van de avond zijn de wat alternatievere platen. Enige irritante is dat het tegenwoordig pas om 2 uur druk lijkt te worden.
Ben er zelf ook een keer kaartje voor m'n jas kwijtgeraakt, ook gewoon teruggebracht door iemand![]()
ook krijg ik er af en toe gratis bier
Ik ga 't via LAN proberen, geen idee of dat gaat lukken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
Hoe ga je de tv aansluiten op je pc? En waag het eens te zeggen met s-vhs
Wat voor een tv-meubel heb je? Ik heb misschien wel interesse.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:51 schreef Mikkie het volgende:
Wel kut, het tv-meubel dat ik heb past er dadelijk helemaal niet meer bij dus daar wil ik ook vanaf. Hopen dat ik het allemaal verkocht krijg, en bovendien dus nog iets nieuws kopen... Er is een hoop moois te koop, maar da's allemaal behoorlijk duur en past bovendien niet in m'n bij elkaar geraapte kamer
Dollars ben ik nog nooit geweest in Nijmegenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee voor gratis bier moet ik in de dollars zijn
2 uur is toch opzich niet zo erg als het dan pas druk wordt? Ik heb het vaak genoeg gehad dat het er zo druk was dat ik iet eens een biertje kon drinken op de dansvloer zonder dat een stel dozen deze omstootten. Ook niet leuk.
Ja hele moderne tv's hebben daar tegenwoordig ook een interface voor. Heel cool allemaal.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ga 't via LAN proberen, geen idee of dat gaat lukken.
Ook interesse in de tv erbij?quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:55 schreef morgane het volgende:
[..]
Wat voor een tv-meubel heb je? Ik heb misschien wel interesse.
Leuk en aardig drukte, maar als ik uit ben moet ik wel mijn biertje kunnen drinken zonder dat men deze omknaltquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:57 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dollars ben ik nog nooit geweest in NijmegenLeuke tent?
Ik hou wel van een beetje drukte, en zeker in een danscafé mag dat wel. Als ik rustig bier wil drinken ga ik naar een kroeg toe
Okay danquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:00 schreef morgane het volgende:
Nee sorry, heb pas een nieuwe Philips tv gekochtmaar leuk geprobeerd
Heehoooquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:04 schreef Californium het volgende:
Yo!
Ja ik ook, een LANkabel kost vrijwel niets (en heb ik liggen). Een HMDI daarentegenquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:59 schreef HostiMeister het volgende:
Ja hele moderne tv's hebben daar tegenwoordig ook een interface voor. Heel cool allemaal.
Ben benieuwd hoe dat werkt.![]()
De vriend van mijn zusje werkt bij een bedrijf dat dergelijke tv's aanpast. Dan hebben ze een 60"lcd waar ze de boordpc uitslopen en dan een dikkere versie van inzetten met bijbehorende pimpshit als een eigen sdk voor touchscreensoftware. Zeer high tech allemaal
HDMI valt mee hoor, DVI - HDMI kost 15 of 20 euro ofzo. Prima te overzien.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik ook, een LANkabel kost vrijwel niets (en heb ik liggen). Een HMDI daarentegen, zou wel een goedkope oplossing zijn.
Vraag me alleen af hoe dat werkt... Een standaard windows share met ondersteunde files? Dat zou inhoudemn dat de tv dus resolutie, codec, en afspelen moet regelen... Klinkt tof in theorie maar ik denk niet dat het het haalt bij aansluiten met HDMI waardoor je pc die zooi allemaal moet regelen... Wel tofquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik ook, een LANkabel kost vrijwel niets (en heb ik liggen). Een HMDI daarentegen, zou wel een goedkope oplossing zijn.
De nieuwe tv's kunnen divx, xvid etc aan, dus zo zou dat moeten werken ja. Nu de praktijk nogquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:09 schreef HostiMeister het volgende:
Vraag me alleen af hoe dat werkt... Een standaard windows share met ondersteunde files? Dat zou inhoudemn dat de tv dus resolutie, codec, en afspelen moet regelen... Klinkt tof in theorie maar ik denk niet dat het het haalt bij aansluiten met HDMI waardoor je pc die zooi allemaal moet regelen... Wel tof
Ja ok, dat kan een oude dvd speler ook nog, maar ik weet nog precies wat voor rotzooi dat gaf in den beginnequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De nieuwe tv's kunnen divx, xvid etc aan, dus zo zou dat moeten werken ja. Nu de praktijk nog.
Waarom schreeuw je zo?!quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:05 schreef Californium het volgende:
What up!
of je pakt een Xtreamer van 100 euro en je kan alles vanaf een hdd of netwerk streamen naar je pcquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De nieuwe tv's kunnen divx, xvid etc aan, dus zo zou dat moeten werken ja. Nu de praktijk nog.
Hij is tegenwoordig duurderquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:13 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
of je pakt een Xtreamer van 100 euro en je kan alles vanaf een hdd of netwerk streamen naar je pcPS3 doet dat trouwens ook best aardig
Ik wil ook nog een streaming mediaplayer kopen aangezien mijn PS3 niet met alle formaten en ondertiteling overweg kan. Bij de mycom hadden ze deze Wd in de aanbieding voor 110 euro geloof ik.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef royjn het volgende:
[..]
Hij is tegenwoordig duurder
Ik heb hem bij Bol besteld maar hij moet nog binnen komen.
Had al een mailtje gehad dat de levering vertraagd was grmbl
Is het via de PS3 mogelijk een divx af te spelen (via netwerk, vanaf computer) met een apart .srt bestand voor ondertiteling? Of moet je die er echt inzetten?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:22 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik wil ook nog een streaming mediaplayer kopen aangezien mijn PS3 niet met alle formaten en ondertiteling overweg kan. Bij de mycom hadden ze deze Wd in de aanbieding voor 110 euro geloof ik.
heb net mn versterker binnen, dus ff sparen
gaat prima met playstation media center (freeware)! Ook HD materiaal is prima te streamen. Wel zorgen dat de namen van srt en xvid hetzelfde zijn en zonder leestekens in de titelquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is het via de PS3 mogelijk een divx af te spelen (via netwerk, vanaf computer) met een apart .srt bestand voor ondertiteling? Of moet je die er echt inzetten?
goede vraag, ik weet namelijk nog dat toen ik de xbox360 als mediabox gebruikte deze geen ondertitles ondersteunde. Zo heb ik ooit zelf een Spaanse film met subtitles die ingebakken zaten moeten decoderenquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Is het via de PS3 mogelijk een divx af te spelen (via netwerk, vanaf computer) met een apart .srt bestand voor ondertiteling? Of moet je die er echt inzetten?
Dus je moet er nog wel iets voor downloaden? Doe regelmatig films streamen via de PS3 maar dat werkte nooit met ondertitelingquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:25 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
gaat prima met playstation media center (freeware)! Ook HD materiaal is prima te streamen. Wel zorgen dat de namen van srt en xvid hetzelfde zijn en zonder leestekens in de titel
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:34 schreef AMDB het volgende:
ROFL
Fietsen hier wat scholieren over de parkeerplaats, en willen via het gras het fietspad weer op, maar daar staan paaltjes tussen, en op het moment dat ik dacht: daar gaat nog een keer iemand vallen! Pleurt 1 van die gasten over zo'n paaltje heen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:34 schreef AMDB het volgende:
ROFL
Fietsen hier wat scholieren over de parkeerplaats, en willen via het gras het fietspad weer op, maar daar staan paaltjes tussen, en op het moment dat ik dacht: daar gaat nog een keer iemand vallen! Pleurt 1 van die gasten over zo'n paaltje heen
daar gaat me koffiequote:Op vrijdag 13 november 2009 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fiets ik over de parkeerplaats met mijn matties, flikker ik over een paaltje! Staat er een geniepige kampsjaak me uit te lachen
Ook goeiemiddag.quote:
Als het uni-automatenkoffie was heb ik mogelijk je leven gered!quote:
Dat is idd het geval...ben je eeuwig dankbaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het uni-stagebedrijven automatenkoffie was heb ik mogelijk je leven gered!
hoelaat zijn we uitgenodigdquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar ik heb meer te doen.
Tv ophalen en meteen alle shit aansluiten hier thuis, zodat ik vanavond onder 't genot van een pilsje een mooie film kan kijken!
Jij en mikkie zijn de laatste tijd wel dikke pik mik zeg!quote:
Waar staat SLP_ voor? S. Loves Piemels?quote:
Ik dacht dat Dikke Mik zijn nickname was voor 'Little Mikkie'quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dikke Mik zijn met Mikkie is nooit grappig.
*padumpum tsssh*quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar staat SLP_ voor? S. Loves Piemels?
Die vond ik stiekem best grappigquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dikke Mik zijn nickname was voor 'Little Mikkie'
Goed geradenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar staat SLP_ voor? S. Loves Piemels?
Nog zoekende? Naar het schijnt heeft Mikkie nogal een unitquote:
nee die mag swarma hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog zoekende? Naar het schijnt heeft Mikkie nogal een unit
Ja Dikke Mik!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog zoekende? Naar het schijnt heeft Mikkie nogal een unit
Ik ben meer het type gehaktstaaf, mocht SLP niet van smulrollen houdenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja Dikke Mik!
Hou je van smulrollen SLP?
Ow, je hebt al een eigen unit om mee te spelen?quote:
Ik heb een Noordzee garnaal!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben meer het type gehaktstaaf, mocht SLP niet van smulrollen houden
Nou heeft SLP hier iig keuze genoegquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een Noordzee garnaal!![]()
Als misschien is meer van vis dan van vlees!
Naar het schijnt is Pietje het type winterpeen (of bospeen) ben je daar content mee?quote:
Haha, toen ie 12 was! Nu, heeft ie een courgette drie-traps rakette!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Naar het schijnt is Pietje het type winterpeen (of bospeen) ben je daar content mee?
Damn, daar zou ik geen degens mee willen kruisen danquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, toen ie 12 was! Nu, heeft ie een courgette drie-traps rakette!
Tja, over tien jaar heeft ie een rughernia van het mee zeulen van zijn vorstelijke groentenstamper!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, daar zou ik geen degens mee willen kruisen dan
Kiek 'm goaaan!quote:
gastquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, over tien jaar heeft ie een rughernia van het mee zeulen van zijn vorstelijke groentenstamper!
Merleyn, leeft ie nog?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:59 schreef Dupje het volgende:
Jaaaaaaaa Dollars is ook leuk. Ga meestal nu naar Merleyn, Dollars of NDRGRND
heeft die ook een toverstaf of nietquote:
Alsof jij niet besprenkeld bent met zijn feeënpoeder!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heeft die ook een toverstaf of niet
poeder?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof jij niet besprenkeld bent met zijn feeënpoeder!
*pfffuh*quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:30 schreef IrishBastard het volgende:
Of Merleyn is geholpen, waardoor 'ie nu een poedercoater is
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fiets ik over de parkeerplaats met mijn matties, flikker ik over een paaltje! Staat er een geniepige kampsjaak me uit te lachen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dikke Mik zijn met Mikkie is nooit grappig.
Dan haakt elke vrouw afquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, toen ie 12 was! Nu, heeft ie een courgette drie-traps rakette!
misschien is het in het geval van Merlyn meer *poef*quote:
die post las ik vanmiddag ook alquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:55 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, m'n nieuwe tv vereist een ander tv-meubel. Op zich leuk, maar ik moet wel eerst deze shit verkocht hebben.
wasmachine fail?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bedrijven die niet op zaterdag bezorgen.
ja, dus jij wil mensen dan maar 56 uur laten werken omdat jij zo nodig op za je pakketje wil hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet perse morgen, maar sommige mensen werken gewoon 40 uur.
Ik heb er nu geenquote:
Dus nou heb je een nieuwe tv, kun je 'm niet in de kamer zetten?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:55 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, m'n nieuwe tv vereist een ander tv-meubel. Op zich leuk, maar ik moet wel eerst deze shit verkocht hebben.
ach, dan ga je nog een keertje bij mamma wassenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er nu geen. Maar daar gaat 't idd om
.
Je zou idd wel verwachten dat dat soort materialen bezorgd kunnen wordenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er nu geen. Maar daar gaat 't idd om
.
Ja, maar dus niet op zaterdag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef IrishBastard het volgende:
Je zou idd wel verwachten dat dat soort materialen bezorgd kunnen worden
Ik wilde eerst even kijken of het zou staan, maar ik vind het meubel niet mooi. Het enige grijze in m'n kamer, dat past niet. Dus dat wordt zoeken naar een zwart kastje. Heb al iets leuks gezien bij Ikea, maar eerst moet dit ding weg...quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die post las ik vanmiddag ook alzet m op v&a
Jawel, alleen heb ik nu ook nog een oude breedbeeld tegen de muur aan geparkeerd staan waar ik niks mee doequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus nou heb je een nieuwe tv, kun je 'm niet in de kamer zetten?
2 tv's voor elkaar zettenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, alleen heb ik nu ook nog een oude breedbeeld tegen de muur aan geparkeerd staan waar ik niks mee doe
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
2 tv's voor elkaar zettenStaat wel briljant
Of dual screen setup, met tv's
Nerdsquote:
Oh ja chill, zijn die twee weken nu geweest? Ik ga ff kijken of ik me kan inschrijven!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Nerds.
Straks maar even wat shizzle op MP zetten.
LR, ga je nog proberen te hockeyen volgende week?
Eén week is geweest, komende maandag is de tweede.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh ja chill, zijn die twee weken nu geweest? Ik ga ff kijken of ik me kan inschrijven!
Wat waren de tijden ook alweer?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef Dupje het volgende:
Hmmm mama belde me net, en t gaat nu nog slechter met opa, de kanker zit overal en tis geen kwestie meer van maanden, maar weken...Ik vind het zo zielig voor opa... En afscheid nemen, wil ik helemaal niet! Ben daar echt niet goed in
Sterkte ermee. Neem uitgebreid afscheid nu het nog kan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef Dupje het volgende:
Hmmm mama belde me net, en t gaat nu nog slechter met opa, de kanker zit overal en tis geen kwestie meer van maanden, maar weken...Ik vind het zo zielig voor opa... En afscheid nemen, wil ik helemaal niet! Ben daar echt niet goed in
Hmhmm mijn andere opa was van de ene op de andere nacht dood, dus ik weet ook hoe dat is. Maar ik weet stiekem echt niet wat ik persoonlijk zelf fijner vindt. Ik vind dit gewoon heel moeilijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]balen
boel sterfgevallen in het topic zeg![]()
ik ben juist blij voor je dat je iig de kans krijgt om afscheid te nemen, mijn opa en oma's piepten er zomaar tussenuit
Het is ook een moeilijk onderwerp, heel veel sterkte Dupje......heeft iemand hier nog wat van Cp gehoord?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hmhmm mijn andere opa was van de ene op de andere nacht dood, dus ik weet ook hoe dat is. Maar ik weet stiekem echt niet wat ik persoonlijk zelf fijner vindt. Ik vind dit gewoon heel moeilijk
Neequote:Op vrijdag 13 november 2009 18:03 schreef Laysa het volgende:
Het is ook een moeilijk onderwerp, heel veel sterkte Dupje......heeft iemand hier nog wat van Cp gehoord?
da's mooi klote.. leuker wordt het niet.. maar afscheid kunnen nemen is zo fijn... ik hoop dat jullie nog veel aan elkaar kunnen hebben de komende tijd en dat jullie nog even van elkaar kunnen genieten..quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef Dupje het volgende:
moet jij niet iets anders doen, met vrouwelijk gezelschapquote:
wtf, nuquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
en máandag een rechtszà ak tegen pa ivm alimentatie..
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
5 vriendinnen.. wat doe jij nog achter je laptop?
En nu probeer je een stoere nerd-impressie neer te zetten met je laptop?quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:42 schreef swarmahoer het volgende:
oeh, mn zusje heeft 5 vriendinnen hier, het geroddel is al begonnen
Heb je nog geen avondeten op danquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:49 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin in taart! Appelkruimelvlaai, rijstevlaai, een flink stuk appeltaart met slagroom!
ik doe meequote:Op vrijdag 13 november 2009 19:49 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb zin in taart! Appelkruimelvlaai, rijstevlaai, een flink stuk appeltaart met slagroom!
Jawel. Maar nu dus nog steeds trek inquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Heb je nog geen avondeten op dan?
ja, ik zag 'm ook netquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
joun naam/tekst gratis op een lekkere wijf haar kontje/tiete
jwtzquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En nu probeer je een stoere nerd-impressie neer te zetten met je laptop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stomme piet
[ Bericht 19% gewijzigd door swarmahoer op 13-11-2009 20:19:34 ]Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
dan nog, mn moeder zit achter mequote:
Nee, gastmodden mag niet. Zeg er eens wat van.quote:
haar post ging niet over mijn interventie, die was pas na haar post gedaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, gastmodden mag niet. Zeg er eens wat van.
Een welkomstcadeau voor mamma swarmi, maar swarmi gunt 't haar nietquote:
Alsof je nog nooit een vriendin van je zusje hebt gepaktquote:
Mijn favoriete boek.. Moblo, lees dat boek alsjeblieft, gaat anders dan de film maar ik heb de hele nacht zitten huilen toen ik het uit hadquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
In de categorie kanker zojuist een erg mooie film gezien![]()
"My sisters keeper" ontroerend maar ook prachtig... zeker een aanrader..
bah films of boeken die over kanker gaan...heb "er komt een vrouw bij de dokter" halverwege weggelegd...kon er niet tegen. Ligt diepquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef LastRequest het volgende:
Dupje, denk eraan dat het afscheid meer voor jou is. Althans dat is mij eens verteld toen ik afscheid nam... Zij had er namelijk zelf niks aan eigenlijk, maar ze vond het fijn dat anderen de tijd hadden afscheid van haar te nemen. Denk dus even na wat je nog gezegd wilt hebben, waar je hem voor wilt bedanken of wat dan ook. Sterkte
[..]
Mijn favoriete boek.. Moblo, lees dat boek alsjeblieft, gaat anders dan de film maar ik heb de hele nacht zitten huilen toen ik het uit hadJodie Picoult - My Sister's Keeper.
Ik wil em volgend weekend ook weer kijken, met m'n vriendje
Oke .Dank je!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
heb via sms ff contact gehad met cp, t gaat, zn vriendin is langs momenteel, en met zn moeder is het nog rustig, onbekend hoe het gaat lopen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heuij :p even per mobiel...
na het werken kwam men vriendin, ik mocht niet fokken![]()
mà r moest èrst haar aandacht geven.
as we speak wordt mama inèens èen beetje wakker, thans ze bewèegt haar armen ineens en brabbelt iets... gewoon dòr het slaapmiddel heen :x
morgen ga ik wel gewoon er lekker even uit, motorshow in kalkar. en máandag een rechtszà ak tegen pa ivm alimentatie..
genoeg te beleven weer dus
maar nu eerst een milkshake aldus miss CP
Niet zo zuinig, Up is super tofquote:
Doe je goed, lekker druk dus. Maar ook lekker verdienenquote:Op zaterdag 14 november 2009 08:17 schreef swarmahoer het volgende:
alweer zo vroeg![]()
totaan morgenavond 7 uur constant met de 7heuvelenloop bezig35 uur ofzo
Goeie muziek luister je.quote:
quote:Liefhebbers van high definition videomateriaal kunnen straks gewoon bij YouTube aankloppen. De populaire videodienst gaat vanaf volgende week videoclips in 1080p-resolutie aanbieden. Op dit moment is de maximale resolutie nog 720p.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
uit het Sinterklaastopic:briljant filmpje.. ergens na minuut 3 wordt het écht leuk.. maar de eerste 3 vond ik ook leuk: "Ja.. we staan hier in de regen... in Almere..."
een stuk of 10 keer
Dr gaan geruchten dat dit zn laaste jaar wordt.....quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
Erik van Muiswinkel die op de boeg een peuk staat te roken, Bram die zegt dattie Sinterklaas niet persoonlijk kent![]()
Mijn mama rent m!quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:31 schreef morgane het volgende:
Wat moet je doen bij de zevenheuvelenloop dan? Ik moet trommelen
Hij heeft toch een mijter? Die beschermt 'm welquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:14 schreef Dj_unkie het volgende:
goeiemorgen![]()
Begint erg donker te worden buiten..hoop dat de sint wel komt
hoop hetquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij heeft toch een mijter? Die beschermt 'm wel
Rennen? Ik ren alleen maar als de supermarkt bijna dicht gaat en m'n bier op is!quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rennen? Ik ren alleen maar als de supermarkt bijna dicht gaat en m'n bier op is!
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:45 schreef Dupje het volgende:
[..]Maar "mijn mama hardloopt m" klinkt raar
Was jij niet weg?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
Die botjes kan ik me nog herinneren geloof ik, heb je dat niet gepost toen?
Ja, de liefdevolle Afrikaanse is godzijdank al lang het huis uit gebonjouredquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
Die botjes kan ik me nog herinneren geloof ik, heb je dat niet gepost toen?
Nee, bij mij waren het uitgedroogde maandverbandjes in de droger, vuil ondergoed op de badkamer (met de vuile klats vol in het zicht) en menstruatiesporen op de toiletbril.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:45 schreef IrishBastard het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat ie van mikkie was
Neuh, we delen inmiddels al jaren de slechte verhalenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:46 schreef royjn het volgende:
Volgens woont 3 kwart van de mensen in dit topic bij elkaar ofniet?
Treinquote:
Jij wintquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, bij mij waren het uitgedroogde maandverbandjes in de droger, vuil ondergoed op de badkamer (met de vuile klats vol in het zicht) en menstruatiesporen op de toiletbril.
Echt, WTF!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, bij mij waren het uitgedroogde maandverbandjes in de droger, vuil ondergoed op de badkamer (met de vuile klats vol in het zicht) en menstruatiesporen op de toiletbril.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
veel plezier! Ik ben volgende week naar Kyteman in Tilburgquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:38 schreef Dupje het volgende:
Haha.
Ik ga naar t station, al richting Rotterdam voor Muse vanavond!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |