haar post ging niet over mijn interventie, die was pas na haar post gedaanquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, gastmodden mag niet. Zeg er eens wat van.
Een welkomstcadeau voor mamma swarmi, maar swarmi gunt 't haar nietquote:
Alsof je nog nooit een vriendin van je zusje hebt gepaktquote:
Mijn favoriete boek.. Moblo, lees dat boek alsjeblieft, gaat anders dan de film maar ik heb de hele nacht zitten huilen toen ik het uit hadquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
In de categorie kanker zojuist een erg mooie film gezien![]()
"My sisters keeper" ontroerend maar ook prachtig... zeker een aanrader..
bah films of boeken die over kanker gaan...heb "er komt een vrouw bij de dokter" halverwege weggelegd...kon er niet tegen. Ligt diepquote:Op vrijdag 13 november 2009 21:00 schreef LastRequest het volgende:
Dupje, denk eraan dat het afscheid meer voor jou is. Althans dat is mij eens verteld toen ik afscheid nam... Zij had er namelijk zelf niks aan eigenlijk, maar ze vond het fijn dat anderen de tijd hadden afscheid van haar te nemen. Denk dus even na wat je nog gezegd wilt hebben, waar je hem voor wilt bedanken of wat dan ook. Sterkte
[..]
Mijn favoriete boek.. Moblo, lees dat boek alsjeblieft, gaat anders dan de film maar ik heb de hele nacht zitten huilen toen ik het uit hadJodie Picoult - My Sister's Keeper.
Ik wil em volgend weekend ook weer kijken, met m'n vriendje
Oke .Dank je!quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:30 schreef swarmahoer het volgende:
heb via sms ff contact gehad met cp, t gaat, zn vriendin is langs momenteel, en met zn moeder is het nog rustig, onbekend hoe het gaat lopen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
Heuij :p even per mobiel...
na het werken kwam men vriendin, ik mocht niet fokken![]()
mà r moest èrst haar aandacht geven.
as we speak wordt mama inèens èen beetje wakker, thans ze bewèegt haar armen ineens en brabbelt iets... gewoon dòr het slaapmiddel heen :x
morgen ga ik wel gewoon er lekker even uit, motorshow in kalkar. en máandag een rechtszà ak tegen pa ivm alimentatie..
genoeg te beleven weer dus
maar nu eerst een milkshake aldus miss CP
Niet zo zuinig, Up is super tofquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |