misschien is het in het geval van Merlyn meer *poef*quote:
die post las ik vanmiddag ook alquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:55 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, m'n nieuwe tv vereist een ander tv-meubel. Op zich leuk, maar ik moet wel eerst deze shit verkocht hebben.
wasmachine fail?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bedrijven die niet op zaterdag bezorgen.
ja, dus jij wil mensen dan maar 56 uur laten werken omdat jij zo nodig op za je pakketje wil hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niet perse morgen, maar sommige mensen werken gewoon 40 uur.
Ik heb er nu geenquote:
Dus nou heb je een nieuwe tv, kun je 'm niet in de kamer zetten?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:55 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm, m'n nieuwe tv vereist een ander tv-meubel. Op zich leuk, maar ik moet wel eerst deze shit verkocht hebben.
ach, dan ga je nog een keertje bij mamma wassenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er nu geen. Maar daar gaat 't idd om
.
Je zou idd wel verwachten dat dat soort materialen bezorgd kunnen wordenquote:Op vrijdag 13 november 2009 15:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb er nu geen. Maar daar gaat 't idd om
.
Ja, maar dus niet op zaterdag.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:01 schreef IrishBastard het volgende:
Je zou idd wel verwachten dat dat soort materialen bezorgd kunnen worden
Ik wilde eerst even kijken of het zou staan, maar ik vind het meubel niet mooi. Het enige grijze in m'n kamer, dat past niet. Dus dat wordt zoeken naar een zwart kastje. Heb al iets leuks gezien bij Ikea, maar eerst moet dit ding weg...quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die post las ik vanmiddag ook alzet m op v&a
Jawel, alleen heb ik nu ook nog een oude breedbeeld tegen de muur aan geparkeerd staan waar ik niks mee doequote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus nou heb je een nieuwe tv, kun je 'm niet in de kamer zetten?
2 tv's voor elkaar zettenquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:07 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jawel, alleen heb ik nu ook nog een oude breedbeeld tegen de muur aan geparkeerd staan waar ik niks mee doe
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:12 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
2 tv's voor elkaar zettenStaat wel briljant
Of dual screen setup, met tv's
Nerdsquote:
Oh ja chill, zijn die twee weken nu geweest? Ik ga ff kijken of ik me kan inschrijven!quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Nerds.
Straks maar even wat shizzle op MP zetten.
LR, ga je nog proberen te hockeyen volgende week?
Eén week is geweest, komende maandag is de tweede.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oh ja chill, zijn die twee weken nu geweest? Ik ga ff kijken of ik me kan inschrijven!
Wat waren de tijden ook alweer?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef Dupje het volgende:
Hmmm mama belde me net, en t gaat nu nog slechter met opa, de kanker zit overal en tis geen kwestie meer van maanden, maar weken...Ik vind het zo zielig voor opa... En afscheid nemen, wil ik helemaal niet! Ben daar echt niet goed in
Sterkte ermee. Neem uitgebreid afscheid nu het nog kan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef Dupje het volgende:
Hmmm mama belde me net, en t gaat nu nog slechter met opa, de kanker zit overal en tis geen kwestie meer van maanden, maar weken...Ik vind het zo zielig voor opa... En afscheid nemen, wil ik helemaal niet! Ben daar echt niet goed in
Hmhmm mijn andere opa was van de ene op de andere nacht dood, dus ik weet ook hoe dat is. Maar ik weet stiekem echt niet wat ik persoonlijk zelf fijner vindt. Ik vind dit gewoon heel moeilijkquote:Op vrijdag 13 november 2009 17:50 schreef swarmahoer het volgende:
[..]balen
boel sterfgevallen in het topic zeg![]()
ik ben juist blij voor je dat je iig de kans krijgt om afscheid te nemen, mijn opa en oma's piepten er zomaar tussenuit
Het is ook een moeilijk onderwerp, heel veel sterkte Dupje......heeft iemand hier nog wat van Cp gehoord?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hmhmm mijn andere opa was van de ene op de andere nacht dood, dus ik weet ook hoe dat is. Maar ik weet stiekem echt niet wat ik persoonlijk zelf fijner vindt. Ik vind dit gewoon heel moeilijk
Neequote:Op vrijdag 13 november 2009 18:03 schreef Laysa het volgende:
Het is ook een moeilijk onderwerp, heel veel sterkte Dupje......heeft iemand hier nog wat van Cp gehoord?
da's mooi klote.. leuker wordt het niet.. maar afscheid kunnen nemen is zo fijn... ik hoop dat jullie nog veel aan elkaar kunnen hebben de komende tijd en dat jullie nog even van elkaar kunnen genieten..quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:07 schreef Dupje het volgende:
moet jij niet iets anders doen, met vrouwelijk gezelschapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |