Als het uni-automatenkoffie was heb ik mogelijk je leven gered!quote:
Dat is idd het geval...ben je eeuwig dankbaarquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als het uni-stagebedrijven automatenkoffie was heb ik mogelijk je leven gered!
hoelaat zijn we uitgenodigdquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar ik heb meer te doen.
Tv ophalen en meteen alle shit aansluiten hier thuis, zodat ik vanavond onder 't genot van een pilsje een mooie film kan kijken!
Jij en mikkie zijn de laatste tijd wel dikke pik mik zeg!quote:
Waar staat SLP_ voor? S. Loves Piemels?quote:
Ik dacht dat Dikke Mik zijn nickname was voor 'Little Mikkie'quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dikke Mik zijn met Mikkie is nooit grappig.
*padumpum tsssh*quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar staat SLP_ voor? S. Loves Piemels?
Die vond ik stiekem best grappigquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dikke Mik zijn nickname was voor 'Little Mikkie'
Goed geradenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar staat SLP_ voor? S. Loves Piemels?
Nog zoekende? Naar het schijnt heeft Mikkie nogal een unitquote:
nee die mag swarma hebbenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog zoekende? Naar het schijnt heeft Mikkie nogal een unit
Ja Dikke Mik!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog zoekende? Naar het schijnt heeft Mikkie nogal een unit
Ik ben meer het type gehaktstaaf, mocht SLP niet van smulrollen houdenquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja Dikke Mik!
Hou je van smulrollen SLP?
Ow, je hebt al een eigen unit om mee te spelen?quote:
Ik heb een Noordzee garnaal!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben meer het type gehaktstaaf, mocht SLP niet van smulrollen houden
Nou heeft SLP hier iig keuze genoegquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een Noordzee garnaal!![]()
Als misschien is meer van vis dan van vlees!
Naar het schijnt is Pietje het type winterpeen (of bospeen) ben je daar content mee?quote:
Haha, toen ie 12 was! Nu, heeft ie een courgette drie-traps rakette!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Naar het schijnt is Pietje het type winterpeen (of bospeen) ben je daar content mee?
Damn, daar zou ik geen degens mee willen kruisen danquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, toen ie 12 was! Nu, heeft ie een courgette drie-traps rakette!
Tja, over tien jaar heeft ie een rughernia van het mee zeulen van zijn vorstelijke groentenstamper!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Damn, daar zou ik geen degens mee willen kruisen dan
Kiek 'm goaaan!quote:
gastquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tja, over tien jaar heeft ie een rughernia van het mee zeulen van zijn vorstelijke groentenstamper!
Merleyn, leeft ie nog?quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:59 schreef Dupje het volgende:
Jaaaaaaaa Dollars is ook leuk. Ga meestal nu naar Merleyn, Dollars of NDRGRND
heeft die ook een toverstaf of nietquote:
Alsof jij niet besprenkeld bent met zijn feeënpoeder!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heeft die ook een toverstaf of niet
poeder?quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alsof jij niet besprenkeld bent met zijn feeënpoeder!
*pfffuh*quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:30 schreef IrishBastard het volgende:
Of Merleyn is geholpen, waardoor 'ie nu een poedercoater is
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Fiets ik over de parkeerplaats met mijn matties, flikker ik over een paaltje! Staat er een geniepige kampsjaak me uit te lachen
quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dikke Mik zijn met Mikkie is nooit grappig.
Dan haakt elke vrouw afquote:Op vrijdag 13 november 2009 14:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, toen ie 12 was! Nu, heeft ie een courgette drie-traps rakette!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |