Rennen? Ik ren alleen maar als de supermarkt bijna dicht gaat en m'n bier op is!quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rennen? Ik ren alleen maar als de supermarkt bijna dicht gaat en m'n bier op is!
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:45 schreef Dupje het volgende:
[..]Maar "mijn mama hardloopt m" klinkt raar
Was jij niet weg?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
Die botjes kan ik me nog herinneren geloof ik, heb je dat niet gepost toen?
Ja, de liefdevolle Afrikaanse is godzijdank al lang het huis uit gebonjouredquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
Die botjes kan ik me nog herinneren geloof ik, heb je dat niet gepost toen?
Nee, bij mij waren het uitgedroogde maandverbandjes in de droger, vuil ondergoed op de badkamer (met de vuile klats vol in het zicht) en menstruatiesporen op de toiletbril.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:45 schreef IrishBastard het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat ie van mikkie was
Neuh, we delen inmiddels al jaren de slechte verhalenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:46 schreef royjn het volgende:
Volgens woont 3 kwart van de mensen in dit topic bij elkaar ofniet?
Treinquote:
Jij wintquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, bij mij waren het uitgedroogde maandverbandjes in de droger, vuil ondergoed op de badkamer (met de vuile klats vol in het zicht) en menstruatiesporen op de toiletbril.
Echt, WTF!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, bij mij waren het uitgedroogde maandverbandjes in de droger, vuil ondergoed op de badkamer (met de vuile klats vol in het zicht) en menstruatiesporen op de toiletbril.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
veel plezier! Ik ben volgende week naar Kyteman in Tilburgquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:38 schreef Dupje het volgende:
Haha.
Ik ga naar t station, al richting Rotterdam voor Muse vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |