Doe je goed, lekker druk dus. Maar ook lekker verdienenquote:Op zaterdag 14 november 2009 08:17 schreef swarmahoer het volgende:
alweer zo vroeg![]()
totaan morgenavond 7 uur constant met de 7heuvelenloop bezig35 uur ofzo
Goeie muziek luister je.quote:
quote:Liefhebbers van high definition videomateriaal kunnen straks gewoon bij YouTube aankloppen. De populaire videodienst gaat vanaf volgende week videoclips in 1080p-resolutie aanbieden. Op dit moment is de maximale resolutie nog 720p.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
uit het Sinterklaastopic:briljant filmpje.. ergens na minuut 3 wordt het écht leuk.. maar de eerste 3 vond ik ook leuk: "Ja.. we staan hier in de regen... in Almere..."
een stuk of 10 keer
Dr gaan geruchten dat dit zn laaste jaar wordt.....quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
Erik van Muiswinkel die op de boeg een peuk staat te roken, Bram die zegt dattie Sinterklaas niet persoonlijk kent![]()
Mijn mama rent m!quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:31 schreef morgane het volgende:
Wat moet je doen bij de zevenheuvelenloop dan? Ik moet trommelen
Hij heeft toch een mijter? Die beschermt 'm welquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:14 schreef Dj_unkie het volgende:
goeiemorgen![]()
Begint erg donker te worden buiten..hoop dat de sint wel komt
hoop hetquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hij heeft toch een mijter? Die beschermt 'm wel
Rennen? Ik ren alleen maar als de supermarkt bijna dicht gaat en m'n bier op is!quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Rennen? Ik ren alleen maar als de supermarkt bijna dicht gaat en m'n bier op is!
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:45 schreef Dupje het volgende:
[..]Maar "mijn mama hardloopt m" klinkt raar
Was jij niet weg?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
Die botjes kan ik me nog herinneren geloof ik, heb je dat niet gepost toen?
Ja, de liefdevolle Afrikaanse is godzijdank al lang het huis uit gebonjouredquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:42 schreef IrishBastard het volgende:
Die botjes kan ik me nog herinneren geloof ik, heb je dat niet gepost toen?
Nee, bij mij waren het uitgedroogde maandverbandjes in de droger, vuil ondergoed op de badkamer (met de vuile klats vol in het zicht) en menstruatiesporen op de toiletbril.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:45 schreef IrishBastard het volgende:
Oh wacht, ik dacht dat ie van mikkie was
Neuh, we delen inmiddels al jaren de slechte verhalenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:46 schreef royjn het volgende:
Volgens woont 3 kwart van de mensen in dit topic bij elkaar ofniet?
Treinquote:
Jij wintquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, bij mij waren het uitgedroogde maandverbandjes in de droger, vuil ondergoed op de badkamer (met de vuile klats vol in het zicht) en menstruatiesporen op de toiletbril.
Echt, WTF!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, bij mij waren het uitgedroogde maandverbandjes in de droger, vuil ondergoed op de badkamer (met de vuile klats vol in het zicht) en menstruatiesporen op de toiletbril.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
veel plezier! Ik ben volgende week naar Kyteman in Tilburgquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:38 schreef Dupje het volgende:
Haha.
Ik ga naar t station, al richting Rotterdam voor Muse vanavond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |