1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Goeie thuisreis.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goed ik ging dus naar huis...
Wacht, maar. Ik onthoud dit.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sommige mensen falen niet in de hunt naar de lapo voor een sappige TT
Ja maar. ik weet toch heul niet hoever jij moet reizen van en naar huis.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
20 minuten fietsen, piece of cake.
Nu dus welquote:Op donderdag 12 november 2009 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar. ik weet toch heul niet hoever jij moet reizen van en naar huis.
Schrap mij maar van die lijst danquote:Op donderdag 12 november 2009 17:04 schreef Maes het volgende:
De kerstbruid is vooral lief (yeah right)
waar is hij eigenlijk ik zie hem al een tijdje niet meer, of ligt dat aan mijquote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 november 2009 17:04 schreef Maes het volgende:
De kerstbruid is vooral lief (yeah right)
2 of 3 jaar terug op Pinkpop gezien, verder vrij stil volgens mij jaquote:Op donderdag 12 november 2009 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waar is hij eigenlijk ik zie hem al een tijdje niet meer, of ligt dat aan mij
Thanks maar dat is best lastig als je ook samenwoont met je collegaquote:Op donderdag 12 november 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
DML, een betere avond dan dag toegewenst dan!
De wiki is net klaar!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:10 schreef JJH het volgende:
Misschien ook een idee om de Nattedozenlijstjes in een wiki te stoppen en in de op te pleuren?
Of is daar al aan gedacht. Dan hoef je in ieder geval niet alle topic door te bladeren om de volgende op de lijst te vinden.
Helemaal top!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
De wiki is net klaar!
Ik frommel het linkje even onderaan de OP ook inderdaad! Dan staat die er de volgende keer in.
Jij bent nog gekkerder, wie gaat er nu met een collega samenwonen?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil nog even kwijt dat jullie echt gek zijn met die leesclub de natte doos. Het is nu officieel. Stiekem wisten we dat al natuurlijk.
I knowquote:Op donderdag 12 november 2009 17:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Jij bent nog gekkerder, wie gaat er nu met een collega samenwonen?
(Steekt tong uit)
Nu moet je hem thuis natuurlijk flink onder de plak houden en niet sparen.
Have funquote:
Tot zoquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
I know![]()
Maar ja hij is leuk en lief, heus. Zou jij ook vinden als je 'm zou zien.
Alleen als je 'm irritant vindt als collega vandaag is het best lastig 'm thuis weer leuk te vinden.
Wil je die ene nieuwe van mij? Die heb ik nog niet eens gelezen!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:32 schreef Maes het volgende:
Nou schrap de kerstbruid maar van de lijst. Ik ben al in hoofdstuk 4 en nog steeds geen sex.Hij was echt heter in mijn herinnering. Ik ga aan de volgende beginnen
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je die ene nieuwe van mij? Die heb ik nog niet eens gelezen!
Da's een nieuwe uit de steamy serie!
Zo onder het mom van; ja nou, ik wist toch niet welke jullie al hadden?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, Hot en Steamy![]()
Pagan had in de winkel nog even naar de verschillende kleuren gekeken.
Helaas...... alleen maar gekeken
Hij had dan wel weer de nieuwe allerhande mee.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Zo onder het mom van; ja nou, ik wist toch niet welke jullie al hadden?
Had je dat nog nooit gehoord?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
Mannen kunnen ruiken als vrouwen vruchtbaar zijn![]()
Dat hoor ik net van een sextherapeut bij Oprah. Strippers die ovuleren krijgen 75 euro fooi op een avond gemiddeld, strippers die aan de pil zitten nog niet de helft.
WHUTTTT????
Maar ze schijnen het dus ook gewoon te ruiken zonder dat je het achter je oren smeertquote:Op donderdag 12 november 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had je dat nog nooit gehoord?
Er is toch ook zo'n urban mythe dat vrouwen die willen scoren zeg maar wat vocht van dáár achter dr oortjes of in de nek smeren. Mannen zouden dat ruiken en de oerinstincten doen de rest
Oh Morquote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef Morretje het volgende:
![]()
Wij eten preipotje vandaag..
Oh, en voor wie klikken wil: babyfoto
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef Morretje het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef Morretje het volgende:
![]()
Dan moet je denk ik wat vaker een schoon slipje aanquote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze schijnen het dus ook gewoon te ruiken zonder dat je het achter je oren smeert
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik wat vaker een schoon slipje aan
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:20 schreef Bamba het volgende:
Een opluchting nu Morretje? Dat je uit de gevarenzone bent en een goede echo hebt gehad? Vast wel..Nu kun je heerlijk gaan genieten!!
Het ging niet over mij, dat Oprah onderzoekquote:Op donderdag 12 november 2009 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik wat vaker een schoon slipje aan
heej, hier hoor ik toch thuis?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
Mor, ik vind het heel tof van je dat we mee mogen gluren naar je beeb!
Arme Ermaquote:Op donderdag 12 november 2009 18:35 schreef Enfermera het volgende:
Hele dag pijnvrij (mn schouder), net naar de fysio gefietst en ik heb weer pijn. Jahoor.![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
heej, hier hoor ik toch thuis?
Wat leukkkkk!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef Morretje het volgende:
![]()
Jij met je Ermaquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:38 schreef Enfermera het volgende:
Ach, ik overleef het wel. Heb nog chocola, ga zo lekker toetje eten en nootjes hebben we ook nog wel. Ik vreet mn gevoel wel weg.![]()
quote:My god you gotten fat.
euhm nee geen dwarsliggers, vind de titels een beetje, tjah niet mijn smaak zeg maarquote:Op donderdag 12 november 2009 15:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Welke boekenHeb ik ze al gelezen?
Heb jij ook een dwarsligger gekocht? Die zijn grappig joh. Ik heb er welgeteld eentje en wil eigenlijk alle romans/literatuur/boeken ervan.
euhm de Dierenartsen Associatie Rotterdam. en dan zit die van mij op de ommoordse weg. deze is mij zelf aangeraden door onze vorige dierenarts in deventer, omdat een oud studiegenoot het had opgericht. nu zijn wij er nog maar een keertje geweest met gizmo dus kan niet oordelen of deze ook goed is met echte ziektes (in plaats van bijna bloedarmoede door vlooien van de vorige bewoner) of overlijden en operaties.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oeh zus trouwens voor ik het weer vergeet. Greysie hiero die wil weten wie jou dierenarts is.....
Hé bedankt! Volgens mij hoort Simoncelli daar ook bij! Maar die is te ver weg nu ik hier woon. Maar de Ommoordseweg, is dat dat doodlopende zijstraatje van eh... die weg die naar de Irenebrug loopt?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm nee geen dwarsliggers, vind de titels een beetje, tjah niet mijn smaak zeg maarheb verder 2 jonathan kellerman boekjes gekocht en de lexicon, de enceclopedie voor harry potter
[..]
euhm de Dierenartsen Associatie Rotterdam. en dan zit die van mij op de ommoordse weg. deze is mij zelf aangeraden door onze vorige dierenarts in deventer, omdat een oud studiegenoot het had opgericht. nu zijn wij er nog maar een keertje geweest met gizmo dus kan niet oordelen of deze ook goed is met echte ziektes (in plaats van bijna bloedarmoede door vlooien van de vorige bewoner) of overlijden en operaties.
Goede info voor de volgende meetquote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef Greys het volgende:
Oh, bij dat Oprah onderzoek kwam dus ook naar voren dat vrouwen het graag hebben dat ze bruut tegen de muur gezet worden. Heren, dat jullie het even weten!
Mag een sling ook?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef Greys het volgende:
Oh, bij dat Oprah onderzoek kwam dus ook naar voren dat vrouwen het graag hebben dat ze bruut tegen de muur gezet worden. Heren, dat jullie het even weten!
Ik had gelukkig al enige huiver tot een massale meet..quote:Op donderdag 12 november 2009 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goede info voor de volgende meet
Whehehe.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goede info voor de volgende meet
Je gaat even iemand tegen de muur zetten?quote:
Bah, wat vrouwonvriendelijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goede info voor de volgende meat
Nou ik laatst in R&P nog een heule discussie over sex op de eerste date enzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Je gaat even iemand tegen de muur zetten?
Zou MrSubtle van die waardevolle info over die muur op de hoogte zijn? Misschien moet iemand hem dat even smsen voor tijdens zijn date van vanavond?
Hij is goedquote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef Pagan het volgende:
Nieuwe Wolfmother op en koken, laterz.
Mjah, ik zou dat ook niet zo snel meteen doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik laatst in R&P nog een heule discussie over sex op de eerste date enzo.
Ik was maar ouderwets en raar dat ik vond dat het leuker/spannender is daarmee te wachten, aldus flink wat vrouwen.
Wellicht moet iemand dan ook meteen ff smsen dat times are changingAls ík al als ouderwets en traditioneel word aangeduid hoe moet het dan wel niet met hem zitten
Oh, dan heb ik toch niet goed genoeg gezocht dus, ik dacht dat ik de meest recente versie gekopieerd had uit vorige topics. Ik ga je er tussen zetten!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:11 schreef ferrari_rood het volgende:
@Ing wat een rot nieuws. Eerst maar eens vechten voor Baloetje de rest komt daarna wel.
En ik ben uit het lijstje van de leeskring gehaald
oeh ik heb nog niet de kans gehad om die te horenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef Pagan het volgende:
Nieuwe Wolfmother op en koken, laterz.
Napoleon is je kanarie? Gaaf beest.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zit hier gezellig mee te keutelen op de muziek van meshuggah
Ik heb de lijst steeds op volgorde gehouden, maar dan verschoven vanaf degene die start met een boekje!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:31 schreef Cat22 het volgende:
En ik sta als tweeds op voor een boekje zag ik.
hoe dat zo?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens de site van de dierenbescherming ben ik niet geschikt voor het houden van een kat.
lekker hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Napoleon is je kanarie? Gaaf beest.![]()
Naartjie heeft in de woonkamer gepist.en Satsu heeft mijn leren stoel aangevallen.
![]()
Zij hebben hun dagje wel maar ik blijkbaar niet.
Greys en Draakje!quote:
Als je ook bij de Leesclub wilt gil je maar he?quote:
ik heb hier ook een (valk)parkietje die de hond loopt uit te dagenquote:
Pateeto, pataato.quote:
Waar scoorde je zo laag op dan denk je?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moest een vragenlijst invullen en ik scorde 48% en daarom was ik niet geschikt.
Iemand interesse in 3 katers?
misschien sluit ik me later wel nog aan, eer dat ik een boekje uit heb dat kan ik jullie niet aandoenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je ook bij de Leesclub wilt gil je maar he?
En anders lees je hier maar lekker mee met de reacties als er weer een boekje ergens is aangekomen
ik heb werkelijk geen idee, maar iedereen bleef mij steeds verbeteren dus nu ben ik getraumatiseerdquote:Op donderdag 12 november 2009 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pateeto, pataato.![]()
Wat is nu precies het verschil tussen die twee? Het enige wat ik ervan weet is dat het beiden prooidieren zijn voor katten.
The Incredibles, lees ik net op Googlequote:Op donderdag 12 november 2009 19:37 schreef Enfermera het volgende:
Volgensmij weten jullie niet eens uit welke film mijn avater/ondertitel/sig komen![]()
![]()
![]()
Nieuwe baan? Terug van ziekte,? Einde vakantie? (sory, ik heb echt even niet op mijn netvlies in welke situatie jij nu zit.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:38 schreef Nonneke het volgende:
Wat een mooie foto Moren duidelijk zeg !
![]()
Nou vanaf volgende week donderdag zullen jullie minder last van me hebben want dan gaat ik weer werken
jammer maar wel goed natuurlijk!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:38 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Nou vanaf volgende week donderdag zullen jullie minder last van me hebben want dan gaat ik weer werken
Maar dan komt je 's avonds nog wel af en toe buurten he?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:38 schreef Nonneke het volgende:
![]()
the incrediblesquote:Op donderdag 12 november 2009 19:37 schreef Enfermera het volgende:
Mijn toetje; yoghurt met banaan en hagelslag![]()
![]()
En nee ik ben niet ineens 10 kg aangekomen.![]()
Volgensmij weten jullie niet eens uit welke film mijn avater/ondertitel/sig komen![]()
![]()
![]()
zitten we toch weer op 1 lijn hequote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nieuwe baan? Terug van ziekte,? Einde vakantie? (sory, ik heb echt even niet op mijn netvlies in welke situatie jij nu zit.)
Acherrum!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee, maar iedereen bleef mij steeds verbeteren dus nu ben ik getraumatiseerd
ja tuurlijkquote:Op donderdag 12 november 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan komt je 's avonds nog wel af en toe buurten he?
ah gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 november 2009 19:42 schreef Nonneke het volgende:
Nee hoor, had er niks over gezegd nogWou eerst zeker weten dat alles wel echt door zou gaan.
Maar ik begin weer bij mn oude werk, met een nieuw contract voor een jaar![]()
dus Ing met een beetje mazzel kan ik weer eens een pakketje luchtjes voor je maken !
![]()
Stomme test.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
http://www.dierenbescherming.nl/huisdierentest/katten
Deze test.
Ik bedoelde zonder google, duhquote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
The Incredibles, lees ik net op Google
En in je ondertitel mist een 've (My god, you've gotten fat
Uit je hoofd of van google? xDquote:
Je neemt me de woorden uit de mond Draakje!quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je neemt me de woorden uit de mond Draakje!![]()
Feli Nonneke! Ben je een poosje contract- cq. werkloos geweest of kon het het aansluitend op je vorige contract regelen?
ik heb em gezien hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 19:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik bedoelde zonder google, duh![]()
Nope, zo zegt ze het, dat is haar accent xD Kijk de film maar
[..]
Uit je hoofd of van google? xD
Nee nieuw contract, maar er veranderd niets behalve dat ik tot maart minder uren zal werken.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je neemt me de woorden uit de mond Draakje!![]()
Feli Nonneke! Ben je een poosje contract- cq. werkloos geweest of kon het het aansluitend op je vorige contract regelen?
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik doe gewoon heel stoer en dan heb ik nergens last van![]()
Ik had er maar 19.quote:
hij heeft alleen een ritssluiting op z'n achterhoofdquote:Op donderdag 12 november 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie Joling al met zijn kale hoofd gezien?
Ik vind hem veel beter staan dan mét haar!
[ afbeelding ]
ik ook!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:55 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie Joling al met zijn kale hoofd gezien?
Ik vind hem veel beter staan dan mét haar!
[ afbeelding ]
Ik vind het wel stoer dat ie er ook gewoon mee naar een première ging gisterquote:Op donderdag 12 november 2009 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hij heeft alleen een ritssluiting op z'n achterhoofd
Wat heeft hij dan gedaan dat hij een ritssluiting heeft?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer dat ie er ook gewoon mee naar een première ging gister
Hij krijgt ook alleen maar reacties dat ie het zo moet laten.
Zelfs Paul de Leeuw zei dat ie het niet meer moest laten groeien!
Ja, ik reageer even heel miniem. Mijn adres is naar jou gegaan, en die krijgt degene voor mij op de leeslijst ook wel. Komt wel goed allemaalquote:
ben het daar wel mee eens! staat hem veel beterquote:Op donderdag 12 november 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel stoer dat ie er ook gewoon mee naar een première ging gister
Hij krijgt ook alleen maar reacties dat ie het zo moet laten.
Zelfs Paul de Leeuw zei dat ie het niet meer moest laten groeien!
Succes Draak!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:02 schreef draculettetje het volgende:
ik ga maar weer eens een poging wagen om wat te eten!
fijne avond!
I don't carequote:Op donderdag 12 november 2009 19:49 schreef Greys het volgende:
Hoi Q!![]()
Efermera, je doet steeds XD maar dat werkt hier niet
Yes, en de nieuwe Katatonia is ook net binnen.....quote:Op donderdag 12 november 2009 19:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is goed![]()
Ik neem dat je Cosmic Egg bedoelt?
quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:03 schreef P.F het volgende:
Oja!!!! Ik heb getekend voor mijn "huis"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij wilt ook in de top-100 posters!quote:
Mij onbekend, ff "kopen".quote:Op donderdag 12 november 2009 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zit hier gezellig mee te keutelen op de muziek van meshuggah
geen idee, facelift?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat heeft hij dan gedaan dat hij een ritssluiting heeft?![]()
* is geen fan van Shownieus en consorten maar blijft graag op de hoogte*
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:09 schreef P.F het volgende:
Thanks! Hier mag je tenminste veel posten zonder dat het opvalt
Ok thanks!!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:09 schreef Greys het volgende:
PF je hoeft niet te PM-en, ik werk zometeen het lijstje even bij, dan zet ik Gothic en jou er bij.
Die adressen regel ik wel voor je, als je een boekje hebt en je moet het doorsturen krijg je van mij het volgende adres!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:11 schreef gothic-blackie het volgende:
ja maar hoe zit het dan met de adressen greys?
enne hoe kom ik in de OP voor het volgende topic, ik ben altijd zo bar slecht met wikipedia en mezelf toevoegen. ik kan er gewoon niet mee omgaan
Nee, da's van z'n eerdere haartransplantaties. Hoorde ik ergens op tv, zal wel shownieuws zijn geweest denk ik.quote:
Dat had ik ook beter gevonden, maar had m'n adres al naar iedereen doorgepm'dquote:Op donderdag 12 november 2009 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Die adressen regel ik wel voor je, als je een boekje hebt en je moet het doorsturen krijg je van mij het volgende adres!En ik zet je straks ook even in de OP.
Oh je moet me jouw adres nog wel even PMenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:11 schreef gothic-blackie het volgende:
ja maar hoe zit het dan met de adressen greys?
enne hoe kom ik in de OP voor het volgende topic, ik ben altijd zo bar slecht met wikipedia en mezelf toevoegen. ik kan er gewoon niet mee omgaan
Bambaaaaaaaa Bambaquote:Op donderdag 12 november 2009 20:16 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat had ik ook beter gevonden, maar had m'n adres al naar iedereen doorgepm'd. Ach ja, als je van tevoren even meld dat je langskomt, krijg je nog een bak koffie ook
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bambaaaaaaaa Bamba![]()
Hoesie?
Zal ik X-Files bloopers voor je zoeken?
je hebt al PMquote:Op donderdag 12 november 2009 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh je moet me jouw adres nog wel even PMen
Ja goed!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja doe maar! Nu heb ik tenmiste tijd
![]()
Hier alles goed hoor, met jou ook?
Hahah ik dacht ook dat wordt helemaal niks, met zoveel man in 1 boekje kledderenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:20 schreef Goodbye het volgende:
Zeg, valt er nog wel wat te krabbelen als je tiende op de lijst bent?
dan doe je er toch losse blaadjes bijquote:Op donderdag 12 november 2009 20:20 schreef Goodbye het volgende:
Leuke woordkeus!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hahah ik dacht ook dat wordt helemaal niks, met zoveel man in 1 boekje kledderen
Nee, eigenlijk niet...Zal eens kijken of ik afleveringen kan vinden...Films heb ik ook niet gezienquote:Op donderdag 12 november 2009 20:21 schreef oh-oh het volgende:
Heb je alle X-Files gezien eigenlijk, en ook de films?
valt het überhaupt nog wel te lezenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:20 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:22 schreef Strega het volgende:
Pagan's ballen ruiken heerlijk!
We gaan dus eten!
Foute woordkeuzequote:Op donderdag 12 november 2009 20:22 schreef Strega het volgende:
Pagan's ballen ruiken heerlijk!
We gaan dus eten!
Gisteravond laatste twee gerookt.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:22 schreef Bamba het volgende:
Ooooh wat knap van je Oh-oh!!! Heb je het moeilijk? Veel afleiding nodig zeker?
Ik denk dat dat expres wasquote:
Goed hoor!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gisteravond laatste twee gerookt.
En de rest van de avond nergens last van gehad.
Vandaag overdag ook geen enkel probleem ,maar ik rookte toch al niet overdag, mijn eerste peuk rookte ik pas na het avondeten![]()
Nu ook geen last, beetje hyperig allleen, en in de supermarkt was het wel ff verleidelijk maar gewoon niet gekocht
You're on to mequote:
wat voor taart krijgen we ?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zoooo taart staat in de oven
spannend !quote:Op donderdag 12 november 2009 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
sinterklaastaart want gevuld met speculoos en botercreme met speculaaskruiden
Bijna iedereen drukt niet op Beantwoord Allen juist, bijna iedereen stuurde het alleen aan mijquote:Op donderdag 12 november 2009 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg ik zat in die massa pm waar Greys om een adres vroeg maar ik heb heul geen pm's terug gehad? Hoe kan dat als iedereen beantwoord allen heeft gedaan?
Oh omdat er mensen waren die 19 pm's haddenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna iedereen drukt niet op Beantwoord Allen juist, bijna iedereen stuurde het alleen aan mij
ik heb beantwoord allen gedaan, en je staat er ineens niet tussen, raarquote:Op donderdag 12 november 2009 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg ik zat in die massa pm waar Greys om een adres vroeg maar ik heb heul geen pm's terug gehad? Hoe kan dat als iedereen beantwoord allen heeft gedaan?
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
sinterklaastaart want gevuld met speculoos en botercreme met speculaaskruiden
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga zaterdag eens proberen bapao's te maken
En dat geldt voor alle users met een '-' in de naam, zoals MI-etje en Memento-Moriquote:Op donderdag 12 november 2009 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb beantwoord allen gedaan, en je staat er ineens niet tussen, raar
Da's een bug in de PM bij meerdere namen. Heb ik wel vaker inderdaad.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb beantwoord allen gedaan, en je staat er ineens niet tussen, raar
Voorzichtig terugdingesen, komt er wel ergens weer uit.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef P.F het volgende:
ik heb mn lens per ongeluk achter mn ooglid gedingest
HELP?
Klopt, bij Harajuku. lag het aan de punt achter haar naam.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dat geldt voor alle users met een '-' in de naam, zoals MI-etje en Memento-Mori
bugje blijkbaar
Iemand anders laten kijken of die hem kan vinden als je helemaal naar beneden of omhoog kijkt, afhankelijk van de plek waar hij zit?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef P.F het volgende:
ik heb mn lens per ongeluk achter mn ooglid gedingest
HELP?
Je hebt er geen 19 gemist hoor, echt niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oke, een bug. Opgelost. Slotje
Ja, wat is dat voor iets doms, dat je bij 'beantwoord allen' jezelf je eigen pm stuurtquote:Op donderdag 12 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een bug in de PM bij meerdere namen. Heb ik wel vaker inderdaad.
Met de asielactie, als Ing en Qwea en Harajuku. en ik met zijn vieren PMden moest ik steeds Harajuku weer handmatig toevoegen, ook als ik op Beantwoord Allen drukte. Die vloog er ook steeds uit.
En jezelf moet je altijd weer weghalen juist, want zelf sta je er dan weer wel tussen
Er zijn wel mensen die met een lens in hun hoofd rondlopen hoor, die echt voorbij het oog helemaal geschoven isquote:Op donderdag 12 november 2009 20:47 schreef P.F het volgende:
Ja klopt, dacht dat hij voor altijd weg was
quote:
Ik had er een miljoenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt er geen 19 gemist hoor, echt niet.
Goodbye en ik hebben onderling ook nog zitten PM-en.
Maar misschien wel een paar ja, door het bugje. Maar wie er een adres nodig heeft voor het doorsturen van het boekje kan altijd tegen me gillen
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen die met een lens in hun hoofd rondlopen hoor, die echt voorbij het oog helemaal geschoven is
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had er een miljoen![]()
Ik gewoon dus echt 19.Allemaal pb's met adressen en een paar vieze berichtjes over een ding wat Haifs heet.
![]()
Ik heb geen idee hoeveel ik er in totaal had, had op m'n werk ook al een paar geopend.
Oh joh, het maakt me verder niet uit hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt er geen 19 gemist hoor, echt niet.
Goodbye en ik hebben onderling ook nog zitten PM-en.
Maar misschien wel een paar ja, door het bugje. Maar wie er een adres nodig heeft voor het doorsturen van het boekje kan altijd tegen me gillen
Mi-aaaaauuuuwwwwwquote:Op donderdag 12 november 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Goodbye, kom, we kwijlen nog even![]()
[ afbeelding ]
Tis toch geen tijdstip om te gaan slapen???quote:
Net een nieuwe uit, klinkt beetje als Porcupine Tree. Geen Black Metal meer.quote:
PORCUPINE TREE PORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEquote:Op donderdag 12 november 2009 20:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Net een nieuwe uit, klinkt beetje als Porcupine Tree. Geen Black Metal meer.
Nee, kloptquote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis toch geen tijdstip om te gaan slapen???
Slaap lekkorrrquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Slaap lekkorrr
WIE HEEFT ER ZIN IN POPCORNNNNN![]()
![]()
Ach istie ziekquote:Op donderdag 12 november 2009 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, McArmy en hij zijn gewoon allebei tegendemuurduwerts!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mi-aaaaauuuuwwwww![]()
Hij is ook een sexy tegendemuurduwert
Ja zij bloopert vrij goed geloof ik, die lach ook van dr hequote:Op donderdag 12 november 2009 21:03 schreef Bamba het volgende:
Whehehehe, die bloopers zijn echt leuk! 9 van de 10 bloopers zijn geloof ik wel van Gillian Anderson. Die laatste was erg leuk en die van Mr Duchovny en de proppen papier ook
ik was de bloopers aan het kijkenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Bamba Bambaaaaaa waar ben je nu??????
Joh!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik was de bloopers aan het kijken
Opdringerig en ongeduldig he, die oh-oh!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik was de bloopers aan het kijken
Oohhwww een propperige baby !quote:Op donderdag 12 november 2009 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee hij was nog heel jong toen en sliep veel, en graag op een warme hand dan natuurlijk
Ik heb wel haifs, maar ik kijk er nooitquote:Op donderdag 12 november 2009 21:06 schreef Bamba het volgende:
Wat nou vieze berichtjes over haifs? Ik wilde gewoon another way of komunikasjion proberen
Ga t zo makenquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel haifs, maar ik kijk er nooit
Ga ik straks ff doen! Als je me maar alsjeblieft niet aanspreekt met mijn FOK! nick aldaar, want dat hou ik liever gescheidenquote:
Agos, dat had ik nog niet meegekregenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Morrie, Baloeloeloe heeft kattenaids![]()
![]()
Daarom geneest die ontsteking van zijn tand ook zo slecht.
Ze gaan nu kijken of het overgaat (de ontsteking dan) met een speciale AB als ik het goed begreep.
Maar als het niet aanslaat dan moeten ze Baloe misschien laten inslapen wegens teveel pijn.
Maar wij duimen allemaal zo hard, die rooie moet het redden!
popcorn, waar is de rel. maar wel lekker ook zonder fok rellenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Slaap lekkorrr
WIE HEEFT ER ZIN IN POPCORNNNNN![]()
![]()
Oh da's goe, ditto voor mij please...whehequote:Op donderdag 12 november 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik straks ff doen! Als je me maar alsjeblieft niet aanspreekt met mijn FOK! nick aldaar, want dat hou ik liever gescheiden
Balen!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn biscuit is gescheurd bij het uit de vorm halen
dat ken ik, toen ik net bamba toevoegde had ik 32 ongelezen berichtenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel haifs, maar ik kijk er nooit
Plakken met speculoosquote:Op donderdag 12 november 2009 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn biscuit is gescheurd bij het uit de vorm halen
Rellen? Ik?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:09 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
popcorn, waar is de rel. maar wel lekker ook zonder fok rellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |