Ja zij bloopert vrij goed geloof ik, die lach ook van dr hequote:Op donderdag 12 november 2009 21:03 schreef Bamba het volgende:
Whehehehe, die bloopers zijn echt leuk! 9 van de 10 bloopers zijn geloof ik wel van Gillian Anderson. Die laatste was erg leuk en die van Mr Duchovny en de proppen papier ook
ik was de bloopers aan het kijkenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:03 schreef oh-oh het volgende:
Bamba Bambaaaaaa waar ben je nu??????
Joh!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik was de bloopers aan het kijken
Opdringerig en ongeduldig he, die oh-oh!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
ik was de bloopers aan het kijken
Oohhwww een propperige baby !quote:Op donderdag 12 november 2009 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee hij was nog heel jong toen en sliep veel, en graag op een warme hand dan natuurlijk
Ik heb wel haifs, maar ik kijk er nooitquote:Op donderdag 12 november 2009 21:06 schreef Bamba het volgende:
Wat nou vieze berichtjes over haifs? Ik wilde gewoon another way of komunikasjion proberen
Ga t zo makenquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel haifs, maar ik kijk er nooit
Ga ik straks ff doen! Als je me maar alsjeblieft niet aanspreekt met mijn FOK! nick aldaar, want dat hou ik liever gescheidenquote:
Agos, dat had ik nog niet meegekregenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef Greys het volgende:
Morrie, Baloeloeloe heeft kattenaids![]()
![]()
Daarom geneest die ontsteking van zijn tand ook zo slecht.
Ze gaan nu kijken of het overgaat (de ontsteking dan) met een speciale AB als ik het goed begreep.
Maar als het niet aanslaat dan moeten ze Baloe misschien laten inslapen wegens teveel pijn.
Maar wij duimen allemaal zo hard, die rooie moet het redden!
popcorn, waar is de rel. maar wel lekker ook zonder fok rellenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Slaap lekkorrr
WIE HEEFT ER ZIN IN POPCORNNNNN![]()
![]()
Oh da's goe, ditto voor mij please...whehequote:Op donderdag 12 november 2009 21:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga ik straks ff doen! Als je me maar alsjeblieft niet aanspreekt met mijn FOK! nick aldaar, want dat hou ik liever gescheiden
Balen!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn biscuit is gescheurd bij het uit de vorm halen
dat ken ik, toen ik net bamba toevoegde had ik 32 ongelezen berichtenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb wel haifs, maar ik kijk er nooit
Plakken met speculoosquote:Op donderdag 12 november 2009 21:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn biscuit is gescheurd bij het uit de vorm halen
Rellen? Ik?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:09 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
popcorn, waar is de rel. maar wel lekker ook zonder fok rellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |