Ik had er een miljoenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt er geen 19 gemist hoor, echt niet.
Goodbye en ik hebben onderling ook nog zitten PM-en.
Maar misschien wel een paar ja, door het bugje. Maar wie er een adres nodig heeft voor het doorsturen van het boekje kan altijd tegen me gillen
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Er zijn wel mensen die met een lens in hun hoofd rondlopen hoor, die echt voorbij het oog helemaal geschoven is
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik had er een miljoen![]()
Ik gewoon dus echt 19.Allemaal pb's met adressen en een paar vieze berichtjes over een ding wat Haifs heet.
![]()
Ik heb geen idee hoeveel ik er in totaal had, had op m'n werk ook al een paar geopend.
Oh joh, het maakt me verder niet uit hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt er geen 19 gemist hoor, echt niet.
Goodbye en ik hebben onderling ook nog zitten PM-en.
Maar misschien wel een paar ja, door het bugje. Maar wie er een adres nodig heeft voor het doorsturen van het boekje kan altijd tegen me gillen
Mi-aaaaauuuuwwwwwquote:Op donderdag 12 november 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Goodbye, kom, we kwijlen nog even![]()
[ afbeelding ]
Tis toch geen tijdstip om te gaan slapen???quote:
Net een nieuwe uit, klinkt beetje als Porcupine Tree. Geen Black Metal meer.quote:
PORCUPINE TREE PORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEPORCUPINE TREEquote:Op donderdag 12 november 2009 20:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Net een nieuwe uit, klinkt beetje als Porcupine Tree. Geen Black Metal meer.
Nee, kloptquote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis toch geen tijdstip om te gaan slapen???
Slaap lekkorrrquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Slaap lekkorrr
WIE HEEFT ER ZIN IN POPCORNNNNN![]()
![]()
Ach istie ziekquote:Op donderdag 12 november 2009 21:03 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, McArmy en hij zijn gewoon allebei tegendemuurduwerts!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Mi-aaaaauuuuwwwww![]()
Hij is ook een sexy tegendemuurduwert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |