spannend !quote:Op donderdag 12 november 2009 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
sinterklaastaart want gevuld met speculoos en botercreme met speculaaskruiden
Bijna iedereen drukt niet op Beantwoord Allen juist, bijna iedereen stuurde het alleen aan mijquote:Op donderdag 12 november 2009 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg ik zat in die massa pm waar Greys om een adres vroeg maar ik heb heul geen pm's terug gehad? Hoe kan dat als iedereen beantwoord allen heeft gedaan?
Oh omdat er mensen waren die 19 pm's haddenquote:Op donderdag 12 november 2009 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Bijna iedereen drukt niet op Beantwoord Allen juist, bijna iedereen stuurde het alleen aan mij
ik heb beantwoord allen gedaan, en je staat er ineens niet tussen, raarquote:Op donderdag 12 november 2009 20:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg ik zat in die massa pm waar Greys om een adres vroeg maar ik heb heul geen pm's terug gehad? Hoe kan dat als iedereen beantwoord allen heeft gedaan?
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
sinterklaastaart want gevuld met speculoos en botercreme met speculaaskruiden
quote:Op donderdag 12 november 2009 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga zaterdag eens proberen bapao's te maken
En dat geldt voor alle users met een '-' in de naam, zoals MI-etje en Memento-Moriquote:Op donderdag 12 november 2009 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb beantwoord allen gedaan, en je staat er ineens niet tussen, raar
Da's een bug in de PM bij meerdere namen. Heb ik wel vaker inderdaad.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb beantwoord allen gedaan, en je staat er ineens niet tussen, raar
Voorzichtig terugdingesen, komt er wel ergens weer uit.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef P.F het volgende:
ik heb mn lens per ongeluk achter mn ooglid gedingest
HELP?
Klopt, bij Harajuku. lag het aan de punt achter haar naam.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En dat geldt voor alle users met een '-' in de naam, zoals MI-etje en Memento-Mori
bugje blijkbaar
Iemand anders laten kijken of die hem kan vinden als je helemaal naar beneden of omhoog kijkt, afhankelijk van de plek waar hij zit?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef P.F het volgende:
ik heb mn lens per ongeluk achter mn ooglid gedingest
HELP?
Je hebt er geen 19 gemist hoor, echt niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oke, een bug. Opgelost. Slotje
Ja, wat is dat voor iets doms, dat je bij 'beantwoord allen' jezelf je eigen pm stuurtquote:Op donderdag 12 november 2009 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's een bug in de PM bij meerdere namen. Heb ik wel vaker inderdaad.
Met de asielactie, als Ing en Qwea en Harajuku. en ik met zijn vieren PMden moest ik steeds Harajuku weer handmatig toevoegen, ook als ik op Beantwoord Allen drukte. Die vloog er ook steeds uit.
En jezelf moet je altijd weer weghalen juist, want zelf sta je er dan weer wel tussen
Er zijn wel mensen die met een lens in hun hoofd rondlopen hoor, die echt voorbij het oog helemaal geschoven isquote:Op donderdag 12 november 2009 20:47 schreef P.F het volgende:
Ja klopt, dacht dat hij voor altijd weg was
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |