euhm nee geen dwarsliggers, vind de titels een beetje, tjah niet mijn smaak zeg maarquote:Op donderdag 12 november 2009 15:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Welke boekenHeb ik ze al gelezen?
Heb jij ook een dwarsligger gekocht? Die zijn grappig joh. Ik heb er welgeteld eentje en wil eigenlijk alle romans/literatuur/boeken ervan.
euhm de Dierenartsen Associatie Rotterdam. en dan zit die van mij op de ommoordse weg. deze is mij zelf aangeraden door onze vorige dierenarts in deventer, omdat een oud studiegenoot het had opgericht. nu zijn wij er nog maar een keertje geweest met gizmo dus kan niet oordelen of deze ook goed is met echte ziektes (in plaats van bijna bloedarmoede door vlooien van de vorige bewoner) of overlijden en operaties.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oeh zus trouwens voor ik het weer vergeet. Greysie hiero die wil weten wie jou dierenarts is.....
Hé bedankt! Volgens mij hoort Simoncelli daar ook bij! Maar die is te ver weg nu ik hier woon. Maar de Ommoordseweg, is dat dat doodlopende zijstraatje van eh... die weg die naar de Irenebrug loopt?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm nee geen dwarsliggers, vind de titels een beetje, tjah niet mijn smaak zeg maarheb verder 2 jonathan kellerman boekjes gekocht en de lexicon, de enceclopedie voor harry potter
[..]
euhm de Dierenartsen Associatie Rotterdam. en dan zit die van mij op de ommoordse weg. deze is mij zelf aangeraden door onze vorige dierenarts in deventer, omdat een oud studiegenoot het had opgericht. nu zijn wij er nog maar een keertje geweest met gizmo dus kan niet oordelen of deze ook goed is met echte ziektes (in plaats van bijna bloedarmoede door vlooien van de vorige bewoner) of overlijden en operaties.
Goede info voor de volgende meetquote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef Greys het volgende:
Oh, bij dat Oprah onderzoek kwam dus ook naar voren dat vrouwen het graag hebben dat ze bruut tegen de muur gezet worden. Heren, dat jullie het even weten!
Mag een sling ook?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef Greys het volgende:
Oh, bij dat Oprah onderzoek kwam dus ook naar voren dat vrouwen het graag hebben dat ze bruut tegen de muur gezet worden. Heren, dat jullie het even weten!
Ik had gelukkig al enige huiver tot een massale meet..quote:Op donderdag 12 november 2009 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goede info voor de volgende meet
Whehehe.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goede info voor de volgende meet
Je gaat even iemand tegen de muur zetten?quote:
Bah, wat vrouwonvriendelijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goede info voor de volgende meat
Nou ik laatst in R&P nog een heule discussie over sex op de eerste date enzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Je gaat even iemand tegen de muur zetten?
Zou MrSubtle van die waardevolle info over die muur op de hoogte zijn? Misschien moet iemand hem dat even smsen voor tijdens zijn date van vanavond?
Hij is goedquote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef Pagan het volgende:
Nieuwe Wolfmother op en koken, laterz.
Mjah, ik zou dat ook niet zo snel meteen doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik laatst in R&P nog een heule discussie over sex op de eerste date enzo.
Ik was maar ouderwets en raar dat ik vond dat het leuker/spannender is daarmee te wachten, aldus flink wat vrouwen.
Wellicht moet iemand dan ook meteen ff smsen dat times are changingAls ík al als ouderwets en traditioneel word aangeduid hoe moet het dan wel niet met hem zitten
Oh, dan heb ik toch niet goed genoeg gezocht dus, ik dacht dat ik de meest recente versie gekopieerd had uit vorige topics. Ik ga je er tussen zetten!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:11 schreef ferrari_rood het volgende:
@Ing wat een rot nieuws. Eerst maar eens vechten voor Baloetje de rest komt daarna wel.
En ik ben uit het lijstje van de leeskring gehaald
oeh ik heb nog niet de kans gehad om die te horenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef Pagan het volgende:
Nieuwe Wolfmother op en koken, laterz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |