1 2 3 4 5 6 | [img=41,24]http://tinyurl.com/cheerleader-santa[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Goeie thuisreis.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Goed ik ging dus naar huis...
Wacht, maar. Ik onthoud dit.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sommige mensen falen niet in de hunt naar de lapo voor een sappige TT
Ja maar. ik weet toch heul niet hoever jij moet reizen van en naar huis.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
20 minuten fietsen, piece of cake.
Nu dus welquote:Op donderdag 12 november 2009 17:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar. ik weet toch heul niet hoever jij moet reizen van en naar huis.
Schrap mij maar van die lijst danquote:Op donderdag 12 november 2009 17:04 schreef Maes het volgende:
De kerstbruid is vooral lief (yeah right)
waar is hij eigenlijk ik zie hem al een tijdje niet meer, of ligt dat aan mijquote:
Ben benieuwdquote:Op donderdag 12 november 2009 17:04 schreef Maes het volgende:
De kerstbruid is vooral lief (yeah right)
2 of 3 jaar terug op Pinkpop gezien, verder vrij stil volgens mij jaquote:Op donderdag 12 november 2009 17:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
waar is hij eigenlijk ik zie hem al een tijdje niet meer, of ligt dat aan mij
Thanks maar dat is best lastig als je ook samenwoont met je collegaquote:Op donderdag 12 november 2009 17:07 schreef Greys het volgende:
DML, een betere avond dan dag toegewenst dan!
De wiki is net klaar!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:10 schreef JJH het volgende:
Misschien ook een idee om de Nattedozenlijstjes in een wiki te stoppen en in de op te pleuren?
Of is daar al aan gedacht. Dan hoef je in ieder geval niet alle topic door te bladeren om de volgende op de lijst te vinden.
Helemaal top!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
De wiki is net klaar!
Ik frommel het linkje even onderaan de OP ook inderdaad! Dan staat die er de volgende keer in.
Jij bent nog gekkerder, wie gaat er nu met een collega samenwonen?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil nog even kwijt dat jullie echt gek zijn met die leesclub de natte doos. Het is nu officieel. Stiekem wisten we dat al natuurlijk.
I knowquote:Op donderdag 12 november 2009 17:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Jij bent nog gekkerder, wie gaat er nu met een collega samenwonen?
(Steekt tong uit)
Nu moet je hem thuis natuurlijk flink onder de plak houden en niet sparen.
Have funquote:
Tot zoquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
I know![]()
Maar ja hij is leuk en lief, heus. Zou jij ook vinden als je 'm zou zien.
Alleen als je 'm irritant vindt als collega vandaag is het best lastig 'm thuis weer leuk te vinden.
Wil je die ene nieuwe van mij? Die heb ik nog niet eens gelezen!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:32 schreef Maes het volgende:
Nou schrap de kerstbruid maar van de lijst. Ik ben al in hoofdstuk 4 en nog steeds geen sex.Hij was echt heter in mijn herinnering. Ik ga aan de volgende beginnen
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je die ene nieuwe van mij? Die heb ik nog niet eens gelezen!
Da's een nieuwe uit de steamy serie!
Zo onder het mom van; ja nou, ik wist toch niet welke jullie al hadden?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, Hot en Steamy![]()
Pagan had in de winkel nog even naar de verschillende kleuren gekeken.
Helaas...... alleen maar gekeken
Hij had dan wel weer de nieuwe allerhande mee.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Zo onder het mom van; ja nou, ik wist toch niet welke jullie al hadden?
Had je dat nog nooit gehoord?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
Mannen kunnen ruiken als vrouwen vruchtbaar zijn![]()
Dat hoor ik net van een sextherapeut bij Oprah. Strippers die ovuleren krijgen 75 euro fooi op een avond gemiddeld, strippers die aan de pil zitten nog niet de helft.
WHUTTTT????
Maar ze schijnen het dus ook gewoon te ruiken zonder dat je het achter je oren smeertquote:Op donderdag 12 november 2009 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had je dat nog nooit gehoord?
Er is toch ook zo'n urban mythe dat vrouwen die willen scoren zeg maar wat vocht van dáár achter dr oortjes of in de nek smeren. Mannen zouden dat ruiken en de oerinstincten doen de rest
Oh Morquote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef Morretje het volgende:
![]()
Wij eten preipotje vandaag..
Oh, en voor wie klikken wil: babyfoto
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef Morretje het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef Morretje het volgende:
![]()
Dan moet je denk ik wat vaker een schoon slipje aanquote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze schijnen het dus ook gewoon te ruiken zonder dat je het achter je oren smeert
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik wat vaker een schoon slipje aan
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:20 schreef Bamba het volgende:
Een opluchting nu Morretje? Dat je uit de gevarenzone bent en een goede echo hebt gehad? Vast wel..Nu kun je heerlijk gaan genieten!!
Het ging niet over mij, dat Oprah onderzoekquote:Op donderdag 12 november 2009 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik wat vaker een schoon slipje aan
heej, hier hoor ik toch thuis?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:26 schreef Greys het volgende:
Mor, ik vind het heel tof van je dat we mee mogen gluren naar je beeb!
Arme Ermaquote:Op donderdag 12 november 2009 18:35 schreef Enfermera het volgende:
Hele dag pijnvrij (mn schouder), net naar de fysio gefietst en ik heb weer pijn. Jahoor.![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:29 schreef Morretje het volgende:
[..]
heej, hier hoor ik toch thuis?
Wat leukkkkk!!!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:12 schreef Morretje het volgende:
![]()
Jij met je Ermaquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:38 schreef Enfermera het volgende:
Ach, ik overleef het wel. Heb nog chocola, ga zo lekker toetje eten en nootjes hebben we ook nog wel. Ik vreet mn gevoel wel weg.![]()
quote:My god you gotten fat.
euhm nee geen dwarsliggers, vind de titels een beetje, tjah niet mijn smaak zeg maarquote:Op donderdag 12 november 2009 15:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Welke boekenHeb ik ze al gelezen?
Heb jij ook een dwarsligger gekocht? Die zijn grappig joh. Ik heb er welgeteld eentje en wil eigenlijk alle romans/literatuur/boeken ervan.
euhm de Dierenartsen Associatie Rotterdam. en dan zit die van mij op de ommoordse weg. deze is mij zelf aangeraden door onze vorige dierenarts in deventer, omdat een oud studiegenoot het had opgericht. nu zijn wij er nog maar een keertje geweest met gizmo dus kan niet oordelen of deze ook goed is met echte ziektes (in plaats van bijna bloedarmoede door vlooien van de vorige bewoner) of overlijden en operaties.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:23 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oeh zus trouwens voor ik het weer vergeet. Greysie hiero die wil weten wie jou dierenarts is.....
Hé bedankt! Volgens mij hoort Simoncelli daar ook bij! Maar die is te ver weg nu ik hier woon. Maar de Ommoordseweg, is dat dat doodlopende zijstraatje van eh... die weg die naar de Irenebrug loopt?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
euhm nee geen dwarsliggers, vind de titels een beetje, tjah niet mijn smaak zeg maarheb verder 2 jonathan kellerman boekjes gekocht en de lexicon, de enceclopedie voor harry potter
[..]
euhm de Dierenartsen Associatie Rotterdam. en dan zit die van mij op de ommoordse weg. deze is mij zelf aangeraden door onze vorige dierenarts in deventer, omdat een oud studiegenoot het had opgericht. nu zijn wij er nog maar een keertje geweest met gizmo dus kan niet oordelen of deze ook goed is met echte ziektes (in plaats van bijna bloedarmoede door vlooien van de vorige bewoner) of overlijden en operaties.
Goede info voor de volgende meetquote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef Greys het volgende:
Oh, bij dat Oprah onderzoek kwam dus ook naar voren dat vrouwen het graag hebben dat ze bruut tegen de muur gezet worden. Heren, dat jullie het even weten!
Mag een sling ook?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef Greys het volgende:
Oh, bij dat Oprah onderzoek kwam dus ook naar voren dat vrouwen het graag hebben dat ze bruut tegen de muur gezet worden. Heren, dat jullie het even weten!
Ik had gelukkig al enige huiver tot een massale meet..quote:Op donderdag 12 november 2009 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goede info voor de volgende meet
Whehehe.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goede info voor de volgende meet
Je gaat even iemand tegen de muur zetten?quote:
Bah, wat vrouwonvriendelijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Goede info voor de volgende meat
Nou ik laatst in R&P nog een heule discussie over sex op de eerste date enzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe.
[..]
Je gaat even iemand tegen de muur zetten?
Zou MrSubtle van die waardevolle info over die muur op de hoogte zijn? Misschien moet iemand hem dat even smsen voor tijdens zijn date van vanavond?
Hij is goedquote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef Pagan het volgende:
Nieuwe Wolfmother op en koken, laterz.
Mjah, ik zou dat ook niet zo snel meteen doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik laatst in R&P nog een heule discussie over sex op de eerste date enzo.
Ik was maar ouderwets en raar dat ik vond dat het leuker/spannender is daarmee te wachten, aldus flink wat vrouwen.
Wellicht moet iemand dan ook meteen ff smsen dat times are changingAls ík al als ouderwets en traditioneel word aangeduid hoe moet het dan wel niet met hem zitten
Oh, dan heb ik toch niet goed genoeg gezocht dus, ik dacht dat ik de meest recente versie gekopieerd had uit vorige topics. Ik ga je er tussen zetten!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:11 schreef ferrari_rood het volgende:
@Ing wat een rot nieuws. Eerst maar eens vechten voor Baloetje de rest komt daarna wel.
En ik ben uit het lijstje van de leeskring gehaald
oeh ik heb nog niet de kans gehad om die te horenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:10 schreef Pagan het volgende:
Nieuwe Wolfmother op en koken, laterz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |