ik ook...quote:Op donderdag 12 november 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staan een páár vrienden op de familiekerstkaartenlijst, maar de rest zoek ik steeds weer op internet op, qua adressen![]()
Ja en als Bob gaat snuffelen gaat dat ding dan niet tegen de grond slaan?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:28 schreef Maes het volgende:
[..]
We hebben het natuurlijk al uitgeprobeerd en het gaat, Bob heeft idd ook niet van die lange pootjesDe knipperstand hebben we ook al aan gehad dat zie je alleen niet op de foto
![]()
Greys, ik heb helegaar niks van je gehoord.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee, dat moest ik ook nog doen
Ga ik zo aan beginnen! Het huishouden komt weer lekker veel van vanmiddag
En die top 100 ja, je stond hoger dan ik!
Erg he?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook...ik rij er zo heen, maar huisnummer? straat? postcode? geen flauw benul...
Jawellll, maar Pagan stond boven jou op de OP lijst en ik dacht, snugger als ik ben, dat jullie wel hetzelfde adres zouden hebbenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef Strega het volgende:
[..]
Greys, ik heb helegaar niks van je gehoord.
Geen adres vraag, nix.
Ik moet heel hard huilen.
Ik schrijf losse adressen en zo idd altijd op in mn agenda.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef Maes het volgende:
Ik heb een hele goeie agenda, met adressenlijst
buikdanseressen zelfs!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Een jaar na oplevering van de fl;at waarin ik woon, geeft de ssh (verhuurder) een housewarming met tapas,. wijn en buikdanseressen, begint om 17, straks amaar even kijken
We doen er een dubbele knoop inquote:Op donderdag 12 november 2009 16:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en als Bob gaat snuffelen gaat dat ding dan niet tegen de grond slaan?
Kees die brak echt dr nek dr over
Lijkt me erg leuk ik zou zeker gaan kijken!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Een jaar na oplevering van de fl;at waarin ik woon, geeft de ssh (verhuurder) een housewarming met tapas,. wijn en buikdanseressen, begint om 17, straks amaar even kijken
Ik heb die van Karel helemaal opgeknoopt aan zn halsband en dan gaat het nèt, of eigenlijk net nietquote:
Utreg!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
buikdanseressen zelfs!waar woon je?
ja uurtje kijken dan moet ik naar een werkoverlegquote:Op donderdag 12 november 2009 16:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Lijkt me erg leuk ik zou zeker gaan kijken!
cool. daar wilde ik altijd studeren...quote:
Mijn zoon heeft er gestudeerd en woont er nu nogquote:Op donderdag 12 november 2009 16:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
cool. daar wilde ik altijd studeren...
Kijk, dat is idd slim.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawellll, maar Pagan stond boven jou op de OP lijst en ik dacht, snugger als ik ben, dat jullie wel hetzelfde adres zouden hebben
ik heb al 3 adresboekjes... maar ik ben zo'n muts die dan van slag raakt als er eigenlijk iemand tussen moet (alfabetisch) en dan ben ik het alweer zat (of ik stop halverwege met opschrijven, en ik wil niet krassen bij verhuizen etc etc...)quote:Op donderdag 12 november 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he?
Maar mijn adresboekje gaat een einde maken aan die waanzin!
ik studeer er ook, woon ook in studentenflat een hele lelijke (van buiten dan)quote:Op donderdag 12 november 2009 16:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft er gestudeerd en woont er nu nog
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik studeer er ook, woon ook in studentenflat een hele lelijke (van buiten dan)
[ afbeelding ]
gelukkig zie je dat binnen niet
Lekker modern.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
testbeeld...quote:Op donderdag 12 november 2009 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de kamers zijn zeker ook wel leuk?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja he?bovenop de flat is wel een giga dakterras
das wel mooi
Wat! !quote:Op donderdag 12 november 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
Leeskring De Natte Doos, voor al uw badliteratuur
** Gil even als je het boekje uit hebt en door wilt sturen of al doorgestuurd hebt, dan houden we het bij!
Ik maak wel even een wiki lijstje
Oké. Volgordes!
[ afbeelding ]
ROEKELOOS EN ONSTUIMIG
Greys 11-11 volgekrabbeld, 12-11 opgestuurd naar oh-oh!
oh-oh
MrSubtle
Nonneke
Nieslief
Enferma
De Zwabber
Goodbye
Bamba
MI-etje
ElisaB
Maes
Cat22
Morretje
Ynske
Nokwanda
Strega
DE KERSTBRUID
Maes Lezend en krabbelend!
Cat22
Morretje
Ynske
Nokwanda
Strega
Greys
oh-oh
MrSubtle
Nonneke
Nieslief
Enferma
De Zwabber
Goodbye
Bamba
MI-etje
ElisaB
[ afbeelding ]
VROUW OM TE ZOENEN
Bamba Lezend en krabbelend!
MI-etje
ElisaB
Maes
Cat22
Morretje
Ynske
Nokwanda
Strega
Greys
oh-oh
MrSubtle
Nonneke
Nieslief
Enferma
De Zwabber
Goodbye
HET BOEKJE VAN NIESLIEF (titel?)
Nieslief Lezend en krabbelend!
Enferma
De Zwabber
Goodbye
Bamba
MI-etje
ElisaB
Maes
Cat22
Morretje
Ynske
Nokwanda
Strega
Greys
oh-oh
MrSubtle
Nonneke
jezus wat een lego apparaatquote:Op donderdag 12 november 2009 16:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
KOMT IE NU MEE!quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
[..]
KOMT IE NU MEE!
We hebben het pas 16 keer gevraagd ofzo!
Maar ik ga je er wel tussen frommelen. Als je het ECHT wilt dan, dan moet je wel lezen en krabbelen he?
Dat was dan gister/eergister. En toen was ik er niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
[..]
KOMT IE NU MEE!
We hebben het pas 16 keer gevraagd ofzo!
Maar ik ga je er wel tussen frommelen. Als je het ECHT wilt dan, dan moet je wel lezen en krabbelen he?
Hihihihi. Is die Kerstbruid van jou een beetje ranzig?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:50 schreef Maes het volgende:
Greys wat ben je toch goed met lijstjes
quote:
altijdquote:Op donderdag 12 november 2009 16:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zit op icanhasceezburger.com te bladeren ofzo?
Eet ik nou wel of niet die greek style pizza?quote:
eigen appartementje met eigen badkamer met vloerverwarming enzoquote:Op donderdag 12 november 2009 16:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En de kamers zijn zeker ook wel leuk?
Ik heb op Vossenveld in Nijmegen gewoond.
Ook spuuglelijk, maar wel fijne kamers en gezellig
veel plezier!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
eigen appartementje met eigen badkamer met vloerverwarming enzo30m2 voor een redelijke prijs dus ben heel blij
Nou op naar de wijn/tapas/buikdanseressen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |