Die heb ik ook maar daar staat alleen familie van beide kanten opquote:Op donderdag 12 november 2009 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb elk jaar een "kerstkaartenlijst " in word op mn pc, die werk ik het hele jaar gewoon bij, mensen dr op, mensen dr af, adreswijzigingen etc etc.
In een mapje, bij elkaar, in een vakje onder de tafelquote:Op donderdag 12 november 2009 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die slingeren gewoon nog steeds onder de tafel rond, tis maar waar je trots op bent
Vanaf nu schrijf ik alles meteen op DE LIJST, ligt hier naast me, en die schrijf ik over in mijn adressenboekje.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kopiëer een adres dat ik hier per PM krijg dus meteen naar de lijst in Word als ik t wil bewaren
Dat ziet er wel gaaf uit.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:21 schreef DeZwabber het volgende:
ik wil een rolodex, en ik weet niet waarom
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef Maes het volgende:
Kijk nou wat ik heb gekregen van Chico, Billy, Karel en Kees met te korte pootjes!![]()
[ afbeelding ]
Tante oh-oh heeft er ook nog lekkere koekjes bij gedaan nu ga ik zeker de hele avond voor de achterdeur staan
DANK U SINTERKLAASJE
oja stil zitten hoe moet dat
Ik blijf dat zulke schattige hondjes vinden.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef Maes het volgende:
Kijk nou wat ik heb gekregen van Chico, Billy, Karel en Kees met te korte pootjes!![]()
[ afbeelding ]
Tante oh-oh heeft er ook nog lekkere koekjes bij gedaan nu ga ik zeker de hele avond voor de achterdeur staan
DANK U SINTERKLAASJE
bedoel je niet emmah?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:24 schreef Loveless85 het volgende:
MrS, is het qua 'inhoud' meer of minder dan Erma
Ook geen vrienden of zo?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar daar staat alleen familie van beide kanten op
Geen mensen van hier.
[..]
In een mapje, bij elkaar, in een vakje onder de tafel
En die zou ik op zich zo weg kunnen gooien, want daar staan alleen krabbels op van wel of niet al groen gemaakt en wel of niet al betaald enzo. Heb ik niets meer aan
We hebben het natuurlijk al uitgeprobeerd en het gaat, Bob heeft idd ook niet van die lange pootjesquote:Op donderdag 12 november 2009 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Maes, hij kan ook op knipperstand, dat is pas echt tha bomb
Wellus! Een kwartier geleden ongeveer!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Mij heeft ze in ieder geval nog nooit gevraagd.
Oh Maes, dat staat hem leuk.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:22 schreef Maes het volgende:
[ afbeelding ]
DANK U SINTERKLAASJE
Greys, heb je de top 100 van gister gezienquote:Op donderdag 12 november 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus! Een kwartier geleden ongeveer!
Bedankt aan alle reageerders tot nu toe met adressen!
Er staan een páár vrienden op de familiekerstkaartenlijst, maar de rest zoek ik steeds weer op internet op, qua adressenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ook geen vrienden of zo?
Bij mij staat dr heel weinig familie op![]()
Papa mama broer = 1 adres
zusje en gezin
Das alles, de rest krijgt dr geen , dan heb ik nie genoeg aan mn 100 kaarten
Op die na dan.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Wellus! Een kwartier geleden ongeveer!
Bedankt aan alle reageerders tot nu toe met adressen!
Oh nee, dat moest ik ook nog doenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:29 schreef Maes het volgende:
Ik wil graag weten aan wie ik de Kerstbruid moet sturen. Is dat al bekend?
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Er staan een páár vrienden op de familiekerstkaartenlijst, maar de rest zoek ik steeds weer op internet op, qua adressen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |