De wiki is net klaar!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:10 schreef JJH het volgende:
Misschien ook een idee om de Nattedozenlijstjes in een wiki te stoppen en in de op te pleuren?
Of is daar al aan gedacht. Dan hoef je in ieder geval niet alle topic door te bladeren om de volgende op de lijst te vinden.
Helemaal top!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:11 schreef Greys het volgende:
[..]
De wiki is net klaar!
Ik frommel het linkje even onderaan de OP ook inderdaad! Dan staat die er de volgende keer in.
Jij bent nog gekkerder, wie gaat er nu met een collega samenwonen?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:13 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil nog even kwijt dat jullie echt gek zijn met die leesclub de natte doos. Het is nu officieel. Stiekem wisten we dat al natuurlijk.
I knowquote:Op donderdag 12 november 2009 17:17 schreef Strega het volgende:
[..]
Jij bent nog gekkerder, wie gaat er nu met een collega samenwonen?
(Steekt tong uit)
Nu moet je hem thuis natuurlijk flink onder de plak houden en niet sparen.
Have funquote:
Tot zoquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
I know![]()
Maar ja hij is leuk en lief, heus. Zou jij ook vinden als je 'm zou zien.
Alleen als je 'm irritant vindt als collega vandaag is het best lastig 'm thuis weer leuk te vinden.
Wil je die ene nieuwe van mij? Die heb ik nog niet eens gelezen!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:32 schreef Maes het volgende:
Nou schrap de kerstbruid maar van de lijst. Ik ben al in hoofdstuk 4 en nog steeds geen sex.Hij was echt heter in mijn herinnering. Ik ga aan de volgende beginnen
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Wil je die ene nieuwe van mij? Die heb ik nog niet eens gelezen!
Da's een nieuwe uit de steamy serie!
Zo onder het mom van; ja nou, ik wist toch niet welke jullie al hadden?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, Hot en Steamy![]()
Pagan had in de winkel nog even naar de verschillende kleuren gekeken.
Helaas...... alleen maar gekeken
Hij had dan wel weer de nieuwe allerhande mee.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:40 schreef Strega het volgende:
[..]
Zo onder het mom van; ja nou, ik wist toch niet welke jullie al hadden?
Had je dat nog nooit gehoord?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:08 schreef Greys het volgende:
Mannen kunnen ruiken als vrouwen vruchtbaar zijn![]()
Dat hoor ik net van een sextherapeut bij Oprah. Strippers die ovuleren krijgen 75 euro fooi op een avond gemiddeld, strippers die aan de pil zitten nog niet de helft.
WHUTTTT????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |