jammer maar wel goed natuurlijk!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:38 schreef Nonneke het volgende:
Wat een mooie foto Moren duidelijk zeg !
![]()
Nou vanaf volgende week donderdag zullen jullie minder last van me hebben want dan gaat ik weer werken
Maar dan komt je 's avonds nog wel af en toe buurten he?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:38 schreef Nonneke het volgende:
Wat een mooie foto Moren duidelijk zeg !
![]()
Nou vanaf volgende week donderdag zullen jullie minder last van me hebben want dan gaat ik weer werken
the incrediblesquote:Op donderdag 12 november 2009 19:37 schreef Enfermera het volgende:
Mijn toetje; yoghurt met banaan en hagelslag![]()
![]()
En nee ik ben niet ineens 10 kg aangekomen.![]()
Volgensmij weten jullie niet eens uit welke film mijn avater/ondertitel/sig komen![]()
![]()
![]()
zitten we toch weer op 1 lijn hequote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nieuwe baan? Terug van ziekte,? Einde vakantie? (sory, ik heb echt even niet op mijn netvlies in welke situatie jij nu zit.)
Acherrum!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee, maar iedereen bleef mij steeds verbeteren dus nu ben ik getraumatiseerd
ja tuurlijkquote:Op donderdag 12 november 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan komt je 's avonds nog wel af en toe buurten he?
ah gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 november 2009 19:42 schreef Nonneke het volgende:
Nee hoor, had er niks over gezegd nogWou eerst zeker weten dat alles wel echt door zou gaan.
Maar ik begin weer bij mn oude werk, met een nieuw contract voor een jaar![]()
dus Ing met een beetje mazzel kan ik weer eens een pakketje luchtjes voor je maken !
![]()
Stomme test.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:41 schreef ferrari_rood het volgende:
http://www.dierenbescherming.nl/huisdierentest/katten
Deze test.
Ik bedoelde zonder google, duhquote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
The Incredibles, lees ik net op Google
En in je ondertitel mist een 've (My god, you've gotten fat
Uit je hoofd of van google? xDquote:
Je neemt me de woorden uit de mond Draakje!quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je neemt me de woorden uit de mond Draakje!![]()
Feli Nonneke! Ben je een poosje contract- cq. werkloos geweest of kon het het aansluitend op je vorige contract regelen?
ik heb em gezien hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 19:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik bedoelde zonder google, duh![]()
Nope, zo zegt ze het, dat is haar accent xD Kijk de film maar
[..]
Uit je hoofd of van google? xD
Nee nieuw contract, maar er veranderd niets behalve dat ik tot maart minder uren zal werken.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je neemt me de woorden uit de mond Draakje!![]()
Feli Nonneke! Ben je een poosje contract- cq. werkloos geweest of kon het het aansluitend op je vorige contract regelen?
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik doe gewoon heel stoer en dan heb ik nergens last van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |