Napoleon is je kanarie? Gaaf beest.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
napoleon zit hier gezellig mee te keutelen op de muziek van meshuggah
Ik heb de lijst steeds op volgorde gehouden, maar dan verschoven vanaf degene die start met een boekje!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:31 schreef Cat22 het volgende:
En ik sta als tweeds op voor een boekje zag ik.
hoe dat zo?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Volgens de site van de dierenbescherming ben ik niet geschikt voor het houden van een kat.
lekker hoorquote:Op donderdag 12 november 2009 19:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Napoleon is je kanarie? Gaaf beest.![]()
Naartjie heeft in de woonkamer gepist.en Satsu heeft mijn leren stoel aangevallen.
![]()
Zij hebben hun dagje wel maar ik blijkbaar niet.
Greys en Draakje!quote:
Als je ook bij de Leesclub wilt gil je maar he?quote:
ik heb hier ook een (valk)parkietje die de hond loopt uit te dagenquote:
Pateeto, pataato.quote:
Waar scoorde je zo laag op dan denk je?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moest een vragenlijst invullen en ik scorde 48% en daarom was ik niet geschikt.
Iemand interesse in 3 katers?
misschien sluit ik me later wel nog aan, eer dat ik een boekje uit heb dat kan ik jullie niet aandoenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je ook bij de Leesclub wilt gil je maar he?
En anders lees je hier maar lekker mee met de reacties als er weer een boekje ergens is aangekomen
ik heb werkelijk geen idee, maar iedereen bleef mij steeds verbeteren dus nu ben ik getraumatiseerdquote:Op donderdag 12 november 2009 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pateeto, pataato.![]()
Wat is nu precies het verschil tussen die twee? Het enige wat ik ervan weet is dat het beiden prooidieren zijn voor katten.
The Incredibles, lees ik net op Googlequote:Op donderdag 12 november 2009 19:37 schreef Enfermera het volgende:
Volgensmij weten jullie niet eens uit welke film mijn avater/ondertitel/sig komen![]()
![]()
![]()
Nieuwe baan? Terug van ziekte,? Einde vakantie? (sory, ik heb echt even niet op mijn netvlies in welke situatie jij nu zit.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:38 schreef Nonneke het volgende:
Wat een mooie foto Moren duidelijk zeg !
![]()
Nou vanaf volgende week donderdag zullen jullie minder last van me hebben want dan gaat ik weer werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |