abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74616274
Je kent het wel, je loopt op straat of je zit in de bus/trein/enz en je hoort iets interessants!

Paar dingen die ik gehoord heb:

Vandaag op straat door een jongen:
...een of andere reden wordt mijn vriendin steeds toegevoegd door lesbische meisjes...

In de trein een keer een heel gesprek tussen twee meisjes die soort van zachtjes deden, of ze het wel eens anaal gedaan hadden en dat haar vriend het wou maar zij het toch wel een naar idee vond Bleek dat die ander het al eens gedaan had en haar overtuigde dat het best lekker kon zijn.

Leuke was een meid aan de telefoon die uitgebreid haar 'zoooo'n stomme blunder!!!' ging vertellen aan de mobiele telefoon. Ze had afgesproken met een vriendin, maar daar eigenlijk helemaal geen zin in gehad en toen die vriendin even naar de wc was had ze iets gesmst in de trand van 'zooo saaai was liever naar jullie toe gegaan' en dat per ongeluk naar de vriendin in kwestie gestuurd

Kom maar op met jullie voorbeelden
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  woensdag 11 november 2009 @ 20:47:54 #2
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_74616641
zat in de trein: tegenover mij meisje met een jongen - zij belde met iemand: "ja hoor - ik heb hem bij me - ik neem hem mee naar m'n kamer en ga allemaal heeeeeel lekkere dingen met hem doen"... hij heel neutral blijven kijken.
Zij weer: 'ja hoor - ik kan gerust alles zeggen want hij verstaat toch geen Nederlands...."
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_74616719
tvp kan zo gauw niks bedenken
ฝัน
  woensdag 11 november 2009 @ 20:50:17 #4
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_74616721
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef zomaareennaam het volgende:
zat in de trein: tegenover mij meisje met een jongen - zij belde met iemand: "ja hoor - ik heb hem bij me - ik neem hem mee naar m'n kamer en ga allemaal heeeeeel lekkere dingen met hem doen"... hij heel neutral blijven kijken.
Zij weer: 'ja hoor - ik kan gerust alles zeggen want hij verstaat toch geen Nederlands...."
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_74616872
In de trein zaten schuin tegenover me 2 jongens...

Jongen 1: Vrijdag ga ik niet naar school, dan heb ik een begrafenis.
Jongen 2: He bah!
Jongen 1: Mijn buurman heeft van de week een hartaanval gehad.
Jongen 2: Heeft hij het overleefd of is hij overleden?

Waarop ik dacht: "Welnee, ze begraven hem levend!" .
pi_74617104
Bij de Action lopen en mogen "meegenieten" dat een dame ruzie kreeg met haar vriend/man aan de telefoon....iedereen in de Action kon meeluisteren...zelfs de personen aan de andere kant van de winkel
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_74617146
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  woensdag 11 november 2009 @ 21:03:20 #8
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_74617166
Tvp.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_74618747
TVP
Het stomste weblog vind je hier: KLIKKERDEKLIK!!!
pi_74618798
Tering, ik haat korte topics. Denk je lekker allerlei verhalen te gaan lezen, stopt het topic al na een paar posts
  woensdag 11 november 2009 @ 23:25:51 #11
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_74621832
Tvp, lees dit graag.
pi_74622350
Ik werk in een winkel en vang wel regelmatig vage gesprekken op

Laatst waren 2 mannen aan het praten over iets en ineens kwam de Mexicaanse griep aan bod en toen zei de een tegen de anders dat hij de mexicaanse griep had en daarom ook zo slecht was momenteel
Die man wat ernaast stond viel helemaal stil en ik moest plots wat in het magazijn gaan doen
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_74622526
goed topic
pi_74622597
Ik werk in een restaurant en heb een keer bij ons op het terras een heel gesprek opgevangen tussen 2 vrouwen en 1 man die blijkbaar later die avond een triotje gingen doen, en elkaar hadden leren kennen via internet
pi_74622833
Zo ik kan dit hele topic wel vullen in rotterdam hebben mensen geen schaamte.

Deze week nog: komt er een man schreeuwend de metro in aan de telefoon.
' natuurlijk kan ik dat het is een bijbels verhaal'
' ja ik ga bij je weg je krijgt het geld toch niet'
' 50.0000 is het wat ik heb gewonnen maar het is een bijbels verhaal'
'natuurlijk kan ik scheiden het is bijbels'
' als je geld wilt ga een bank beroven het is al op de bank je krijgt niks'
' ja natuurlijk ga ik scheiden het kan het staat in de bijbel'
' mijn onderbroek dat geef ik je! als je geld wilt ga de bank maar beroven'
Daarna veel herhaling. Blijkbaar had hij 50.000 gewonnen, wou meteen scheiden van zijn vrouw en gunde hij haar niks anders dan zijn onderbroek.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_74623181
tvp
pi_74623267
Trouwens in het cafe/restaurant waar ik werk, 10 uur 's ochtends...
Zaten twee miepjes te roddelen. Krijgt 1 van die vrouwen een telefoontje. Ik hoor haar zeggen:

'Ja, doe eens rustig'
'Nee dat heb ik helemaal niet over je gezegd'
'Dan heb je het gewoon verkeerd begrepen'
'DOE EENS RUSTIG'

5 minuten later, ik zie buiten een vrouw met verwilderd haar en bijeengeraapte kleding haar fiets tegen het raam smijten. Ze stormt naar binnen, roept een 'goeiedag' naar me en rent naar het tafeltje van de miepjes toe en schreeuwt:
WAT ZULLEN WE NOU KRIJGEN GODVERDOMME!
WAT ZEG JE ALLEMAAL OVER MIJ, HE! HE?
JE MOET JE GORE BEK HOUDEN!

en nog wat onverstaanbare dingen.
Miepje 1, naar wie het gericht was, pakte snel haar biezen, waarna mevrouw verwilderd haar rustig bij miepje 2 ging zitten en ze samen verder roddelden, dit keer over miepje 1.

Ach ja, de avonturen die je meemaakt als serveerster
pi_74623305
Haha, ik zat een keer in de trein toen twee meisjes in een vierzits verderop zaten te vertellen over pijpen. Die ene vertelde dat haar vriend hem zo'n beetje in dr bek had geramd maar dat ze toen zei "nee ik wil niet"

donderdag 12 november 2009 @ 00:51:03 #19
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_74623392
Marokkaan met laptop belt een vriend,
hey waar ben je, ben je uitgestapt, moest je uitstappen, had geen treinkaartje bij je? sukkkeell!
je moet gewoon treinkaartje kopen man, hahahaha, mompelt iets in marokkaans.
wat nu, nu kom je telaat, wat moet ik je moeder bellen? wat? je hebt geen geld? hahaha
wat ga je doen, wachten op volgende trein oh. hahahaha. sukkeelll!

daarna belde hij met nog iemand en vertelde het evrhaal.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_74623477
Over marokkanen... Ik zat een keer in de tram en was een marokkaan in goed nederlands, maar met STERK marokkaans accent (je weet wel, harde Gs en Rn enzo) te bellen.
Toen zei hij:
.. nee man, ik ga tog niet met een zachte gé praten?!

Nog nooit eerder een marokkaan een zachte g horen uitspreken
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_74623534
Ik zat eens met 2 kennissen naar dominoday te kijken waar ze het steeds over de aorta hadden.
Zegt de een tegen de ander: ''wat is dat toch dat aorta...was dat niet zo'n wervelwind ofzo?''
Waarop de ander volmondig antwoordde:''ohhhjaaa klopt, je hebt gelijk!''

ik kon het op dat moment echt niet gaan uitleggen het was te zeer genieten

En 1 van diezelfde meiden vroeg mij eens serieus na het lezen van een weekblaadje wat een beflapje was (maar dan dus met de klemtoon verkeerd)
Ze dacht dat het was:
ik beflap je
jij beflapt je etc
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 01:30:21 #22
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74623728
! Kan even niks bedenken, staat leuke dingen hier in. TVP dus.

Zelf moet ik me inhouden als ik mensen over iets hoor praten en ik weet wat ik moet zeggen. Soms zeg ik ook wat Vooral als het bv over een (OV) route gaat en ik toevallig weet wat. Maar ik hoorde ook een keer in de bus 2 mensen over een computer probleem praten waar ze dus beiden niet wisten hoe iets moest oid en toen maar even vertelt hoe het moet

Ben gewoon te behulpzaam, en een bus is geehn openbaar forum. .

Leuk topic
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_74624311
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:03 schreef Bragi het volgende:
Tvp.
Wat zij zegt.
pi_74625788
Whehe.
Cool story, Hansel.
pi_74627666
Ik hoorde in de trein eens twee overduidelijke vmbo'ers (manier van spreken, kledingkeus e.d.) praten over hun uitslagen op de BNN-iq-test. De ene zat te vertellen dat hij erachter was gekomen hoogbegaafd te zijn, en toen de ander hem zijn score vertelde reageerde hij met "o, maar dan ben jij óók hoogbegaafd!"

Ach ja. Het zegt ook wel weer wat over je intelligentie dat je een BNN-test zo serieus neemt dat je jezelf hoogbegaafd acht, hoewel je het laagste opleidingsniveau doet.
  donderdag 12 november 2009 @ 11:01:23 #26
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74628153
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
  donderdag 12 november 2009 @ 11:02:05 #27
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_74628178
Voor dit topic verzand in de tvp's heb ik twee leuke half meegekregen telfoon gesprekken. De eerste was in de bus en het trok mijn aandacht toen ik een meid hoorde "Ja en hij begon zaterdag echt compleet te flippenen door te draaien". Klinkt interressant vooral hoe het verder ging... "de gordijnen gesloopt" , dingen afbreken etc etc. Het werd alleen maar beter toen ze zei dat ze hem op het laatst maar in de slaapkamer had opgesloten!
En daarna zei ze dat ze de dierenarts maar eens ging bellen... het bleek dus om de kat de gaan.. welk een anti-climax.

Tweede gesprek was een hysterische manager die met wat collega's belde over wat er bij de laatste team meeting was gebeurt in het hotel. Blijkbaar was er veel alcohol in het spel geweest want "iemand had een bommetje gemaakt in het bad en nu was er wat waterschade in de kamer daaronder" Het gesprek ging wat verder dat de kosten daarvoor maar door iedereen gedeeld moesten worden, want die gast voelde zich er een beetje verantwoordelijk voor aangezien het op zijn kamer was gebeurt...
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 12 november 2009 @ 11:04:44 #28
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_74628258
Meisje 1: ik ga van de week echt niet meer koken
Meisje 2: waarom niet?
Meisje 1: ik kom vanochtend beneden in ons studentenhuis, heeft een huisgenoot blijkbaar zijn vriendin neergestoken, alles helemaal onder het bloed! Echt smerig!
Meisje 2: wat erg! hoe is het met dat meisje?
Meisje 1: volgens mij leeft ze nog wel maar ik vind het echt smerig: wie gaat dat allemaal opruimen? Ik niet hoor, overal zit bloed..

ongelooflijk maar waar..
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
pi_74628397
In friesland gaat dat anders

Boer1: Goddomme no wost net ljouwe wot my gebeurt is?
Boer2: Wot no?
Boer1: Ha ik godverdomme myn Riek in Grunn litte lizzen.
Boer2: Wot hyst do der te siekjen?
Boer1: Ik soe even by de Hoertjes dell.
Boer2: My dien Riek?

Voor de mensen die 't kunnen lezen, best wel triest
pi_74628780
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:08 schreef Mr_Dyslector het volgende:

Hij had z´n riek bij de hoertjes in groningen laten liggen ?
Cool story, Hansel.
  donderdag 12 november 2009 @ 11:21:04 #31
182980 mime_negert
pi_74628792
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:08 schreef Mr_Dyslector het volgende:

Graag even vertalen, we zitten hier niet op een Fries forum
pi_74628816
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:21 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Graag even vertalen, we zitten hier niet op een Fries forum
als je dit al niet begrijpt....
Cool story, Hansel.
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 11:22:16 #33
264940 8108139dpths
pi_74628833
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:54 schreef DaMart het volgende:
In de trein zaten schuin tegenover me 2 jongens...

Jongen 1: Vrijdag ga ik niet naar school, dan heb ik een begrafenis.
Jongen 2: He bah!
Jongen 1: Mijn buurman heeft van de week een hartaanval gehad.
Jongen 2: Heeft hij het overleefd of is hij overleden?

Waarop ik dacht: "Welnee, ze begraven hem levend!" .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 11:23:02 #34
264940 8108139dpths
pi_74628860
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:21 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

als je dit al niet begrijpt....
Ik volg het ook niet.
pi_74628899
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:23 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Ik volg het ook niet.
Boer1: Godverdomme, weet je wat er met mijn riek is gebeurd?
Boer2: Wat dat?
Boer1: Heb ik godverdomme mijn riek in groningen laten liggen
Boer2: Wat had je daar te zoeken?
Boer1: Ik was even bij de hoertjes daar
Boer2: Met je riek??
Cool story, Hansel.
pi_74628987
TVP
pi_74629758
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
TVP
pi_74630336
TVP
pi_74631607
quote:
Op donderdag 12 november 2009 01:30 schreef pc-fr34k het volgende:
Leuk topic
Dat dus
  donderdag 12 november 2009 @ 14:16:49 #40
38229 kanaiken
Een lieve gezeisde kanaiken
pi_74634108
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:04 schreef Nijns het volgende:
Meisje 1: ik ga van de week echt niet meer koken
Meisje 2: waarom niet?
Meisje 1: ik kom vanochtend beneden in ons studentenhuis, heeft een huisgenoot blijkbaar zijn vriendin neergestoken, alles helemaal onder het bloed! Echt smerig!
Meisje 2: wat erg! hoe is het met dat meisje?
Meisje 1: volgens mij leeft ze nog wel maar ik vind het echt smerig: wie gaat dat allemaal opruimen? Ik niet hoor, overal zit bloed..

ongelooflijk maar waar..
Klinkt als studenten.
Tevens TVP.
Stel dat er geen hypothetische veronderstellingen bestaan.
Is dit een schijnvraag waarin het antwoord al besloten ligt?
>>> Geen referrertje in sigs <<<
  donderdag 12 november 2009 @ 14:25:09 #41
221112 Nijns
soms een beetje stout
pi_74634406
quote:
Op donderdag 12 november 2009 14:16 schreef kanaiken het volgende:

[..]

Klinkt als studenten.
Tevens TVP.
dat meisje woonde dan ook in een studentenhuis
Op donderdag 25 juni 2009 14:37 schreef Pheno het volgende:
Een KSC zonder Nijns is als thee zonder suiker: minder zoet.
  donderdag 12 november 2009 @ 15:01:41 #42
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_74635737
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:47 schreef zomaareennaam het volgende:
Fantastisch!

Eigen verhaal: pas geleden zat ik bij twee ongelooflijke Tokkie-vrouwen in de trein. Eerst ging het verhaal over katten (terwijl ik kon zweren dat het over kinderen ging, zoals ze erover sprak). Daarna ging het over op chihuahua's (die ene kreeg er binnenkort een). Goh, zegt die ander, heb je je daar wel in verdiept dan? Jazeker, zegt de eerste, ik heb informatie aangevraagd via Marktplaats!

Tot slot ging het gesprek nog over op de psychische behandeling van een van de "dames". Zat gewoon in geuren en kleuren ten overstaan van de hele coupe te vertellen welke anti-depressiva ze slikte en wat haar man daar allemaal wel niet van vond, etc..

Mensen kennen echt geen schaamte meer hoor!
Smell the flowers while you can....
pi_74635928
Laatst had ik 1 zin opgevangen, Ik heb toch niet voor niets culturele kunstgeschiedenis gestudeerd, toen had ik wel heel ff een momentje
"Those unforgettable days, for them I live"
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 15:08:40 #44
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74635972
Ik vraag me af wat jij dat vind waar ze zich voor te schamen had?
En als forumlid bespreek je een hoop dingen die veeeeel meer mensen kunnen meelezen en teruglezen dan een paar mensen in een treincoupe.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
  donderdag 12 november 2009 @ 15:36:51 #45
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74636857
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik vraag me af wat jij dat vind waar ze zich voor te schamen had?
En als forumlid bespreek je een hoop dingen die veeeeel meer mensen kunnen meelezen en teruglezen dan een paar mensen in een treincoupe.
anonimiteit.

in het openbaar heb je dat niet
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_74637096
hahaha ik moet 's minder met mijn ipod lopen
pi_74637122
In de trein van Amsterdam naar Utrecht. Er zit een vrouw verderop nogal luidruchtig te bellen en ik hoor haar zeggen:"Ja, de trein is bijna bij Weesp."
Ik: Op dat moment reden we namelijk bij Breukelen.

Even later beweerde ze weer dat we bijna bij Weesp waren. Op dat moment reden we bij Maarssen onder de ringweg van Utrecht door
pi_74637171
Er staan goeie tussen.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_74637350
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:44 schreef RealZeus het volgende:
In de trein van Amsterdam naar Utrecht. Er zit een vrouw verderop nogal luidruchtig te bellen en ik hoor haar zeggen:"Ja, de trein is bijna bij Weesp."

Even later beweerde ze weer dat we bijna bij Weesp waren. Op dat moment reden we bij Maarssen onder de ringweg van Utrecht door
Was de grap dat jullie al voorbij station Weesp waren, of dat de trein A'dam - Utrecht helemaal niet langs Weesp komt?
pi_74637633
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:50 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Was de grap dat jullie al voorbij station Weesp waren, of dat de trein A'dam - Utrecht helemaal niet langs Weesp komt?
Dat laatste natuurlijk.
  † In Memoriam † donderdag 12 november 2009 @ 15:58:51 #51
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74637694
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:36 schreef wise het volgende:

[..]

anonimiteit.

in het openbaar heb je dat niet
Ik ken doorgaans de onbekenden in een treincoupe of op straat niet. Dus ben ik anoniem, dat ze weten hoe ik eruit zie zegt niks.
pi_74637790
Man op straat aan de telefoon: Dan wil ik me nu uitschrijven en zoek ik een nieuwe huisarts. Ik zal dit zeker aan het tuchtcollege doorgeven en in de media brengen.

En toen moest ik weg.
pi_74638438
Er zat eens in de trein een haagse aso-familie. Type: dikke vrouw met overgeblondeerd haar, dochter (te dik) met kort strak truitje, zoon en vader met matje. Ze hadden een hond in het midden van het pad liggen waar dus niemand langs kon. Het was vrij druk dus mensen probeerden er zo goed als kon overheen/omheen te stappen.
Een zakenman stapt een beetje dicht bij een pootje en de hond piept een beetje en trekt zijn poot terug.

Die vader: godverdomme, als ze op mn hond gaan staan trap ik hem helemaal in mekaar, kankerlijers!

Oh, en een keer zaten een stel tienermeiden te giebelen in de vierzits aan de overkant.
Meisje 1: Heb jij eigenlijk al een date?
Meisje 2: Ik heb nog steeds geen date!!
Meisje 1: Dan vraag je hem toch? Hij vindt je leuk!
Meisje 2: Eww nee man! Gadver! Hij is kort!
Meisje 1: nou, hij is best schattig hoor... en hij vindt je leuk!
Meisje 2: Echt, ik ga nog liever dood dan dat ik met hem moet zoenen!!
Chocoladetaartjes.
pi_74638790
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:57 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Dat laatste natuurlijk.
"Natuurlijk," zeg je, alsof ik het spoorboekje uit m'n kop ken.
  donderdag 12 november 2009 @ 17:01:14 #55
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_74639840
quote:

Misschien kwam ze net van haar minnaar vandaan en had ze haar man aan de telefoon!
Smell the flowers while you can....
  donderdag 12 november 2009 @ 17:17:16 #56
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_74640313
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:24 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Boer1: Godverdomme, weet je wat er met mijn riek is gebeurd?
Boer2: Wat dat?
Boer1: Heb ik godverdomme mijn riek in Groningen laten liggen
Boer2: Wat had je daar te zoeken?
Boer1: Ik was even bij de hoertjes daar
Boer2: Met je riek??
Als men al geen fries kan begrijpen dan weet men hoogst waarschijnlijk ook niet wat een riek is.
Dus hier..

Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_74640666
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:17 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Als men al geen fries kan begrijpen dan weet men hoogst waarschijnlijk ook niet wat een riek is.
Dus hier..

[ afbeelding ]
Inderdaad! maar daar moesten ze zelf achter zien te komen
pi_74640792
quote:

[..]

Dus hier..

[ afbeelding ]
wdf moet je met zo'n ding bij de hoeren
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_74641103
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:33 schreef zquing het volgende:

[..]

wdf moet je met zo'n ding bij de hoeren
Ze doodsteken. Dat is de hele 'mop'. Om je dood te lachen hè?

P.S. Niet alle mensen in Friesland hebben humor van zo'n bedroevend laag niveau.
pi_74641190
Stereotype tokkie vrouw in de rij bij de supermarkt tegen een ander stereotype tokkie vrouw...
...iedereen weet toch dat je strings iets groter moet kopen dan normaal, anders schuren ze...
Hele rij kijkt van eh
Ja en dus?
  donderdag 12 november 2009 @ 18:39:43 #61
182980 mime_negert
pi_74642734
quote:

[..]

Dus hier..

[ afbeelding ]
Dat wist dan weer wel. Wist jij trouwens dat er verschillende soorten rieken zijn?
pi_74643703
Leuk topic

Ik vang nooit iets op eigenlijk... misschien beter ook want ik zou flink in de lach schieten denk ik
pi_74655650
Een negerin met een vriendin van haar laatst in de bus. Ze vertelde op een toon dat de hele bus het kon horen dat ze laatst bij een vriend was geweest. Alles was er: samen op de bank, filmpje kijken en het condoom. Nu was ze dus kwaad omdat het uiteindelijk toch niet tot het echte avontuur gekomen was.
quote:

Ik hoor ook weleens mensen in de metro zeggen dat ze in de tram zitten, over de telefoon. Hoe dom kan je zijn? Je weet toch wel in welk voertuig je stapt en waar deze heen gaat?

[ Bericht 63% gewijzigd door kip_zonder-kop op 13-11-2009 03:49:43 ]
Tok.
pi_74655669
In de supermarkt:

Vrouw1: Ja ik was naar Colombia op vakantie geweest
Vrouw2: Ohja? Dat is toch zo'n bananenrepubliek?
Vrouw1: Eeuh, ze hadden wel veel bananen daar ja.
hula
  vrijdag 13 november 2009 @ 03:57:08 #65
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_74655684
Ik heb eens een gesprek opgevangen van twee jongens, waarvan de ene aan de ander een film uitlegde.
Het kwam er op neer dat meneer de film wel goed vond, maar het bevatte nogal een antiklysma.
  vrijdag 13 november 2009 @ 04:08:35 #66
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_74655711
OMG wat ben ik blij met mijn mp3 speler. Hoef je al dat geouwehoer niet aan te horen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_74655729
Ik moet weer eens wat vaker met het OV denk ik
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_74655879
In de winkel tijdens het boodschappen doen hoorde ik een vrouw in het volgende gangpad zeggen:

"Ja mam..."
"Ja tuurlijk maar dit weekend komt gewoon niet uit"
"Waarom niet?... Ja daarom niet"
"Omdat zatedag mijn lat langs komt. DAAROM!!!"
"Nee nu kan ook niet want als ik die spullen niet haal gaat ie naar zijn ex en is mijn weekend naar de kloten"

Toen ben ik zo weggelopen.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 07:13:47 #69
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74656043
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 03:48 schreef NikkelCobalt het volgende:
In de supermarkt:

Vrouw1: Ja ik was naar Colombia op vakantie geweest
Vrouw2: Ohja? Dat is toch zo'n bananenrepubliek?
Vrouw1: Eeuh, ze hadden wel veel bananen daar ja.
! Zo mooi, van die uitspraken die van die kinderlijk onschuldigheid/onwetendheid hebben, maar dan uitgesproken door volwassen.
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 04:08 schreef Megumi het volgende:
OMG wat ben ik blij met mijn mp3 speler. Hoef je al dat geouwehoer niet aan te horen.
Ja en nee Leedvermaak Geen track of liveset die me zo kan laten lachen als sommige mensen en hun gedachtenkronkels
pi_74659847
Ik zat een keer in de trein naast een meisje die een boek zat te lezen en omdat ik me verveelde las ik maar onopvallend een paar zinnen mee, bleek dat ze een of ander pornoromannetje zat te lezen want wat ik ervan opving was 'hij greep haar warme, zachte bovenbenen vast..' en 'zij voelde zijn sterke lichaam' enzo .
pi_74660715
Al meer dan 15 jaar geleden gebeurd, maar nooit vergeten...
Ik loop door Nijmegen, achter een meisje. Ziet ze aan de overkant van de straat een vriendin, dus ze roept:
"Hé Annie,alles goed?"
"Nee, ik heb een splinter in me kut ! "
Zelfs die eerste meid was even stil...
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_74661185
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:04 schreef -Trinity- het volgende:
Ik zat een keer in de trein naast een meisje die een boek zat te lezen en omdat ik me verveelde las ik maar onopvallend een paar zinnen mee, bleek dat ze een of ander pornoromannetje zat te lezen want wat ik ervan opving was 'hij greep haar warme, zachte bovenbenen vast..' en 'zij voelde zijn sterke lichaam' enzo .

Ik heb eigenlijk nog nooit zoiets meegemaakt
  vrijdag 13 november 2009 @ 11:53:01 #73
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_74661410
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:44 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Ze doodsteken. Dat is de hele 'mop'. Om je dood te lachen hè?

P.S. Niet alle mensen in Friesland hebben humor van zo'n bedroevend laag niveau.
Jup, de rest heeft geen humor.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_74661844
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:53 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Jup, de rest heeft geen humor.
Het motto van Oisterwijk is zeker "voorspelbaar -100"?
  † In Memoriam † vrijdag 13 november 2009 @ 12:11:01 #75
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74662009
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 11:31 schreef Adfundum het volgende:
Ik loop door Nijmegen, achter een meisje. Ziet ze aan de overkant van de straat een vriendin, dus ze roept:
"Hé Annie,alles goed?"
Dat is gewoon geniaal verwarring en schok creëren. Kan me niet voorstellen dat iemand dat serieus en onbeschaamd zo roept. Of zou ze naakt op een gesplinterd hobbelpaard hebben gereden? !
  vrijdag 13 november 2009 @ 13:44:18 #76
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74665116
quote:
Op donderdag 12 november 2009 00:09 schreef sweetlady-o het volgende:
Zo ik kan dit hele topic wel vullen in rotterdam hebben mensen geen schaamte.

Deze week nog: komt er een man schreeuwend de metro in aan de telefoon.
' natuurlijk kan ik dat het is een bijbels verhaal'
' ja ik ga bij je weg je krijgt het geld toch niet'
' 50.0000 is het wat ik heb gewonnen maar het is een bijbels verhaal'
'natuurlijk kan ik scheiden het is bijbels'
' als je geld wilt ga een bank beroven het is al op de bank je krijgt niks'
' ja natuurlijk ga ik scheiden het kan het staat in de bijbel'
' mijn onderbroek dat geef ik je! als je geld wilt ga de bank maar beroven'
Daarna veel herhaling. Blijkbaar had hij 50.000 gewonnen, wou meteen scheiden van zijn vrouw en gunde hij haar niks anders dan zijn onderbroek.
pi_74665875
quote:
"Hé Annie,alles goed?"
lol
pi_74666710
quote:
lig hier plat op het werk ... Duitse collega's waren net komen kijken maar snappen er geen hol van, en uitleggen heeft ook geen zin natuurlijk
pi_74667027
Geweldig is het altijd, meeluisteren.

Ik had ook eens met een man die werd gebeld door zijn vrouw/vriendin. Zij had ruzie met zijn moeder en wilde dat hij er wat van zei en hij zei echt zoiets van ja maar het is wel mijn moeder eh. En 1 minuut later, oke ik zal die hoerenmoeder van mij eens de les lezen want dat kan ze jou niet aan doen. Ik zeg haar dan wel dat ik daar niet meer kom.
Nee dan kom ik daar ook echt niet meer.... ik zeg toch dat ik daar dan niet meer heen ga.

Haters gonna hate.
  Moderator vrijdag 13 november 2009 @ 14:50:59 #80
18653 crew  D.
pi_74667222
*ook maar een tvp'tje plaatst
pi_74668206
Ik herinner me nog een mooie!

Een jongen van een jaar of 19 in de volle bus aan de telefoon:
'Nee, dat zeg ik nou niet.... Omdat ik in een volle bus zit, daarom... Je weet toch dat ik dat doe, waarom moet ik het dan zeggen?
... *zucht* Oke, ik ook van jou. Ben je nou tevreden? Nou zit iedereen me aan te kijken. ... Omdat ik in de volle bus zit!... Jaahaa... Ik hou van je, doei '

Chocoladetaartjes.
pi_74668349
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:25 schreef Xaryna het volgende:

'Nee, dat zeg ik nou niet.... Omdat ik in een volle bus zit, daarom... Je weet toch dat ik dat doe, waarom moet ik het dan zeggen?
... *zucht* Oke, ik ook van jou. Ben je nou tevreden? Nou zit iedereen me aan te kijken. ... Omdat ik in de volle bus zit!... Jaahaa... Ik hou van je, doei '

Was ie niet eerder 16 ofzo?
pi_74668482
quote:
"Hé Annie,alles goed?"
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:41:04 #84
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74668606
quote:
Dat soort passages komt voor in 99% van de vaderlandse literatuur, of je nou Mulisch, 't Hart of Zwagerman erbij pakt.
Niet echt bijzonder om iemand een boek te zien lezen.
zzz
pi_74668727
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:32 schreef ReWout het volgende:

[..]

Was ie niet eerder 16 ofzo?
Nee, ik denk dat hij 18-21 was, ongeveer. Bovendien was het in de bus naar de uni.
Chocoladetaartjes.
pi_74669444
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:45 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat hij 18-21 was, ongeveer. Bovendien was het in de bus naar de uni.
*proets* wat een pauper _!
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Dat soort passages komt voor in 99% van de vaderlandse literatuur, of je nou Mulisch, 't Hart of Zwagerman erbij pakt.
bron ?
pi_74669563
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 16:09 schreef ReWout het volgende:

[..]

*proets* wat een pauper _!
[..]

bron ?
Hoezo, "bron"? Ga eens naar de bibliotheek en overtuig jezelf, zou ik zeggen. Weinig schrijvers kunnen de verleiding weerstaan een seksscène ergens in hun verhaal te stoppen.
pi_74670125
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:41 schreef _Led_ het volgende:
Weet ik, maar deze schrijver hield het 3 pagina's lang vol ongeveer (heb niet de hele tijd al die pagina's mee zitten lezen maar toen ze omsloeg keek ik toch nog even of dit niet een klein stukje was), of het waren verschillende scènes achter elkaar.
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:34:00 #89
31101 _Led_
pi_74670167
Uhuh, ja.
zzz
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:37:41 #90
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_74670248
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:39 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Dat wist dan weer wel. Wist jij trouwens dat er verschillende soorten rieken zijn?
Ik weet wel dat je verschillen hebt, zoals ik poste een hi-tech geval terwijl je ook houtje-metaaltje hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_74671042
Laatst in de bus iets opgevangen van een gesprek tussen 2 jongens. Een van hen had een vriendin die bij een of andere groep hoorde (vereniging, studie...?) die zich als een sekte gedroeg. Ze mocht van hen geen vrije tijd hebben omdat ze altijd bezig moesten zijn met (vereniging, studie...?). Dus als ze naar haar vriend wou, moest ze tegen de rest liegen dat ze ziek was. Oh en dit was al 4 jaar lang het geval...
Klussen deel 1 en 2
pi_74671276
Ik luister ook altijd mee in de trein naar dat soort gesprekken Helaas kan ik niet zo 123 een leuk gesprek herinneren.
  vrijdag 13 november 2009 @ 18:39:04 #93
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74673512
quote:

Die wint
ฝัน
pi_74673551
Twee van die opschepperige types in gesprek
Ene had t over de markt in Luik en de andere over de Canarische Eilanden
Op een gegeven moment:
1 Dan moet je wel vroeg vertrekken, anders kom je de auto niet meer kwijt.
2 Huh iedereen gaat toch met het vliegtuig naar de Canarische Eilanden?
1 Nee als je naar Luik gaat natuurlijk.
2 Ohhhhhhhhhhhh
Ja en dus?
pi_74673572
Ik geloof dat ze twee minuten nadat hij had opgehangen terugbelde met dat hij zo snel had opgehangen en het vast niet meende en dat ze een kusje wilde, maar dat kan ik me niet precies herinneren
Chocoladetaartjes.
pi_74683859
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 04:08 schreef Megumi het volgende:
Hehe, totdat de batterij een keertje leeg is. Nu herinner ik me meteen weer dat ik nog mijn mp3-speler moet opladen voor de lange busrit morgen.

Een gesprek dat ik ook nooit zal vergeten was in de metro. We reden ondergronds en dan zie je elkaar allemaal in het spiegelbeeld wanneer je uit het raam kijkt. Er zaten ook twee meiden in de metro waarvan die ene tegen de andere zei dat ze het zo zwaar irritant vond dat iedereen elkaar stiekem aan zat te kijken via het spiegelbeeld. Sindsdien durf ik zelf nooit meer zo goed uit het raam te kijken.
Tok.
pi_74686573
Vandaag in het casino: ( ¤40 winst )
Jongen1: Heb je winst?
Jongen2: Ja man
Jongen1: Met hoeveel kwam je binnen mattie?
Jongen2: Met ¤18 vriend
Jongen1: en hoeveel heb je nu?
Jongen2: ¤50
Jongen1: Ewa das ¤25 winst
Jongen2: aigt geef me box

Eigenlijk moest ik bijna kotsen van plaatsvervangende schaamte.
pi_74686642
Herinner me nog 1:

De kaartjes controle kwam de metro binnen en deze keer hadden ze de politie bij zich.
Dus zo'n meisje keihard aan de telefoon:
'Ja, wacht even condoekoe is er ze doen kanker stoer omdat scotoe bij ze is, kijken of ze nog zo kanker stoer zouden doen als de scotoe er niet was.'
( vertaling: Wacht even de kaartjes controle is er en ze doen heel stoer omdat de politie er ook is, ik vraag me af als ze ook zo heel erg stoer zouden doen als de politie er niet bij was.)
Gaat die telefoon van der over.
  † In Memoriam † zaterdag 14 november 2009 @ 02:02:26 #99
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74686952
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 01:29 schreef sweetlady-o het volgende:
Herinner me nog 1:

De kaartjes controle kwam de metro binnen en deze keer hadden ze de politie bij zich.
'Ja, wacht even condoekoe is er ze doen kanker stoer omdat scotoe bij ze is, kijken of ze nog zo kanker stoer zouden doen als de scotoe er niet was.'
( vertaling: Wacht even de kaartjes controle is er en ze doen heel stoer omdat de politie er ook is, ik vraag me af als ze ook zo heel erg stoer zouden doen als de politie er niet bij was.)
!
Das wel fatoe. .
  zaterdag 14 november 2009 @ 02:05:12 #100
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74686980
quote:
Herinner me nog 1:

Ik had dat ook een keer
Belde met iemand, was heel verhaal aan het vertellen en dus zei de andere kant niet, was blijkbaar de verbinding verbroken en belde hij mij terug
  zaterdag 14 november 2009 @ 02:24:55 #101
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_74687150
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 02:05 schreef fs180 het volgende:

[..]

Ik had dat ook een keer
Belde met iemand, was heel verhaal aan het vertellen en dus zei de andere kant niet, was blijkbaar de verbinding verbroken en belde hij mij terug
Sure

tvp enzo
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
  zaterdag 14 november 2009 @ 02:28:35 #102
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74687170
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 02:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

Sure

tvp enzo
Dan niet
pi_74687224
quote:
Op donderdag 12 november 2009 15:43 schreef Djinx het volgende:
hahaha ik moet 's minder met mijn ipod lopen
Crap, ik zat me al af te vragen waarom ik dit soort dingen nooit opvang.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
  zaterdag 14 november 2009 @ 02:57:59 #104
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_74687352
Het enige grappige dat ik me zo snel kan herinneren:

Bomvolle tram. Iemand stapt uit en er komt een plaats vrij. Een ouder dametje staat in het gangpad, dus ik bied haar die plaats aan. Zegt ze: 'Nee dank je, ik hou niet van warme stoelen...'

You were born as an original. Don't die as a copy.
pi_74704764
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 02:57 schreef Judeljuud het volgende:
Het enige grappige dat ik me zo snel kan herinneren:

Bomvolle tram. Iemand stapt uit en er komt een plaats vrij. Een ouder dametje staat in het gangpad, dus ik bied haar die plaats aan. Zegt ze: 'Nee dank je, ik hou niet van warme stoelen...'

R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_74704910
Op een zomerse dag langs een flat met een open raam lopend het volgende opgevangen:

*Rochelgeluiden
"NIET IN MIJN SCHONE THEEDOEK "
pi_74710095
Zat een keer in de trein van Amsterdam naar Lelijkstad 1e klas.
Het was best druk dus blijkbaar was alles in de 2e klas bezet...
Net toen ik een tijdje zat, kwam er een eeh "wigger" de coupé binnen.
Had z'n telefoon lekker hard staan met kk vette hiphop beats.. Hij ging zitten en belde iemand.
*ja man, ik zit 1e klazz weedzjuh.. dat mag als er in de 2e klas geen plaats meer is.. je weet...*
de woorden pokkie, ga je haar ballen?, fatoe etc vlogen door de coupé..
Schuin tegenover me zat een een zakenmeneer (hierna meneer A) en boven zijn hoofd ontstond een enorm lagedrukgebied...
Tot overmaat van ramp begon meneer "fatoe" toen tegen / met de persoon aan de andere kant te "freestylen" in de trant van:
*juh. weed. wad. ik zeggg. als. een. kip. aan. de. leg..*
*ik. diz. je. keer. op. keer. met. mijn. woorden. als. een. speer.*
Dat ging zo een tijdje door totdat het lagedrukgebied bij meneer A was uitgegroeid tot een orkaan..
Hij legde zijn krant neer en liep op onze rappert af..
HOUD GVD JE BEK EENS DICHT!!!
EN LEER EENS FATSOENLIJK RIJMEN MAN... DJIE6!!!!!
Onze rappert: Ey... bradda.. ik ga je even hangen man.. trobbies hier... *klik*
En zoefff weg was ie...
The art to flying is to throw yourself to the ground... And miss.....
pi_74710424

Er zat een keer iemand in de bus voor mij met een Japans meisje naast zich, blijkbaar zijn vriendin. Ze waren aan het lullen in het Japans. Toen stapte er iemand in die blijkbaar een vriend was van eerstgenoemde persoon. Toen hij het Japans hoorde vroeg hij 'Wanneer leert die slet van je nou eens Nederlands'. Hij antwoordde 'Ze zit al 2 maand op les en ik weet zeker dat ze dit wel verstaan heeft...'

Ik zat er precies achter dus ik kon niet zien wat haar gezichtsuitdrukking was en of ze dat ook echt wel verstaan heeft, maar de rest van de reis waren ze alle 3 opvallend stil
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_74710873
quote:
Op donderdag 12 november 2009 17:46 schreef .ZilveR. het volgende:
Stereotype tokkie vrouw in de rij bij de supermarkt tegen een ander stereotype tokkie vrouw...
...iedereen weet toch dat je strings iets groter moet kopen dan normaal, anders schuren ze...
Hele rij kijkt van eh
Laatst twee kassameisjes bij de ah.

"Hoe gaat het eigenlijk met je nieuwe vriendje?"
-"Ja hij zit nu in de cel"

Wassie gister opgepakt voor 1 of andere diefstal, de hele winkel kon meegenieten van het verhaal
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  zondag 15 november 2009 @ 00:47:50 #110
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_74711138
quote:
Op zondag 15 november 2009 00:21 schreef Avey het volgende:

Er zat een keer iemand in de bus voor mij met een Japans meisje naast zich, blijkbaar zijn vriendin. Ze waren aan het lullen in het Japans. Toen stapte er iemand in die blijkbaar een vriend was van eerstgenoemde persoon. Toen hij het Japans hoorde vroeg hij 'Wanneer leert die slet van je nou eens Nederlands'. Hij antwoordde 'Ze zit al 2 maand op les en ik weet zeker dat ze dit wel verstaan heeft...'

Ik zat er precies achter dus ik kon niet zien wat haar gezichtsuitdrukking was en of ze dat ook echt wel verstaan heeft, maar de rest van de reis waren ze alle 3 opvallend stil
ik zei hardop oh bij deze.

Ik zei toch dat Rotterdammers geen schaamte hebben ( of ik luister nu gewoon beter) vandaag in het casino: ( weg ¤40 winst )
Opoe: Ja het zijn de kabouters die het doen!
Opa: Ja dat zeg ik toch
Opoe: Zij wassen de kleren, halen ze op, strijken ze en zetten het in de kast
Opa: Nou jij doet het in ieder geval niet!
Opoe: Ja! zo denken mannen he! dat het vanzelf gaat
pi_74711181
tvp
  zondag 15 november 2009 @ 14:40:18 #112
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_74716026
Ik was eens in een lingerie winkel en hoorde dit:

Medewerker: Kan ik u ergens mee helpen?
Bejaarde vrouw: Ja... Ik zoek ondergoed voor mijn zus, die is namelijk overleden.
Medewerker: Oh... gecondoleerd.
BV: Nou wordt ze met een open kist begraven en moet ze ook ondergoed aanhebben, alleen is ze door de ziekte erg gekrompen en nou weet ik niet welke maat ze heeft!
M: Euh...
BV: ... Kan ik ruilen als het niet past?
M: Um. U kunt altijd ruilen binnen 30 dagen als u het prijskaartje bewaard... Denkt u niet dat een overleden vrouw geen beha meer nodig heeft? Het is toch vooral voor ondersteuning en meestal staan ze niet meer...
BV: tja, dat is wel waar... maar het lijkt me toch vreemd als ze geen beha aan heeft!

Ik ben snel die winkel uitgelopen
Chocoladetaartjes.
  zondag 15 november 2009 @ 14:46:32 #113
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74716159
tvp, heb even geen concreet voorbeeld maar wat ik altijd wel komisch vind zijn mensen die gewoon in het openbaar ruzie maken.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  Moderator zondag 15 november 2009 @ 14:54:23 #114
42184 crew  DaMart
pi_74716314
Een paar jaar geleden zat ik in de trein van Leiden naar Haarlem. Aan de andere kant van het gangpad, een paar banken verderop zag ik een meisje haar telefoon pakken. Vlak daarna hoorde ik een telefoon overgaan bij iemand die op de banken achter mij zat en een meisje nam op.

Meisje A: Hoi, alles goed?
Meisje B: Ja, saai college gehad.
Meisje A: En hoe gaat het met je vriendje?

Toen volgde een heel verhaal over het vriendje van meisje B. Totdat na een minuut of vijf, het gesprek een wending nam:

Meisje A: Waar ben je nu trouwens?
Meisje B: Ik zit in de trein.
Meisje A: Grappig, ik ook. Moet je ook naar Haarlem?
Meisje B: Ja, als ik geweten had dat jij ook met de trein ging, had ik wel op je gewacht.
Meisje A: Waar rijden jullie nu dan?
Meisje B: Bij Hillegom geloof ik.
Meisje A: . Wij ook! In wat voor trein zit jij dan?
Meisje B: Ja zo'n gele.
Meisje A: Ik ook! Zouden we in dezelfde trein zitten?
Meisje B: Dan hadden we dat toch wel gemerkt?

Niet dus... ze zaten nota bene in dezelfde wagon met elkaar te bellen en iedereen was stil en volgde beide kanten van het gesprek en nog hadden die twee niks door .

[ Bericht 0% gewijzigd door DaMart op 15-11-2009 15:05:51 ]
pi_74716339
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:46 schreef griekjeee het volgende:
tvp, heb even geen concreet voorbeeld maar wat ik altijd wel komisch vind zijn mensen die gewoon in het openbaar ruzie maken.
Hahah ja he, laatst in de Hema

1: Je liegt tegen mij!
2: Waarom geloof je me niet
1: Omdat je liegt tegen mij
2: WAAROM GELOOF JE ME GEWOON NIET
en zo door. dolkomisch.
Striving to be more than average.
  Moderator zondag 15 november 2009 @ 15:05:34 #116
42184 crew  DaMart
pi_74716513
Een jaar of tien geleden werkte ik bij een bungalowpark. Er kwamen vaak Duitse scholieren voor een midweek naar het park. Jongens en meisjes werden in aparte bungalows geplaatst, maar iedereen die daar werkte wist wel dat er stiekem vermenging plaatsvond.

Ik ging op een ochtend op mijn gemak wat paden vegen, en kwam zo bij een speeltuin waar twee Duitse meisjes zaten te praten.

Toen ik begon te vegen, hielden ze ineens hun mond, en ik hoorde de een tegen de ander zeggen (in het Duits):"Hij begrijpt ons waarschijnlijk toch niet."
Dat horende, besloot ik lekker rustig aan te doen en eens te luisteren wat ze te zeggen hadden. Het andere meisje vertelde toen dat ze 's nachts naar de bungalow waar jongens sliepen was gegaan. Ze had al langer een oogje op ene Lars, en ze is door zijn raam naar binnen geslopen. Ze vertelde in geuren en kleuren wat ze allemaal hadden uitgespookt en hoe geweldig hij wel niet was.

Na een tijdje vond ik het wel tijd voor pauze en liep weg. In het voorbijgaan wendde ik me tot de meisjes en zei:"Schöne Tag weiter, und viel spass mit Lars!"

Ik heb zelden iemand zo snel rood zien worden .
pi_74716532
quote:
Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef Xaryna het volgende:

Bejaarde vrouw: Ja... Ik zoek ondergoed voor mijn zus, die is namelijk overleden.
BV: Nou wordt ze met een open kist begraven en moet ze ook ondergoed aanhebben, alleen is ze door de ziekte erg gekrompen en nou weet ik niet welke maat ze heeft!
M: Um. U kunt altijd ruilen binnen 30 dagen als u het prijskaartje bewaard... Denkt u niet dat een overleden vrouw geen beha meer nodig heeft? Het is toch vooral voor ondersteuning en meestal staan ze niet meer...
BV: tja, dat is wel waar... maar het lijkt me toch vreemd als ze geen beha aan heeft!

† In Memoriam † zondag 15 november 2009 @ 15:13:21 #118
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74716677
quote:

!
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
Een jaar of tien geleden werkte ik bij een bungalowpark. Er kwamen vaak Duitse scholieren voor een midweek naar het park. Jongens en meisjes werden in aparte bungalows geplaatst, maar iedereen die daar werkte wist wel dat er stiekem vermenging plaatsvond.

Ik ging op een ochtend op mijn gemak wat paden vegen, en kwam zo bij een speeltuin waar twee Duitse meisjes zaten te praten.

Toen ik begon te vegen, hielden ze ineens hun mond, en ik hoorde de een tegen de ander zeggen (in het Duits):"Hij begrijpt ons waarschijnlijk toch niet."
Dat horende, besloot ik lekker rustig aan te doen en eens te luisteren wat ze te zeggen hadden. Het andere meisje vertelde toen dat ze 's nachts naar de bungalow waar jongens sliepen was gegaan. Ze had al langer een oogje op ene Lars, en ze is door zijn raam naar binnen geslopen. Ze vertelde in geuren en kleuren wat ze allemaal hadden uitgespookt en hoe geweldig hij wel niet was.

Na een tijdje vond ik het wel tijd voor pauze en liep weg. In het voorbijgaan wendde ik me tot de meisjes en zei:"Schöne Tag weiter, und viel spass mit Lars!"

!
  zondag 15 november 2009 @ 15:21:52 #119
268487 Suisse
Confederazione Svizzera
pi_74716869
quote:
Op woensdag 11 november 2009 21:51 schreef BlackRhino het volgende:
Tering, ik haat korte topics. Denk je lekker allerlei verhalen te gaan lezen, stopt het topic al na een paar posts
Nou, te lang is juist niks.
Schweizerische Eidgenossenschaft
Confédération Suisse
Confederazione Svizzera
Confederaziun Svizra
  zondag 15 november 2009 @ 16:04:48 #120
179525 Nemain
Zo winnen we de oorlog nooit
pi_74717828
Ongeveer een half jaar terug in de trein van Groningen naar Zwolle zat er zo'n huisvrouw, type rood pittig kapsel uitgebreid verslag te doen van haar weekend met haar minnaar en waarom ze er een minnaar op na mocht houden. "Ja want Henk (of een andere tokkienaam) zeg altijd tegen de kinderen 'mama loopt als een pinguïn (ze liep een beetje als Lucille Werner)' ook al heb ik al heel vaak gezegd dat ik dat niet leuk vind. Ja nou dan is het ook zijn eigen schuld dat ik het ergens anders ga zoeken."

Op de fiets in Hengelo, ik haalde twee meisjes in:
"Nou toen steunde ik dus met mijn handen op de badrand en hij stopte zijn vinger in me...."

Gisteren in de toiletten bij het buurthuis (carnaval vieren ) twee huismoeders.
"Doe jij dat weleens dan?"
"Nee, alleen soms als ik net wakker ben, dan wil ik nog weleens in pyjama zonder beha door het huis lopen. Maar verder niet hoor, verder heb ik altijd een beha aan want anders zeg mijn man 'lopen de koeien weer los in de wei?!'"
Ik ken haar man, en ik wil dit NIET WETEN!
En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
pi_74717874
quote:
Held!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_74718826
quote:

Zoiets heb ik ook eens gehad met een stel Nederlanders in een Brits hotel waar ik werkte. Ze waren die dag net uitgechecked en moesten nog hun koffers ophalen voor de vlucht. Er waren twee moeders met beiden een dochter, en een dochter was nog even buiten en zou later binnenkomen. Ik hielp de moeders even met de koffers en we waren gewoon in het Nederlands in gesprek. De dochter komt op dat moment binnen en schreeuwt luidkeels "ZOOO EN NOU MOET IK ME TOCH FF 'N POTJE ZEIKEN!" in de lobby. Ik zeg tegen de meid (in het Nederlands) dat de WC aan het eind van de gang links is en op dat moment zegt ze met letterlijk dit hoofd "OH MIJN HEMEL JIJ BENT NEDERLANDS".

Niks heel ernstig verder, maar toch nog een moment van schaamte voor d'r.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_74720215
tvp
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_74722952
quote:

Ik moet bekennen dat ik af en toe met dat soort gesprekken mijn mp3speler nog wel eens op mute wil zetten
pi_74726905
Leuk topic . Ik kan me zo even geen concreet voorbeeld herinneren, maar er zijn nogal eens wat mensen die in een andere taal dan het Nederlands met elkaar praten over van alles, en niet doorhebben dat ik dat versta. Als het dan iets grappigs is lach ik er ook gewoon om mee . Ik zal proberen om eens wat te onthouden.
full stops and exclamation marks
  zondag 15 november 2009 @ 20:59:11 #126
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74727168
Wou wel even melden dat het soms wel hanidg is dat mensen meeluisteren, laatst was ik namelijk de weg kwijt op weg naar een afspraak, dus ik bel dat ik wat later kom omdat ik geen idee heb ik hoe daar te komen. Een meisje verderop hoorde dat dus en die had mij toen geholpen.
  zondag 15 november 2009 @ 21:00:58 #127
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_74727278
quote:
verder heb ik altijd een beha aan want anders zeg mijn man 'lopen de koeien weer los in de wei?!'"
  † In Memoriam † zondag 15 november 2009 @ 21:22:39 #128
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74728404
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:59 schreef fs180 het volgende:
Wou wel even melden dat het soms wel hanidg is dat mensen meeluisteren, laatst was ik namelijk de weg kwijt op weg naar een afspraak, dus ik bel dat ik wat later kom omdat ik geen idee heb ik hoe daar te komen. Een meisje verderop hoorde dat dus en die had mij toen geholpen.
Dat doe ik ook als ik iemand iets hoor afvragen en ik het weet. Zullen ook niet veel mensen zijn die dat op zullen vatten als bemoeien en als iemand vraagt waar ik me mee bemoei dan help ik toch niet.

Maar de meeste voorbeelden in dit topic zijn vooral van gevallen hoe je niet wilt worden .

Verder heb ik ook schijt aan mensen en als ik praat met iemand ken het me niet boeien of mensen het horen.
pi_74740039
Op straat:
Meisje: Tja, ik weet niet... Ik vind bussen gewoon zo weinig service hebben!
Chocoladetaartjes.
pi_74744457
In de metro:
Jongen: Ik wil gewoon stagevergoeding waar zal ik stage lopen?
Meisje: Probeer het bij de stromen daar kreeg ik stagevergoeding
Jongen: Hoeveel?
Meisje: Niet zo verschrikkelijk veel ¤96
Jongen: ............................................Dat is bijna ¤100 toch?
Volgens mij was het meisje bijna zo verbaast als ik.
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 13:39:48 #131
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74746512
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:25 schreef sweetlady-o het volgende:
In de metro:
Jongen: Ik wil gewoon stagevergoeding waar zal ik stage lopen?
Meisje: Probeer het bij de stromen daar kreeg ik stagevergoeding
Jongen: Hoeveel?
Meisje: Niet zo verschrikkelijk veel ¤96
Jongen: ............................................Dat is bijna ¤100 toch?
Volgens mij was het meisje bijna zo verbaast als ik.
Dat is toch net zoals zeggen: Dat is toch wel 100 euro !

Dat is bijna ¤100 je weet toch.

Of wistie het echt niet zeker? Ken het me niet voorstellen.
pi_74746923
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:39 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Dat is toch net zoals zeggen: Dat is toch wel 100 euro !

Dat is bijna ¤100 je weet toch.

Of wistie het echt niet zeker? Ken het me niet voorstellen.
Hij wist het echt niet zeker. Echt een stilte en daarna met een grote twijfel die vraag.
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 14:09:35 #133
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74747380
Dan vraag ik me af in welke groep die op de basisschool gestopt is. !
  maandag 16 november 2009 @ 14:16:27 #134
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_74747554
Vorig jaar ging ik terug naar huis (weet niet meer welk traject t was)
Stapt er zo een jongen (1) in, ook nog student gok ik, en was druk aan het vertellen dat hij zijn vriend (2) buiten had gezet. Het was zo een troep in huis, 2 ruimde niet op, deed de afwas niet, kwam te laat en kwam zelden zijn afspraak na. Nu was het de druppel en had 2 iets bij 1 geflikt (weet niet wat precies) en 1 had m die morgen het huis uit gezet, noujah zijn spullen stonden buiten en 1 wilde niks meer met 2 te maken hebben.
Nog een heel drama meer, helemaal een opwelling en toen vond de persoon met wie 1 aan het bellen was dat 1 zich niet zo aan moest stellen en dat hij rustig moest doen.
Ja maar 2 moet niet zo doen en niet denken dat ik hem nog wil spreken. Zijn spullen staan buiten en daar kan ie ze ophalen, IK WIL NIKS MEER MET HEM TE MAKEN HEBBEN!!

Dat zijn best interessante gesprekken, ik kon alleen niet achterhalen wat nu de druppel was

En een keer in de trein van Rotterdam naar Eindhoven zaten we met 6 man in een coupe ( zo eentje met hokjes), ik, een ouder stel en 3 vriendinnen geloof ik. Had me mp3speler aanstaan maar heb m nooit zo hard en kan nog gesprekken horen. 1 van de 3 meiden was een verhaal aan het vertellen en was best grappig. Op zo een moment van de clue van het verhaal, het was eigenlijk best een blunder, en we schieten met ze alle in de lach zelf moest ze er ook wel om lachen dat we t wel grappig vonden, en natuurlijk een rood hoofd
  maandag 16 november 2009 @ 14:19:48 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74747638
Ik ben zelf eens betrapt op zoiets.

Ik was op een bruiloft, beetje aangeschoten dus ik ging naar de WC om te pissen, maar daar stonden alleen van die schotjes. Ik dacht het rijk helemaal voor mezelf te hebben. Maar toen liet ik per ongeluk een enorme scheet dus ik zeg zo half lachend 'NONDEDJU' .

Op het toilet naast mij ging iemand he-le-maal plat van het lachen.
Resistance is futile.
pi_74749005
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:16 schreef Fancy_Me het volgende:
En een keer in de trein van Rotterdam naar Eindhoven zaten we met 6 man in een coupe ( zo eentje met hokjes), ik, een ouder stel en 3 vriendinnen geloof ik. Had me mp3speler aanstaan maar heb m nooit zo hard en kan nog gesprekken horen. 1 van de 3 meiden was een verhaal aan het vertellen en was best grappig. Op zo een moment van de clue van het verhaal, het was eigenlijk best een blunder, en we schieten met ze alle in de lach zelf moest ze er ook wel om lachen dat we t wel grappig vonden, en natuurlijk een rood hoofd
Wat was er dan zo grappig aan.. waar ging het verhaal over ?
  maandag 16 november 2009 @ 15:28:25 #137
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_74749537
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:10 schreef seetjai het volgende:

[..]

Wat was er dan zo grappig aan.. waar ging het verhaal over ?
weet ik niet meer
was een jaar of 4 geleden dat het gebeurde
  maandag 16 november 2009 @ 15:41:03 #138
31101 _Led_
pi_74749955
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

weet ik niet meer
was een jaar of 4 geleden dat het gebeurde
Ah, zo heb ik ooit ook ergens wel eens iets meegemaakt dat erg grappig was.
Je had erbij moeten zijn.
zzz
pi_74752679
TVP!
pi_74754966
Vanmiddag op mn werk zaten 2 meisjes in het restaurant luidkeels te praten over hun vriendjes en wat ze daar vanavond mee gingen doen.
'dus dan moet ik vanavond weer op mn knieeen en dat vind ie zo lekker hé'
andere mensen keken best storend naar die 2 '
pi_74755255
quote:
! Kan even niks bedenken, staat leuke dingen hier in. TVP dus.

Zelf moet ik me inhouden als ik mensen over iets hoor praten en ik weet wat ik moet zeggen. Soms zeg ik ook wat Vooral als het bv over een (OV) route gaat en ik toevallig weet wat. Maar ik hoorde ook een keer in de bus 2 mensen over een computer probleem praten waar ze dus beiden niet wisten hoe iets moest oid en toen maar even vertelt hoe het moet

Ben gewoon te behulpzaam, en een bus is geehn openbaar forum. .

Leuk topic
Herkenbaar
Daarom word ik ook nogal betweterig gevonden...
pi_74756961
Mijn top 3 van overhoorde gesprekken:

1. Vrouw vertelt over dat ze op het altaar is achtergelaten door haar verloofde.
2. Man vertelt over zijn Thaise vriendin die hij naar Nederland wilt halen, over hoe het ware liefde is en dat geld geen rol speelt. Hij heeft het net niet over zijn stereo set. Als je weet wat ik bedoel.
3. Gast die met zekerheid beweert tegen een andere gast dat Jesse Jackson de eerste zwarte president van Amerika was.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  FOK!fotograaf maandag 16 november 2009 @ 20:02:55 #143
145146 Andyy
pi_74759012
Mensen in de trein die coke bestelden ofzo met de telefoon
  maandag 16 november 2009 @ 20:15:13 #144
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_74759584
Vanmiddag in de trein (rond lunchtijd) een meisje dat haar spijsvertering van dat weekend even luidkeels de revue liet passeren: "Ja en toen keek ik en het zat tot op de bril gespat". Ze was blijkbaar ziek geweest...

Hierna heb ik mijn broodje maar even tot later bewaard.
pi_74760633
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:16 schreef Fancy_Me het volgende:
Ik was samen met een vriend ook een keer in de lach geschoten maar dat was niet helemaal de bedoeling. Op school keken we tijdens de les Duits een hele stomme video waardoor we de slappe lach kregen en op de gang moesten gaan staan. Later die middag toen we naar huis gingen zaten we tegenover twee meiden in de metro. Die twee voerden een gesprek waarbij ze ook steeds erg hard moesten lachen. Op dat moment zie ik die vriend van me echt moeilijk doen om zijn lach in te houden. Toen moest ik plotseling weer aan die les denken op school en toen kon ik mijn lach niet meer inhouden. Dus toen zaten wij maar gewoon mee te lachen met die wildvreemde meiden.
Tok.
pi_74761648
Afgelopen zaterdag nacht had nog een jongen meegeluister met ons gesprek... We hadden het over een halte waar we moesten uitstappen, zei die jonge, daar zijn jullie allang voorbij Uiteindelijk een half uur moeten lopen door amsterdam om bij CS te komen, en toen toch nog de bus gehaalt
(Die vriend van me die zei dat ie wist bij welke halte we er uit moesten, vertrouw ik dus ook nooit meer...)
pi_74770157
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Vanmiddag in de trein (rond lunchtijd) een meisje dat haar spijsvertering van dat weekend even luidkeels de revue liet passeren: "Ja en toen keek ik en het zat tot op de bril gespat". Ze was blijkbaar ziek geweest...

Hierna heb ik mijn broodje maar even tot later bewaard.
Hoax, vrouwen poepen niet!!!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_74770376
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Hoax, vrouwen poepen niet!!!
Mooie vrouwen poepen niet, lelijkerds wel.
pi_74770471
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:43 schreef donzine het volgende:

[..]

Mooie vrouwen poepen niet, lelijkerds wel.
Mischien was zij wel 1 van de knappe, dat weten we nog niet. We willen meer details!!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
  dinsdag 17 november 2009 @ 01:11:49 #150
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_74770768
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:49 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Mischien was zij wel 1 van de knappe, dat weten we nog niet. We willen meer details!!
Hmz, ze zat recht achter me, maar toen ze uitstapte zag ze er wel gewoon uit. Niet 'zoo, jij moet model worden!' maar ook niet 'waaah, dat jij buiten mag komen?!'.
pi_74770874
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:11 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Hmz, ze zat recht achter me, maar toen ze uitstapte zag ze er wel gewoon uit. Niet 'zoo, jij moet model worden!' maar ook niet 'waaah, dat jij buiten mag komen?!'.
Normaal dus. Die poepen af en toe een beetje?
Chocoladetaartjes.
  dinsdag 17 november 2009 @ 01:23:09 #152
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_74770898
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:20 schreef Xaryna het volgende:

[..]

Normaal dus. Die poepen af en toe een beetje?
Precies. En deze blijkbaar spetterend.
pi_74770952
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 01:23 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Precies. En deze blijkbaar spetterend.
Ik geloof het nog steeds niet. Weet je zeker dat zij dat zei? En niet toevallig die gast achter haar?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_74772105
In Hong Kong liep ik over een zeer drukke straat (liggende in Mong Kok). Het is een van de drukste buurten en als je daar over straat loopt, lijkt het bijna alsof je in een rij staat. Enfin ik stond daar in de rij probeerde naar een restaurant te lopen. Op een gegeven moment zag ik twee mensen praten. Een man en een vrouw van middelbare leeftijd, volgens mij een koppel. Die vrouw keek erg zielig uit haar ogen en wou de hand vastpakken van de man. De man sloeg haar handen weg en zei wat. Wat hij precies zei hoorde ik niet door de drukte. Gelijk daarna veranderde de zielige aanblik van vrouw en zei ze keihard:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Sowieso ruziën over straat
life goes by...
  dinsdag 17 november 2009 @ 09:06:07 #155
182980 mime_negert
pi_74773359
quote:
Op maandag 16 november 2009 09:25 schreef Xaryna het volgende:
Op straat:
Meisje: Tja, ik weet niet... Ik vind bussen gewoon zo weinig service hebben!
Waarschijnlijk heb je de context niet meegekregen en ging het gewoon over deze Bussen.
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn top 3 van overhoorde gesprekken:

1. Vrouw vertelt over dat ze op het altaar is achtergelaten door haar verloofde.
2. Man vertelt over zijn Thaise vriendin die hij naar Nederland wilt halen, over hoe het ware liefde is en dat geld geen rol speelt. Hij heeft het net niet over zijn stereo set. Als je weet wat ik bedoel.
3. Gast die met zekerheid beweert tegen een andere gast dat Jesse Jackson de eerste zwarte president van Amerika was.
Sorry, ik weet dus niet wat je bedoeld.
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:09:04 #156
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_74784901
tvp voor uitleg over stereo grap.
Was je erbij?
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:09:55 #157
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74784921
Snappen jullie hem nou echt niet?
pi_74784946
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 09:06 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heb je de context niet meegekregen en ging het gewoon over deze Bussen.
[..]

Sorry, ik weet dus niet wat je bedoelt.
Ik heb inderdaad de context niet meegekregen, maar ik geloof dat ze ook nog 'chauffeurs' zei.

Ik vermoed dat hij bedoelt dat die man vertelde dat geld geen rol speelde maar wel opschepte over zijn bezittingen. Denk ik.
Chocoladetaartjes.
pi_74786285
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 16:09 schreef Luiheid het volgende:
tvp voor uitleg over stereo grap.
Ja, ik eigenlijk ook.
pi_74789847
Niet echt een overhoorde gesprek, maar wel iets soortgelijks.

Mijn vriendin zag een paar weken geleden in jongen in de trein slapen en dat vond ze blijkbaar zo grappig dat ze het er per se over moest hebben. "Och, kijk, hij heeft een boek, wat zou het zijn?" Het stel dat achter die jongen zat had ook zoiets van: "Ja, juist, die slaapt niet meer hoor" en ik zat al een beetje te grinniken.

Toen ze zei: "Wat slaapt hij toch vredig..." keek de jongen haar aan (dat was na zo'n 10 min.) en zei dat hij een tijdje niet meer sliep en kon er wel om lachen. Mijn vriendin schrok daar nogal van. Dat koppel en ik schoten natuurlijk in de lach en mijn vriendin schaamde zich toch wel een beetje.

* Nero22 brabbelt ook nog iets over plaatsvervangende schaamte.
It's funny
But not ha-ha funny.
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:05:10 #161
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74789941
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:02 schreef Nero22 het volgende:
Niet echt een overhoorde gesprek, maar wel iets soortgelijks.

Mijn vriendin zag een paar weken geleden in jongen in de trein slapen en dat vond ze blijkbaar zo grappig dat ze het er per se over moest hebben. "Och, kijk, hij heeft een boek, wat zou het zijn?" Het stel dat achter die jongen zat had ook zoiets van: "Ja, juist, die slaapt niet meer hoor" en ik zat al een beetje te grinniken.

Toen ze zei: "Wat slaapt hij toch vredig..." keek de jongen haar aan (dat was na zo'n 10 min.) en zei dat hij een tijdje niet meer sliep en kon er wel om lachen. Mijn vriendin schrok daar nogal van. Dat koppel en ik schoten natuurlijk in de lach en mijn vriendin schaamde zich toch wel een beetje.

* Nero22 brabbelt ook nog iets over plaatsvervangende schaamte.
Dat is wel erg Naive vrouwen..
pi_74789951
Vandaag een meisje (type medelander) op het perron in een telefoongesprek:
Pak die kankertrein dan, we zijn al kankerlaat en we hebben al een kankerrisico genomen

Iedereen op het perron: Wtf
pi_74790116
Whehe .
pi_74790190
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:05 schreef fs180 het volgende:

[..]

Dat is wel erg Naive vrouwen..
Ja, ik kon ook wel door mijn bankje zakken. Och, wel een leuk verhaal op verjaardagen als er een stilte valt.
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:05 schreef Urquhart het volgende:
Vandaag een meisje (type medelander) op het perron in een telefoongesprek:
Pak die kankertrein dan, we zijn al kankerlaat en we hebben al een kankerrisico genomen

Iedereen op het perron: Wtf
WTF?
It's funny
But not ha-ha funny.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 17 november 2009 @ 19:32:14 #165
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74790953
Mijn vader en ik zaten in een bus in Turkije. We reden tussen onafzienbare katoenvelden. Voor ons zaten twee Belgische, al wat oudere mannen. Op een gegeven moment horen we de een bloedserieus aan de ander vragen:

"Is dat nou wol of katoen, wat daar groeit?"

Wij:
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_74792953
Zo'n bejaard stel:

Man: toen ik hier vroeger woonde, was dit allemaal wei. En moet je nou zien, nu zitten de koeien tegenover me.
Vrouw: ...
pi_74793081
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 20:26 schreef Vuile het volgende:
Zo'n bejaard stel:

Man: toen ik hier vroeger woonde, was dit allemaal wei. En moet je nou zien, nu zitten de koeien tegenover me.
Vrouw: ...

dinsdag 17 november 2009 @ 20:31:40 #168
269077 Lano
V van Vrouw
pi_74793177
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:32 schreef Rewimo het volgende:
Mijn vader en ik zaten in een bus in Turkije. We reden tussen onafzienbare katoenvelden. Voor ons zaten twee Belgische, al wat oudere mannen. Op een gegeven moment horen we de een bloedserieus aan de ander vragen:

Wij:
Mijn oma zei een keer dat ze een hele mooie trui had gekocht, en nog van een heel bekend merk ook: Baumwolle
ฝัน
  woensdag 18 november 2009 @ 13:44:36 #169
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_74814756
Hmm.. ik ben meestal de persoon die wordt afgeluisterd. Ik hoor nooit spannende verhalen :-( O WACHT.. een keer hoorde ik 2 meiden voor me praten over hoe hard er wel niet 1 van hun was genomen door hun vriend dus ik was wel benieuwd hoe ze eruitzagen. bleken het 2 moslimse meiden te zijn. hoofddoek en al
  † In Memoriam † woensdag 18 november 2009 @ 14:06:43 #170
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74815465
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:32 schreef Rewimo het volgende:

Wij:
OMFG! !
Dan vraag ik me echt af of ze seniel zijn of altijd al zo dom geweest. !
pi_74818396
Leuke verhalen hier... ik zit komende zaterdag 1 1/2 uur in de trein. Ben wel benieuwd of ik nog leuke verhalen ga opvangen. Ik ben wel echt zo'n luisteraar!
pi_74820107
Whehe, ik heb juist de andere kant meegemaakt laatst in de trein

Ik zat vorige week woensdag met mijn moeder in de trein vanuit A'dam naar Eindhoven en was voluit aan het vertellen wat ik allemaal (niet) had uitgevoerd op de middelbare (ben onderhand bijna afgestudeerd aan het HBO ).

Zat zo'n meid naast ons die zat ons echt aan te kijken zo van:
"Waarom doet die moeder daar niets aan" en "Dat die dat durft te vertellen aan zijn moeder"

Mijn moeder is echt geweldig wat dat betreft, die is allang blij dat ik het indertijd gehaald heb
pi_74820418
Keertje gelachen in de Intercity, zat in de stiltecoupe.

Ouder stelletje van een jaar of 80 zaten wat met elkaar te babbelen over de dag die ze beleefd hadden, maar waren allebei beetje hardhorend, dus liepen aardig tegen elkaar te schreeuwen.

Vroeg een medereiziger of ze wat stiller wilde zijn, omdat ze in een stiltecoupe zaten.
Stelletje: "WAT ZEGT U???"
Medereiziger, wijzend naar het bord stiltecoupe: "WILT U WAT ZACHTER PRATEN?"
Stelletje: "IK VERSTA U ECHT NIET MENEER"

Ging zo een minuut of 5 door. Hele coupe lachen.

Was die medereiziger uitgestapt, gingen ze weer uitgebreid verder "JA VOND HET EEN BEETJE EEN RARE MAN HOOR".
pi_74999481
Jongen heel hard op straat: 'ik wou dat ik zelfdestructief was... Zoals Hank Moody!'

Chocoladetaartjes.
pi_75000670
op school hoor ik in eens een jongen zeggen
Zou mijn tepel stijf worden als ik er een koud colablikje tegen aan houd?
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_75003851
Een meisje in de trein dat aan de telefoon uitvoerig besprak dat ze naar haar 'halfvriendje' is geweest als verrassing, om erachter te komen dat hij al samenwoonde en veel ouder was dan zij dacht. Na dat ze daarover hadden gepraat hebben ze onbeperkt seks gehad. Heel uitvoerig beschreven naturlich.
  woensdag 25 november 2009 @ 22:33:26 #177
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75004539
Al heeeel lang geleden, maar een ander voorbeeld heb ik niet... Was op school, bij de koffie automaat: "Ja, ik zit nu in de tram naar [wat het dan ook was, Amsterdam Centraal of zo]. Ik ben er zo!" En rustig koffie tappen en het ergens aan een tafeltje gaan opdrinken natuurlijk...

Overigens is "overhoorde" een verkeerde vertaling van "to overhear". In het Nederlands heet dat gewoon afluisteren. Overhoren doe je met huiswerk
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Moderator woensdag 25 november 2009 @ 22:50:22 #178
18653 crew  D.
pi_75005312
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef wonderer het volgende:

Overigens is "overhoorde" een verkeerde vertaling van "to overhear". In het Nederlands heet dat gewoon afluisteren. Overhoren doe je met huiswerk
Opgevangen dan
  woensdag 25 november 2009 @ 23:00:55 #179
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_75005791
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:50 schreef D. het volgende:

[..]

Opgevangen dan
Ook een goeie
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_75005935
Sorry

Opgevangen is inderdaad een stuk beter.
Chocoladetaartjes.
pi_75006032
quote:
Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef wonderer het volgende:
Ik vroeg me al af hoe TS dat bedoelde. Ik dacht dat het Belgisch was of zo.
pi_75006695
quote:
Op woensdag 25 november 2009 23:06 schreef Dastan het volgende:

[..]

Ik vroeg me al af hoe TS dat bedoelde. Ik dacht dat het Belgisch was of zo.
Ik schaam me diep dat ik tot het gezegd had niet doorhad dat het fout was... Ik schrijf/spreek te veel Engels
Chocoladetaartjes.
pi_75007963
stond laatst met een vriend bij de apotheek, stond er aan de balie een vrouw uitgebreid te vertellen over haar dochtertje. Het ging ongeveer zo en op oorkaankracht zo hard :

ja, mijn dochtertje heeft last van haar vagina! Ze moet er steeds aan krabben, en er zitten nu ook korsten aan, jaahaa in haar vagina.

echt een heel vreemde gewaarwording
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_75007985
Had m'n vader ooit gehoord in de trein:

Man nam telefoon op: "Ja, schat ik vertrek nu uit Utrecht en ben over 2 uur in Maastricht"

Dit terwijl de trein net Maastricht binnenreed Meteen theorieën over vreemdgaan enzo
pi_75008005
quote:
Op donderdag 26 november 2009 00:07 schreef littledrummergirl het volgende:
stond laatst met een vriend bij de apotheek, stond er aan de balie een vrouw uitgebreid te vertellen over haar dochtertje. Het ging ongeveer zo en op oorkaankracht zo hard :

ja, mijn dochtertje heeft last van haar vagina! Ze moet er steeds aan krabben, en er zitten nu ook korsten aan, jaahaa in haar vagina.

De schaamteloosheid
  donderdag 26 november 2009 @ 00:29:03 #186
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_75008459
quote:

Dochter blij dat ze er niet bij was!
pi_75008614
quote:

Dat lijkt me wel een ernstige ziekte als het zo snel gaat. Eerst zitten de korsten nog aan haar vagina en even later al in dat ding.
Tok.
  donderdag 26 november 2009 @ 09:53:05 #188
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75012037
quote:
Op donderdag 26 november 2009 00:36 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel een ernstige ziekte als het zo snel gaat. Eerst zitten de korsten nog aan haar vagina en even later al in dat ding.
Euh, aan of in is in dit geval hetzelfde. Een vagina is natuurlijk per definitie inwendig.
pi_75032420
Kan best zijn (alsof ik niet weet hoe een vagina eruit ziet ) maar zeg het dan gewoon meteen goed.
Edit: hmm van een studente nederlands kon ik natuurlijk zo`n opmerking verwachten.
Tok.
pi_75033314
quote:
Op donderdag 12 november 2009 01:05 schreef Tassiepassie het volgende:

En 1 van diezelfde meiden vroeg mij eens serieus na het lezen van een weekblaadje wat een beflapje was (maar dan dus met de klemtoon verkeerd)
Ze dacht dat het was:
ik beflap je
jij beflapt je etc
lol
  donderdag 26 november 2009 @ 21:20:33 #191
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_75033983
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 19:11 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ja, ik kon ook wel door mijn bankje zakken. Och, wel een leuk verhaal op verjaardagen als er een stilte valt.
[..]

WTF?
Vandaag ook bij de oliebollenkraam. Zo'n mokkel, een Surinaamse met gemillimeterd haar, was haar sleutels vergeten, dus die trien uit die kraan roept haar. "Kanker, waarom vergeet ik die kankersleutels nou, kanker man".

Ik zo:
pi_75034583
quote:
Herinner me nog 1:

Erg leuke verhalen, ik hoor ook wel eens hele gesprekken, maar het zijn meestal dagelijkse dingen.

Even helemaal offtopic: Nu weet ik ineens waar het woord Scotoe vandaan komt: Van het Oudnederlandse Schout. Dankjewel!
pi_75034957
Zat achter een meisje in de bus die per telefoon haar vriendin meedeelde dat ze 'gelukkig' niet zwanger was. yeah..
YE!
pi_75049566
gisteren in de trein, 2 oudere dames waren aan het praten over een wederzijdse vriendin.
Dat ze het zo zwaar had gehad, arme ziel en bla bla bla, slecht slapen natuurlijk want zoveel stress. Dus vriendin had een slaaptablet genomen in de hoop eindelijk eens te kunnen slapen maar ze viel maar niet in slaap. Ze voelde zich wel wat vreemd worden lichamelijk dus ze ging eens kijken wát ze nou precies genomen had, bleek het een laxeerpil te zijn. Die heeft dus de hele nacht ipv lekker te slapen, op de pot gezeten...

en láchen dat die 2 dames deden joh, echt heel hard
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_75051267
Onderweg naar Vianen waar die dag ook een Unitas-buitendag was (studentenvereniging):

Jongen had broodje met Franse mosterd, zegt ie op z'n Duits: Oeh, mit Französische mosterd
Meisje: Wooh, jouw Duits is echt zo goed

Ik:

Van de drie mensen tegen wie ik dit verhaal vertelde snapte 1 persoon hem, eens kijken hoe dat zit bij Fok

Deze is ook nog leuk trouwens, column over gespreksflarden: http://www.allesoverutrec(...)pad_(2009-10-27).php
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:34:06 #196
182980 mime_negert
pi_75051609
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:23 schreef Inu het volgende:
Onderweg naar Vianen waar die dag ook een Unitas-buitendag was (studentenvereniging):

Jongen had broodje met Franse mosterd, zegt ie op z'n Duits: Oeh, mit Französische mosterd
Meisje: Wooh, jouw Duits is echt zo goed

Ik:

Van de drie mensen tegen wie ik dit verhaal vertelde snapte 1 persoon hem, eens kijken hoe dat zit bij Fok

Deze is ook nog leuk trouwens, column over gespreksflarden: http://www.allesoverutrec(...)pad_(2009-10-27).php
Senf?
pi_75051660
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:23 schreef Inu het volgende:
Wat lief van dat meisje en haar moeder
pi_75051678
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:34 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Senf?

En het zielige is dat en de mensen in de bus universitair opgeleid waren en ook de mensen tegen wie ik het vertelde
pi_75072451
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:32 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Hehe, totdat de batterij een keertje leeg is. Nu herinner ik me meteen weer dat ik nog mijn mp3-speler moet opladen voor de lange busrit morgen.

Een gesprek dat ik ook nooit zal vergeten was in de metro. We reden ondergronds en dan zie je elkaar allemaal in het spiegelbeeld wanneer je uit het raam kijkt. Er zaten ook twee meiden in de metro waarvan die ene tegen de andere zei dat ze het zo zwaar irritant vond dat iedereen elkaar stiekem aan zat te kijken via het spiegelbeeld. Sindsdien durf ik zelf nooit meer zo goed uit het raam te kijken.
Ik vraag me nog steeds af of, wanneer je een ander in de ruit precies in de ogen kijkt, die ander je ook daadwerkelijk aankijkt of niet
pi_75072601
quote:

vrijdag 27 november 2009 @ 23:12:47 #201
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_75073406
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:43 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Kan best zijn (alsof ik niet weet hoe een vagina eruit ziet ) maar zeg het dan gewoon meteen goed.
Edit: hmm van een studente nederlands kon ik natuurlijk zo`n opmerking verwachten.
Precies, ik speur alle topics af op zoek naar fouten. Gniffel...

Verder, sowieso eigenlijk raar om tegen de apotheker te vertellen, een huisarts lijkt me beter...
pi_75073533
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:47 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ik vraag me nog steeds af of, wanneer je een ander in de ruit precies in de ogen kijkt, die ander je ook daadwerkelijk aankijkt of niet
Ja dat doe je
pi_75073905
grappig is dat he? want het 'lijkt' alsof je anoniem kunt kijken maar eigenlijk valt het best op ^^
  maandag 30 november 2009 @ 14:45:41 #204
205614 Vono
Insert gay motivational quote
pi_75143426
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 22:47 schreef bulbjes het volgende:

[..]

.

jep gewoon stug doorkijken en doen alsof je naar buiten kijkt
pi_75152338
Ik heb zojuist heerlijk mee kunnen genieten van een homo die tegen een vriendin zijn laatste escapades ging vertellen. Hij gebruikte vaak woorden als 'vriendinnetje', 'oh kutje' en meer van dat soort woorden.

Maakte de rit een stuk aangenamer! Heb me stiekem dood gelachen.
Chocoladetaartjes.
pi_75168815
Hield die vriendin het zelf wel droog?
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_75172231
In de supermarkt:

Een gesprek tussen een ouder echtpaar en een vrouw rond de 30:

vrouw: hey hallo , hoe gaat het ?
Oude vrouw : goed goed , we komen net bij de apotheek vandaan.
vrouw: O ja, *kijkt oude man aan* je zit nu aan de ehmm...
oude vrouw: Ja viagra ja.
Oude man : knikt en lacht goedkeurend

pi_75173307
Een volle coupé kon meegenieten met een medereizigster met redelijk wat ´zelfkennis´:

"Ja, ik heb vorige week gesolliciteerd als secretaris voor de Raad van Bestuur. Ik weet alleen niet of ik uitgenodigd wordt, want ik voldoe perfect aan alle eisen. En als je overal helemaal perfect aan voldoet geloven ze dat misschien niet, want dan denken ze dat je zit te overdrijven. Dus misschien kan ik beter net doen of ik niet helemaal perfect ben. Maar dat is dan wel lastig voor mij.".

Het was overigens niet humoristisch bedoeld. Echter de halve coupe lachte (c.q. fronste) wel mee, ze had het alleen zelf niet door.
pi_75354886
hmm waarom komt er niks in me op?
pi_75467425
Jongen in de trein aan de telefoon:

'Ja het optreden ging wel goed, maar we moeten echt nieuwe nummers hebben. We kunnen niet steeds met dezelfde crap aankomen. (..) Ja, en in het nieuwe jaar spelen we in De Wereld Draait Door en dan moeten we echt wat hebben. Dan kunnen we niet oude crap spelen, dan moet het echt staan!'

Was wel interessant Ging nog een tijdje door ook.
Chocoladetaartjes.
pi_75472763
Niet zozeer een overhoord gesprek, maar eerder een geconstateerd feit.

Gisteravond op het station zag ik een bejaarde man staan, die af en toe toch wel heel overduidelijk naar de langslopende vrouwtjes aan het kijken was. (de oude snoeperd )

Zijn vrouw stond vrolijk naast hem en zag het niet, of deed alsof ze het niet zag.
pi_75497383
"maar waarom ga ik dan dood?"
Striving to be more than average.
pi_75502710
Vorige week in de trein, een meisje aan de telefoon over iets wat die avond gepland was:
'O, voel je je niet lekker, o ja dat is jammer maar vanavond komen er al niet zo veel mensen dus het zou wel handig zijn als je wel komt.' .... 'Ja, nou, ja, nou er hebben al heel veel mensen afgemeld, dus ja het wordt niet zo druk, misschien kun je even komen dat zou wel leuk zijn' .... ' nou weet je wat je doet, je kijkt nog even en dan kom je gewoon wel of niet' ... ' ja, ja' ... ' nou kijk maar even of je je straks nog beter voelt en dan kun je alsnog wel komen, he' ... 'nee dan hoef je niet meer af te bellen, kijk maar of je komt dan zie ik wel of je er bent' ... ' ja, nou spreken we het zo af: ik zie wel of je komt en dan hoef je niet meer te bellen als je niet komt' ... ' ja nou normaal moet je wel afbellen maar dat doe nu eventueel al dus dan zie ik je vanavond of wel of niet en dan zie ik wel of je komt' .... 'ja oke' .... 'ja nou misschien tot vanavond dus' ... ' ja nee ik zie je wel verschijnen, of niet en dan weet ik genoeg' .... ' nou dan spreken we dus zo af: vanavond zie ik je verschijnen of niet, dan kun je nog even nadenken' ... ' ja doei! Misschien tot vanavond dan he!'

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ik werd helemaal gek van het mens
  vrijdag 11 december 2009 @ 00:44:51 #214
174925 Judeljuud
pi_75504677
Gehoord bij de kleutertoiletten:

Meisje: 'Hihi...je hebt gewoon in je broek geplast..hihi'
Jongetje (doodserieus): 'Nee hoor! Mijn piemel heeft twee gaatjes, dus dan plast het ene gaatje goed en het andere gaatje in m'n onderbroek.'

vrijdag 11 december 2009 @ 00:46:39 #215
174925 Judeljuud
pi_75504722
quote:
Op donderdag 10 december 2009 23:45 schreef Lonka het volgende:
Vorige week in de trein, een meisje aan de telefoon over iets wat die avond gepland was:
'O, voel je je niet lekker, o ja dat is jammer maar vanavond komen er al niet zo veel mensen dus het zou wel handig zijn als je wel komt.' [...] nou dan spreken we dus zo af: vanavond zie ik je verschijnen of niet, dan kun je nog even nadenken' ... ' ja doei! Misschien tot vanavond dan he!'

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ik werd helemaal gek van het mens
Klinkt als een birthday party for 1.
pi_75505431
Ik hoorde dat Mart een lul is
pi_75508304
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 00:44 schreef Judeljuud het volgende:

Kleutertoiletten! Waarom krijg ik ineens een flashback die leidt tot geuren van STRONT en URINE De kleutertoiletten
pi_75510901
Laatst in de trein een vrouw die schijnbaar een vriendin aan de telefoon had en uitgebreid over de zelfmoordpogingen van een vriend ging praten. Echt WTF!!1

Oh en in de metro gisteren. Twee Arabisch ogende mannen die hadden het over de grote dag. Iets van 23 december de dag waarop de wereld zou beven en zou wensen zich nooit met dingen te bemoeien die ze niet aangaan. Begreep niet helemaal waar ze het over hadden, kon alleen flarden opvangen over rugzakken en treinen en tramhaltes ofzo. Zal wel over dat nieuwe computerspelletje gaan wat uitkomt
SPOILER
  † In Memoriam † vrijdag 11 december 2009 @ 11:34:27 #219
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_75511447
quote:

Jongetje (doodserieus): 'Nee hoor! Mijn piemel heeft twee gaatjes, dus dan plast het ene gaatje goed en het andere gaatje in m'n onderbroek.'

! Wel herkenbaar, die splitsing van stralen.
FUUUUUUUUUUU
pi_75511725
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 11:34 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

! Wel herkenbaar, die splitsing van stralen.
FUUUUUUUUUUU
Als er een klontje opgedroogd fapsel in je pisbuis klem zit en de uitgang blokkeert he!
Komt op die leeftijd nog niet zo vaak voor bij kleuters...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_75512047
Bij de friettent op de voetbalclub, tijdens een toernooi:

Vrouw: "Doet U mij maar een broodje frikandel".
Verkoopster: "Sorry mevrouw, maar de broodjes zijn helaas op".

Vrouw denkt even na, kijkt wat er allemaal is en neemt haar besluit..

Vrouw: "Doet U mij dan maar een broodje kroket".
  dinsdag 19 januari 2010 @ 23:50:03 #222
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_77036239
Even een schop, maar ik hoorde gister een hele interessante discussie van twee meiden, waar later een moslim-jongen zich bij voegde.

De eerste filosofische uitspattingen deden mij de oren spitsen:
'Nee maar als je nou kijkt naar hoeveel mensen er nou leven en hoeveel er al dood zijn... alleen in Nederland als iets van 14 miljoen!! En als je dan kijkt naar in de hele wereld! En als je dan denkt hoeveel er al dood zijn... dan is er echt nog maar iets van 0,001% over!'

Even later ging het over het geloof, waar dus de moslim jongen zich in mengde. Schijnbaar waren de twee meiden christelijk.
'Maar jij gelooft niet in Jezus die voor je aan het kruis is gegaan he?'
'Nee, maar ik geloof wel in Mohammed.'
'Maar die is niet voor je aan het kruis gegaan! Een profeet is heel wat anders dan iemand die voor je aan het kruis gaat! '

Chocoladetaartjes.
pi_77038025
tvp
pi_77038549
Ik liep zo over straat enzo , en een man kwam me tegemoet, hij was aan het bellen, of nouja, aan het luisteren naar de persoon aan de telefoon. Toen hij me passeerde riep hij ineens keihard, WAT KUNNEN MIJ DIE VERDRAAIDE TUINBONEN NOU SCHELEN??

.
  woensdag 20 januari 2010 @ 02:59:31 #225
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_77039460
Ge-wel-dig dit
Kan zelf helaas dit soort dingen niet herrineren..Zit ook vaak met muziek op. Jammer.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_77053972
Zojuist in de supermarkt. Van die wannabe-stylo-mooiboy's bij het brood: "nee man, ik moet niet die afbakkanker niet...". De meisjes van de broodcorner stonden echt zo
pi_77054212
Toen ik over het perron liep naar mijn trein:

"Ja, want als je sneeuw smelt krijg je water"

[ Bericht 0% gewijzigd door Rookert op 20-01-2010 15:45:27 ]
pi_77056135
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:56 schreef PteV het volgende:
Zojuist in de supermarkt. Van die wannabe-stylo-mooiboy's bij het brood: "nee man, ik moet niet die afbakkanker niet...". De meisjes van de broodcorner stonden echt zo
Afbakbroodjes van de Euroshopper voor 17 cent ownen kankerhard
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_77060066
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:02 schreef Rookert het volgende:
Toen ik over het perron liep naar mijn trein:

"Ja, want als je sneeuw smelt krijg je water"

Niet dan ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_77072839
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 01:28 schreef verleiding het volgende:
Ik liep zo over straat enzo , en een man kwam me tegemoet, hij was aan het bellen, of nouja, aan het luisteren naar de persoon aan de telefoon. Toen hij me passeerde riep hij ineens keihard, WAT KUNNEN MIJ DIE VERDRAAIDE TUINBONEN NOU SCHELEN??

.
pi_77073934
ik zat laatst in de trein, begonnen studentes vrouwen het voor me te hebben over dates

"ja, ik ga wel morgen, ik had het beloofd"
maar wil je hem dan wel?
"mmh, weet niet, ik probeer het nog een keer"

kuthoeren
pi_87211142
quote:
Ik zat een keer in de trein naast een meisje die een boek zat te lezen en omdat ik me verveelde las ik maar onopvallend een paar zinnen mee, bleek dat ze een of ander pornoromannetje zat te lezen want wat ik ervan opving was 'hij greep haar warme, zachte bovenbenen vast..' en 'zij voelde zijn sterke lichaam' enzo :').
Daar was ik ook heel bang voor toen ik 'Vochtige streken' las in de trein :')
pi_87211189
Oh en ik hoorde een keer een groepje jongens praten over waar ze hun Gstar broeken en BB boxers kochten _O- daar hadden ze allemaal 'mannetjes' voor die dat goedkoop konden regelen.

Gingen ze discussiëren over wat de ander ervoor had betaald en dat dat veel te veel was en blabla :D ik moest op een gegeven moment gewoon hardop lachen :') samen met het meisje naast me en het meisje tegenover me.
pi_87213417
een keer in de appie, ik was net de kruiden aan het vullen, komt er een jong stel (halverwege 20) aanlopen.
De jongen pakt de Provençaalse kruiden, het meisje de Italiaanse kruiden.
Jongen: we hebben altijd Italiaanse kruiden, ik wil nu eens Provençaalse kruiden, die vind ik veel lekkerder
Meisje: Maar we eten pasta, dat is ook Italiaans, dus het kan me niet schelen of Provençaals lekkerder is, we eten Italiaans, dus we gebruiken Italiaanse kruiden
Jongen trekt de Italiaanse kruiden uit haar handen en zet ze terug: Wat is nou belangrijker, dat het lekker smaakt of dat het de kruiden zijn die bij het land van herkomst horen
Jongen legt Provençaalse kruiden in het mandje
meisje doet de Italiaanse er in en haalt de Provençaalse er uit en loopt weg met het mandje
Jongen: JA loop maar weg, autist die je bent!
meisje loopt snel door

ik ben op veilige afstand maar iets anders gaan vullen :X
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:58:29 #235
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_87214030
Laatst in de trein een gesprek opgevangen van drie kwartier (!) tussen een jongen en een meisje. Geen stel volgens mij, misschien was hij gay, gewoon vrienden dacht ik in ieder geval. Het ging serieus de hele tijd over de tas van het meisje, waarvan de rits kapot was. Eerst over dat ie kapot was. Daarna waar ze hem gekocht had en voor hoeveel. Daarna wat ze allemaal met haar tas gedaan zou kunnen hebben dat ie kapot gegaan was ("Ja,soms doe ik m wat te vol"). Daarna ging die jongen vertellen welke tassen er bij hem al dan niet kapot gegaan waren. ("Ik heb nu een eastpack, gaat al heel lang mee.")

Op zich niet heel erg natuurlijk, kan een prima gespreksonderwerp zijn. Maar ik had echt het gevoel dat de jongen vooral koste wat kost wilde blijven praten, dat-ie de hele tijd nieuwe vragen aan het bedenken was ("En gooi je m misschien vaak hard neer?" "Ja, misschien wel."). Het was verder heel stil, de trein zat erg vol en ik zat aan de andere kant van het gangpad... Ik kon het gesprek niet ontsnappen en bleef maar luisteren...
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 16:59:26 #236
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_87214073
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 15:48 schreef Breathtaking het volgende:
Oh en ik hoorde een keer een groepje jongens praten over waar ze hun Gstar broeken en BB boxers kochten _O- daar hadden ze allemaal 'mannetjes' voor die dat goedkoop konden regelen.

Gingen ze discussiëren over wat de ander ervoor had betaald en dat dat veel te veel was en blabla :D ik moest op een gegeven moment gewoon hardop lachen :') samen met het meisje naast me en het meisje tegenover me.
_O-
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 22:06:39 #237
244933 trovey
Nachtoele
pi_87227413
Aantal maanden geleden....Moeder en tienerzoon van 14-15 jaar komen uit de Action. Blijkbaar hebben ze beiden nog wat dingen te doen en moeder vraag aan zoon: Waar zullen we afspreken? Zoon is er blijkbaar even niet bij met zijn gedachten en zegt....Bij de koffieshop. Moeder: :o :( . Ik terwijl ik van ze wegloop _O- . Rest van de conversatie niet gehoord maar wel de stemverheffing van moeders. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  dinsdag 5 oktober 2010 @ 23:07:20 #238
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_87230267
Een man achter me in de bus vanaf Schiphol zat een heel verhaal op te hangen aan de telefoon. 'Ja, ik ben over een half uurtje bij Schiphol ongeveer lieverd, dus zeg maar tegen mama dat het nog wel even gaat duren, dat ik niet op thuis ben voor het eten.'

Ik vroeg me toch af wat die allemaal nog uit ging spoken dat hij niet op tijd bij z'n vrouw en kind kon zijn.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_87230723
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 23:07 schreef Bloempje. het volgende:
Een man achter me in de bus vanaf Schiphol zat een heel verhaal op te hangen aan de telefoon. 'Ja, ik ben over een half uurtje bij Schiphol ongeveer lieverd, dus zeg maar tegen mama dat het nog wel even gaat duren, dat ik niet op thuis ben voor het eten.'

Ik vroeg me toch af wat die allemaal nog uit ging spoken dat hij niet op tijd bij z'n vrouw en kind kon zijn.
Zo heb ik wel eens in de trein bij Apeldoorn tegenover een vozend stelletje gezeten, waarvan het meisje op een gegeven moment overduidelijk met haar vriendje aan de telefoon was :')
pi_87232026
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:19 schreef Seven. het volgende:
Ik ben zelf eens betrapt op zoiets.

Ik was op een bruiloft, beetje aangeschoten dus ik ging naar de WC om te pissen, maar daar stonden alleen van die schotjes. Ik dacht het rijk helemaal voor mezelf te hebben. Maar toen liet ik per ongeluk een enorme scheet dus ik zeg zo half lachend 'NONDEDJU' :D :@ .

Op het toilet naast mij ging iemand he-le-maal plat van het lachen.
Ik moest hardop lachen :D

Maar zag toen dat je een vrouw bent :{w

Maar stiekem toch wel leuk :D
pi_87232189
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:58 schreef egeltje1985 het volgende:
Laatst in de trein een gesprek opgevangen van drie kwartier (!) tussen een jongen en een meisje. Geen stel volgens mij, misschien was hij gay, gewoon vrienden dacht ik in ieder geval. Het ging serieus de hele tijd over de tas van het meisje, waarvan de rits kapot was. Eerst over dat ie kapot was. Daarna waar ze hem gekocht had en voor hoeveel. Daarna wat ze allemaal met haar tas gedaan zou kunnen hebben dat ie kapot gegaan was ("Ja,soms doe ik m wat te vol"). Daarna ging die jongen vertellen welke tassen er bij hem al dan niet kapot gegaan waren. ("Ik heb nu een eastpack, gaat al heel lang mee.")

Op zich niet heel erg natuurlijk, kan een prima gespreksonderwerp zijn. Maar ik had echt het gevoel dat de jongen vooral koste wat kost wilde blijven praten, dat-ie de hele tijd nieuwe vragen aan het bedenken was ("En gooi je m misschien vaak hard neer?" "Ja, misschien wel."). Het was verder heel stil, de trein zat erg vol en ik zat aan de andere kant van het gangpad... Ik kon het gesprek niet ontsnappen en bleef maar luisteren...
Die jongen moet homo zijn. Dit zijn echt van die vrouwengesprekken. Die kunnen een uur beppen over niets. Dat is echt een gave. Een kutgave, maar desalniettemin een gave.
  woensdag 6 oktober 2010 @ 05:13:21 #242
268341 Xaryna
Ecchi yaoi
pi_87234877
In de trein die helemaal vol stond in verband met de spits was een man aan het bellen. Hij was een enorm oninterresant lulverhaal aan het ophangen en bleef maar praten. Toen ging zijn telefoon. De man schrikt zich het apenzuur en laat bijna de telefoon vallen :'). Dan kijkt hij zo heel beschaamd om zich heen, neemt op, en zegt voorzichtig: 'Hallo?'. Daarna ging het ongeveer als volgt: 'Ja man, ik had niet door dat de verbinding was verbroken, heb een heel verhaal tegen een muuur staan vertellen!'

Ik, en vele anderen, hadden erg veel moeite om niet in lachen uit te barsten. _O-
Chocoladetaartjes.
pi_87236707
quote:
Op dinsdag 5 oktober 2010 16:43 schreef dralion13 het volgende:
een keer in de appie, ik was net de kruiden aan het vullen, komt er een jong stel (halverwege 20) aanlopen.
De jongen pakt de Provençaalse kruiden, het meisje de Italiaanse kruiden.
Jongen: we hebben altijd Italiaanse kruiden, ik wil nu eens Provençaalse kruiden, die vind ik veel lekkerder
Meisje: Maar we eten pasta, dat is ook Italiaans, dus het kan me niet schelen of Provençaals lekkerder is, we eten Italiaans, dus we gebruiken Italiaanse kruiden
Jongen trekt de Italiaanse kruiden uit haar handen en zet ze terug: Wat is nou belangrijker, dat het lekker smaakt of dat het de kruiden zijn die bij het land van herkomst horen
Jongen legt Provençaalse kruiden in het mandje
meisje doet de Italiaanse er in en haalt de Provençaalse er uit en loopt weg met het mandje
Jongen: JA loop maar weg, autist die je bent!
meisje loopt snel door

ik ben op veilige afstand maar iets anders gaan vullen :X
:') Jezus
Haters gonna hate.
pi_87239520
quote:
:D! Kan even niks bedenken, staat leuke dingen hier in. TVP dus.

Zelf moet ik me inhouden als ik mensen over iets hoor praten en ik weet wat ik moet zeggen. Soms zeg ik ook wat :@ Vooral als het bv over een (OV) route gaat en ik toevallig weet wat. Maar ik hoorde ook een keer in de bus 2 mensen over een computer probleem praten waar ze dus beiden niet wisten hoe iets moest oid en toen maar even vertelt hoe het moet :D

Ben gewoon te behulpzaam, en een bus is geehn openbaar forum. :@.

Leuk topic ^O^
Ik doe dat ook heel vaak hoor. Laatst zaten twee mannen te praten over een festival in Hongarije maar ze konden maar niet op de naam komen. Wie ben ik om dan niet even 'Sziget' te zeggen? Als ze het vervelend vinden dat ik meeluister in de trein moeten ze maar stil zijn.

Overigens, opgevangen quotes:

Jongen staat tegen een muurtje te pissen met een meisje ernaast, die zegt:
'Wat voor multi-lul heb jij dan?'

Meisje op straat:
'...dus ik als een mongool die broodjes ontdooien'

Ander meisje:
'Ik heb morgen een spreekbeurt maar ik weet HELEMAAL NIKS!'

quote:
Ik zat een keer in de trein naast een meisje die een boek zat te lezen en omdat ik me verveelde las ik maar onopvallend een paar zinnen mee, bleek dat ze een of ander pornoromannetje zat te lezen want wat ik ervan opving was 'hij greep haar warme, zachte bovenbenen vast..' en 'zij voelde zijn sterke lichaam' enzo :').
Ik vraag me ook altijd af wat mensen denken als ik Brusselmans in de trein lees en ze kijken over mijn schouder. De sex daarin gaat nog wel wat verder dan dat, :').

[ Bericht 19% gewijzigd door picodealion op 06-10-2010 11:32:22 ]
pi_87243328
ik zat pasgeleden in het vliegtuig met twee zakenlui in de buurt. De 1 had een mijn die 21 miljard waard was, was ook al een keer ontvoerd vanwege zijn geld. Maar hij vloog wel economy class :D
pi_87271923
2 hoogbejaarde vrouwen in de trein, ze waren een kwartier lang aan het praten over hoe spaghetti met pindakaas helemaal geen goeie combinatie is...Wat moet het toch heerlijk zijn om later van je pensioen te genieten, de hele dag niks te doen, en combinaties uit te proberen zoals spaghetti met pindakaas! ^O^
Give a man a fish and he will eat for a day;
Teach a man to fish and he will eat for a lifetime;
Give a man religion and he will die praying for a fish.
pi_87273931
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 11:21 schreef picodealion het volgende

Meisje op straat:
'...dus ik als een mongool die broodjes ontdooien'

:')
pi_87274477
Ik zat tegenover een meisje in de trein (ze was een jaar of 15). En het was al best wel laat, 23 uur ofzo. Had ze een heel giechel gesprek, en het kwam er op neer dat ze met een oudere man aan de telefoon was, die ze ontmoet had via Hyves (maar hoe herken ik je dan? lijk je op je foto? mijn ouders zouden dit echt niet goed vinden hoor... hihihihihi.....). Ik dacht nog, welke idioot gaat 's avonds laat een oudere man ontmoeten die ze niet eens kent, en die haar op Hyves heeft toegevoegd? toen ze uitstapte stond op het perron inderdaad een griezel... ik heb zijn signalement goed in m'n hoofd geprint, want ik zag dus echt al de krantenkoppen van de volgende dag voor me: VERMIST/VERKRACHT/VERMOORD... etc... maar dat is gelukkig niet gebeurd.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 11:57:37 #249
292681 User_Tinus
Kijk rechts -->
pi_87279659
Goed dat dit topic weer tot leven is gewekt.

Mijn bijdrage:
Kwam gister in een kledingwinkel en stond een beetje in het rek te speuren naar een goed overhemd. Aan de andere kant van dat rek staan twee verkoopsters heel ongegeneerd te vertellen over hoe hun borsten de laatste tijd wel niet gegroeid, dan wel geschrompen zijn. Voor de rest was het leeg in de winkel en ze bleven maar doorgaan over de veranderende cupmaten die ze in de afgelopen jaren hadden versleten. Uiteraard liet ik me niet uit het veld slaan en bleef gewoon doorzoeken, was allang al blij dat ze mij mijn gang lieten gaan. Desalniettemin vond ik dit toch wel een vreemde plek om daar zo openlijk over te praten.

SPOILER
pi_87280415
Geschrompen? wat is dat nou weer voor woord?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87281318
ik was met wat vrienden op vakantie in hongarije, kwamen er 's ochtends 2 hongaarse schoonmaaksters!
die dus luidpratend terwijl wij in het huisje zijn beginnen te poetsen enzo.
Nou is een vriend van mij half-hongaars en die hoort dus dat ze het over ons hebben en wat voor zwijnen wij wel niet zijn dat het zo'n pleuriszooi is. :(
Dus mijn vriend zegt ineens in het hongaars tegen ze dat ze beter hun mond kunnen houden en dat ze beter goed schoon kunnen maken anders zou hij nog even met hun baas gaan praten! })
rest van de week kwamen ze iedere keer stil binnen en was alles netjes schoon! :P
Shit happens, mostly to me, so don't worry
  donderdag 7 oktober 2010 @ 12:55:53 #252
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_87281577
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:19 schreef DarkElf het volgende:
Geschrompen? wat is dat nou weer voor woord?
Ze bedoelden waarschijnlijk verschrompeld.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
pi_87282283
Zit bijna elke dag in de randstadrail kom ik dit gesprek tegen. ( Echt gebeurd!!!)

Marokkaan1: Je weet toch, gisteren heb hard gevochten mang, ik kom zo doe spak spak spak* op die neger.
Marokkaan2: Nee joh!!!!
Marokkaan1: Ik zeg zo doe nog een 1keer stoer en ik roep m'n zusje met snor.

*vechtgeluiden, ja hij zei echt spak!

En ze waren doodserieus!

ik :') _O-
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
  donderdag 7 oktober 2010 @ 13:20:42 #254
160953 Ezechielk
pi_87282347
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 13:18 schreef feesbeeest het volgende:
Zit bijna elke dag in de randstadrail kom ik dit gesprek tegen. ( Echt gebeurd!!!)

Marokkaan1: Je weet toch, gisteren heb hard gevochten mang, ik kom zo doe spak spak spak* op die neger.
Marokkaan2: Nee joh!!!!
Marokkaan1: Ik zeg zo doe nog een 1keer stoer en ik roep m'n zusje met snor.

*vechtgeluiden, ja hij zei echt spak!

En ze waren doodserieus!

ik :') _O-
Dat zijn inderdaad te bekende verhalen. Ze klappen iedereen, dagelijkse aangelegenheid natuurlijk.
pi_87283049
quote:

:D O+
wat doe jij bij de kleutertoiletten?
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
pi_87283128
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 09:30 schreef emss het volgende:
Ik zat tegenover een meisje in de trein (ze was een jaar of 15). En het was al best wel laat, 23 uur ofzo. Had ze een heel giechel gesprek, en het kwam er op neer dat ze met een oudere man aan de telefoon was, die ze ontmoet had via Hyves (maar hoe herken ik je dan? lijk je op je foto? mijn ouders zouden dit echt niet goed vinden hoor... hihihihihi.....). Ik dacht nog, welke idioot gaat 's avonds laat een oudere man ontmoeten die ze niet eens kent, en die haar op Hyves heeft toegevoegd? toen ze uitstapte stond op het perron inderdaad een griezel... ik heb zijn signalement goed in m'n hoofd geprint, want ik zag dus echt al de krantenkoppen van de volgende dag voor me: VERMIST/VERKRACHT/VERMOORD... etc... maar dat is gelukkig niet gebeurd.
wtf -O-
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_87284284
Haha zojuist achter me. Meisje aan de telefoon:

-Ja wat denk je dan? dat ik 2 maanden als non ga leven ofzo!?
-Ik heb ook behoeftes hoor!
Geen dank voor mijn genade.
pi_87284825
2 weken terug @ de supermarkt,
als je je bek maar houdt, want je weet ik heb hem niet geslagen.
heb hem amper geraakt man, hoe hij aan die f**kking gebrokenkaak komt s niet mijn probleem man
ik heb hem niet geslagen, je was erbij man,dat was aaien.

????
vent gebroken kaak geslagen en je zegt zelf dat je alleen maar aaien kan?
pi_87293105
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 13:21 schreef _Arual_ het volgende:
ik zat pasgeleden in het vliegtuig met twee zakenlui in de buurt. De 1 had een mijn die 21 miljard waard was, was ook al een keer ontvoerd vanwege zijn geld. Maar hij vloog wel economy class :D
Duh, dan valt het niet zo op dat ie rijk is natuurlijk.
full stops and exclamation marks
pi_87296815
Laatst in de trein zaten 2 jongens achter me,
Trein stopt even (waarschijnlijk even wachten op andere trein) zegt die jongen: Als er nou godverdomme weer iemand zich voor de trein heeft gegooid dan stap ik uit en sla ik hem dood

:P
Till Lindemann.. <3
pi_87297104
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Ze bedoelden waarschijnlijk verschrompeld.
Ik denk gekrompen.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:04:47 #262
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_87297993
zat in de trein - meisje me jongen tegenover me.
zij ging zitten bellen: "ja - ik heb hem bij me / net opgehaald van Schiphol he? / ooooh hij is zooo lekker - ik neem hem mee naar huis en ga allemaal stoute dingetjes met hem doen"...even stilte: "nee joh - hij vindt het niet gek dat ik je dat vertel: hij kan geen Nederlands"....
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_87298029
dat heb ik vaker gelezen in dit topic, kan dat? :o
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87298100
Een lemming in hetzelfde topic. Dat ik dat nog meemake.
pi_87299248
Twee oudere dames in de supermarkt:
"Die jeugd van tegenwoordig, die weten niet meer wat echte liefde is!"
"Nee inderdaad! Neem nou bijvoorbeeld mij en m'n derde man..."
"Music, man. Put that tape on!"
pi_87299437
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef zomaareennaam het volgende:
zij ging zitten bellen: "ja - ik heb hem bij me / net opgehaald van Schiphol he? / ooooh hij is zooo lekker - ik neem hem mee naar huis en ga allemaal stoute dingetjes met hem doen"...even stilte: "nee joh - hij vindt het niet gek dat ik je dat vertel: hij kan geen Nederlands"....
Helaas kwam deze al een keer voorbij in dit topic :')
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_87299947
Op de rij achter mij in de bioscoop:

jongen: "kom eens met je hand"
meisje: "ssst, nee ik ga niet aan je pik zitten"
hardcoholic
pi_87300052
Ooit een keer op straat, moeder tegen zoon denk ik:

"Jij ook altijd met je oplaadbare batterijen!"
pi_87300160
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:46 schreef Ferdii het volgende:
Op de rij achter mij in de bioscoop:

jongen: "kom eens met je hand"
meisje: "ssst, nee ik ga niet aan je pik zitten"
_O-
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:53:10 #270
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_87300302
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef zomaareennaam het volgende:
pi_87309826
quote:
Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Xaryna het volgende:
Je kent het wel, je loopt op straat of je zit in de bus/trein/enz en je hoort iets interessants!

Paar dingen die ik gehoord heb:
...

Leuke was een meid aan de telefoon die uitgebreid haar 'zoooo'n stomme blunder!!!' ging vertellen aan de mobiele telefoon. Ze had afgesproken met een vriendin, maar daar eigenlijk helemaal geen zin in gehad en toen die vriendin even naar de wc was had ze iets gesmst in de trand van 'zooo saaai was liever naar jullie toe gegaan' en dat per ongeluk naar de vriendin in kwestie gestuurd :s)
OMG... hoi :')
/shame
pi_87311874
Een keer bij zo'n ijskraampje in een dorp, jongen voor me
-Mag ik een milkshake?
Ja hoor. Welke smaak?
-Welke smaken hebben jullie?
Aardbei, framboos en vanille
-"jongen denkt een paar seconden na" uuuhm.. doe maar chocolade ^O^
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:02:01 #273
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87313296
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:54 schreef krioro het volgende:
Leuk topic :D. Ik kan me zo even geen concreet voorbeeld herinneren, maar er zijn nogal eens wat mensen die in een andere taal dan het Nederlands met elkaar praten over van alles, en niet doorhebben dat ik dat versta. Als het dan iets grappigs is lach ik er ook gewoon om mee :'). Ik zal proberen om eens wat te onthouden.
Mijn zusje (witblond haar, bleke huid, blauwe ogen kortom overduidelijk 100% nederlands) en ik zitten op terras in Rotterdam. Een tafeltje verderop zitten 3 Marokkaanse jongens over haar te kletsen.
Mn zusje zat dat zo eens aan te horen, ons drinken was op en wij willen weggaan. Loopt zusje naar die gasten toe en vertelde ze in het Marokkaans dat ze al jaren een hele lieve Marokkaanse vriend heeft, dat ze bijna vloeiend Marokkaans spreekt en dat ze absoluut geen interesse had in hen.

De hoofdjes O+

Afgelopen woensdag, ik was in Amsterdam en bij de coffee corner ging ik vast buiten aan tafeltje zitten terwijl flips binnen koffie ging halen.
Naast mij zat een snobistische zakenmeneer een gesprek te voeren. In het Engels want dan klinkt het belangrijker.
Now we have to forcome stupid problems
-...
Forcome stupid problems
-...
Forcome!!
ik: het is prefent.
Man: }:|
We have to stop these stupid problems from happening.
-...
Yeah that's what I said, forcome stupid problems

O+
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:09:17 #274
160953 Ezechielk
pi_87313385
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Mijn zusje (witblond haar, bleke huid, blauwe ogen kortom overduidelijk 100% nederlands) en ik zitten op terras in Rotterdam. Een tafeltje verderop zitten 3 Marokkaanse jongens over haar te kletsen.
Mn zusje zat dat zo eens aan te horen, ons drinken was op en wij willen weggaan. Loopt zusje naar die gasten toe en vertelde ze in het Marokkaans dat ze al jaren een hele lieve Marokkaanse vriend heeft, dat ze bijna vloeiend Marokkaans spreekt en dat ze absoluut geen interesse had in hen.

De hoofdjes O+

Afgelopen woensdag, ik was in Amsterdam en bij de coffee corner ging ik vast buiten aan tafeltje zitten terwijl flips binnen koffie ging halen.
Naast mij zat een snobistische zakenmeneer een gesprek te voeren. In het Engels want dan klinkt het belangrijker.
Now we have to forcome stupid problems
-...
Forcome stupid problems
-...
Forcome!!
ik: het is prefent.
Man: }:|
We have to stop these stupid problems from happening.
-...
Yeah that's what I said, forcome stupid problems

O+
Nee, het is prevent.

Desalniettemin, voor de rest _O-
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:11:11 #275
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87313412
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:09 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Nee, het is prevent.

Desalniettemin, voor de rest _O-
Je hebt helemaal gelijk :@
Nog niet echt wakker -O-
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_87317444
"Ligt Den Haag onder Leiden? Ik dacht altijd dat Amsterdam onder Leiden lag."

Facepalm-momentje.
pi_87317665
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:09 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Nee, het is prevent.
...
En ik las het gewoon als alvast voorgeprogrammeerd steenkolen-engels door H zodat het in die vent zijn taaltje paste :') forcome :D
pi_87323924
Ik wel een per ongeluk het pliesiebureau eraan gekregen toen ik met mijn walkietalkie soldaatje aan het doen was. :) :) :)
pi_87324393
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wel een per ongeluk het pliesiebureau eraan gekregen toen ik met mijn walkietalkie soldaatje aan het doen was. :) :) :)
Dat heb ik een keer gehad met waarschijnlijk een motoragent, en een keertje met de babyfoon van mijn buren :')
pi_87329437
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:47 schreef CasB het volgende:
"Ligt Den Haag onder Leiden? Ik dacht altijd dat Amsterdam onder Leiden lag."

Facepalm-momentje.
Ligt er vooral aan of je het noorden of het zuiden als "boven" ziet :P
pi_87329767
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:46 schreef Kaneelthee het volgende:

[..]

Ligt er vooral aan of je het noorden of het zuiden als "boven" ziet :P
:|W :|W :|W :|W
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:52:00 #282
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87331430
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:54 schreef toimoi het volgende:

[..]

En ik las het gewoon als alvast voorgeprogrammeerd steenkolen-engels door H zodat het in die vent zijn taaltje paste :') forcome :D
Nee was echt foutje van mij. Maar ja als je het uitspreekt klinken prevent en prefent allebei hetzelfde :')
Ik zei iig geen forcome, dus echt gewoon voorkom op zn engels :D
[b]AirwiN schreef [/b]
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:56:24 #283
297320 Foktokkie
Stop. Hamertijd.
pi_87331573
:') -momentje bij de ns:

Zit netjes op een bankje op het perron. Naast me komt een lesbisch stelletje zitten en die twee starten vrijwel meteen met vozen met elkaar.
Er stond een ouder echtpaar aan de andere kant van het bankje, waarvan de vrouw al de hele tijd was aan het zaniken over vanalles en nog wat. (typetje kort vlot kapsel, maat walvis voor de rest)
Al gauw zie ik hoe de man telkens langs zijn lieftallige potvis naar het lesbische stelletje zit te gluren, terwijl echtgenote doorzeurt.
Op een gegeven moment had ze het in de gaten, en toen was het prachtig om te zien hoe zij al zanikend telkens in de man zijn gezichtsveld probeerde te hoppen in een poging de aandacht te trekken..
Ik zat hier tussenin te :') :') :') en...
ADHD. Omdat alles beter is in HD.
Tevens omdat: Hamer.
Dat was echt fantastisch.
Een bijzonder en gevoelig kristalkind.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:57:26 #284
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_87331601
Fietste laatst langs 2 jongens, 1 van rond de 12 en 1 van rond de 17.
Dit ving ik op:
''...lekker samen rukken''
ik zo van lolwut
wat is dit
pi_87333086
Een jaar of wat terug hoorde ik één wijf tegen de ander zeggen toen ik langsfietste: "Echt een stelletje van zulke dozen".

Ze las mijn gedachten blijkbaar, want wat zagen die wijven eruit zeg :')
You can trust me, trust nobody...
pi_87334193
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Maar ja als je het uitspreekt klinken prevent en prefent allebei hetzelfde :')
Niet echt...
pi_87334379
Meisjes die het hebben over orgasmes faken, in de trein. Op zo'n bankje waar je met z'n 2en op kan zitten. Ik zat erachter en hoorde alles :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_91396332
Haha briljant allemaal!

Ik liep laatst richting school en toen ving ik een gesprek tussen 2 jongens achter mij op:

Jongen 1: Weetje, ik vind die Barbie uit Oh Oh Cherso eigenlijk helemaal niet zo dom.
Jongen 2: Ik ook niet, ik geloof dat ze best slim is.
Jongen 1: Ja inderdaad, ik snap niet waarom andere mensen haar wel dom vinden

?!?!?!?!?!

In de bus:
Meisje aan het bellen met een vriendin:
- Kut man, ik denk dat ik zwanger ben!
- Ja hallo, hoe ik zwanger ben geworden? Ik heb net sex gehad zonder condoom en ik slik de pil niet.
- Wat wij allemaal hebben gedaan? Ja ik zit in de bus dat ga ik nu toch niet vertellen!
- Oke ik ga wel even naar buiten (gaat ze 30 cm voor de open deur staan, hele verhalen in geuren en kleuren verteld en de hele bus kon dus meegenieten)
- Als mijn moeder hoort dat ik net bij .... ben geweest slaat ze me in elkaar.
- Ja, hij komt net uit de gevangenis weetje!

En toen moest ik er uit :P
pi_91400462
Ik zat laatst in een overvolle trein, iedereen stil, zaten 2 vrouwen heel rustig de psychose die de zoon van een van die vrouwen had, te bespreken. Inclusief welke medicijnen hij slikt, wat hij allemaal gedaan had. Het waren van die tokkie's
Twiddel
  zondag 16 januari 2011 @ 10:16:17 #290
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91401484
Ik zit vaak bij ene Sabine in de trein die gaat helemaal los met haar telefoon niet normaal meer heb al 4 gesprekken uitgeschreven van haar. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Razor21 op 16-01-2011 10:21:32 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_100807049
Gister in een winkel, bij de afdeling baby-kleren, waren twee meiden aan het praten.

Meid:
"Toen ik een baby was dacht mijn oma dat ik een jongen was. Mijn moeder zei nog dat ik een meisje was en toen zei ze 'Hè? Het was toch een jongetje?'. Ja dat kan je wel grappig vinden maar het is echt niet leuk hoor! Je hebt geen idee hoe dat voelt! Dus ja, het maakt wel uit wat voor kleren je haar aantrekt!"
Chocoladetaartjes.
pi_100808408
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:43 schreef Xaryna het volgende:
Gister in een winkel, bij de afdeling baby-kleren, waren twee meiden aan het praten.

Meid:
"Toen ik een baby was dacht mijn oma dat ik een jongen was. Mijn moeder zei nog dat ik een meisje was en toen zei ze 'Hè? Het was toch een jongetje?'. Ja dat kan je wel grappig vinden maar het is echt niet leuk hoor! Je hebt geen idee hoe dat voelt! Dus ja, het maakt wel uit wat voor kleren je haar aantrekt!"
:|W :D
pi_100810567
Ik sta op het perron, staat zo'n jongen te bellen.
"Ja kut autist, ik wilde godverdomme bloemkool eten"
"Nee nee, het maakt niet uit"
"Groetjes O+ "
"Ja ja, ik houd ook van jou ma"
"Doeg"

Echt wtf :')
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_100810701
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:12 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ik sta op het perron, staat zo'n jongen te bellen.
"Ja kut autist, ik wilde godverdomme bloemkool eten"
"Nee nee, het maakt niet uit"
"Groetjes O+ "
"Ja ja, ik houd ook van jou ma"
"Doeg"

Echt wtf :')
Bij sommige mensen is dit normale omgangstaal met vrienden. Ik kan er meestal wel om lachen....

OTT Ik hoorde een groep meisjes van denk ik jaar of 14 in geuren en kleuren vertellen dat een jongen in hun mond was klaargekomen en dat dat eigenlijk wel een beetje vies was en zo. :') :D :') :')
pi_100810808
Ja ik praat ook zo met vrienden... Maar niet met mijn ouders :')
En je had van die situatie gebruik moeten maken :7
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_100810913
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:20 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ik was als enige in die trein en kon dus alles perfect volgen terwijl ik 4 stoelen verderop zat...
pi_100810943
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:20 schreef AwesomeSauce het volgende:
Oh ik dacht dat je moeder ook een eufimisme was...
pi_100810954
Nee :')
pi_100811001
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:24 schreef AwesomeSauce het volgende:
Nee :')
Bazenmoeder ook wel dan!
pi_100811010
was net m'n band aan t plakken in de tuin, hoor ik de buurvrouw:

Ja zij is 17
en dus zwanger van een marrokkaan van 40.
en hij slaat haar wel eens
maar das wel nodig als ze gecorrigeerd moet worden.

toen deed ik m'n mp3 maar weer in.
.
pi_100811221
Ik heb nu dit topic gesloten :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')