quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik had dat ook een keer![]()
Belde met iemand, was heel verhaal aan het vertellen en dus zei de andere kant niet, was blijkbaar de verbinding verbroken en belde hij mij terug![]()
Crap, ik zat me al af te vragen waarom ik dit soort dingen nooit opvang.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:43 schreef Djinx het volgende:
hahaha ik moet 's minder met mijn ipod lopen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:57 schreef Judeljuud het volgende:
Het enige grappige dat ik me zo snel kan herinneren:
Bomvolle tram. Iemand stapt uit en er komt een plaats vrij. Een ouder dametje staat in het gangpad, dus ik bied haar die plaats aan. Zegt ze: 'Nee dank je, ik hou niet van warme stoelen...'
Laatst twee kassameisjes bij de ah.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:46 schreef .ZilveR. het volgende:
Stereotype tokkie vrouw in de rij bij de supermarkt tegen een ander stereotype tokkie vrouw...
...iedereen weet toch dat je strings iets groter moet kopen dan normaal, anders schuren ze...
Hele rij kijkt van eh
ik zei hardop oh bij deze.quote:Op zondag 15 november 2009 00:21 schreef Avey het volgende:
Er zat een keer iemand in de bus voor mij met een Japans meisje naast zich, blijkbaar zijn vriendin. Ze waren aan het lullen in het Japans. Toen stapte er iemand in die blijkbaar een vriend was van eerstgenoemde persoon. Toen hij het Japans hoorde vroeg hij 'Wanneer leert die slet van je nou eens Nederlands'. Hij antwoordde 'Ze zit al 2 maand op les en ik weet zeker dat ze dit wel verstaan heeft...'
Ik zat er precies achter dus ik kon niet zien wat haar gezichtsuitdrukking was en of ze dat ook echt wel verstaan heeft, maar de rest van de reis waren ze alle 3 opvallend stil
Hahah ja he, laatst in de Hemaquote:Op zondag 15 november 2009 14:46 schreef griekjeee het volgende:
tvp, heb even geen concreet voorbeeld maar wat ik altijd wel komisch vind zijn mensen die gewoon in het openbaar ruzie maken.
quote:Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef Xaryna het volgende:
Ik was eens in een lingerie winkel en hoorde dit:
Medewerker: Kan ik u ergens mee helpen?
Bejaarde vrouw: Ja... Ik zoek ondergoed voor mijn zus, die is namelijk overleden.
Medewerker: Oh... gecondoleerd.
BV: Nou wordt ze met een open kist begraven en moet ze ook ondergoed aanhebben, alleen is ze door de ziekte erg gekrompen en nou weet ik niet welke maat ze heeft!
M: Euh...
BV: ... Kan ik ruilen als het niet past?
M: Um. U kunt altijd ruilen binnen 30 dagen als u het prijskaartje bewaard... Denkt u niet dat een overleden vrouw geen beha meer nodig heeft? Het is toch vooral voor ondersteuning en meestal staan ze niet meer...
BV: tja, dat is wel waar... maar het lijkt me toch vreemd als ze geen beha aan heeft!
Ik ben snel die winkel uitgelopen
quote:Op zondag 15 november 2009 14:40 schreef Xaryna het volgende:
Ik was eens in een lingerie winkel en hoorde dit:
Medewerker: Kan ik u ergens mee helpen?
Bejaarde vrouw: Ja... Ik zoek ondergoed voor mijn zus, die is namelijk overleden.
Medewerker: Oh... gecondoleerd.
BV: Nou wordt ze met een open kist begraven en moet ze ook ondergoed aanhebben, alleen is ze door de ziekte erg gekrompen en nou weet ik niet welke maat ze heeft!
M: Euh...
BV: ... Kan ik ruilen als het niet past?
M: Um. U kunt altijd ruilen binnen 30 dagen als u het prijskaartje bewaard... Denkt u niet dat een overleden vrouw geen beha meer nodig heeft? Het is toch vooral voor ondersteuning en meestal staan ze niet meer...
BV: tja, dat is wel waar... maar het lijkt me toch vreemd als ze geen beha aan heeft!
Ik ben snel die winkel uitgelopen
quote:Op zondag 15 november 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
Een jaar of tien geleden werkte ik bij een bungalowpark. Er kwamen vaak Duitse scholieren voor een midweek naar het park. Jongens en meisjes werden in aparte bungalows geplaatst, maar iedereen die daar werkte wist wel dat er stiekem vermenging plaatsvond.
Ik ging op een ochtend op mijn gemak wat paden vegen, en kwam zo bij een speeltuin waar twee Duitse meisjes zaten te praten.
Toen ik begon te vegen, hielden ze ineens hun mond, en ik hoorde de een tegen de ander zeggen (in het Duits):"Hij begrijpt ons waarschijnlijk toch niet."
Dat horende, besloot ik lekker rustig aan te doen en eens te luisteren wat ze te zeggen hadden. Het andere meisje vertelde toen dat ze 's nachts naar de bungalow waar jongens sliepen was gegaan. Ze had al langer een oogje op ene Lars, en ze is door zijn raam naar binnen geslopen. Ze vertelde in geuren en kleuren wat ze allemaal hadden uitgespookt en hoe geweldig hij wel niet was.
Na een tijdje vond ik het wel tijd voor pauze en liep weg. In het voorbijgaan wendde ik me tot de meisjes en zei:"Schöne Tag weiter, und viel spass mit Lars!"
Ik heb zelden iemand zo snel rood zien worden.
Nou, te lang is juist niks.quote:Op woensdag 11 november 2009 21:51 schreef BlackRhino het volgende:
Tering, ik haat korte topics. Denk je lekker allerlei verhalen te gaan lezen, stopt het topic al na een paar posts
quote:Op zondag 15 november 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
Na een tijdje vond ik het wel tijd voor pauze en liep weg. In het voorbijgaan wendde ik me tot de meisjes en zei:"Schöne Tag weiter, und viel spass mit Lars!"
Zoiets heb ik ook eens gehad met een stel Nederlanders in een Brits hotel waar ik werkte. Ze waren die dag net uitgechecked en moesten nog hun koffers ophalen voor de vlucht. Er waren twee moeders met beiden een dochter, en een dochter was nog even buiten en zou later binnenkomen. Ik hielp de moeders even met de koffers en we waren gewoon in het Nederlands in gesprek. De dochter komt op dat moment binnen en schreeuwt luidkeels "ZOOO EN NOU MOET IK ME TOCH FF 'N POTJE ZEIKEN!" in de lobby. Ik zeg tegen de meid (in het Nederlands) dat de WC aan het eind van de gang links is en op dat moment zegt ze met letterlijk dit hoofdquote:Op zondag 15 november 2009 15:05 schreef DaMart het volgende:
Een jaar of tien geleden werkte ik bij een bungalowpark. Er kwamen vaak Duitse scholieren voor een midweek naar het park. Jongens en meisjes werden in aparte bungalows geplaatst, maar iedereen die daar werkte wist wel dat er stiekem vermenging plaatsvond.
Ik ging op een ochtend op mijn gemak wat paden vegen, en kwam zo bij een speeltuin waar twee Duitse meisjes zaten te praten.
Toen ik begon te vegen, hielden ze ineens hun mond, en ik hoorde de een tegen de ander zeggen (in het Duits):"Hij begrijpt ons waarschijnlijk toch niet."
Dat horende, besloot ik lekker rustig aan te doen en eens te luisteren wat ze te zeggen hadden. Het andere meisje vertelde toen dat ze 's nachts naar de bungalow waar jongens sliepen was gegaan. Ze had al langer een oogje op ene Lars, en ze is door zijn raam naar binnen geslopen. Ze vertelde in geuren en kleuren wat ze allemaal hadden uitgespookt en hoe geweldig hij wel niet was.
Ik heb zelden iemand zo snel rood zien worden.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:25 schreef Xaryna het volgende:
Ik herinner me nog een mooie!
Een jongen van een jaar of 19 in de volle bus aan de telefoon:
'Nee, dat zeg ik nou niet.... Omdat ik in een volle bus zit, daarom... Je weet toch dat ik dat doe, waarom moet ik het dan zeggen?
... *zucht* Oke, ik ook van jou. Ben je nou tevreden? Nou zit iedereen me aan te kijken. ... Omdat ik in de volle bus zit!... Jaahaa... Ik hou van je, doei'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |