quote:verder heb ik altijd een beha aan want anders zeg mijn man 'lopen de koeien weer los in de wei?!'"
Dat doe ik ook als ik iemand iets hoor afvragen en ik het weet. Zullen ook niet veel mensen zijn die dat op zullen vatten als bemoeien en als iemand vraagt waar ik me mee bemoei dan help ik toch niet.quote:Op zondag 15 november 2009 20:59 schreef fs180 het volgende:
Wou wel even melden dat het soms wel hanidg is dat mensen meeluisteren, laatst was ik namelijk de weg kwijt op weg naar een afspraak, dus ik bel dat ik wat later kom omdat ik geen idee heb ik hoe daar te komen. Een meisje verderop hoorde dat dus en die had mij toen geholpen.
Dat is toch net zoals zeggen: Dat is toch wel 100 euroquote:Op maandag 16 november 2009 12:25 schreef sweetlady-o het volgende:
In de metro:
Jongen: Ik wil gewoon stagevergoeding waar zal ik stage lopen?
Meisje: Probeer het bij de stromen daar kreeg ik stagevergoeding
Jongen: Hoeveel?
Meisje: Niet zo verschrikkelijk veel ¤96
Jongen: ............................................Dat is bijna ¤100 toch?
Volgens mij was het meisje bijna zo verbaast als ik.
Hij wist het echt niet zeker.quote:Op maandag 16 november 2009 13:39 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is toch net zoals zeggen: Dat is toch wel 100 euro!
Dat is bijna ¤100 je weet toch.
Of wistie het echt niet zeker?Ken het me niet voorstellen.
Wat was er dan zo grappig aan.. waar ging het verhaal over ?quote:Op maandag 16 november 2009 14:16 schreef Fancy_Me het volgende:
En een keer in de trein van Rotterdam naar Eindhoven zaten we met 6 man in een coupe ( zo eentje met hokjes), ik, een ouder stel en 3 vriendinnen geloof ik. Had me mp3speler aanstaan maar heb m nooit zo hard en kan nog gesprekken horen. 1 van de 3 meiden was een verhaal aan het vertellen en was best grappig. Op zo een moment van de clue van het verhaal, het was eigenlijk best een blunder, en we schieten met ze alle in de lachzelf moest ze er ook wel om lachen dat we t wel grappig vonden, en natuurlijk een rood hoofd
weet ik niet meerquote:Op maandag 16 november 2009 15:10 schreef seetjai het volgende:
[..]
Wat was er dan zo grappig aan.. waar ging het verhaal over ?
Ah, zo heb ik ooit ook ergens wel eens iets meegemaakt dat erg grappig was.quote:Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Fancy_Me het volgende:
[..]
weet ik niet meer![]()
was een jaar of 4 geleden dat het gebeurde
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 november 2009 01:30 schreef pc-fr34k het volgende:! Kan even niks bedenken, staat leuke dingen hier in. TVP dus.
Zelf moet ik me inhouden als ik mensen over iets hoor praten en ik weet wat ik moet zeggen. Soms zeg ik ook watVooral als het bv over een (OV) route gaat en ik toevallig weet wat. Maar ik hoorde ook een keer in de bus 2 mensen over een computer probleem praten waar ze dus beiden niet wisten hoe iets moest oid en toen maar even vertelt hoe het moet
Ben gewoon te behulpzaam, en een bus is geehn openbaar forum..
Leuk topic
Ik was samen met een vriend ook een keer in de lach geschoten maar dat was niet helemaal de bedoeling. Op school keken we tijdens de les Duits een hele stomme video waardoor we de slappe lach kregen en op de gang moesten gaan staan. Later die middag toen we naar huis gingen zaten we tegenover twee meiden in de metro. Die twee voerden een gesprek waarbij ze ook steeds erg hard moesten lachen. Op dat moment zie ik die vriend van me echt moeilijk doen om zijn lach in te houden. Toen moest ik plotseling weer aan die les denken op school en toen kon ik mijn lach niet meer inhouden. Dus toen zaten wij maar gewoon mee te lachen met die wildvreemde meiden.quote:Op maandag 16 november 2009 14:16 schreef Fancy_Me het volgende:
En een keer in de trein van Rotterdam naar Eindhoven zaten we met 6 man in een coupe ( zo eentje met hokjes), ik, een ouder stel en 3 vriendinnen geloof ik. Had me mp3speler aanstaan maar heb m nooit zo hard en kan nog gesprekken horen. 1 van de 3 meiden was een verhaal aan het vertellen en was best grappig. Op zo een moment van de clue van het verhaal, het was eigenlijk best een blunder, en we schieten met ze alle in de lachzelf moest ze er ook wel om lachen dat we t wel grappig vonden, en natuurlijk een rood hoofd
Hoax, vrouwen poepen niet!!!quote:Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Vanmiddag in de trein (rond lunchtijd) een meisje dat haar spijsvertering van dat weekend even luidkeels de revue liet passeren: "Ja en toen keek ik en het zat tot op de bril gespat". Ze was blijkbaar ziek geweest...
Hierna heb ik mijn broodje maar even tot later bewaard.
Mischien was zij wel 1 van de knappe, dat weten we nog niet. We willen meer details!!quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:43 schreef donzine het volgende:
[..]
Mooie vrouwen poepen niet, lelijkerds wel.
Hmz, ze zat recht achter me, maar toen ze uitstapte zag ze er wel gewoon uit. Niet 'zoo, jij moet model worden!' maar ook niet 'waaah, dat jij buiten mag komen?!'.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:49 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Mischien was zij wel 1 van de knappe, dat weten we nog niet. We willen meer details!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |