abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 november 2009 @ 20:59:11 #126
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_74727168
Wou wel even melden dat het soms wel hanidg is dat mensen meeluisteren, laatst was ik namelijk de weg kwijt op weg naar een afspraak, dus ik bel dat ik wat later kom omdat ik geen idee heb ik hoe daar te komen. Een meisje verderop hoorde dat dus en die had mij toen geholpen.
  zondag 15 november 2009 @ 21:00:58 #127
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_74727278
quote:
verder heb ik altijd een beha aan want anders zeg mijn man 'lopen de koeien weer los in de wei?!'"
  † In Memoriam † zondag 15 november 2009 @ 21:22:39 #128
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74728404
quote:
Op zondag 15 november 2009 20:59 schreef fs180 het volgende:
Wou wel even melden dat het soms wel hanidg is dat mensen meeluisteren, laatst was ik namelijk de weg kwijt op weg naar een afspraak, dus ik bel dat ik wat later kom omdat ik geen idee heb ik hoe daar te komen. Een meisje verderop hoorde dat dus en die had mij toen geholpen.
Dat doe ik ook als ik iemand iets hoor afvragen en ik het weet. Zullen ook niet veel mensen zijn die dat op zullen vatten als bemoeien en als iemand vraagt waar ik me mee bemoei dan help ik toch niet.

Maar de meeste voorbeelden in dit topic zijn vooral van gevallen hoe je niet wilt worden .

Verder heb ik ook schijt aan mensen en als ik praat met iemand ken het me niet boeien of mensen het horen.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_74740039
Op straat:
Meisje: Tja, ik weet niet... Ik vind bussen gewoon zo weinig service hebben!
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_74744457
In de metro:
Jongen: Ik wil gewoon stagevergoeding waar zal ik stage lopen?
Meisje: Probeer het bij de stromen daar kreeg ik stagevergoeding
Jongen: Hoeveel?
Meisje: Niet zo verschrikkelijk veel ¤96
Jongen: ............................................Dat is bijna ¤100 toch?
Volgens mij was het meisje bijna zo verbaast als ik.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 13:39:48 #131
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74746512
quote:
Op maandag 16 november 2009 12:25 schreef sweetlady-o het volgende:
In de metro:
Jongen: Ik wil gewoon stagevergoeding waar zal ik stage lopen?
Meisje: Probeer het bij de stromen daar kreeg ik stagevergoeding
Jongen: Hoeveel?
Meisje: Niet zo verschrikkelijk veel ¤96
Jongen: ............................................Dat is bijna ¤100 toch?
Volgens mij was het meisje bijna zo verbaast als ik.
Dat is toch net zoals zeggen: Dat is toch wel 100 euro !

Dat is bijna ¤100 je weet toch.

Of wistie het echt niet zeker? Ken het me niet voorstellen.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_74746923
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:39 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Dat is toch net zoals zeggen: Dat is toch wel 100 euro !

Dat is bijna ¤100 je weet toch.

Of wistie het echt niet zeker? Ken het me niet voorstellen.
Hij wist het echt niet zeker. Echt een stilte en daarna met een grote twijfel die vraag.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 14:09:35 #133
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_74747380
Dan vraag ik me af in welke groep die op de basisschool gestopt is. !
  maandag 16 november 2009 @ 14:16:27 #134
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_74747554
Vorig jaar ging ik terug naar huis (weet niet meer welk traject t was)
Stapt er zo een jongen (1) in, ook nog student gok ik, en was druk aan het vertellen dat hij zijn vriend (2) buiten had gezet. Het was zo een troep in huis, 2 ruimde niet op, deed de afwas niet, kwam te laat en kwam zelden zijn afspraak na. Nu was het de druppel en had 2 iets bij 1 geflikt (weet niet wat precies) en 1 had m die morgen het huis uit gezet, noujah zijn spullen stonden buiten en 1 wilde niks meer met 2 te maken hebben.
Nog een heel drama meer, helemaal een opwelling en toen vond de persoon met wie 1 aan het bellen was dat 1 zich niet zo aan moest stellen en dat hij rustig moest doen.
Ja maar 2 moet niet zo doen en niet denken dat ik hem nog wil spreken. Zijn spullen staan buiten en daar kan ie ze ophalen, IK WIL NIKS MEER MET HEM TE MAKEN HEBBEN!!

Dat zijn best interessante gesprekken, ik kon alleen niet achterhalen wat nu de druppel was

En een keer in de trein van Rotterdam naar Eindhoven zaten we met 6 man in een coupe ( zo eentje met hokjes), ik, een ouder stel en 3 vriendinnen geloof ik. Had me mp3speler aanstaan maar heb m nooit zo hard en kan nog gesprekken horen. 1 van de 3 meiden was een verhaal aan het vertellen en was best grappig. Op zo een moment van de clue van het verhaal, het was eigenlijk best een blunder, en we schieten met ze alle in de lach zelf moest ze er ook wel om lachen dat we t wel grappig vonden, en natuurlijk een rood hoofd
  maandag 16 november 2009 @ 14:19:48 #135
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74747638
Ik ben zelf eens betrapt op zoiets.

Ik was op een bruiloft, beetje aangeschoten dus ik ging naar de WC om te pissen, maar daar stonden alleen van die schotjes. Ik dacht het rijk helemaal voor mezelf te hebben. Maar toen liet ik per ongeluk een enorme scheet dus ik zeg zo half lachend 'NONDEDJU' .

Op het toilet naast mij ging iemand he-le-maal plat van het lachen.
Resistance is futile.
pi_74749005
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:16 schreef Fancy_Me het volgende:
En een keer in de trein van Rotterdam naar Eindhoven zaten we met 6 man in een coupe ( zo eentje met hokjes), ik, een ouder stel en 3 vriendinnen geloof ik. Had me mp3speler aanstaan maar heb m nooit zo hard en kan nog gesprekken horen. 1 van de 3 meiden was een verhaal aan het vertellen en was best grappig. Op zo een moment van de clue van het verhaal, het was eigenlijk best een blunder, en we schieten met ze alle in de lach zelf moest ze er ook wel om lachen dat we t wel grappig vonden, en natuurlijk een rood hoofd
Wat was er dan zo grappig aan.. waar ging het verhaal over ?
  maandag 16 november 2009 @ 15:28:25 #137
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_74749537
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:10 schreef seetjai het volgende:

[..]

Wat was er dan zo grappig aan.. waar ging het verhaal over ?
weet ik niet meer
was een jaar of 4 geleden dat het gebeurde
  maandag 16 november 2009 @ 15:41:03 #138
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74749955
quote:
Op maandag 16 november 2009 15:28 schreef Fancy_Me het volgende:

[..]

weet ik niet meer
was een jaar of 4 geleden dat het gebeurde
Ah, zo heb ik ooit ook ergens wel eens iets meegemaakt dat erg grappig was.
Je had erbij moeten zijn.
zzz
pi_74752679
TVP!
pi_74754966
Vanmiddag op mn werk zaten 2 meisjes in het restaurant luidkeels te praten over hun vriendjes en wat ze daar vanavond mee gingen doen.
'dus dan moet ik vanavond weer op mn knieeen en dat vind ie zo lekker hé'
andere mensen keken best storend naar die 2 '
pi_74755255
quote:
Op donderdag 12 november 2009 01:30 schreef pc-fr34k het volgende:
! Kan even niks bedenken, staat leuke dingen hier in. TVP dus.

Zelf moet ik me inhouden als ik mensen over iets hoor praten en ik weet wat ik moet zeggen. Soms zeg ik ook wat Vooral als het bv over een (OV) route gaat en ik toevallig weet wat. Maar ik hoorde ook een keer in de bus 2 mensen over een computer probleem praten waar ze dus beiden niet wisten hoe iets moest oid en toen maar even vertelt hoe het moet

Ben gewoon te behulpzaam, en een bus is geehn openbaar forum. .

Leuk topic
Herkenbaar
Daarom word ik ook nogal betweterig gevonden...
pi_74756961
Mijn top 3 van overhoorde gesprekken:

1. Vrouw vertelt over dat ze op het altaar is achtergelaten door haar verloofde.
2. Man vertelt over zijn Thaise vriendin die hij naar Nederland wilt halen, over hoe het ware liefde is en dat geld geen rol speelt. Hij heeft het net niet over zijn stereo set. Als je weet wat ik bedoel.
3. Gast die met zekerheid beweert tegen een andere gast dat Jesse Jackson de eerste zwarte president van Amerika was.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  FOK!fotograaf maandag 16 november 2009 @ 20:02:55 #143
145146 Andyy
pi_74759012
Mensen in de trein die coke bestelden ofzo met de telefoon
  maandag 16 november 2009 @ 20:15:13 #144
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_74759584
Vanmiddag in de trein (rond lunchtijd) een meisje dat haar spijsvertering van dat weekend even luidkeels de revue liet passeren: "Ja en toen keek ik en het zat tot op de bril gespat". Ze was blijkbaar ziek geweest...

Hierna heb ik mijn broodje maar even tot later bewaard.
pi_74760633
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:16 schreef Fancy_Me het volgende:
Ik was samen met een vriend ook een keer in de lach geschoten maar dat was niet helemaal de bedoeling. Op school keken we tijdens de les Duits een hele stomme video waardoor we de slappe lach kregen en op de gang moesten gaan staan. Later die middag toen we naar huis gingen zaten we tegenover twee meiden in de metro. Die twee voerden een gesprek waarbij ze ook steeds erg hard moesten lachen. Op dat moment zie ik die vriend van me echt moeilijk doen om zijn lach in te houden. Toen moest ik plotseling weer aan die les denken op school en toen kon ik mijn lach niet meer inhouden. Dus toen zaten wij maar gewoon mee te lachen met die wildvreemde meiden.
Tok.
pi_74761648
Afgelopen zaterdag nacht had nog een jongen meegeluister met ons gesprek... We hadden het over een halte waar we moesten uitstappen, zei die jonge, daar zijn jullie allang voorbij Uiteindelijk een half uur moeten lopen door amsterdam om bij CS te komen, en toen toch nog de bus gehaalt
(Die vriend van me die zei dat ie wist bij welke halte we er uit moesten, vertrouw ik dus ook nooit meer...)
pi_74770157
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Vanmiddag in de trein (rond lunchtijd) een meisje dat haar spijsvertering van dat weekend even luidkeels de revue liet passeren: "Ja en toen keek ik en het zat tot op de bril gespat". Ze was blijkbaar ziek geweest...

Hierna heb ik mijn broodje maar even tot later bewaard.
Hoax, vrouwen poepen niet!!!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_74770376
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:31 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Hoax, vrouwen poepen niet!!!
Mooie vrouwen poepen niet, lelijkerds wel.
pi_74770471
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:43 schreef donzine het volgende:

[..]

Mooie vrouwen poepen niet, lelijkerds wel.
Mischien was zij wel 1 van de knappe, dat weten we nog niet. We willen meer details!!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  dinsdag 17 november 2009 @ 01:11:49 #150
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_74770768
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:49 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Mischien was zij wel 1 van de knappe, dat weten we nog niet. We willen meer details!!
Hmz, ze zat recht achter me, maar toen ze uitstapte zag ze er wel gewoon uit. Niet 'zoo, jij moet model worden!' maar ook niet 'waaah, dat jij buiten mag komen?!'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')