abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87317444
"Ligt Den Haag onder Leiden? Ik dacht altijd dat Amsterdam onder Leiden lag."

Facepalm-momentje.
pi_87317665
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:09 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Nee, het is prevent.
...
En ik las het gewoon als alvast voorgeprogrammeerd steenkolen-engels door H zodat het in die vent zijn taaltje paste :') forcome :D
pi_87323924
Ik wel een per ongeluk het pliesiebureau eraan gekregen toen ik met mijn walkietalkie soldaatje aan het doen was. :) :) :)
pi_87324393
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wel een per ongeluk het pliesiebureau eraan gekregen toen ik met mijn walkietalkie soldaatje aan het doen was. :) :) :)
Dat heb ik een keer gehad met waarschijnlijk een motoragent, en een keertje met de babyfoon van mijn buren :')
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_87329437
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:47 schreef CasB het volgende:
"Ligt Den Haag onder Leiden? Ik dacht altijd dat Amsterdam onder Leiden lag."

Facepalm-momentje.
Ligt er vooral aan of je het noorden of het zuiden als "boven" ziet :P
pi_87329767
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:46 schreef Kaneelthee het volgende:

[..]

Ligt er vooral aan of je het noorden of het zuiden als "boven" ziet :P
:|W :|W :|W :|W
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:52:00 #282
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_87331430
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:54 schreef toimoi het volgende:

[..]

En ik las het gewoon als alvast voorgeprogrammeerd steenkolen-engels door H zodat het in die vent zijn taaltje paste :') forcome :D
Nee was echt foutje van mij. Maar ja als je het uitspreekt klinken prevent en prefent allebei hetzelfde :')
Ik zei iig geen forcome, dus echt gewoon voorkom op zn engels :D
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:56:24 #283
297320 Foktokkie
Stop. Hamertijd.
pi_87331573
:') -momentje bij de ns:

Zit netjes op een bankje op het perron. Naast me komt een lesbisch stelletje zitten en die twee starten vrijwel meteen met vozen met elkaar.
Er stond een ouder echtpaar aan de andere kant van het bankje, waarvan de vrouw al de hele tijd was aan het zaniken over vanalles en nog wat. (typetje kort vlot kapsel, maat walvis voor de rest)
Al gauw zie ik hoe de man telkens langs zijn lieftallige potvis naar het lesbische stelletje zit te gluren, terwijl echtgenote doorzeurt.
Op een gegeven moment had ze het in de gaten, en toen was het prachtig om te zien hoe zij al zanikend telkens in de man zijn gezichtsveld probeerde te hoppen in een poging de aandacht te trekken..
Ik zat hier tussenin te :') :') :') en...
ADHD. Omdat alles beter is in HD.
Tevens omdat: Hamer.
Dat was echt fantastisch.
Een bijzonder en gevoelig kristalkind.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 18:57:26 #284
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_87331601
Fietste laatst langs 2 jongens, 1 van rond de 12 en 1 van rond de 17.
Dit ving ik op:
''...lekker samen rukken''
ik zo van lolwut
wat is dit
pi_87333086
Een jaar of wat terug hoorde ik één wijf tegen de ander zeggen toen ik langsfietste: "Echt een stelletje van zulke dozen".

Ze las mijn gedachten blijkbaar, want wat zagen die wijven eruit zeg :')
You can trust me, trust nobody...
pi_87334193
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Maar ja als je het uitspreekt klinken prevent en prefent allebei hetzelfde :')
Niet echt...
pi_87334379
Meisjes die het hebben over orgasmes faken, in de trein. Op zo'n bankje waar je met z'n 2en op kan zitten. Ik zat erachter en hoorde alles :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_91396332
Haha briljant allemaal!

Ik liep laatst richting school en toen ving ik een gesprek tussen 2 jongens achter mij op:

Jongen 1: Weetje, ik vind die Barbie uit Oh Oh Cherso eigenlijk helemaal niet zo dom.
Jongen 2: Ik ook niet, ik geloof dat ze best slim is.
Jongen 1: Ja inderdaad, ik snap niet waarom andere mensen haar wel dom vinden

?!?!?!?!?!

In de bus:
Meisje aan het bellen met een vriendin:
- Kut man, ik denk dat ik zwanger ben!
- Ja hallo, hoe ik zwanger ben geworden? Ik heb net sex gehad zonder condoom en ik slik de pil niet.
- Wat wij allemaal hebben gedaan? Ja ik zit in de bus dat ga ik nu toch niet vertellen!
- Oke ik ga wel even naar buiten (gaat ze 30 cm voor de open deur staan, hele verhalen in geuren en kleuren verteld en de hele bus kon dus meegenieten)
- Als mijn moeder hoort dat ik net bij .... ben geweest slaat ze me in elkaar.
- Ja, hij komt net uit de gevangenis weetje!

En toen moest ik er uit :P
pi_91400462
Ik zat laatst in een overvolle trein, iedereen stil, zaten 2 vrouwen heel rustig de psychose die de zoon van een van die vrouwen had, te bespreken. Inclusief welke medicijnen hij slikt, wat hij allemaal gedaan had. Het waren van die tokkie's
Twiddel
  zondag 16 januari 2011 @ 10:16:17 #290
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91401484
Ik zit vaak bij ene Sabine in de trein die gaat helemaal los met haar telefoon niet normaal meer heb al 4 gesprekken uitgeschreven van haar. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Razor21 op 16-01-2011 10:21:32 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_100807049
Gister in een winkel, bij de afdeling baby-kleren, waren twee meiden aan het praten.

Meid:
"Toen ik een baby was dacht mijn oma dat ik een jongen was. Mijn moeder zei nog dat ik een meisje was en toen zei ze 'Hè? Het was toch een jongetje?'. Ja dat kan je wel grappig vinden maar het is echt niet leuk hoor! Je hebt geen idee hoe dat voelt! Dus ja, het maakt wel uit wat voor kleren je haar aantrekt!"
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_100808408
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 14:43 schreef Xaryna het volgende:
Gister in een winkel, bij de afdeling baby-kleren, waren twee meiden aan het praten.

Meid:
"Toen ik een baby was dacht mijn oma dat ik een jongen was. Mijn moeder zei nog dat ik een meisje was en toen zei ze 'Hè? Het was toch een jongetje?'. Ja dat kan je wel grappig vinden maar het is echt niet leuk hoor! Je hebt geen idee hoe dat voelt! Dus ja, het maakt wel uit wat voor kleren je haar aantrekt!"
:|W :D
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
pi_100810567
Ik sta op het perron, staat zo'n jongen te bellen.
"Ja kut autist, ik wilde godverdomme bloemkool eten"
"Nee nee, het maakt niet uit"
"Groetjes O+ "
"Ja ja, ik houd ook van jou ma"
"Doeg"

Echt wtf :')
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_100810701
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:12 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ik sta op het perron, staat zo'n jongen te bellen.
"Ja kut autist, ik wilde godverdomme bloemkool eten"
"Nee nee, het maakt niet uit"
"Groetjes O+ "
"Ja ja, ik houd ook van jou ma"
"Doeg"

Echt wtf :')
Bij sommige mensen is dit normale omgangstaal met vrienden. Ik kan er meestal wel om lachen....

OTT Ik hoorde een groep meisjes van denk ik jaar of 14 in geuren en kleuren vertellen dat een jongen in hun mond was klaargekomen en dat dat eigenlijk wel een beetje vies was en zo. :') :D :') :')
pi_100810808
Ja ik praat ook zo met vrienden... Maar niet met mijn ouders :')
En je had van die situatie gebruik moeten maken :7
leden van de spellings- en grammaticagestapo hoeven niet op mijn reacties (inclusief openingspost) te reageren.
pi_100810913
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:20 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ik was als enige in die trein en kon dus alles perfect volgen terwijl ik 4 stoelen verderop zat...
pi_100810943
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:20 schreef AwesomeSauce het volgende:
Oh ik dacht dat je moeder ook een eufimisme was...
pi_100810954
Nee :')
pi_100811001
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 16:24 schreef AwesomeSauce het volgende:
Nee :')
Bazenmoeder ook wel dan!
pi_100811010
was net m'n band aan t plakken in de tuin, hoor ik de buurvrouw:

Ja zij is 17
en dus zwanger van een marrokkaan van 40.
en hij slaat haar wel eens
maar das wel nodig als ze gecorrigeerd moet worden.

:')
toen deed ik m'n mp3 maar weer in.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')