En ik las het gewoon als alvast voorgeprogrammeerd steenkolen-engels door H zodat het in die vent zijn taaltje pastequote:
Dat heb ik een keer gehad met waarschijnlijk een motoragent, en een keertje met de babyfoon van mijn burenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef Potloodvis het volgende:
Ik wel een per ongeluk het pliesiebureau eraan gekregen toen ik met mijn walkietalkie soldaatje aan het doen was.![]()
![]()
Ligt er vooral aan of je het noorden of het zuiden als "boven" zietquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:47 schreef CasB het volgende:
"Ligt Den Haag onder Leiden? Ik dacht altijd dat Amsterdam onder Leiden lag."
Facepalm-momentje.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:46 schreef Kaneelthee het volgende:
[..]
Ligt er vooral aan of je het noorden of het zuiden als "boven" ziet
Nee was echt foutje van mij. Maar ja als je het uitspreekt klinken prevent en prefent allebei hetzelfdequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:54 schreef toimoi het volgende:
[..]
En ik las het gewoon als alvast voorgeprogrammeerd steenkolen-engels door H zodat het in die vent zijn taaltje pasteforcome
Niet echt...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ja als je het uitspreekt klinken prevent en prefent allebei hetzelfde![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:43 schreef Xaryna het volgende:
Gister in een winkel, bij de afdeling baby-kleren, waren twee meiden aan het praten.
Meid:
"Toen ik een baby was dacht mijn oma dat ik een jongen was. Mijn moeder zei nog dat ik een meisje was en toen zei ze 'Hè? Het was toch een jongetje?'. Ja dat kan je wel grappig vinden maar het is echt niet leuk hoor! Je hebt geen idee hoe dat voelt! Dus ja, het maakt wel uit wat voor kleren je haar aantrekt!"
Bij sommige mensen is dit normale omgangstaal met vrienden. Ik kan er meestal wel om lachen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:12 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ik sta op het perron, staat zo'n jongen te bellen.
"Ja kut autist, ik wilde godverdomme bloemkool eten"
"Nee nee, het maakt niet uit"
"Groetjes"
"Ja ja, ik houd ook van jou ma"
"Doeg"
Echt wtf
Ik was als enige in die trein en kon dus alles perfect volgen terwijl ik 4 stoelen verderop zat...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:20 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ja ik praat ook zo met vrienden... Maar niet met mijn ouders![]()
En je had van die situatie gebruik moeten maken
Oh ik dacht dat je moeder ook een eufimisme was...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:20 schreef AwesomeSauce het volgende:
Ja ik praat ook zo met vrienden... Maar niet met mijn ouders![]()
En je had van die situatie gebruik moeten maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |