Ze bedoelden waarschijnlijk verschrompeld.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:19 schreef DarkElf het volgende:
Geschrompen? wat is dat nou weer voor woord?
Dat zijn inderdaad te bekende verhalen. Ze klappen iedereen, dagelijkse aangelegenheid natuurlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:18 schreef feesbeeest het volgende:
Zit bijna elke dag in de randstadrail kom ik dit gesprek tegen. ( Echt gebeurd!!!)
Marokkaan1: Je weet toch, gisteren heb hard gevochten mang, ik kom zo doe spak spak spak* op die neger.
Marokkaan2: Nee joh!!!!
Marokkaan1: Ik zeg zo doe nog een 1keer stoer en ik roep m'n zusje met snor.
*vechtgeluiden, ja hij zei echt spak!
En ze waren doodserieus!
ik![]()
wat doe jij bij de kleutertoiletten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:44 schreef Judeljuud het volgende:
Gehoord bij de kleutertoiletten:
Meisje: 'Hihi...je hebt gewoon in je broek geplast..hihi'
Jongetje (doodserieus): 'Nee hoor! Mijn piemel heeft twee gaatjes, dus dan plast het ene gaatje goed en het andere gaatje in m'n onderbroek.'
![]()
wtfquote:Op donderdag 7 oktober 2010 09:30 schreef emss het volgende:
Ik zat tegenover een meisje in de trein (ze was een jaar of 15). En het was al best wel laat, 23 uur ofzo. Had ze een heel giechel gesprek, en het kwam er op neer dat ze met een oudere man aan de telefoon was, die ze ontmoet had via Hyves (maar hoe herken ik je dan? lijk je op je foto? mijn ouders zouden dit echt niet goed vinden hoor... hihihihihi.....). Ik dacht nog, welke idioot gaat 's avonds laat een oudere man ontmoeten die ze niet eens kent, en die haar op Hyves heeft toegevoegd? toen ze uitstapte stond op het perron inderdaad een griezel... ik heb zijn signalement goed in m'n hoofd geprint, want ik zag dus echt al de krantenkoppen van de volgende dag voor me: VERMIST/VERKRACHT/VERMOORD... etc... maar dat is gelukkig niet gebeurd.
Duh, dan valt het niet zo op dat ie rijk is natuurlijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:21 schreef _Arual_ het volgende:
ik zat pasgeleden in het vliegtuig met twee zakenlui in de buurt. De 1 had een mijn die 21 miljard waard was, was ook al een keer ontvoerd vanwege zijn geld. Maar hij vloog wel economy class
Ik denk gekrompen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ze bedoelden waarschijnlijk verschrompeld.
Helaas kwam deze al een keer voorbij in dit topicquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef zomaareennaam het volgende:
zat in de trein - meisje me jongen tegenover me.
zij ging zitten bellen: "ja - ik heb hem bij me / net opgehaald van Schiphol he? / ooooh hij is zooo lekker - ik neem hem mee naar huis en ga allemaal stoute dingetjes met hem doen"...even stilte: "nee joh - hij vindt het niet gek dat ik je dat vertel: hij kan geen Nederlands"....
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:46 schreef Ferdii het volgende:
Op de rij achter mij in de bioscoop:
jongen: "kom eens met je hand"
meisje: "ssst, nee ik ga niet aan je pik zitten"
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:04 schreef zomaareennaam het volgende:
zat in de trein - meisje me jongen tegenover me.
zij ging zitten bellen: "ja - ik heb hem bij me / net opgehaald van Schiphol he? / ooooh hij is zooo lekker - ik neem hem mee naar huis en ga allemaal stoute dingetjes met hem doen"...even stilte: "nee joh - hij vindt het niet gek dat ik je dat vertel: hij kan geen Nederlands"....
OMG... hoiquote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Xaryna het volgende:
Je kent het wel, je loopt op straat of je zit in de bus/trein/enz en je hoort iets interessants!
Paar dingen die ik gehoord heb:
...
Leuke was een meid aan de telefoon die uitgebreid haar 'zoooo'n stomme blunder!!!' ging vertellen aan de mobiele telefoon. Ze had afgesproken met een vriendin, maar daar eigenlijk helemaal geen zin in gehad en toen die vriendin even naar de wc was had ze iets gesmst in de trand van 'zooo saaai was liever naar jullie toe gegaan' en dat per ongeluk naar de vriendin in kwestie gestuurd![]()
Mijn zusje (witblond haar, bleke huid, blauwe ogen kortom overduidelijk 100% nederlands) en ik zitten op terras in Rotterdam. Een tafeltje verderop zitten 3 Marokkaanse jongens over haar te kletsen.quote:Op zondag 15 november 2009 20:54 schreef krioro het volgende:
Leuk topic. Ik kan me zo even geen concreet voorbeeld herinneren, maar er zijn nogal eens wat mensen die in een andere taal dan het Nederlands met elkaar praten over van alles, en niet doorhebben dat ik dat versta. Als het dan iets grappigs is lach ik er ook gewoon om mee
. Ik zal proberen om eens wat te onthouden.
Nee, het is prevent.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zusje (witblond haar, bleke huid, blauwe ogen kortom overduidelijk 100% nederlands) en ik zitten op terras in Rotterdam. Een tafeltje verderop zitten 3 Marokkaanse jongens over haar te kletsen.
Mn zusje zat dat zo eens aan te horen, ons drinken was op en wij willen weggaan. Loopt zusje naar die gasten toe en vertelde ze in het Marokkaans dat ze al jaren een hele lieve Marokkaanse vriend heeft, dat ze bijna vloeiend Marokkaans spreekt en dat ze absoluut geen interesse had in hen.
De hoofdjes![]()
Afgelopen woensdag, ik was in Amsterdam en bij de coffee corner ging ik vast buiten aan tafeltje zitten terwijl flips binnen koffie ging halen.
Naast mij zat een snobistische zakenmeneer een gesprek te voeren. In het Engels want dan klinkt het belangrijker.
Now we have to forcome stupid problems
-...
Forcome stupid problems
-...
Forcome!!
ik: het is prefent.
Man:
We have to stop these stupid problems from happening.
-...
Yeah that's what I said, forcome stupid problems
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, het is prevent.
Desalniettemin, voor de rest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |