Precies, ik speur alle topics af op zoek naar fouten. Gniffel...quote:Op donderdag 26 november 2009 20:43 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Kan best zijn (alsof ik niet weet hoe een vagina eruit ziet) maar zeg het dan gewoon meteen goed.
Edit: hmm van een studente nederlands kon ik natuurlijk zo`n opmerking verwachten.![]()
Ja dat doe jequote:Op vrijdag 27 november 2009 22:47 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of, wanneer je een ander in de ruit precies in de ogen kijkt, die ander je ook daadwerkelijk aankijkt of niet
![]()
.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:47 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af of, wanneer je een ander in de ruit precies in de ogen kijkt, die ander je ook daadwerkelijk aankijkt of niet
![]()
quote:Op donderdag 10 december 2009 23:45 schreef Lonka het volgende:
Vorige week in de trein, een meisje aan de telefoon over iets wat die avond gepland was:
'O, voel je je niet lekker, o ja dat is jammer maar vanavond komen er al niet zo veel mensen dus het zou wel handig zijn als je wel komt.' [...] nou dan spreken we dus zo af: vanavond zie ik je verschijnen of niet, dan kun je nog even nadenken' ... ' ja doei! Misschien tot vanavond dan he!'
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ik werd helemaal gek van het mens
Kleutertoiletten! Waarom krijg ik ineens een flashback die leidt tot geuren van STRONT en URINEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:44 schreef Judeljuud het volgende:
Gehoord bij de kleutertoiletten:
Meisje: 'Hihi...je hebt gewoon in je broek geplast..hihi'
Jongetje (doodserieus): 'Nee hoor! Mijn piemel heeft twee gaatjes, dus dan plast het ene gaatje goed en het andere gaatje in m'n onderbroek.'
![]()
Als er een klontje opgedroogd fapsel in je pisbuis klem zit en de uitgang blokkeert he!quote:Op vrijdag 11 december 2009 11:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]! Wel herkenbaar, die splitsing van stralen.
FUUUUUUUUUUU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |