quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
Lekker stoer in de kroeg op de bar leggenquote:Op woensdag 11 november 2009 00:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Vandaag nog niks gekregen, kan ook moeilijk in die 35 minuten!!! HAHAHH hahhahah omg haahha grappigg!!! tvp verkapte !!! hahahh!!!
Maar gisteren wel die dummy ei foon gekregen![]()
Ziet er best goed uit voor die 4 euro.
Nu staat het niet mooi, nu staat het onder "wat is dealextreme". Dat is lelijk. Eigenlijk zou de maker van dat bovenste plaatje ( mstr? ) het plaatje even in 2 stukken moeten knippen, dan kan je de tekst ertussen zettenquote:Op woensdag 11 november 2009 00:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ik vond dat niet mooi staan MickeyD dus ik heb het in bolt bovenaan gezet.
Dionysiou
Klopt.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:46 schreef veda het volgende:
[..]
Nu staat het niet mooi, nu staat het onder "wat is dealextreme". Dat is lelijk. Eigenlijk zou de maker van dat bovenste plaatje ( mstr? ) het plaatje even in 2 stukken moeten knippen, dan kan je de tekst ertussen zetten.
Op de wiki heb ik de tekst ook aangepast, maar dan boven het plaatje gezet.
Eigenlijk zijn die plaatjes helemaal verouderd. Het gaat helemaal niet meer over dealextreme, de andere sites horen we minstens even veel. Maargoed, dat is een peanut.
ook goedquote:Op woensdag 11 november 2009 00:38 schreef Dionysiou het volgende:
Ik vond dat niet mooi staan MickeyD dus ik heb het in bolt bovenaan gezet.
Dionysiou
quote:Op woensdag 11 november 2009 07:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je doet me denken aan deze general chat rondom huub en claire episode 1
(1e post)
We gaan als een speerquote:Op woensdag 11 november 2009 09:05 schreef rac het volgende:
Knipper je met je ogen , Weer een topic verder...
Wat gaat ie in HK doen?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:27 schreef tokko1 het volgende:
Jack, where are my bödNm Assem glasses? (nodig voor sinterklaar.. dat wordt lekker krab in de tijd :|
(en jack is 3 daagjes HK in)
Goed bezig MarkoAlmeloquote:
De beste deals voor ons spotten.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat gaat ie in HK doen?
Echt jaloers, moet daar ook nog een keer naar toe
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26602quote:Op woensdag 11 november 2009 01:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm jammer dat die MD 80 cam's niet op DP of DX staan
Waar snelheid geen pré isquote:
Hangt er vanaf. Als ik PayPal had hechtte ik meer waarde aan Gadgets. Maar nu ik niks met PayPal meer kan. Kleding. Daar stem ik nu dus voorquote:Op woensdag 11 november 2009 13:04 schreef Apekoek het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie het vaakst kopen, of waar jullie de meeste waarde aan hechten. Ik weet dat je misschien meerdere voorkeuren hebt, maar je kunt maar op 1 (voor jou belangrijkste) item stemmen.
Poll: Wat kopen jullie het vaakst?Computer spullen Spel computer acc. Gadgets: Cam., MP3 etc. GSM Geheugen kaartjes iPod/iPhone acc. Hoofdtelefoons Speelgoed gadgets Kleding Overige, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gast het is 13:00 TNT bezorgt tot 18:00 ofzoquote:
Mijn TNT'er komt altijd om 12.00 - 13.00quote:Op woensdag 11 november 2009 13:11 schreef mvc het volgende:
[..]
Gast het is 13:00 TNT bezorgt tot 18:00 ofzo
Het was meer een tvp.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:11 schreef mvc het volgende:
[..]
Gast het is 13:00 TNT bezorgt tot 18:00 ofzo
Het gaat dus om de chinese webshops hè? Of gewoon in het algemeen?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:04 schreef Apekoek het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie het vaakst kopen, of waar jullie de meeste waarde aan hechten. Ik weet dat je misschien meerdere voorkeuren hebt, maar je kunt maar op 1 (voor jou belangrijkste) item stemmen.
Poll: Wat kopen jullie het vaakst?Computer spullen Spel computer acc. Gadgets: Cam., MP3 etc. GSM Geheugen kaartjes iPod/iPhone acc. Hoofdtelefoons Speelgoed gadgets Kleding Overige, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hier ligt het er aan of het met TNT zelf komt, of met een 'onder'-bezorger.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mijn TNT'er komt altijd om 12.00 - 13.00
Nja ik heb op dit adres misschien al 20 pakjes ontvangen op verschillende dagen en maanden en altijd rond 12.00 - 13.00quote:Op woensdag 11 november 2009 13:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier ligt het er aan of het met TNT zelf komt, of met een 'onder'-bezorger.
Ahah acherm!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nja ik heb op dit adres misschien al 20 pakjes ontvangen op verschillende dagen en maanden en altijd rond 12.00 - 13.00
Mijn stiefbroertjewou voor de eerste keer iets kopen via Marktplaats. Een PS3 spelletje. Wat denk je?
Opgelicht
Watdan?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nja ik heb op dit adres misschien al 20 pakjes ontvangen op verschillende dagen en maanden en altijd rond 12.00 - 13.00
Mijn stiefbroertjewou voor de eerste keer iets kopen via Marktplaats. Een PS3 spelletje. Wat denk je?
Opgelicht
Hij heeft al een varken!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ahah acherm!
Misschien kun je 'm opvrolijken met een DX-varkentje.
Hij wou dus een PS3 spel kopen, ik zei dat kan door de brievenbus. Zei de verkoper alleen pakketpost want spel is te zwaar voor de brievenbusquote:
Het gaat inderdaad om de chinese webshops.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:12 schreef Twizu het volgende:
[..]
Het gaat dus om de chinese webshops hè? Of gewoon in het algemeen?
Alleen op DP niet. Nja, kan wel maar moet je Jack contacteren die stuurt een betalingsvezoek.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad om de chinese webshops.
Maar wat hoor ik nou, je kan niet meer betalen met paypal? Hoe zit dat?
Daar gaat je geld.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij wou dus een PS3 spel kopen, ik zei dat kan door de brievenbus. Zei de verkoper alleen pakketpost want spel is te zwaar voor de brievenbus
Nja hij dus pakketpost betalen. Kreeg ie een envelop met een lolly en fijne 11 november met je lampion!
Ik ging dus stuk![]()
Die kop
25 + verzendkostenquote:
pics ?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij wou dus een PS3 spel kopen, ik zei dat kan door de brievenbus. Zei de verkoper alleen pakketpost want spel is te zwaar voor de brievenbus
Nja hij dus pakketpost betalen. Kreeg ie een envelop met een lolly en fijne 11 november met je lampion!
Ik ging dus stuk![]()
Die kop
Waarom nu dan weer?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:32 schreef Dionysiou het volgende:
Maar mijn PP is geblokkeerd vandaar
Nog steeds sinds 31 maart. Omdat ik toen een bedrag storneerde bij de bank.quote:
Oh nog steeds. Ja 31 maart is een zwarte dag in de historie van Dionquote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef Dionysiou het volgende:
Nog steeds sinds 31 maart. Omdat ik toen een bedrag storneerde bij de bank.
Ben 17 dus en ik moet een ID opsturen. Van mijn mama mag ik PayPal als ik haar ID nou eens opstuur met die van mij..?
Nee, want hij besteld nog steeds via anderenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:01 schreef Zapper het volgende:
[..]
Oh nog steeds. Ja 31 maart is een zwarte dag in de historie van Dion
Dat is wat anders dan zelf bestellenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want hij besteld nog steeds via anderen
You're welkom kutgriek.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan zelf bestellen![]()
Bedankt dat ik via jou mag bestellen
Toch maar even Fortis bellen om het bedrag te storneren van ¤43,-quote:
Ellendig lang.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:28 schreef athlonkmf het volgende:
sjeesj, wat is tegenwoordig de gemiddelde verzendtijd van DX zeg. Afgelopen 10 bestellingen zijn allemaal nog op waiting for supplier. De oudste is 3 weken geleden...
Had ik ook, gewoon wachten.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:52 schreef arnold-d het volgende:
Bij mij ook nog steeds geen postbode.
Waarom word bij de ene wel de MD80 vorige week geleverd, en ik heb m nog steeds niet.
terwijl ze allebij op de zelfde datum zijn verzonden
Gaat de goeie kant op hé?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:19 schreef Zapper het volgende:
Al lang niet meer geband trouwens he, Dion
Vroeger was het altijd verschepings datum in HK dit geval 3 november + 5 werkdagen. Dan kwam ie meestal altijd aan.. tegenwoordig..quote:Op woensdag 11 november 2009 15:07 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
En ik maar hopen dat mijn pakketje vanavond aankomtPostbode komt meestal tussen 17:00 en 18:00 uur hier langs...
Pakketje is trouwens 3 november op de post gedaan, en sinds 7 november staat er "shipped to the netherlands" oid
Er zijn serieus mensen die al in oktober met kerstkaarten beginnen, aldus mezelf (ex-postbode)quote:Op woensdag 11 november 2009 15:09 schreef arnold-d het volgende:
Of is het nu al druk bij de postbode met de kerstkaarten?
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:09 schreef arnold-d het volgende:
Of is het nu al druk bij de postbode met de kerstkaarten?
Zo meen ik het me ook te herinneren, maar is al een tijdje geleden dat ik iets gekocht heb daar. Maar iedereen zit al over de verzending te zeikenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:09 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd verschepings datum in HK dit geval 3 november + 5 werkdagen. Dan kwam ie meestal altijd aan.. tegenwoordig..
Ik denk met de fietsquote:Op woensdag 11 november 2009 15:14 schreef Michael-H het volgende:
Eey allemaal!
Volg dit topic nu al een tijdje, maar maak nu maar eens een account aan![]()
Heb al bergen pakjes daar in HK besteld, nooit last gehad van de douane. Maar nu heb ik een pakje onderweg dat volgens Focalprice met EMS is verzondenHet rare is dat het een Registered Airmail nummer heeft:
RBXXXXXXXXXHK
Hebben ze het nu toch met Airmail verzonden????
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ging dus stuk![]()
Die kop
Ik ben ook nog minderjarig maar heb nooit problemen met PayPal gehad, moet je daar 18 voor zijn dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nog steeds sinds 31 maart. Omdat ik toen een bedrag storneerde bij de bank.
Ben 17 dus en ik moet een ID opsturen. Van mijn mama mag ik PayPal als ik haar ID nou eens opstuur met die van mij..?
Bijna goed, het is met de racefiets. RB = racing bike.quote:
Vraag ik me als 17-jarig knaapje ook af.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:16 schreef Semmm het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik ben ook nog minderjarig maar heb nooit problemen met PayPal gehad, moet je daar 18 voor zijn dan?of is dat alleen als je een bedrag naar je bank storneert?
EMS gaat niet naar Nederland dus ik denk dat ze het dus met HK post hebben verstuurd, maar heb je wel voor EMS betaald? (quote:Op woensdag 11 november 2009 15:14 schreef Michael-H het volgende:
Eey allemaal!
Volg dit topic nu al een tijdje, maar maak nu maar eens een account aan![]()
Heb al bergen pakjes daar in HK besteld, nooit last gehad van de douane. Maar nu heb ik een pakje onderweg dat volgens Focalprice met EMS is verzondenHet rare is dat het een Registered Airmail nummer heeft:
RBXXXXXXXXXHK
Hebben ze het nu toch met Airmail verzonden????
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:17 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bijna goed, het is met de racefiets. RB = racing bike.
Nog niet ontknaapt?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:17 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vraag ik me als 17-jarig knaapje ook af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
Heb er gewoon voor betaald, de oplichters! Redelijk duur $130quote:Op woensdag 11 november 2009 15:18 schreef Semmm het volgende:
[..]
EMS gaat niet naar Nederland dus ik denk dat ze het dus met HK post hebben verstuurd, maar heb je wel voor EMS betaald? () of was het een duur product maar standaar ems bij zit? misschien kan je dan nog wel je geld terug kijken wat je extra hebt betaald voor EMS
Ja je moet 18 zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 15:17 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vraag ik me als 17-jarig knaapje ook af.
Je moet even deze meesturen, blijven ze er voortaan wel vanaf!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:23 schreef XyS het volgende:
Ze zitten bij de duane gewoon te spelen met onze gadgets xD
Verkapte ik wil mijn fucking pakketjes ook xD
Het is zelfs zo erg, dat mijn tnt pakketje van 6-11 ook nog niet aan is gekomen.
Daar hebben we het net over gehad, nee dat heeft TT niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:46 schreef MagischMannetje het volgende:
Heeft TradeTang geen advanced search?
Schandaal, mijn screenshot van gisteren!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:46 schreef MagischMannetje het volgende:
Heeft TradeTang geen advanced search?
Hoe oud is die sukkel?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ging dus stuk![]()
Die kop
Ik heb hem ook nog nietquote:Op woensdag 11 november 2009 14:52 schreef arnold-d het volgende:
Bij mij ook nog steeds geen postbode.
Waarom word bij de ene wel de MD80 vorige week geleverd, en ik heb m nog steeds niet.
terwijl ze allebij op de zelfde datum zijn verzonden
Maar deze heeft schakelaartjes aan de zijkanten, geen knopjes, zou dit dan de metalen zijn?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:04 schreef mvc het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26602
Op Ebay voor $20 inc. verzending
Als je gaat bieden, en het object staat op 10 euro, en je bied 20 euro, dan staat er voor andere gebruikers dat er 10,50 geboden is. Als iemand anders dan 15 euro bied, dan bied jij automatisch 15,50.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heb ik wel geprobeerd, ik bood en er was gelijk een hogerbod. Rare shit
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:13 schreef revpolen het volgende:
spannend briefje van de postbode is der :p
wat zou het zijn![]()
zo maar eens ophalen
ik denk me lading uggs maar hoef niet bij te betalen dus denk het niet
edit: of me wiispellen![]()
Ja en als ik daarop klik hou ik er nog 1000 overquote:Op woensdag 11 november 2009 15:49 schreef Twizu het volgende:
[..]
Schandaal, mijn screenshot van gisteren!
Waar heb je die gehaald? Ik zocht namelijk ook een android gsm maar zit nu met een of ander onding...quote:Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb mijn SciPhone N19 binnen.
Voor 100 euro nog best een leuk Android foontje, maar niet echt van hoogstaande bouwkwaliteit.
Subisidiequote:Op woensdag 11 november 2009 16:44 schreef Swagger het volgende:
Ik snap iets niet ook al heb ik allemaal dingen besteld bij DX. Hoe da fuck kan het nou gratis verzenden zijn, uit hongkong betaal je dik 12 euro of wel meer per envelop naar de NL. Hoe kan het dat het gratis is?
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:44 schreef Swagger het volgende:
Ik snap iets niet ook al heb ik allemaal dingen besteld bij DX. Hoe da fuck kan het nou gratis verzenden zijn, uit hongkong betaal je dik 12 euro of wel meer per envelop naar de NL. Hoe kan het dat het gratis is?
1 op de 5 mensen naaien ze. Dwz dat 1 op de 5 mensen helemaal niks krijgt, maar wel betaald. Die gast betaald dan dus eigenlijk de verzendkosten voor die andere 4.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:44 schreef Swagger het volgende:
Ik ook, maar de laatste tijd ben ik steeds 1 van die andere 4quote:Op woensdag 11 november 2009 16:46 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
1 op de 5 mensen naaien ze. Dwz dat 1 op de 5 mensen helemaal niks krijgt, maar wel betaald. Die gast betaald dan dus eigenlijk de verzendkosten voor die andere 4.
Als je pech hebt ben je de 5e, gelukkig heb ik alleen maar geluk gehad tot nu toe!
Dan ben jij wel echt een mazzelaar! Één bestelling van ongeveer 50 euro is niet verzonden.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:46 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
1 op de 5 mensen naaien ze. Dwz dat 1 op de 5 mensen helemaal niks krijgt, maar wel betaald. Die gast betaald dan dus eigenlijk de verzendkosten voor die andere 4.
Als je pech hebt ben je de 5e, gelukkig heb ik alleen maar geluk gehad tot nu toe!
Eindelijk iemand die serieus reageert.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:46 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik word soms ook echt ziek van die *** pubers hier op het forum, dus probeer ik er het beste van te maken en wél de mensen te helpen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:48 schreef Lolque het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die serieus reageert.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:46 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha jij koopt echt veel ujjs he. Heb nog steeds geen goed paar gevonden (voor me vriendin). Het hoge model in de kleur grijs. Als iemand hem op TT kan vinden
Waar heb je die vandaan ??quote:Op woensdag 11 november 2009 17:15 schreef revpolen het volgende:
jeej!!!
net ff witte doosjes besteld
jammer genoeg zijn der sommige die ik niet besteld heb en die ik wel besteld heb zijn der niet
maarja fok it
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
btw wel 1 gratis gekregen
Dat wil ik ook weleens weten.quote:
vind ze zelf goedquote:Op woensdag 11 november 2009 17:18 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan ??
Ben wel benieuwd, beetje kwaliteit print, of zijn de hoesjes bagger?
Hard/Softmod meer info hier URLquote:Op woensdag 11 november 2009 17:24 schreef robbey het volgende:
[..]
Dat wil ik ook weleens weten.
Enne.. Op welke manier heb je je WII klaargestoomt dat deze werken?
Doosjes, beetje ouderwets!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:24 schreef revpolen het volgende:
[..]
vind ze zelf goed
daarom witte doosjes besteld zodat ze mooi naast me orginele kunnen staan
Wat zeg je?quote:Op woensdag 11 november 2009 17:31 schreef Dionysiou het volgende:
[url=http://frontpage.fok.nl/nieuws/120908/-[upd]-School-Eindhoven-ontruimd.html]http://frontpage.fok.nl/nieuws/120908/-[upd]-School-Eindhoven-ontruimd.html[/url]
MacorgaZ..
Peppersprayquote:Op woensdag 11 november 2009 17:31 schreef Dionysiou het volgende:
[url=http://frontpage.fok.nl/nieuws/120908/-[upd]-School-Eindhoven-ontruimd.html]http://frontpage.fok.nl/nieuws/120908/-[upd]-School-Eindhoven-ontruimd.html[/url]
MacorgaZ..
Hij reageert niet, hij is natuurlijk al lang opgepakt door de politie!quote:Op woensdag 11 november 2009 17:31 schreef Dionysiou het volgende:
MacorgaZ..
Weet je ook nog van welke verkoper je die spellen hebt gehaald en hoe lang het duurde voordat je ze had ontvangen??quote:Op woensdag 11 november 2009 17:28 schreef revpolen het volgende:
wu spellen zijn van tradetang
wii is al heel lang geleden gemod met een wiikey
Ik help ze liever zelfquote:Op woensdag 11 november 2009 19:01 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
NEEEEEEEEEEE!Ik kom er net achter dat ik mijn LiPo accu het beste weg kan gooien, dus moet ik een nieuwe gaan kopen. En die krengen zijn duur... ja, mijn hele hobby is duur, maar het komt nu nét niet uit dat ik nog iets nieuws moet kopen
![]()
Ik wou december nog een berg DX/FP spul kopen, dat word nu dus januari/februari.
Een leuk ideetje zou zijn dat iedereen op dit forum een euro op mijn bankrekening stort, zodat ik de arme chineesjes kan helpen aan werk, waardoor ze niet meer aan hongersloon lijden. Dus, wie doet er mee aan dit schitterende project?
Ik help ze helemaal nietquote:
Om te leven als een god in Frankrijk, van ons geld?quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:23 schreef Dionysiou het volgende:
Jack is met dat masker op z'n gezicht, mstr Priyan vind dat horny zei die op MSN
Jack is een echte zakenman, verkoopt zijn Reybans zelfs tijdens het feestenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:23 schreef Dionysiou het volgende:
Jack is met dat masker op z'n gezicht, mstr vind dat horny zei die op MSN
Hahahahaquote:Op woensdag 11 november 2009 21:36 schreef mstr het volgende:
Jack is met dat masker op z'n gezicht, mstr Priyan vind dat horny zei die op MSN![]()
Maar wel, dat hij misschien niet terugmeeltquote:Op woensdag 11 november 2009 21:10 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat ik'm niet kan mailen
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:10 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Maar wel, dat hij misschien niet terugmeelt
En die is ook "Sold out"quote:Op donderdag 12 november 2009 00:32 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand toevallig of je ergens zo'n wi-fi connect accesoire kunt krijgen voor de xbox 360? Ik kan op DX alleen een tweedehands exemplaar vinden voor een nogal dure prijs
Hoe kan het dat jouw wii dat kan lezen? is hij niet dood met die nieuwe update?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/112970-1558896.html
15 dagen ofzo
Kan je gewoon zelf bestellen op tradetang of via jack??quote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/112970-1558896.html
15 dagen ofzo
Welke verkoper? Hier exact hetzelfde verhaal en ik heb hem gisteren binnen gekregen.quote:Op donderdag 12 november 2009 02:53 schreef THEFXR het volgende:
Mijn verkoper op ebay ,die mij een md80 heeft verkocht, is zogenaamd gehackt, zijn hele account is verwijderd, ik vermoed dat dit komt door de fake die hij verkocht.
Hij heeft mij wel gemaild dat die md 80 op de post is gegaan, zal ik hem vertrouwen?
Ik heb bij mijn verkoper aangegeven dat nieuwe spullen in doos geleverd horen te worden en dat hij anders zijn advertenties aan had moeten passen. Was ook allemaal gezeur tot ik aangaf dat ik dan niet anders kon dan slechte feedback geven, dozen worden nu nagezonden.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:44 schreef Lolque het volgende:
Maarja van ene kant vind ik het ook weer zoiets omdat hij waarschijnlijk 10x harder moet werken voor het geld.
Dat klopt, maar wat mij geflikt is vind ik ook niet kunnen eigenlijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:52 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn verkoper aangegeven dat nieuwe spullen in doos geleverd horen te worden en dat hij anders zijn advertenties aan had moeten passen. Was ook allemaal gezeur tot ik aangaf dat ik dan niet anders kon dan slechte feedback geven, dozen worden nu nagezonden.![]()
Ik vind het goed met ze, als ik prutswerk lever wordt ik daar ook op aangesproken.
geschil openen moet binnen 45 dagen na aankoop he!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:25 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat mij geflikt is vind ik ook niet kunnen eigenlijk.
Het is dan maar 35 euro, maar toch moet ik daar een dag voor werken.
gewoon zelf doenquote:Op donderdag 12 november 2009 07:56 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Kan je gewoon zelf bestellen op tradetang of via jack??
En is het free shipping?!
alvast bedankt
Ik heb 25 oktober betaald, dus d'r is nog tijd zat.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef veda het volgende:
[..]
geschil openen moet binnen 45 dagen na aankoop he!
Zorg dus dat je dat op tijd doet.
En als je naar paypal belt en je zegt dat je je geld terug wilt en dat je al gecommuniceerd hebt met de verkoper dan maken ze direct een claim aan. Scheelt je weer ene week (oid).
Thanksgivingquote:
Allemaal nep neem ik aan? (ff zeker weten namelijk, want soms begin je te twijfelen(quote:Op woensdag 11 november 2009 16:56 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.tradetang.com/(...)20-bestT0-1-0-0.html
Zoek nou gewoon eens op UJJ Classic tall grey...
Allemaal 100% Originele Chinese schoenen.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Allemaal nep neem ik aan? (ff zeker weten namelijk, want soms begin je te twijfelen(
Mag ik vragen waarom je die poll eigenlijk zo belangrijk vindt?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:32 schreef Apekoek het volgende:
Even de poll hier naar toe gekopieerd om zo de poll up to date te houden:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
strong-stock toevallig?quote:
En dan even op Youtube knallen.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:38 schreef arnold-d het volgende:
cameraatje werkt wel geinig![]()
ff een rondje met de auto rijden, camera testen![]()
quote:
deze http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=coolbuy88&ftab=AllFeedbackquote:Op donderdag 12 november 2009 08:52 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Welke verkoper? Hier exact hetzelfde verhaal en ik heb hem gisteren binnen gekregen.
dat had ik ook, los in een piepschuimbakje, nu nog wachten op de micro sd kaart.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:37 schreef arnold-d het volgende:
Postbode was weer exact op tijd zoals gebruikelijk.. 12:30![]()
MD80 is binnen, ding weegt echt niets, n in simpele verpakking, piepschuim en wat tape![]()
Nu kijken of de accu moet worden bijgeladen, en testen![]()
Die had ik gelukkig op de zelfde dag besteld, en vorigeweek al binnenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat had ik ook, los in een piepschuimbakje, nu nog wachten op de micro sd kaart.
Een stukje van een paar seconden eruit knippen en op Jouwbuis gooienquote:Op donderdag 12 november 2009 15:02 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Die had ik gelukkig op de zelfde dag besteld, en vorigeweek al binnen
Oja, Ik had net heel blij gereden, en omdat ik zo enthousiast was, de accu natuurlijk maar 1uur opgelade, dus het filmpje was vanzelf gestoptnu maar weer verder opladen, dan kan ik straks/vanavond/morgen nog filmen/testen.
Ben benieuwd of ik hem nog in mijn helm kan monteren, voor op de motorfiets
Edit, 282mb voor 3 minuten...
ff kijken hoe/wat/waar ik dit makkelijk kan uploaden,...
Gek? Zelfde verkoper maar ik kreeg hem netjes in verpakking e.d.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat had ik ook, los in een piepschuimbakje, nu nog wachten op de micro sd kaart.
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:08 schreef mstr het volgende:
Wat een teringlijers met die scripts op eBay.
gewoon een kwestie van (te-)veel bieden door iemand.. (max bedrag)quote:
Ja dat interesseert me niet ik wil gewoon z'n email adres want ik wil 'm 'n meel sturenquote:
Ebay,quote:Op donderdag 12 november 2009 15:37 schreef Scorpie het volgende:
Zijn die MD80`s nog ergens goedkoop te krijgen dan?
Ja, meteen nadat jij geboden hebt, is hij er al overheen.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:33 schreef mickeyD het volgende:
[..]
gewoon een kwestie van (te-)veel bieden door iemand.. (max bedrag)
dan gaat ie steeds na jouw bod met 50ct omhoog..
http://shop.ebay.nl/strong-stock/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p4340quote:Op donderdag 12 november 2009 15:37 schreef Scorpie het volgende:
Zijn die MD80`s nog ergens goedkoop te krijgen dan?
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:58 schreef arnold-d het volgende:
Filmpje!!!
Hier 1 korte video.. toen stopte de accu er weer mee uit
Geluid klinkt trouwens wel redelijk goed!![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:02 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik hem nog in mijn helm kan monteren, voor op de motorfiets
[..]
7 euro verzending inbegrepenquote:Op donderdag 12 november 2009 15:38 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
En hoeveel hebben die MD 80's jullie nou gekost dan??
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:41 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, meteen nadat jij geboden hebt, is hij er al overheen.
Waar kan dat precies?quote:Op donderdag 12 november 2009 16:20 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Heeft niks met scripts te maken. Is gewoon een Ebay functie waar je een maximum bod kan aangeven. Niks met scripts te maken vaak. Al heb je wel van die programma's.
Gezellig.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben ook bezig met bieden voor die cam![]()
Pas op voor verzendkostenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:24 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben ook bezig met bieden voor die cam![]()
Ja, klopt.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:29 schreef mickeyD het volgende:
ze gaan nu weg voor: Uiteindelijke biedprijs: US $18,50
Ongeveer EUR 12,36
quote:Mini DV DVR Sports Video Camera Spy cam SpyCam MD80 DC
Locatie: Hongkong 10 Biedingen EUR 10,38 Verzending: Gratis 31m
Ik bied nu op eentje die nog 20 minuten te gaan heeft.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb hem niet, ging voor 18,50 usd eruit volgens mij
linkquote:Op donderdag 12 november 2009 16:32 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik bied nu op eentje die nog 20 minuten te gaan heeft.
Ook niet echt slim, afwachten voor ik weer verder kan bieden.
Anders heb ik er straks 2
Time left: 10h 7m 42squote:Op donderdag 12 november 2009 16:36 schreef mickeyD het volgende:
hier: $0,54 cent
http://cgi.ebay.com/Mini-(...)26po%3DLVI%26ps%3D63
Ja daar zat ik ook op te bieden.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:03 schreef mickeyD het volgende:
is er net 1 verkocht voor
Uiteindelijke biedprijs: US $16,03
Ongeveer EUR 10,71
Alsof zij de enige zijn die biedenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:10 schreef Twizu het volgende:
Kun je niet beter even wachten en één voor één bieden? Nu zitten jullie elkaar er gewoon steeds uit te bieden..
Deze ziet er nog redelijk netjes uit vanbinnen inderdaadquote:Op donderdag 12 november 2009 17:25 schreef mstr het volgende:
Ik heb producten gezien die er slechter uitzagen van binnen
Moet je die opladers vaak eens zienquote:Op donderdag 12 november 2009 17:26 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Deze ziet er nog redelijk netjes uit vanbinnen inderdaad
Thanx man!quote:Op donderdag 12 november 2009 17:33 schreef MYM het volgende:
Zal ik ook even een videootje posten over de dv cam.
Ik heb er 2 besteld, de eerste is van "amazingselling2009"(al binnen in piepschuim)quote:Op donderdag 12 november 2009 15:21 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Gek? Zelfde verkoper maar ik kreeg hem netjes in verpakking e.d.
Maar dat zijn er volgens mij 2 ??quote:Op donderdag 12 november 2009 18:19 schreef hongtom het volgende:
Ey ik ging net weer is ff kijken op die andere site vsamsun maar daar hebben ze een aantal prijzen omhoog gedaan...
Onder andere de varkentjes.
http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=913
Ik heb er 20 gekocht voor $0,30 per stuk nu zijn ze $0,50
dat is de echte,geen namaakquote:Op donderdag 12 november 2009 16:45 schreef mickeyD het volgende:
heey, er staat er 1 op met NU KOPEN voor ¤11,89
http://cgi.ebay.nl/Mini-D(...)?hash=item414a71cb86
wel met 7 euro bezorgkosten vanuit china
http://cgi.ebay.nl/Toshib(...)?hash=item439a243258quote:Op donderdag 12 november 2009 17:59 schreef Lolque het volgende:
Heeft iemand die advertentie nog waar die MicroSD kaartjes zo goedkoop werden aangeboden?
Poolen is altijd leukquote:Op donderdag 12 november 2009 17:35 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Thanx man!
Mooi ding, ik ga hem ook maar kopen
De kwaliteit is zo goed
Was het poolen leuk?
Lijkt me erg gezellig!
vind je het gekquote:Op donderdag 12 november 2009 18:19 schreef hongtom het volgende:
Ey ik ging net weer is ff kijken op die andere site vsamsun maar daar hebben ze een aantal prijzen omhoog gedaan...
Onder andere de varkentjes.
http://www.vsamsun.com/product_view.asp?productviewid=913
Ik heb er 20 gekocht voor $0,30 per stuk nu zijn ze $0,50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goein dag eem'n
Snap geen flikker van dat ding. Heb em effe aan de lader gehad(usb) daarna afgekoppeld maar de rooie en blauwe leds blijven branden. wat ik ook indruk. die andere heb ik in de usb en volgende de handleiding moet ie dan opladen doordat blauw steeds brand en rood knipperd maar alleen blauw brand.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:38 schreef arnold-d het volgende:
cameraatje werkt wel geinig![]()
ff een rondje met de auto rijden, camera testen![]()
Zie PM.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Snap geen flikker van dat ding. Heb em effe aan de lader gehad(usb) daarna afgekoppeld maar de rooie en blauwe leds blijven branden. wat ik ook indruk. die andere heb ik in de usb en volgende de handleiding moet ie dan opladen doordat blauw steeds brand en rood knipperd maar alleen blauw brand.
Het eerste plaatje is echt, dan scroll je naar beneden en kom je erachter dat het wel een neppe is.quote:
Ik had dat ook maar ik had de sd kaart er niet helemaal inzitten. Hij past er namelijk helemaal in dan werkt ie prima.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:31 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Snap geen flikker van dat ding. Heb em effe aan de lader gehad(usb) daarna afgekoppeld maar de rooie en blauwe leds blijven branden. wat ik ook indruk. die andere heb ik in de usb en volgende de handleiding moet ie dan opladen doordat blauw steeds brand en rood knipperd maar alleen blauw brand.
Filmenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
ok heb de kaart er helemaal in, ik doe hem aan..eerst gaat de blauwe aan..daarna meteen de rooie en die blijven beide aan. en dan?
Dansen.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
ok heb de kaart er helemaal in, ik doe hem aan..eerst gaat de blauwe aan..daarna meteen de rooie en die blijven beide aan. en dan?
En dan zet je het film bestand over op je PCquote:Op donderdag 12 november 2009 19:11 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bedankt voor je nutteloze bijdrage.
Eerst even afspoelen onder de kraan.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
Opetenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
quote:Op donderdag 12 november 2009 17:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom word ik automatisch overboden? Ik zit al op de 20 dollar
Helaas niet! Ik wacht al jaren op een PM van Angel123.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:21 schreef R4m0n_46 het volgende:
Hebben meer mensen een PM van Angel123 over dat hij/zij een Rolax van DP wil maar niet weet hoe hij/zij deze moet bestellen?
Ik heb er lekker wel eenquote:Op donderdag 12 november 2009 19:22 schreef Twizu het volgende:
[..]
Helaas niet! Ik wacht al jaren op een PM van Angel123.
Wat voor man is je pa?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
JWT
edit: wat zou ik voor m'n pa nog uit China kunnen halen (sinterklaasgedoe)
Ja, via Paypal.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:32 schreef Jeffrey_San het volgende:
Hallo,
ik heb net een order bij Vsamsun geplaatst.
maar ik heb daar geen account ik heb gewoon betaald.
weten zij mijn gegevens om het op te sturen dan wel??
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138quote:Op donderdag 12 november 2009 19:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
JWT
Hobby's, toeren op z'n motor (Honda), beetje klussen.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Wat voor man is je pa?
Hobbys? Waar houd hou zich mee bezig in vrije tijd?
Intresses?
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:33 schreef Lolque het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.1138
Koop zo'n MD80 Cameratje en beun zo'n steun op de motor, leuk kado denk ik.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hobby's, toeren op z'n motor, beetje klussen.
Interesses, motoren dus, voetbal, auto's.
Meer weet ik zo niet te bedenken
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24075quote:Op donderdag 12 november 2009 19:28 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
JWT
Het is MacorgaZ nietquote:Op donderdag 12 november 2009 19:38 schreef Semmm het volgende:
[..]
http://dealperfect.com/detail.dp/sku.24075
Hahahaquote:Op donderdag 12 november 2009 19:40 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Haha, en MacorgaZ gebruikt hem niet eens omdat hij zegt dat het te 'heftig' is
Ik vergeet het je Semmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op donderdag 12 november 2009 19:41 schreef Semmm het volgende:
[..]sorry, dan was het een misverstandje
Okequote:Op donderdag 12 november 2009 19:41 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik vergeet het je Semmmmmmmmmmmmmmmmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |