i dont knowquote:
Een goede oplossingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef littlemamita het volgende:
gaarne hier verder discusieren,
komt u maar fam. Recourt en andere geintereseerden:
dank je ik hoop alleen dat de familie recourt dit topic ook weet te vinden, was zo leuk met ze aan het praten zie topic dgk deel 73 slowchat!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef littlemamita het volgende:
@ beste Static,
waar mogen we dan wel over huub en claire discussieren?
als ik vragen mag?
quote:
Huub en Claire, is dat niet erg 2007?quote:
ja ook maar nu weer ff hot omdat ze nogal schandelijk in scheiding liggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Huub en Claire, is dat niet erg 2007?
Dit gaat over de Gouden Kooiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef Supersoep het volgende:
Ik dacht dat we al die Big Brother-liefhebbende huisvrouwen al kwijt waren.
ja ik maak helemaal niks want wat is een OP?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef mazaru het volgende:
Maak dan wel een OP waarin duidelijk wordt wie Huub en Claire zijn
Dit is een heel ander subfora, waar heel andere dingen besproken worden. Je bent hopelijk op de hoogte van de grootte van dit hele forum, wat betekent dat informatie-loze posts zoals de jouwe nogal wat verwarring brengen bij het merendeel van de gebruikers die geen flauw benul hebben van waar je het nu precies over hebt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef littlemamita het volgende:
dit is toch gc?
of ben ik nu weer verkeerd?
wel vermoeiend hier, ik word net als in real life van het kasje naar de muur geslingerd en dat terwijl ik net zo lekker met familie recourt in gesprek was....]
Je hebt hem al gemaakt lieverd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja ik maak helemaal niks want wat is een OP?
ik wil gewoon verder babbelen met die familie recourt!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Huub en Claire, is dat niet erg 2007?
tvpquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef yvonne het volgende:
Whut?
Geef dan ff een fatsoenlijke OP mensch, watskebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |