i dont knowquote:
Een goede oplossingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef littlemamita het volgende:
gaarne hier verder discusieren,
komt u maar fam. Recourt en andere geintereseerden:
dank je ik hoop alleen dat de familie recourt dit topic ook weet te vinden, was zo leuk met ze aan het praten zie topic dgk deel 73 slowchat!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef littlemamita het volgende:
@ beste Static,
waar mogen we dan wel over huub en claire discussieren?
als ik vragen mag?
quote:
Huub en Claire, is dat niet erg 2007?quote:
ja ook maar nu weer ff hot omdat ze nogal schandelijk in scheiding liggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Huub en Claire, is dat niet erg 2007?
Dit gaat over de Gouden Kooiquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef Supersoep het volgende:
Ik dacht dat we al die Big Brother-liefhebbende huisvrouwen al kwijt waren.
ja ik maak helemaal niks want wat is een OP?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef mazaru het volgende:
Maak dan wel een OP waarin duidelijk wordt wie Huub en Claire zijn
Dit is een heel ander subfora, waar heel andere dingen besproken worden. Je bent hopelijk op de hoogte van de grootte van dit hele forum, wat betekent dat informatie-loze posts zoals de jouwe nogal wat verwarring brengen bij het merendeel van de gebruikers die geen flauw benul hebben van waar je het nu precies over hebt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef littlemamita het volgende:
dit is toch gc?
of ben ik nu weer verkeerd?
wel vermoeiend hier, ik word net als in real life van het kasje naar de muur geslingerd en dat terwijl ik net zo lekker met familie recourt in gesprek was....]
Je hebt hem al gemaakt lieverd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:19 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ja ik maak helemaal niks want wat is een OP?
ik wil gewoon verder babbelen met die familie recourt!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Huub en Claire, is dat niet erg 2007?
tvpquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef yvonne het volgende:
Whut?
Geef dan ff een fatsoenlijke OP mensch, watskebeurt?
ja leuk maar waar en hoe dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef yvonne het volgende:
Whut?
Geef dan ff een fatsoenlijke OP mensch, watskebeurt?
dank je wel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je hebt hem al gemaakt lieverd.
OP is openingspost. Het is handig als je daarin beschrijft wat je wilt bespreken. Gooi het linkje van dat interview er in, typ je standpunt en de rest gaat vanzelf
Ha peetvader ...is dit wel okee of moeten we het echt gaan hebben over rode koolquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:22 schreef static het volgende:
Hier dus: [RLS SC # 326] Rode kool, bratkartoffeln, Boskoop, Vianen
Allemachtig zeg.
nou sorry maar het huub en claire verhaal hoort daar niet THUIS, tussen de rode kool en de geb aard en weet ik veel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:22 schreef static het volgende:
Hier dus: [RLS SC # 326] Rode kool, bratkartoffeln, Boskoop, Vianen
Allemachtig zeg.
Wel even de huubsoppers pm-en dat we hier zittenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nou sorry maar het huub en claire verhaal hoort daar niet THUIS, tussen de rode kool en de geb aard en weet ik veel.
Ik was net zo fijn in gesprek met de fam. recourt,
die gaan het onderwerp daar niet in vinden hoor!
Onder deze naam maak ik nog een kansje!
begrijpt u wel???
Ja ja ik snap, openlaten dus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:26 schreef littlemamita het volgende:
[..]
nou sorry maar het huub en claire verhaal hoort daar niet THUIS, tussen de rode kool en de geb aard en weet ik veel.
Ik was net zo fijn in gesprek met de fam. recourt,
die gaan het onderwerp daar niet in vinden hoor!
Onder deze naam maak ik nog een kansje!
begrijpt u wel???
Ja. Hehehehe! De wichten!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Wel even de huubsoppers pm-en dat we hier zitten
Dat is de kant van de vrouwelijke helft van het scheidingsduo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:27 schreef Skeletor het volgende:
Who the fuck is de familie Recourt????
Jahaaaaaaaaaaaaa zei ik alquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:30 schreef sunny16947 het volgende:
Dit is geen real life soap maar real life shit dus dat rechtvaardigd een eigen topic toch?
ja klopt dom hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:21 schreef Supersoep het volgende:
Die tvp van haar vind ik trouwens wel briljant. Die is in pure naïviteit gemaakt.
Even Static lief aankijken.quote:
In GC blijft het bij deze open.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Even Static lief aankijken.
Hij heb weekend maar sluit elk nieuw topic steeds weer
Echt waar ? waarom zou hij dat nu doen /quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef mazaru het volgende:
Huub zijn Twitteraccount is verwijderd.
Echt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef mazaru het volgende:
Huub zijn Twitteraccount is verwijderd.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
En wat is er gebeurd ( in het kort) of moeten we topics nalezen?
En zo ja, welke.
Ook voor de instappenden.
Misschien omdat claire dat een maand geleden ook gedaan heeft. Of omdat het hem geadviseerd is of zo door die of gene. Nu nog zijn huub en jaap site op slot en dan weer opnieuw beginnen met "real" friends only.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Echt waar ? waarom zou hij dat nu doen /
ook zijn Hyves is dicht gespijkerd
Ik heb geen idee wat er is gebeurd. Ik wou even kijken of hij nog iets leuks had getwitterd. En zijn account bestaat ineens niet meer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Echt?
En wat is er gebeurd ( in het kort) of moeten we topics nalezen?
En zo ja, welke.
Ook voor de instappenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |