En woon je ook in Boskoop of Vianen?quote:
Van die papperige paarse kledder met kruidnagels was het bij ons thuis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind rode kool smerig, maar dat komt vast doordat mijn moeder er altijd hachee bij maakte. *ril.
De lucht van kool doet mij teveel aan George Orwel denken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind rode kool smerig, maar dat komt vast doordat mijn moeder er altijd hachee bij maakte. *ril.
Hey Deizzz, 't zit er alweer bijna op hè?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:14 schreef Deisyy het volgende:
Ik moet straks weer in de rij voor mijn eten. Maar ach een dagje met de vloek van de farao rond gelopen te hebben zal het wel een droog broodje worden. Hoi!
Lucky you!quote:
Hoger dan Noord Holland?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zit net plaatjes te surfen, maar ik vermoed dat het zelfmoordpercentage daar boven het landelijk gemiddelde ligt.
Word begrafenisondernemer daarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Lucky you!![]()
Ik zit net plaatjes te surfen, maar ik vermoed dat het zelfmoordpercentage daar boven het landelijk gemiddelde ligt.
Ik kan getallen uit 2007 vinden. Groningen was toen 't hoogst, gevolgd door amsterdam.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoger dan Noord Holland?Daar groeit al die vieze kool dus dat is de oorzaak.
Laat mijn Noord Holland 's met rust joh, met je hoofd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoger dan Noord Holland?Daar groeit al die vieze kool dus dat is de oorzaak.
Schuld van Gertje, die deed linkjes posten in dat ontspoorde schijttopique daar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:50 schreef Soury het volgende:
Als al dat SHO tuig hier naar toe komt is het niet mijn schuld hé ???
IId laat um ramen lappen ofzo, mag ook hier die zien er net zo uit, behalve dat er geen speeldekentje boven uithingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:51 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Schuld van Gertje, die deed linkjes posten in dat ontspoorde schijttopique daar.
Laat hem lekker een nieuwe openenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
IId laat um ramen lappen ofzo, mag ook hier die zien er net zo uit, behalve dat er geen speeldekentje boven uithing
Schat, hij is gewoon vol.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vermaakte mij er wel, bij vlagen.
Raamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |