quote:Op woensdag 11 november 2009 21:23 schreef Dionysiou het volgende:
Jack is met dat masker op z'n gezicht, mstr Priyan vind dat horny zei die op MSN
Jack is een echte zakenman, verkoopt zijn Reybans zelfs tijdens het feestenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:23 schreef Dionysiou het volgende:
Jack is met dat masker op z'n gezicht, mstr vind dat horny zei die op MSN
Hahahahaquote:Op woensdag 11 november 2009 21:36 schreef mstr het volgende:
Jack is met dat masker op z'n gezicht, mstr Priyan vind dat horny zei die op MSN![]()
Maar wel, dat hij misschien niet terugmeeltquote:Op woensdag 11 november 2009 21:10 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat ik'm niet kan mailen
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:10 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Maar wel, dat hij misschien niet terugmeelt
En die is ook "Sold out"quote:Op donderdag 12 november 2009 00:32 schreef julian6 het volgende:
Weet iemand toevallig of je ergens zo'n wi-fi connect accesoire kunt krijgen voor de xbox 360? Ik kan op DX alleen een tweedehands exemplaar vinden voor een nogal dure prijs
Hoe kan het dat jouw wii dat kan lezen? is hij niet dood met die nieuwe update?quote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/112970-1558896.html
15 dagen ofzo
Kan je gewoon zelf bestellen op tradetang of via jack??quote:Op woensdag 11 november 2009 18:52 schreef revpolen het volgende:
http://www.tradetang.com/(...)/112970-1558896.html
15 dagen ofzo
Welke verkoper? Hier exact hetzelfde verhaal en ik heb hem gisteren binnen gekregen.quote:Op donderdag 12 november 2009 02:53 schreef THEFXR het volgende:
Mijn verkoper op ebay ,die mij een md80 heeft verkocht, is zogenaamd gehackt, zijn hele account is verwijderd, ik vermoed dat dit komt door de fake die hij verkocht.
Hij heeft mij wel gemaild dat die md 80 op de post is gegaan, zal ik hem vertrouwen?
Ik heb bij mijn verkoper aangegeven dat nieuwe spullen in doos geleverd horen te worden en dat hij anders zijn advertenties aan had moeten passen. Was ook allemaal gezeur tot ik aangaf dat ik dan niet anders kon dan slechte feedback geven, dozen worden nu nagezonden.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:44 schreef Lolque het volgende:
Maarja van ene kant vind ik het ook weer zoiets omdat hij waarschijnlijk 10x harder moet werken voor het geld.
Dat klopt, maar wat mij geflikt is vind ik ook niet kunnen eigenlijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:52 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ik heb bij mijn verkoper aangegeven dat nieuwe spullen in doos geleverd horen te worden en dat hij anders zijn advertenties aan had moeten passen. Was ook allemaal gezeur tot ik aangaf dat ik dan niet anders kon dan slechte feedback geven, dozen worden nu nagezonden.![]()
Ik vind het goed met ze, als ik prutswerk lever wordt ik daar ook op aangesproken.
geschil openen moet binnen 45 dagen na aankoop he!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:25 schreef Lolque het volgende:
[..]
Dat klopt, maar wat mij geflikt is vind ik ook niet kunnen eigenlijk.
Het is dan maar 35 euro, maar toch moet ik daar een dag voor werken.
gewoon zelf doenquote:Op donderdag 12 november 2009 07:56 schreef vinylhits het volgende:
[..]
Kan je gewoon zelf bestellen op tradetang of via jack??
En is het free shipping?!
alvast bedankt
Ik heb 25 oktober betaald, dus d'r is nog tijd zat.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:37 schreef veda het volgende:
[..]
geschil openen moet binnen 45 dagen na aankoop he!
Zorg dus dat je dat op tijd doet.
En als je naar paypal belt en je zegt dat je je geld terug wilt en dat je al gecommuniceerd hebt met de verkoper dan maken ze direct een claim aan. Scheelt je weer ene week (oid).
Thanksgivingquote:
Allemaal nep neem ik aan? (ff zeker weten namelijk, want soms begin je te twijfelen(quote:Op woensdag 11 november 2009 16:56 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.tradetang.com/(...)20-bestT0-1-0-0.html
Zoek nou gewoon eens op UJJ Classic tall grey...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |