Ik heb hem ook nog nietquote:Op woensdag 11 november 2009 14:52 schreef arnold-d het volgende:
Bij mij ook nog steeds geen postbode.
Waarom word bij de ene wel de MD80 vorige week geleverd, en ik heb m nog steeds niet.
terwijl ze allebij op de zelfde datum zijn verzonden
Maar deze heeft schakelaartjes aan de zijkanten, geen knopjes, zou dit dan de metalen zijn?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:04 schreef mvc het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26602
Op Ebay voor $20 inc. verzending
Als je gaat bieden, en het object staat op 10 euro, en je bied 20 euro, dan staat er voor andere gebruikers dat er 10,50 geboden is. Als iemand anders dan 15 euro bied, dan bied jij automatisch 15,50.quote:Op woensdag 11 november 2009 01:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
heb ik wel geprobeerd, ik bood en er was gelijk een hogerbod. Rare shit
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:13 schreef revpolen het volgende:
spannend briefje van de postbode is der :p
wat zou het zijn![]()
zo maar eens ophalen
ik denk me lading uggs maar hoef niet bij te betalen dus denk het niet
edit: of me wiispellen![]()
Ja en als ik daarop klik hou ik er nog 1000 overquote:Op woensdag 11 november 2009 15:49 schreef Twizu het volgende:
[..]
Schandaal, mijn screenshot van gisteren!
Waar heb je die gehaald? Ik zocht namelijk ook een android gsm maar zit nu met een of ander onding...quote:Op woensdag 11 november 2009 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb mijn SciPhone N19 binnen.
Voor 100 euro nog best een leuk Android foontje, maar niet echt van hoogstaande bouwkwaliteit.
Subisidiequote:Op woensdag 11 november 2009 16:44 schreef Swagger het volgende:
Ik snap iets niet ook al heb ik allemaal dingen besteld bij DX. Hoe da fuck kan het nou gratis verzenden zijn, uit hongkong betaal je dik 12 euro of wel meer per envelop naar de NL. Hoe kan het dat het gratis is?
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:44 schreef Swagger het volgende:
Ik snap iets niet ook al heb ik allemaal dingen besteld bij DX. Hoe da fuck kan het nou gratis verzenden zijn, uit hongkong betaal je dik 12 euro of wel meer per envelop naar de NL. Hoe kan het dat het gratis is?
1 op de 5 mensen naaien ze. Dwz dat 1 op de 5 mensen helemaal niks krijgt, maar wel betaald. Die gast betaald dan dus eigenlijk de verzendkosten voor die andere 4.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:44 schreef Swagger het volgende:
Ik ook, maar de laatste tijd ben ik steeds 1 van die andere 4quote:Op woensdag 11 november 2009 16:46 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
1 op de 5 mensen naaien ze. Dwz dat 1 op de 5 mensen helemaal niks krijgt, maar wel betaald. Die gast betaald dan dus eigenlijk de verzendkosten voor die andere 4.
Als je pech hebt ben je de 5e, gelukkig heb ik alleen maar geluk gehad tot nu toe!
Dan ben jij wel echt een mazzelaar! Één bestelling van ongeveer 50 euro is niet verzonden.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:46 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
1 op de 5 mensen naaien ze. Dwz dat 1 op de 5 mensen helemaal niks krijgt, maar wel betaald. Die gast betaald dan dus eigenlijk de verzendkosten voor die andere 4.
Als je pech hebt ben je de 5e, gelukkig heb ik alleen maar geluk gehad tot nu toe!
Eindelijk iemand die serieus reageert.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:46 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik word soms ook echt ziek van die *** pubers hier op het forum, dus probeer ik er het beste van te maken en wél de mensen te helpen.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:48 schreef Lolque het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die serieus reageert.
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:46 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 november 2009 16:28 schreef Skiet het volgende:
[..]
Haha jij koopt echt veel ujjs he. Heb nog steeds geen goed paar gevonden (voor me vriendin). Het hoge model in de kleur grijs. Als iemand hem op TT kan vinden
Waar heb je die vandaan ??quote:Op woensdag 11 november 2009 17:15 schreef revpolen het volgende:
jeej!!!
net ff witte doosjes besteld
jammer genoeg zijn der sommige die ik niet besteld heb en die ik wel besteld heb zijn der niet
maarja fok it
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
btw wel 1 gratis gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |