Watdan?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nja ik heb op dit adres misschien al 20 pakjes ontvangen op verschillende dagen en maanden en altijd rond 12.00 - 13.00
Mijn stiefbroertjewou voor de eerste keer iets kopen via Marktplaats. Een PS3 spelletje. Wat denk je?
Opgelicht
Hij heeft al een varken!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:17 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ahah acherm!
Misschien kun je 'm opvrolijken met een DX-varkentje.
Hij wou dus een PS3 spel kopen, ik zei dat kan door de brievenbus. Zei de verkoper alleen pakketpost want spel is te zwaar voor de brievenbusquote:
Het gaat inderdaad om de chinese webshops.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:12 schreef Twizu het volgende:
[..]
Het gaat dus om de chinese webshops hè? Of gewoon in het algemeen?
Alleen op DP niet. Nja, kan wel maar moet je Jack contacteren die stuurt een betalingsvezoek.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad om de chinese webshops.
Maar wat hoor ik nou, je kan niet meer betalen met paypal? Hoe zit dat?
Daar gaat je geld.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij wou dus een PS3 spel kopen, ik zei dat kan door de brievenbus. Zei de verkoper alleen pakketpost want spel is te zwaar voor de brievenbus
Nja hij dus pakketpost betalen. Kreeg ie een envelop met een lolly en fijne 11 november met je lampion!
Ik ging dus stuk![]()
Die kop
25 + verzendkostenquote:
pics ?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hij wou dus een PS3 spel kopen, ik zei dat kan door de brievenbus. Zei de verkoper alleen pakketpost want spel is te zwaar voor de brievenbus
Nja hij dus pakketpost betalen. Kreeg ie een envelop met een lolly en fijne 11 november met je lampion!
Ik ging dus stuk![]()
Die kop
Waarom nu dan weer?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:32 schreef Dionysiou het volgende:
Maar mijn PP is geblokkeerd vandaar
Nog steeds sinds 31 maart. Omdat ik toen een bedrag storneerde bij de bank.quote:
Oh nog steeds. Ja 31 maart is een zwarte dag in de historie van Dionquote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef Dionysiou het volgende:
Nog steeds sinds 31 maart. Omdat ik toen een bedrag storneerde bij de bank.
Ben 17 dus en ik moet een ID opsturen. Van mijn mama mag ik PayPal als ik haar ID nou eens opstuur met die van mij..?
Nee, want hij besteld nog steeds via anderenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:01 schreef Zapper het volgende:
[..]
Oh nog steeds. Ja 31 maart is een zwarte dag in de historie van Dion
Dat is wat anders dan zelf bestellenquote:Op woensdag 11 november 2009 14:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, want hij besteld nog steeds via anderen
You're welkom kutgriek.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:07 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan zelf bestellen![]()
Bedankt dat ik via jou mag bestellen
Toch maar even Fortis bellen om het bedrag te storneren van ¤43,-quote:
Ellendig lang.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:28 schreef athlonkmf het volgende:
sjeesj, wat is tegenwoordig de gemiddelde verzendtijd van DX zeg. Afgelopen 10 bestellingen zijn allemaal nog op waiting for supplier. De oudste is 3 weken geleden...
Had ik ook, gewoon wachten.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:52 schreef arnold-d het volgende:
Bij mij ook nog steeds geen postbode.
Waarom word bij de ene wel de MD80 vorige week geleverd, en ik heb m nog steeds niet.
terwijl ze allebij op de zelfde datum zijn verzonden
Gaat de goeie kant op hé?quote:Op woensdag 11 november 2009 14:19 schreef Zapper het volgende:
Al lang niet meer geband trouwens he, Dion
Vroeger was het altijd verschepings datum in HK dit geval 3 november + 5 werkdagen. Dan kwam ie meestal altijd aan.. tegenwoordig..quote:Op woensdag 11 november 2009 15:07 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
En ik maar hopen dat mijn pakketje vanavond aankomtPostbode komt meestal tussen 17:00 en 18:00 uur hier langs...
Pakketje is trouwens 3 november op de post gedaan, en sinds 7 november staat er "shipped to the netherlands" oid
Er zijn serieus mensen die al in oktober met kerstkaarten beginnen, aldus mezelf (ex-postbode)quote:Op woensdag 11 november 2009 15:09 schreef arnold-d het volgende:
Of is het nu al druk bij de postbode met de kerstkaarten?
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:09 schreef arnold-d het volgende:
Of is het nu al druk bij de postbode met de kerstkaarten?
Zo meen ik het me ook te herinneren, maar is al een tijdje geleden dat ik iets gekocht heb daar. Maar iedereen zit al over de verzending te zeikenquote:Op woensdag 11 november 2009 15:09 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vroeger was het altijd verschepings datum in HK dit geval 3 november + 5 werkdagen. Dan kwam ie meestal altijd aan.. tegenwoordig..
Ik denk met de fietsquote:Op woensdag 11 november 2009 15:14 schreef Michael-H het volgende:
Eey allemaal!
Volg dit topic nu al een tijdje, maar maak nu maar eens een account aan![]()
Heb al bergen pakjes daar in HK besteld, nooit last gehad van de douane. Maar nu heb ik een pakje onderweg dat volgens Focalprice met EMS is verzondenHet rare is dat het een Registered Airmail nummer heeft:
RBXXXXXXXXXHK
Hebben ze het nu toch met Airmail verzonden????
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ging dus stuk![]()
Die kop
Ik ben ook nog minderjarig maar heb nooit problemen met PayPal gehad, moet je daar 18 voor zijn dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:57 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nog steeds sinds 31 maart. Omdat ik toen een bedrag storneerde bij de bank.
Ben 17 dus en ik moet een ID opsturen. Van mijn mama mag ik PayPal als ik haar ID nou eens opstuur met die van mij..?
Bijna goed, het is met de racefiets. RB = racing bike.quote:
Vraag ik me als 17-jarig knaapje ook af.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:16 schreef Semmm het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Ik ben ook nog minderjarig maar heb nooit problemen met PayPal gehad, moet je daar 18 voor zijn dan?of is dat alleen als je een bedrag naar je bank storneert?
EMS gaat niet naar Nederland dus ik denk dat ze het dus met HK post hebben verstuurd, maar heb je wel voor EMS betaald? (quote:Op woensdag 11 november 2009 15:14 schreef Michael-H het volgende:
Eey allemaal!
Volg dit topic nu al een tijdje, maar maak nu maar eens een account aan![]()
Heb al bergen pakjes daar in HK besteld, nooit last gehad van de douane. Maar nu heb ik een pakje onderweg dat volgens Focalprice met EMS is verzondenHet rare is dat het een Registered Airmail nummer heeft:
RBXXXXXXXXXHK
Hebben ze het nu toch met Airmail verzonden????
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:17 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bijna goed, het is met de racefiets. RB = racing bike.
Nog niet ontknaapt?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:17 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vraag ik me als 17-jarig knaapje ook af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
Heb er gewoon voor betaald, de oplichters! Redelijk duur $130quote:Op woensdag 11 november 2009 15:18 schreef Semmm het volgende:
[..]
EMS gaat niet naar Nederland dus ik denk dat ze het dus met HK post hebben verstuurd, maar heb je wel voor EMS betaald? () of was het een duur product maar standaar ems bij zit? misschien kan je dan nog wel je geld terug kijken wat je extra hebt betaald voor EMS
Ja je moet 18 zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 15:17 schreef Twizu het volgende:
[..]
Vraag ik me als 17-jarig knaapje ook af.
Je moet even deze meesturen, blijven ze er voortaan wel vanaf!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:23 schreef XyS het volgende:
Ze zitten bij de duane gewoon te spelen met onze gadgets xD
Verkapte ik wil mijn fucking pakketjes ook xD
Het is zelfs zo erg, dat mijn tnt pakketje van 6-11 ook nog niet aan is gekomen.
Daar hebben we het net over gehad, nee dat heeft TT niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:46 schreef MagischMannetje het volgende:
Heeft TradeTang geen advanced search?
Schandaal, mijn screenshot van gisteren!quote:Op woensdag 11 november 2009 15:46 schreef MagischMannetje het volgende:
Heeft TradeTang geen advanced search?
Hoe oud is die sukkel?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ging dus stuk![]()
Die kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |