quote:Op woensdag 11 november 2009 07:50 schreef Semmm het volgende:
[..]
Je doet me denken aan deze general chat rondom huub en claire episode 1
(1e post)
We gaan als een speerquote:Op woensdag 11 november 2009 09:05 schreef rac het volgende:
Knipper je met je ogen , Weer een topic verder...
Wat gaat ie in HK doen?quote:Op woensdag 11 november 2009 09:27 schreef tokko1 het volgende:
Jack, where are my bödNm Assem glasses? (nodig voor sinterklaar.. dat wordt lekker krab in de tijd :|
(en jack is 3 daagjes HK in)
Goed bezig MarkoAlmeloquote:
De beste deals voor ons spotten.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:36 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat gaat ie in HK doen?
Echt jaloers, moet daar ook nog een keer naar toe
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26602quote:Op woensdag 11 november 2009 01:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hmm jammer dat die MD 80 cam's niet op DP of DX staan
Waar snelheid geen pré isquote:
Hangt er vanaf. Als ik PayPal had hechtte ik meer waarde aan Gadgets. Maar nu ik niks met PayPal meer kan. Kleding. Daar stem ik nu dus voorquote:Op woensdag 11 november 2009 13:04 schreef Apekoek het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie het vaakst kopen, of waar jullie de meeste waarde aan hechten. Ik weet dat je misschien meerdere voorkeuren hebt, maar je kunt maar op 1 (voor jou belangrijkste) item stemmen.
Poll: Wat kopen jullie het vaakst?Computer spullen Spel computer acc. Gadgets: Cam., MP3 etc. GSM Geheugen kaartjes iPod/iPhone acc. Hoofdtelefoons Speelgoed gadgets Kleding Overige, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Gast het is 13:00 TNT bezorgt tot 18:00 ofzoquote:
Mijn TNT'er komt altijd om 12.00 - 13.00quote:Op woensdag 11 november 2009 13:11 schreef mvc het volgende:
[..]
Gast het is 13:00 TNT bezorgt tot 18:00 ofzo
Het was meer een tvp.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:11 schreef mvc het volgende:
[..]
Gast het is 13:00 TNT bezorgt tot 18:00 ofzo
Het gaat dus om de chinese webshops hè? Of gewoon in het algemeen?quote:Op woensdag 11 november 2009 13:04 schreef Apekoek het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie het vaakst kopen, of waar jullie de meeste waarde aan hechten. Ik weet dat je misschien meerdere voorkeuren hebt, maar je kunt maar op 1 (voor jou belangrijkste) item stemmen.
Poll: Wat kopen jullie het vaakst?Computer spullen Spel computer acc. Gadgets: Cam., MP3 etc. GSM Geheugen kaartjes iPod/iPhone acc. Hoofdtelefoons Speelgoed gadgets Kleding Overige, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hier ligt het er aan of het met TNT zelf komt, of met een 'onder'-bezorger.quote:Op woensdag 11 november 2009 13:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mijn TNT'er komt altijd om 12.00 - 13.00
Nja ik heb op dit adres misschien al 20 pakjes ontvangen op verschillende dagen en maanden en altijd rond 12.00 - 13.00quote:Op woensdag 11 november 2009 13:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier ligt het er aan of het met TNT zelf komt, of met een 'onder'-bezorger.
Ahah acherm!quote:Op woensdag 11 november 2009 13:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nja ik heb op dit adres misschien al 20 pakjes ontvangen op verschillende dagen en maanden en altijd rond 12.00 - 13.00
Mijn stiefbroertjewou voor de eerste keer iets kopen via Marktplaats. Een PS3 spelletje. Wat denk je?
Opgelicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |