Heb je gewoon met TT betaald of rechtstreeks contact opgezocht?quote:Op dinsdag 10 november 2009 07:15 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/107514.html
http://www.tradetang.com/(...)bestT0-1/117816.html
vooral die onderstebinnen 7 dagen in huis verzonden met dhl! zonder meer kosten
![]()
ook met scoenen met lucht
Bijna goed:quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:06 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gift, waarde $10 en "sex toys" op het pakketje zeker
Ik heb hem direct de dag besteld dat die link op fok kwam, heb hem ook nog niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 15:50 schreef thecuriousone het volgende:
Mijn MD80 cameraatje is trouwens ook nog steeds niet aangekomen, ik was de eerste die het heeft besteld
Men neme de oorspronkelijke doos.quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:10 schreef Twizu het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk dat je nu ook moet vertellen hoe.![]()
Wie A zegt ....
Damm, ik snap hetquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:23 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Men neme de oorspronkelijke doos.
Dan een soort plastic golfkarton eromheen gevouwen in stuk of 5 lagen.
Daaromheen asociaal veel sterke tape.
Dan weer een laag karton.
Dan bubbeltjesfolie.
Dan weer tape.
Dan een soort pakpapier. (dat is de buitenste laag waarop het adres en postzegels zitten)
Daaromheen veel doorzichtige tape.
Als laatste zit alles weer ingesnoerd met een soort lint/touw.
Ben zelf al een kwartier bezig met uitpakken. (lees: knippen, snijden en scheuren)
Ergo: douane begint er gewoon niet aan, kost teveel tijd.
gewoon tt betalen, via paypal werkt perfect!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:17 schreef blizzardo het volgende:
[..]
Heb je gewoon met TT betaald of rechtstreeks contact opgezocht?
Mn zusje loopt te smeken om deze![]()
Kan je ook zeggen of het echt erop lijkt en ook het binnenste, want op www.udresses.com verkopen ze ook UJJs maar dan van koeienhuid en nepbont voor dezelfde prijs:'(
Ah, natuurlijk! Bedanktquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:23 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Men neme de oorspronkelijke doos.
Dan een soort plastic golfkarton eromheen gevouwen in stuk of 5 lagen.
Daaromheen asociaal veel sterke tape.
Dan weer een laag karton.
Dan bubbeltjesfolie.
Dan weer tape.
Dan een soort pakpapier. (dat is de buitenste laag waarop het adres en postzegels zitten)
Daaromheen veel doorzichtige tape.
Als laatste zit alles weer ingesnoerd met een soort lint/touw.
Ben zelf al een kwartier bezig met uitpakken. (lees: knippen, snijden en scheuren)
Ergo: douane begint er gewoon niet aan, kost teveel tijd.
Hartelijk dank!quote:
Gewoon die reactiesquote:
Succes! Ik vind één zoekvak op Taobao al geavanceerd genoeg!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:38 schreef MagischMannetje het volgende:
Dus TT heeft geen advanced search?
Ik bedoel TradeTangquote:Op dinsdag 10 november 2009 17:40 schreef Twizu het volgende:
[..]
Succes! Ik vind één zoekvak op Taobao al geavanceerd genoeg!
Oh ja, natuurlijk!quote:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:47 schreef Twizu het volgende:
Ik heb trouwens zo'n irritant geel ding van DX binnen. Echt de beste aankoop tot nu toe! Hij is echt multifunctioneel. Je kunt er in knijpen en..nja eigenlijk alleen in knijpen.
Jammer dat ie geen eieren legt, maar dat kun je ook niet verwachten voor $5.
De postbode vond 'm trouwens ook wel handig, stond ie daar een beetje in mijn pakketje te knijpen voor de deur, omdat het teveel moeite was om op de bel te drukken (terecht overigens)
Plaatje ter illustratie:
[ afbeelding ]
Cadeautip voor de feestdagen, vooral als je een postbode in je familie hebt!
Combinatietip: Combineer deze kip met deze aansteker voor nog meer plezier!
Bij die aansteker, wtfquote:- Important Shipping Information: due to postal regulations this item can only be shipped via EMS Express
Om er zeker van te zijn dat ie gecontroleerd wordt.quote:
En nu?quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:51 schreef Twizu het volgende:
[..]
Om er zeker van te zijn dat ie gecontroleerd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |