Allemaal 100% Originele Chinese schoenen.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:49 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Allemaal nep neem ik aan? (ff zeker weten namelijk, want soms begin je te twijfelen(
Mag ik vragen waarom je die poll eigenlijk zo belangrijk vindt?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:32 schreef Apekoek het volgende:
Even de poll hier naar toe gekopieerd om zo de poll up to date te houden:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie het vaakst kopen, of waar jullie de meeste waarde aan hechten. Ik weet dat je misschien meerdere voorkeuren hebt, maar je kunt maar op 1 (voor jou belangrijkste) item stemmen.
Poll: Wat kopen jullie het vaakst?Computer spullen Spel computer acc. Gadgets: Cam., MP3 etc. GSM Geheugen kaartjes iPod/iPhone acc. Hoofdtelefoons Speelgoed gadgets Kleding Overige, namelijk...
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
strong-stock toevallig?quote:
En dan even op Youtube knallen.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:38 schreef arnold-d het volgende:
cameraatje werkt wel geinig![]()
ff een rondje met de auto rijden, camera testen![]()
quote:
deze http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewFeedback2&userid=coolbuy88&ftab=AllFeedbackquote:Op donderdag 12 november 2009 08:52 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Welke verkoper? Hier exact hetzelfde verhaal en ik heb hem gisteren binnen gekregen.
dat had ik ook, los in een piepschuimbakje, nu nog wachten op de micro sd kaart.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:37 schreef arnold-d het volgende:
Postbode was weer exact op tijd zoals gebruikelijk.. 12:30![]()
MD80 is binnen, ding weegt echt niets, n in simpele verpakking, piepschuim en wat tape![]()
Nu kijken of de accu moet worden bijgeladen, en testen![]()
Die had ik gelukkig op de zelfde dag besteld, en vorigeweek al binnenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat had ik ook, los in een piepschuimbakje, nu nog wachten op de micro sd kaart.
Een stukje van een paar seconden eruit knippen en op Jouwbuis gooienquote:Op donderdag 12 november 2009 15:02 schreef arnold-d het volgende:
[..]
Die had ik gelukkig op de zelfde dag besteld, en vorigeweek al binnen
Oja, Ik had net heel blij gereden, en omdat ik zo enthousiast was, de accu natuurlijk maar 1uur opgelade, dus het filmpje was vanzelf gestoptnu maar weer verder opladen, dan kan ik straks/vanavond/morgen nog filmen/testen.
Ben benieuwd of ik hem nog in mijn helm kan monteren, voor op de motorfiets
Edit, 282mb voor 3 minuten...
ff kijken hoe/wat/waar ik dit makkelijk kan uploaden,...
Gek? Zelfde verkoper maar ik kreeg hem netjes in verpakking e.d.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat had ik ook, los in een piepschuimbakje, nu nog wachten op de micro sd kaart.
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:08 schreef mstr het volgende:
Wat een teringlijers met die scripts op eBay.
gewoon een kwestie van (te-)veel bieden door iemand.. (max bedrag)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |