quote:Op donderdag 5 november 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laat elkaar met rust, simpeler kan ik 't niet maken. Dit topic gaat over Huub en Claire en verder niks, wil je nog wat weten over 't vorige deel dan kom je maar naar de FB.
Vertel meer! Hoe is Leo?quote:
daar lag ongeveer de grens rememberquote:Op zondag 8 november 2009 15:25 schreef Maanvis het volgende:
nounou versabommie, voor galg en rad misschien, maar crackhoer?
No problems hoorquote:Op zondag 8 november 2009 15:24 schreef Dottey het volgende:
sorry ik was de laatste.. had het niet door
Lief.. en papa van een mooie dochter.quote:
nou, t klinkt steeds beter. sophie heeft eindelijk de wind een beetje mee in dr leven.quote:Op zondag 8 november 2009 15:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lief.. en papa van een mooie dochter.
Hij kan ook goed koken.. dus verstandige maaltijden voor sophie
Ik zat ook maar te stangen hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 15:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Man, het kan gewoon niet op! Ik vind het echt fantastisch dat Sophie nu ook de kans op een normale leuke onbezorgde jeugd gaat krijgen!quote:Op zondag 8 november 2009 15:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Een roddel kan nooit te ver gaanquote:Op zondag 8 november 2009 15:36 schreef Dottey het volgende:
maar goed.. de roddel gaat zo wel ver genoeg denk ik.
Wie kwam eigenlijk met die info op de chat
Hoe weet jij dat nu weer dat ze lief is. Misschien jankt ze wel dag en nacht en probeert ze spenen naar haar moeder te gooienquote:Op zondag 8 november 2009 15:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wat is Sophie toch lief en lijkt ze veel op haar papa.
dat heeft ze dan gewoon afgekeken van dr vader die telefoontjes gooitquote:Op zondag 8 november 2009 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer dat ze lief is. Misschien jankt ze wel dag en nacht en probeert ze spenen naar haar moeder te gooien
Als ze op de paps lijkt is ze lief toch?quote:Op zondag 8 november 2009 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer dat ze lief is. Misschien jankt ze wel dag en nacht en probeert ze spenen naar haar moeder te gooien
Nou als je al geirriteerd raakt van het gooien van spenenquote:Op zondag 8 november 2009 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
vind haar toch ook verdacht veel op jaap lijken ..quote:Op zondag 8 november 2009 15:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wat is Sophie toch lief en lijkt ze veel op haar papa.
Het ging om het gooien.......quote:Op zondag 8 november 2009 16:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou als je al geirriteerd raakt van het gooien van spenen![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 16:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
vind haar toch ook verdacht veel op jaap lijken ..
Daar zit ik nu ook aan te denken, jaap doet zijn mond niet open hangt een beetje achter de pc en zijn schaakbord, huub doet teveel zijn mond open en hangt alleen maar aan de barquote:Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
weet alleen niet wat erger is ,huub als vader hebben of jaap ......
dan ga ik maar voor de optie brianquote:Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
weet alleen niet wat erger is ,huub als vader hebben of jaap ......
quote:Op zondag 8 november 2009 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jadie doet tenminste de deur nog achter zich dicht
Dan krijgt ze vast een paard voor haar verjaardag.quote:
Een hengstquote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan krijgt ze vast een paard voor haar verjaardag.
goh dat is al een stuk beter dan half lege fles jack danielsquote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
mwah geloof dat zijn kind in een iets stabielere situatie opgroeitquote:Op zondag 8 november 2009 17:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
brian ....nee dat helemaal nooit ! dan word je opgevoed voor galg en rat ..
Die krijgt hengst en merrie "ying-yang .Voor de balansquote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah geloof dat zijn kind in een iets stabielere situatie opgroeit
ach is toch beter dan een jack daniels en een gigolo?quote:Op zondag 8 november 2009 17:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die krijgt hengst en merrie "ying-yang .Voor de balans
quote:Op zondag 8 november 2009 17:07 schreef gomi het volgende:
[..]
goh dat is al een stuk beter dan half lege fles jack daniels
Ja, Brian is een heel stabiel mens.quote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah geloof dat zijn kind in een iets stabielere situatie opgroeit
ah je hebt huub natuurlijk helemaal niets zien doen in dgk en als je wat zag was t van hem natuurliojk spel.quote:Op zondag 8 november 2009 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus Brian, waarvan er beelden zijn dat hij vrouwen slaat, zowel onder als boven de dekens. Zou een betere vader zijn dan Huub, waarvan er geen greintje bewijs is dat hij vrouwen slaat, behalve de mallotige uitspraken die ik hier heb gelezen.
Dat ik daar niet aan gedacht heb zeg.
Foto's!quote:Op zondag 8 november 2009 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leo heeft idd een prachtige dochter.
Ze zijn in de war met Kenny. STABIEL BRODDA, STABIEL GIE.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jadie doet tenminste de deur nog achter zich dicht
maar wees eerlijk, hij komt nooit in het *nieuws* je hoord nooit wat over/van hem dus dan zal het toch wel lekker gaan met hem.quote:Op zondag 8 november 2009 17:22 schreef mazaru het volgende:
Het wordt hier echt met de dag gekker. Nu wordt Brian hier zelfs al verheerlijkt als goede echtgenoot en vader. Hoe krom is dat dan!!
verheerlijkt? nope, op t verschil tussen hem en huub gewezen? ja en dat pakt toch echt in brians voordeel uitquote:Op zondag 8 november 2009 17:22 schreef mazaru het volgende:
Het wordt hier echt met de dag gekker. Nu wordt Brian hier zelfs al verheerlijkt als goede echtgenoot en vader. Hoe krom is dat dan!!
quote:Op zondag 8 november 2009 17:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar wees eerlijk, hij komt nooit in het *nieuws* je hoord nooit wat over/van hem dus dan zal het toch wel lekker gaan met hem.
I rest my case.quote:Op zondag 8 november 2009 17:25 schreef gomi het volgende:
[..]
verheerlijkt? nope, op t verschil tussen hem en huub gewezen? ja en dat pakt toch echt in brians voordeel uit
met dat verschil dat t bij brian duidelijk wraak was. en dat t bij huub al liep voor er iets in de pers verscheen.quote:Op zondag 8 november 2009 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook Brian is aangeklaagd voor mishandeling. En afgaande op de uitspraken hier, maakt het niets uit of hij schuldig of onschuldig is verklaard door de rechter. Of geldt dat alleen voor Huub?
En dat je niks over Brian hoort, kan twee dingen betekenen.
Of alles gaat goed, of hij heeft iedereen flink onder de vuist duim.
edit: nmquote:Op zondag 8 november 2009 17:39 schreef gomi het volgende:
- persoonlijk gezeur zouden we niet meer doen -
Er zijn hier topics volgeschreven dat de meeste vrouwen niets loslaten over"geweld wat hun overkomt" Ik zeg ook niet dat Brian Tamara mishandeld.Maar niemand weet wat zich achter hun deuren afspeeld.Net zo min als iemand kan weten wat er bij H/C is gebeurd.Of wat er bij de buren speelt.quote:Op zondag 8 november 2009 17:20 schreef Toverheks het volgende:
nou, zag een tijdje geleden foto`s van Brani zijn kindje lekker ding hoor heel stoer met nikies aan, nee denk dat Brain het wel goed doet met zijn vrouwtje die zijn wel gelukkig (je hoort er nooit wat over)
En nog vriendelijk en welgemanierd ook! Maar misschien zelfs voor jou nog wat te jong, pietje. Over een paar jaar kan het wel, ik zou ervoor gaan! Heb je straks een lekker wijf en Claire als schoonmoeder.quote:Op zondag 8 november 2009 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leo heeft idd een prachtige dochter.
quote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie!!quote:Op zondag 8 november 2009 18:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Er zijn hier topics volgeschreven dat de meeste vrouwen niets loslaten over"geweld wat hun overkomt" Ik zeg ook niet dat Brian Tamara mishandeld.Maar niemand weet wat zich achter hun deuren afspeeld.Net zo min als iemand kan weten wat er bij H/C is gebeurd.Of wat er bij de buren speelt.
edit: op de foto's zien ze er indd gelukkig uit![]()
Roddelquote:Op zondag 8 november 2009 18:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Maar goed de update is dus dat claire het nu doet met Leo en ze samen een woning zoeken.
En dat Huub in geen velden of wegen te bekennen is.
kan ik dit zo optekenen?
Eensquote:Op zondag 8 november 2009 17:39 schreef Jian het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat Brian bij mij in real life toch overkomt als een redelijk rustige vent. Je hoort nooit van vecht- en scheldpartijen en dat soort toestanden. Daarnaast heb ik die Tamara in de kooi gezien en die kwam hij ook niet over als een nono die zich alles maar laat welgevallen.
Nee als ik dreumes was en ik mocht kiezen dan zou ik toch een stuk eerder Brian als vader kiezen, als die zuipende, scheldende, vechtende rellaaf
Brian /Tamara ,voor zover ik af kan gaan op een paar vastleggertjes van hun huiselijk gelukquote:
Jep, alles.quote:Op zondag 8 november 2009 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi allemaal, moet ik alles bijlezen
linkje?quote:Op zondag 8 november 2009 18:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Brian /Tamara ,voor zover ik af kan gaan op een paar vastleggertjes van hun huiselijk geluk
De nieuwe liefde van Claire ze zijn op zoek naar een woning voor hun 3quote:
Ho ho, vermeende nieuwe liefde...quote:Op zondag 8 november 2009 19:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
De nieuwe liefde van Claire ze zijn op zoek naar een woning voor hun 3
Die foto's die ik hier ergens heb zien rondzwerven.Weet echt niet meer waar die staanquote:
Vermeend is in dit topic niet vermeend, maar gewoon feit.quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Ho ho, vermeende nieuwe liefde...
Geloof er geen snars van. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik ben van Claire's leeftijd en ik vind het meer een "pappie" voor Claire dan voor Sophie...
Er zijn bij elkaar zeker een stuk of 6 topics gedelete, dus dat scheeltquote:Op zondag 8 november 2009 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi allemaal, moet ik alles bijlezen of is er niet zoveel gebeurd de afgelopen week?
Tja, ben bang dat je gelijk hebt...quote:Op zondag 8 november 2009 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vermeend is in dit topic niet vermeend, maar gewoon feit.
Als het eenmaal opgeschreven staat, dan is het zo.
Jesus, hoeveel bewijs heb jij nog nodig?quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Geloof er geen snars van. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik ben van Claire's leeftijd en ik vind het meer een "pappie" voor Claire dan voor Sophie...
quote:Op zondag 8 november 2009 19:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jesus, hoeveel bewijs heb jij nog nodig?
quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Mriekje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2009 19:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
maar daar valt clairtje wel op pappie figuren , ja papa, nee papa, tuurlijk papa maar papa .
Geweldig recht in de roosquote:Op zondag 8 november 2009 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vermeend is in dit topic niet vermeend, maar gewoon feit.
Als het eenmaal opgeschreven staat, dan is het zo.
Die Materazzi moet je niet geleven johquote:Op zondag 8 november 2009 19:28 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Tja, ben bang dat je gelijk hebt...
Ach ja, is natuurlijk ook gewoon "vermaak".![]()
En volgens jou?quote:Op zondag 8 november 2009 19:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die Materazzi moet je niet geleven joh
Die loopt al tijden te roepen dat hier geen feiten benoemd worden
Volgens hem hem gaan huub en claire helemaal niet scheiden![]()
Het was een dubbelgangster van claire in bullevard
Die recourtclan is een incestbende?quote:Op zondag 8 november 2009 19:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
maar daar valt clairtje wel op pappie figuren , ja papa, nee papa, tuurlijk papa maar papa .
Heeft huub claire zowat doodgemarteldquote:
Ai, klinkt vrij pijnlijk...quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft huub claire zowat doodgemarteld
Dan kunnen ze ook nog gefotosjoptttt zijn"niets is wat het lijkt"quote:Op zondag 8 november 2009 19:37 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Ai, klinkt vrij pijnlijk...
Moet ik er nu voor het gemak vanuit gaan dat de waarheid wel ergens in het midden zal liggen?
Maar goed, ik ben wbt het geloven van dingen waarschijnlijk pas 'om' als ik foto's heb gezien
Das pas ziekquote:Op zondag 8 november 2009 19:37 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Ai, klinkt vrij pijnlijk...
Moet ik er nu voor het gemak vanuit gaan dat de waarheid wel ergens in het midden zal liggen?
Maar goed, ik ben wbt het geloven van dingen waarschijnlijk pas 'om' als ik foto's heb gezien
Ook weer waar... ach, we zullen het waarschijnlijk nooit weten..quote:Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook nog gefotosjoptttt zijn"niets is wat het lijkt"
Vergeet Esmé (schrijf je dat zo?) nietquote:Op zondag 8 november 2009 19:41 schreef Toverheks het volgende:
Welkom bij de Claire&Huub&leosjowwwwww
Welkom bij de Claire&Huub&leo&natuurlijkEsmeesjowwwwwquote:Op zondag 8 november 2009 19:42 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Vergeet Esmé (schrijf je dat zo?) niet
Als ze al zo heet........tis toch een BalkanMokkel?quote:Op zondag 8 november 2009 19:42 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Vergeet Esmé (schrijf je dat zo?) niet
Vraagt degene die een verhaal over mishandeling pas gelooft als ze de foto's heeft gezienquote:
Daar komt nog eens bij dat Claire denk ik tijdens de mishandeling geen foto's heeft genomen hoorquote:Op zondag 8 november 2009 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraagt degene die een verhaal over mishandeling pas gelooft als ze de foto's heeft gezien
quote:Op zondag 8 november 2009 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Welkom bij de Claire&Huub&leo&natuurlijkEsmeesjowwwww
In de kooi toen Ron op bezoek kwam.quote:
nog geen foto van die man?quote:Op zondag 8 november 2009 19:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
De nieuwe liefde van Claire ze zijn op zoek naar een woning voor hun 3
Miss Huub?,tis geen wijf hoorquote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar komt nog eens bij dat Claire denk ik tijdens de mishandeling geen foto's heeft genomen hoor...Miss Huub wel....dat weet je niet
en sopietjequote:Op zondag 8 november 2009 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Welkom bij de Claire&Huub&leo&natuurlijkEsmeesjowwwww
Echt van't padje af dus...quote:Op zondag 8 november 2009 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraagt degene die een verhaal over mishandeling pas gelooft als ze de foto's heeft gezien
als ze een zaak wil hebben, hoop ik dat ze wel foto's heeft genomen naderhand.quote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar komt nog eens bij dat Claire denk ik tijdens de mishandeling geen foto's heeft genomen hoor...Miss Huub wel....dat weet je niet
ja is ergens gepost vanmiddag. leuke vent om te zien (vind ik dan he)quote:
Sjucht...afkortingen zijn niet echt aan jou besteed geloof ikquote:
Och ja, dat was het!!!quote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
In de kooi toen Ron op bezoek kwam.
jawel ,is al geplaatst en hij heeft ook hyvesquote:
Ik las hier vanmiddag dat die Leo ook even aanwezig was in de Bunker, dus dan moeten we hem toch wel ergens op een fotootje of filmpje hebbenquote:
Ach ,door dat Miss komen er vast plaatjes van Huub met kroontje op en sjerp om.Hebben jullie weer wat te lachenquote:Op zondag 8 november 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sjucht...afkortingen zijn niet echt aan jou besteed geloof ik...en wie zegt dat Huub geen Wijf is
Als claire echt mishandeld is door Huub moet ze eerst langs dokter of ziekenhuis voor een verklaring (blauwe plekken gebroken ribben etc.etc. ) die verklaring gaat dan in politiedossier.quote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lieve lieve Mooiiiiii, om huub moet je altijd lachen, ook zonder kroontjes tuturokjes en sjerpenquote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ach ,door dat Miss komen er vast plaatjes van Huub met kroontje op en sjerp om.Hebben jullie weer wat te lachen
Je reageerde op een quote die over de vermeende mishandeling ging ........ dus.quote:Op zondag 8 november 2009 19:50 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Echt van't padje af dus...
Wel blijven opletten hè? Ik begrijp dat het allemaal wat snel gaat af en toe, maar ik had het daar nog over de "vermeende" relatie van Claire en Leo...
Liever niet eigenlijk hoorquote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ach ,door dat Miss komen er vast plaatjes van Huub met kroontje op en sjerp om.Hebben jullie weer wat te lachen
Lees maar even terug schat...quote:Op zondag 8 november 2009 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je reageerde op een quote die over de vermeende mishandeling ging ........ dus.
En ik ben niet van het padje af, maar gewoon tering saggerijnig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lach"te" helemaal niet altijd om Huubquote:Op zondag 8 november 2009 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lieve lieve Mooiiiiii, om huub moet je altijd lachen, ook zonder kroontjes tuturokjes en sjerpen
Ik kan hem niet vindenquote:Op zondag 8 november 2009 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja is ergens gepost vanmiddag. leuke vent om te zien (vind ik dan he)![]()
maar ze hebben niks moet gisteren als stom geintje gezegt zijn op die vlemmixchat
quote:Op zondag 8 november 2009 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je reageerde op een quote die over de vermeende mishandeling ging ........ dus.
En ik ben niet van het padje af, maar gewoon tering saggerijnig.
quote:Op zondag 8 november 2009 19:58 schreef JEEtjuuh het volgende:
Het schijnt bij de kennismaking zo gegaan te zijn.
Hoi ik heet Claire , hoe heet ben jij?
En nu zoeken ze een woning voor hun 3 tjes, snel he?
Natuurlijk heeft ze foto's gemaakt, maar toen huub daar achter kwam heeft hij die telefoon kapotgegooidquote:Op zondag 8 november 2009 19:50 schreef gomi het volgende:
[..]
als ze een zaak wil hebben, hoop ik dat ze wel foto's heeft genomen naderhand.
en evt doktersverklaringen van evt schade.
anders wordt t wel een moeilijke zaak tbh
quote:Op zondag 8 november 2009 19:56 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Lees maar even terug schat...
Niet chagrijnig zijn, tis zo'n mooie avond!
Teruglezen is voor homo'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar ik denk dat ik je maar moet geloven dan.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
ben hem ff voor je aan het zoeken, heb hem bijna gevondenquote:
quote:Op zondag 8 november 2009 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teruglezen is voor homo's![]()
Maar ik denk dat ik je maar moet geloven dan.
Ja dan zoeken de groupies die het nu zo moeilijk hebben weer een ander slachtofferquote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef sunny16947 het volgende:
De aangifte van Amanda was ook ergens in september en de uitspraak was in maart. En geen hond die er op zat te wachten en nog wist over wie het ging. Dus ben benieuwd hoelang dit topic het volhoud. Als Johan volop met zijn RLStv draait is de belangstelling hier vanzelf over.
Toen de groupies nog pro-recourt warenquote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
In de kooi toen Ron op bezoek kwam.
quote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Voor deisyy!
[Gate] Claire vs Huub deel #12
geloof er geen ene reet van dat claire met zo een leuke vent kan thuiskomenquote:Op zondag 8 november 2009 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liesje
Och hemeltje (= understatement) is dat de nieuwe scharrel van Claire?
Zo is hoe ik me oom Twan altijd had voorgesteld![]()
Toverheks
Ik heb de recourtjes altijd al bemoeizuchtig gevonden en Ron is een flinke schuinsmacheerder.quote:Op zondag 8 november 2009 20:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen de groupies nog pro-recourt waren
Dat fokkers erin trapten hoorde /las ik weer van iemand andersquote:Op zondag 8 november 2009 20:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
geloof er geen ene reet van dat claire met zo een leuke vent kan thuiskomenwat zal PapaRecourt er allemaal van vinden??? nee maar als Geintje moet dat gezegt zijn op die vlemmixchat en wat hebben ze weer gelachen (volgens mooiiii) dat fokkers er intrapte.
nou geen 1 fokker geloofd uberhaut wat er allemaal verzonnen wordt al houden we wel van complotten
Als je je maar aangesproken voeltquote:Op zondag 8 november 2009 20:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik heb de recourtjes altijd al bemoeizuchtig gevonden en Ron is een flinke schuinsmacheerder.
en Berga ja .........das Berga
whehehe, wat een grapquote:Op zondag 8 november 2009 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
Voor deisyy!
[Gate] Claire vs Huub deel #12
ja jij vertelde dat het geintje was op die vlemmixchat dus vandaar dat ik jou naam ff noemde he, jij had het hier ergens gepostquote:Op zondag 8 november 2009 20:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat fokkers erin trapten hoorde /las ik weer van iemand anders
Van kabouter naar opaquote:Op zondag 8 november 2009 20:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
Dit is Leo het nieuwe liefje van Clair
Ja klopt,ik beaamde dat degene die het "geintje" erin heeft gebracht heel erg moest lachen wat ie hier las .quote:Op zondag 8 november 2009 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja jij vertelde dat het geintje was op die vlemmixchat dus vandaar dat ik jou naam ff noemde he, jij had het hier ergens gepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Ten tijde van de bunkerfinale liep zij rond in een witte blouche en camera om haar nek.quote:Op zondag 8 november 2009 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind dat er verdacht weinig gedaan wordt met mijn smeekbede om foto's van de dochter van leo
Ik wil Peter, Jeroen, Marielin en Renate terug bij Vlemmixtv. Daar kunnen we het dan wel weer topics genoeg mee doen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dan zoeken de groupies die het nu zo moeilijk hebben weer een ander slachtoffer
Das niet niet zo handig als je een camera om je nek hebt hangen. Laat papa Leo het maar niet horen.quote:
Aha, dat is dus verleden tijd? Ben ik weer helemaal bij bedankt Eendquote:Op zondag 8 november 2009 20:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen de groupies nog pro-recourt waren
<---->quote:Op zondag 8 november 2009 15:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wat is Sophie toch lief
Contradictio in terminisquote:en lijkt ze veel op haar papa.![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 16:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Als ze op de paps lijkt is ze lief toch?
quote:
Dat is me iets te kort door de bocht....quote:Op zondag 8 november 2009 17:30 schreef gomi het volgende:
[..]
met dat verschil dat t bij brian duidelijk wraak was.
we doen hier niet aan nuances. gewoon lekker snel en kort door de bochtquote:Op zondag 8 november 2009 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is me iets te kort door de bocht....
Niet te hard slaan,ik zou niet willen dat je je pijn deedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Het is niet voor niets "Fading Leo" hèquote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Leo, vrolijke man, humor, althans wat ik van hem heb meegemaakt in de Bunker.
Hij maakte daar foto's, of hij nog andere werkzaamheden had weet ik niet meer.
Hij is idd wat ouder en kan me van beide, dus ook van Claire, niet voorstellen dat dit een setje zou zijn, maarja je weet het nooit zeker hè
Tang /varken uitdukkingquote:Op zondag 8 november 2009 23:04 schreef versabommie het volgende:
Sophie is idd een hele lieve meid maar dat kan ook niet anders met zo'n lieve vader als Leo!
Allemaal wannebeesquote:Op zondag 8 november 2009 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG....
Dacht je dat je met Huubsoppers alles al zo'n beetje had meegemaakt, krijg je ook nog eens Huubklonen.....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het Twitter / Hyves / Facebook etc RLS-topic # 1quote:Op zondag 8 november 2009 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG....
Dacht je dat je met Huubsoppers alles al zo'n beetje had meegemaakt, krijg je ook nog eens Huubklonen.....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Je dacht dat de zwangerschap van Claire een onbevlekte ontvangenis was?quote:Op maandag 9 november 2009 00:34 schreef margje49 het volgende:
Echt fijn voor Sophie dat ze nu eindelijk een vader heeft.
Blij verrast dat vandaag te lezen
Nou nee, na een relatie met huub gehad te hebben kan daar geen sprake van zijn, ik denk ook wel dat huub de zaaddonor geweest is hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 00:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je dacht dat de zwangerschap van Claire een onbevlekte ontvangenis was?
een onbevlekte valsstrik ....ghehehequote:Op maandag 9 november 2009 00:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je dacht dat de zwangerschap van Claire een onbevlekte ontvangenis was?
Jij bent stapel verliefd op Huubquote:Op maandag 9 november 2009 00:34 schreef margje49 het volgende:
Echt fijn voor Sophie dat ze nu eindelijk een vader heeft.
Blij verrast dat vandaag te lezen
Die onderbouwing zou ik nou wel eens willen zienquote:Op maandag 9 november 2009 07:31 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik krijg het vermoeden dat jij stapel verliefd bent op Huub
quote:Op maandag 9 november 2009 09:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Die onderbouwing zou ik nou wel eens willen zien
Zaaddonor kom op die hebben een hele nacht wilde sex gehad van ,voor, achteren ,opzij noem maar op .quote:Op maandag 9 november 2009 00:40 schreef margje49 het volgende:
[..]
Nou nee, na een relatie met huub gehad te hebben kan daar geen sprake van zijn, ik denk ook wel dat huub de zaaddonor geweest is hoor.
Oh vast, en niet alleen met Claire, wie weet hoeveel kinderen huub op die manier al op zijn naam heeft staan. maar dat zegt nul over vader zijn hèquote:Op maandag 9 november 2009 10:21 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Zaaddonor kom op die hebben een hele nacht wilde sex gehad van ,voor, achteren ,opzij noem maar op .
Waar basser jij je mening op dat Huub een slechte vader zou zijn?quote:Op maandag 9 november 2009 10:25 schreef margje49 het volgende:
[..]
Oh vast, en niet alleen met Claire, wie weet hoeveel kinderen huub op die manier al op zijn naam heeft staan. maar dat zegt nul over vader zijn hè
Als jij betaald..quote:Op zondag 8 november 2009 20:27 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik wil Peter, Jeroen, Marielin en Renate terug bij Vlemmixtv. Daar kunnen we het dan wel weer topics genoeg mee doen.
quote:Op maandag 9 november 2009 10:32 schreef margje49 het volgende:
Die vraag kan ik ook stellen, waarom denk jij van wel? Iemand die de moeder van zijn kind in elkaar rost voor de ogen en oren van dat kind is een slechte vader ja. Of denk je dat hij Sophie eerst bij de buurvrouw gebracht heeft voordat hij Claire alle hoeken van de kamer liet zien?
Ja.. welke gek gaat Leo daar dan op attenderen, we waren net zo lekker bezigquote:Op maandag 9 november 2009 11:29 schreef Gert het volgende:
Beste mensen,
Leo is geattendeerd op het gerucht dat hij wat met Claire zou hebben en en dat hierover al enkele topics volgeschreven zijn.
Hij is daar niet zo blij mee, liet hij per mail weten.
Niet omdat hij afgezeken zou worden, want hij krijgt "een gunstige pers", en weet dat dit op FOK! ook weleens anders kan zijn.
Wél omdat het een volslagen uit de lucht gegrepen verhaal is, waarvan weliswaar de meesten wel dóórhebben dat het een fabeltje is, maar wat toch een eigen leven kan gaan leiden.
Voor zichzelf maak hem dat niet eens zo heel veel uit, al wordt hij liever met rust gelaten, maar het leven van Claire is al rumoerig genoeg en daar hoeven niet ook nog op niets gebaseerde geruchten zoals deze aan toegevoegd te worden.
Het is natuurlijk niet verboden om hier op elders opgeworpen geruchten in te gaan. Maar bij deze het vriendelijke verzoek namens Leo om verdere speculaties te laten voor wat ze zijn. Simpelweg omdat het echt complete onzin is.
quote:Op maandag 9 november 2009 10:27 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Waar basser jij je mening op dat Huub een slechte vader zou zijn?
Graag duidelijke echte bewijzen geen vermoedens of gedachten A.U.B.
Claire die heeft het verteld aan oom agent ........Claire en dan is alles ook waar.quote:Op maandag 9 november 2009 11:33 schreef margje49 het volgende:
*zucht*
Claire was erbij en heeft alles aan de politie verteld en het openbaar ministerie doet er onderzoek naar.En het is niet aannemelijk dat Sophie alle keren dat huub in blinde woede Claire afroste, toevallig niet thuis was.
Lees de zin nog eens.quote:Op maandag 9 november 2009 12:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ohhh dat mag wel van Leo,maar een opgeworpen gerucht over leo.........liever niet.
Wel over anderen en dan zoveel mogelijk graag
Niet zulke hoge eisen stellen, hè!quote:
quote:
Juist, een nuchtere man, in de breedste zin van het woord. Een soort Leoquote:Op maandag 9 november 2009 12:52 schreef Jian het volgende:
Wij zoeken een leuke, betrouwbare, degelijke man voor Claire en een liefhebbende Vader voor Sophie ! Een rots in de branding die hun die die schurkachtige Berserker kan doen vergeten. Een man die door zijn toewijding en liefde Claire en Sophie een zonnige toekomst kan bieden, na deze donkere en moeilijke tijden.
Als jij die man bent, meld je dan hier aan !
Over een jaar of 15 wordt er een meeting georganiseerd voor alle stiefbroertjes en stiefzusjes van Sophie. De biologische zaadverstrekker is daarbij niet uitgenodigdquote:Op maandag 9 november 2009 13:51 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Leo net zo verliefd is als Claire. De geruchten gaan trouwens dat ze bezig zijn voor een broertje of zusje voor Sophie.
Ik snap jou niet echt op dit moment, je verdedigt huub doorlopend door te zeggen van het zijn allemaal praatjes en geen bewijzen en nu blijf je bezig met die roddel die er in gegooit is op die vlemminxsite.quote:Op maandag 9 november 2009 13:51 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Leo net zo verliefd is als Claire. De geruchten gaan trouwens dat ze bezig zijn voor een broertje of zusje voor Sophie.
of ze heeft het licht gezien!quote:Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Ik snap jou niet echt op dit moment, je verdedigt huub doorlopend door te zeggen van het zijn allemaal praatjes en geen bewijzen en nu blijf je bezig met die roddel die er in gegooit is op die vlemminxsite.
Hoe dubbel ben je dan bezig zeg.
is dit wat ?quote:Op maandag 9 november 2009 12:52 schreef Jian het volgende:
Wij zoeken een leuke, betrouwbare, degelijke man voor Claire en een liefhebbende Vader voor Sophie ! Een rots in de branding die hun die die schurkachtige Berserker kan doen vergeten. Een man die door zijn toewijding en liefde Claire en Sophie een zonnige toekomst kan bieden, na deze donkere en moeilijke tijden.
Als jij die man bent, meld je dan hier aan !
quote:Hallo dames,
Ik ben Bjorn.
Ben woonachtig in het zuiden van Limburg .
Daar werk ik ook als bakker.
Ik ben nu alweer een tijdje single.
Heb eerst de tijd genomen om m'n zaakje weer
voor elkaar te krijgen.
Maar na een tijd blijft alleen toch maar alleen.
Verder geniet ik van het leven en m'n kleine meid.
Een etentje, terrasje pikken, bioscoopje of gewoon een drankje doen .
Maar ook een dvdtje op de bank is op z'n tijd wel gezellig.
Laat gerust eens een berichtje achter en wie weet....
Groetjes Bjorn.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:02 schreef margje49 het volgende:
[..]
Over een jaar of 15 wordt er een meeting georganiseerd voor alle stiefbroertjes en stiefzusjes van Sophie. De biologische zaadverstrekker is daarbij niet uitgenodigd
de vrouw van Leo?quote:Op maandag 9 november 2009 11:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja.. welke gek gaat Leo daar dan op attenderen, we waren net zo lekker bezig![]()
![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 13:51 schreef mazaru het volgende:
Alles wat je in dit topic leest is waanzin. Ik pas me alleen maar aan.quote:Op maandag 9 november 2009 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is op dit moment, wat een waanzin.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Ik snap jou niet echt op dit moment, je verdedigt huub doorlopend door te zeggen van het zijn allemaal praatjes en geen bewijzen en nu blijf je bezig met die roddel die er in gegooit is op die vlemminxsite.
Hoe dubbel ben je dan bezig zeg.
Bigamie!!!quote:
quote:
quote:Op maandag 9 november 2009 16:46 schreef Charmian het volgende:
Toch vind ik het raar dat, omdat Leo een mailtje stuurt, er niet meer gespeculeerd mag worden over een vermeende verhouding met Claire. Hij kan wel zeggen dat er niets aan de hand is, maar dat wordt wel vaker gezegd
Is dat die koekebakker uit Limburgquote:Op maandag 9 november 2009 16:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Hey das Bjorn die kan ik onze bakker![]()
![]()
Psies! Omdat hij nu roept ik wil het niet, mag er op heel fok maar rondgespeculeerd worden behalve over hem! Ik weiger dit hele verzoek! Leuk dat Leo het een verrassing wil houden maar ik vind het gewon veel te gek dat Sophie een nieuwe vader heeft!quote:Op maandag 9 november 2009 16:46 schreef Charmian het volgende:
Toch vind ik het raar dat, omdat Leo een mailtje stuurt, er niet meer gespeculeerd mag worden over een vermeende verhouding met Claire. Hij kan wel zeggen dat er niets aan de hand is, maar dat wordt wel vaker gezegd
Waar rook is is vuur!quote:Op maandag 9 november 2009 16:46 schreef Charmian het volgende:
Voor wie wil Leo het als verrassing houden??? voor zijn vrouw misschienquote:Op maandag 9 november 2009 16:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Omdat hij nu roept ik wil het niet, mag er op heel fok maar rondgespeculeerd worden behalve over hem! Ik weiger dit hele verzoek! Leuk dat Leo het een verrassing wil houden maar ik vind het gewon veel te gek dat Sophie een nieuwe vader heeft!
Hij heeft al spijt als kalende grijs haar op zijn hoofdquote:Op maandag 9 november 2009 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor wie wil Leo het als verrassing houden??? voor zijn vrouw misschien![]()
ja je gaat nu van alles denken he, waarom klimt Leo in zijn toetsenbord om een vriendelijk maar dringend verzoekje in te dienen dat het *afgelopen* op FOK moet wezen met speculatie`s???
Ach, arme arme Leo
Ik vind het stom, onbenullig en kleingeestig om de draak te steken met iemands leeftijd!quote:Op maandag 9 november 2009 16:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Hij heeft al spijt als kalende grijs haar op zijn hoofd
Vind ik ookquote:Op maandag 9 november 2009 17:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het stom, onbenullig en kleingeestig om de draak te steken met iemands leeftijd!
doe maar Leo niet onze Bjornquote:Op maandag 9 november 2009 16:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is dat die koekebakker uit Limburg![]()
nou of de bakker of leo plakken we aan claire, wie het weet mag het zeggen
quote:Op maandag 9 november 2009 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor wie wil Leo het als verrassing houden??? voor zijn vrouw misschien![]()
ja je gaat nu van alles denken he, waarom klimt Leo in zijn toetsenbord om een vriendelijk maar dringend verzoekje in te dienen dat het *afgelopen* op FOK moet wezen met speculatie`s???
Ach, arme arme Leo
Weet ik veel of ie getrouwd is, maar zal zo maar kunnen he, en heeft ie 6 bloedjes van kinderen die hij voor een jonge blom in de steek laat, ja, je weet maar nooit hequote:Op maandag 9 november 2009 17:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
o Leo is nog getrouwd , Leo maakt een slipperd
Jaaaaaa, maar Leo wil mediastilte, lees de post van Gert, en nu zeg ik niks meer over Leoquote:
Misschien is ie wel hardstikke rijkquote:Op maandag 9 november 2009 17:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet ik veel of ie getrouwd is, maar zal zo maar kunnen he, en heeft ie 6 bloedjes van kinderen die hij voor een jonge blom in de steek laat, ja, je weet maar nooit heach, arme arme Leo
Gewoon dumpen die kut, en Claire en Sophie eindelijk een goed leven geven! Dat moet!quote:Op maandag 9 november 2009 17:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet ik veel of ie getrouwd is, maar zal zo maar kunnen he, en heeft ie 6 bloedjes van kinderen die hij voor een jonge blom in de steek laat, ja, je weet maar nooit heach, arme arme Leo
quote:Op maandag 9 november 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon dumpen die kut, en Claire en Sophie eindelijk een goed leven geven! Dat moet!
Ach iedereen reflecteert graag zijn of haar prioriteiten in het leven, gelukkig gaat het in dit topic alleen over het wel en wee van die! arme arme Claire en die lieve Sophie die nu een nieuwe vader heeft, en niet over Mooiii, anders zouden we de meest gemoderated topic in de historie van FOK! krijgenquote:Op maandag 9 november 2009 17:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha en mooiiiiiii denkt weer aan euro`s, Mooiiiiiiii claire is geen golddigger maar echt lief hoor (die gaat voor de echte ware liefde), die gaat niet alleen met rijke mannen mee
Ik zeg alleen maar dat ie misschien rijk is,verder niksquote:Op maandag 9 november 2009 17:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha en mooiiiiiii denkt weer aan euro`s, Mooiiiiiiii claire is geen golddigger maar echt lief hoor (die gaat voor de echte ware liefde), die gaat niet alleen met rijke mannen mee
misschien heeft ie wel een hele grote piemolquote:Op maandag 9 november 2009 17:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ie misschien rijk is,verder niks
ms is hij gewoon lief en slaat hij gewoon geen vrouwenquote:Op maandag 9 november 2009 17:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
misschien heeft ie wel een hele grote piemol
ik noem het beestje maar bij de naam![]()
Dat gaat er gewoon niet bij ze in hierboven he?quote:Op maandag 9 november 2009 17:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ms is hij gewoon lief en slaat hij gewoon geen vrouwen
Jaja... hoe harder ze ontkennen....quote:Op maandag 9 november 2009 11:29 schreef Gert het volgende:
Beste mensen,
Leo is geattendeerd op het gerucht dat hij wat met Claire zou hebben en en dat hierover al enkele topics volgeschreven zijn.
Hij is daar niet zo blij mee, liet hij per mail weten.
Niet omdat hij afgezeken zou worden, want hij krijgt "een gunstige pers", en weet dat dit op FOK! ook weleens anders kan zijn.
Wél omdat het een volslagen uit de lucht gegrepen verhaal is, waarvan weliswaar de meesten wel dóórhebben dat het een fabeltje is, maar wat toch een eigen leven kan gaan leiden.
Voor zichzelf maak hem dat niet eens zo heel veel uit, al wordt hij liever met rust gelaten, maar het leven van Claire is al rumoerig genoeg en daar hoeven niet ook nog op niets gebaseerde geruchten zoals deze aan toegevoegd te worden.
Het is natuurlijk niet verboden om hier op elders opgeworpen geruchten in te gaan. Maar bij deze het vriendelijke verzoek namens Leo om verdere speculaties te laten voor wat ze zijn. Simpelweg omdat het echt complete onzin is.
quote:Op maandag 9 november 2009 11:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iemand die al voor de bevalling gaat roepen op zijn eigen blog dat hij zich na de bevalling ( als zijn vaderschap aanvang neemt) flink tegoed gaat doen aan teveel alcohol is een slechte vader. Iemand die schreeuwd in huis ( Huub-gustig artikel in de prive) en iphones gooit in hetzelfde huis waar een kindje ligt te slapen = een kutvader! Iemand die huiselijk geweld op de moeder pleegt ( Claire op tv en in de bladen) is een kutvader!
De laatste 2 zijn natuurlijk nog op de stapel voor bewijs, de eerste is zijn eigen uitspraak!
En voor het geval er direct weer debielen zijn die dan weer volledig uit de lucht gerukt leugentjes over mijn persoontje gaan lopen schreeuwen om daarmee de aandacht te proberen af te leiden: Bullshit en offtopic, het gaat in dit topic om Huub en Claire!
ZO is het en niet anders!!!!quote:Op maandag 9 november 2009 13:07 schreef mazaru het volgende:
Ja zeg! Schei eens uit. Leo is de nieuwe lover van Claire, punt uit!!!
Het is gezegd, dus is het zo.
We gaan gewoon verder
Nou ga ik aan mezelf twijfelen. Wij zijn het toch nooit ergens over eens?quote:
Echte Soap verzusterdquote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ga ik aan mezelf twijfelen. Wij zijn het toch nooit ergens over eens?
Zo zier je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit..quote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ga ik aan mezelf twijfelen. Wij zijn het toch nooit ergens over eens?
Jeweetwel, hij, die leuke vent waar ik zijn naam niet meer van mag noemen, anders heb ik Gert op mijn nekquote:
Nee hoor, Gert gaat daar weinig mee doen, anders zou Gert aan de fundamenten van FOK! komenquote:Op maandag 9 november 2009 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jeweetwel, hij, die leuke vent waar ik zijn naam niet meer van mag noemen, anders heb ik Gert op mijn nek![]()
![]()
Oh oke, dus ik kan losgaan over Leoquote:Op maandag 9 november 2009 18:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor, Gert gaat daar weinig mee doen, anders zou Gert aan de fundamenten van FOK! komen
quote:Op maandag 9 november 2009 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh oke, dus ik kan losgaan over Leo
Psies! Jij mag gewoon verder over die lieve nieuwe papa van Sophie!quote:Op maandag 9 november 2009 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh oke, dus ik kan losgaan over Leo
Voel me weer helemaal in mijn element, zat echt ff in een dipje hoor vanmiddag toen ik dat las dat ik niet meer over ...... mocht posten, nou oke laten we bij het begin beginnen, kent hupertje eigenlijk die ......... en wat zal hij er allemaal van vinden dat ....... claire al Poppetje noemt??? (ja, ik vind het echt een vent die koosnaampjes gebruikt zag zijn foto)quote:Op maandag 9 november 2009 19:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Jij mag gewoon verder over die lieve nieuwe papa van Sophie!
quote:Op maandag 9 november 2009 19:21 schreef Maanvis het volgende:
Poll: Hoe groot is de piemel van fadingleo?micropenis. 1 tot 5 cm 5 tot 8 cm 8 tot 10 cm 10 tot 12 cm 12 tot 14 cm 14 tot 16 cm 16 tot 18 cm 18 tot 20 cm 20 tot 22 cm 22 tot 24 cm langer.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik denk dat Huub hem wel kentquote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voel me weer helemaal in mijn element, zat echt ff in een dipje hoor vanmiddag toen ik dat las dat ik niet meer over ...... mocht posten, nou oke laten we bij het begin beginnen, kent hupertje eigenlijk die ......... en wat zal hij er allemaal van vinden dat ....... claire al Poppetje noemt??? (ja, ik vind het echt een vent die koosnaampjes gebruikt zag zijn foto)
Heks kennende zal ze dat zeker doenquote:Op maandag 9 november 2009 19:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Jij mag gewoon verder over die lieve nieuwe papa van Sophie!
Oke, dan zijn we alweer een stukje verder, dus Huub kent deze vermeende nieuwe vriend/annex geheime lover van Clairequote:
Voel toch weer een heel verhaallijntje boven komen borrelen, maar zolang een tv tycoon of JdM mij niet benaderd zeg ik maar weinig, anders maakt hij/zij een langlopende sopserie van en gaat er met de rechte van doorquote:Op maandag 9 november 2009 19:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heks kennende zal ze dat zeker doen
Daarom is het ook zo stil omtrent Huub, Hij weet zelf ookw el dat hij op geen één vlak kan opboksen tegen Sophie haar nieuwe vader!quote:Op maandag 9 november 2009 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, dan zijn we alweer een stukje verder, dus Huub kent deze vermeende nieuwe vriend/annex geheime lover van Claire
Hou idd maar ff stil, voordat je het weet hebben ze je idee gejat. B.t.w. bezemsteel al terecht?quote:Op maandag 9 november 2009 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voel toch weer een heel verhaallijntje boven komen borrelen, maar zolang een tv tycoon of JdM mij niet benaderd zeg ik maar weinig, anders maakt hij/zij een langlopende sopserie van en gaat er met de rechte van door![]()
Denk wel dat ik even contakt opneem met A.verlinde voor een leuke musical, alleen zit ik nog te dubben over de titel, of het wordt *schenk me nog eens bij* met in de hoofdrol een lookilike van Huub, of het wordt
*wie geeft nu sñachts die kleine het flesje* nee daar komen we gezamelijk wel uit op dit topic.
En jij denkt dat hij dat doet??? zou het niet eens durven vragenquote:Op maandag 9 november 2009 19:37 schreef Toverheks het volgende:
nee, mijn bezemsteel is nog steeds foetsie, ja de Nimbus 2009 is ook zo gewild dat zelf 4 hangsloten niet hielpen.![]()
Heb wel een goed idee, moet het wel ff uitwerken maar voor de Musical *schenk is ff bij* zou ik Bommie willen benaderen dat hij de rol van Hubert op zich neemt
quote:Op maandag 9 november 2009 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij dat doet??? zou het niet eens durven vragen![]()
Jamaar, ik kan niet eens zoveel drinken en ben al helemaal niet agressiefquote:Op maandag 9 november 2009 19:37 schreef Toverheks het volgende:
nee, mijn bezemsteel is nog steeds foetsie, ja de Nimbus 2009 is ook zo gewild dat zelf 4 hangsloten niet hielpen.![]()
Heb wel een goed idee, moet het wel ff uitwerken maar voor de Musical *schenk is ff bij* zou ik Bommie willen benaderen dat hij de rol van Hubert op zich neemt
Tja, op de knieën dus, geen andere oplossingquote:Op maandag 9 november 2009 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar, ik kan niet eens zoveel drinken en ben al helemaal niet agressiefDaarnaast ben ik 2 keer zo groot als Huub dus dan is de geloofwaardigheid helemaal weg
Het heet dan ook niet voor niets acterenquote:Op maandag 9 november 2009 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar, ik kan niet eens zoveel drinken en ben al helemaal niet agressiefDaarnaast ben ik 2 keer zo groot als Huub dus dan is de geloofwaardigheid helemaal weg
Zie onder jou Bommie, Chanel en Laysa geven al het goede antwoord, en we schenken in de Musical gewoon water hoor en doen dan of het sterke drank is, doen ze allemaal in dat toneelwereldje toch???quote:Op maandag 9 november 2009 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, zou Bommie kunnen zingen?quote:Op maandag 9 november 2009 20:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het heet dan ook niet voor niets acteren
-Edit...Musical dus ook zingen-
*Gniffel
*Proestquote:Op maandag 9 november 2009 20:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar zeg je wat, zou Bommie kunnen zingen?
Ik denk dat Bommie wereld beroemd wordt in Nederland, en dat Hubertje blij mag wezen dat er Uberhaut iemand *zijn rol* wil acteren.quote:Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
Zeg Heks, je hebt Bommie gevraagd voor de rol van Huub, wat me overigens erg komisch lijkt maar het is geen staaltje van typecasting geweest hoor
Volgens mij is Bommie van ale markten thuisquote:
Daar ga je al, probleem nummer 2, gaat lekker met jouquote:Op maandag 9 november 2009 20:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik denk dat Bommie wereld beroemd wordt in Nederland, en dat Hubertje blij mag wezen dat er Uberhaut iemand *zijn rol* wil acteren.
Nee Bommie is gewoon de geschikste kanidaat, ook omdat hij zo heerlijk uit de hoek kan komen en dat agressiefe gedoe, ach dat leren we hem wel.
Alleen moeten we nog een Claire hebben daar moet ik even diep over nadenken, want welke Claire wil nou elke avond op het toneel worden afgerost.
Weet jij geen Claire Chanel????? iemand die tegen een stootje kan en de klappen kan opvangen???quote:Op maandag 9 november 2009 20:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Daar ga je al, probleem nummer 2, gaat lekker met jou
Zou zo gauw niet iemand weten die de rol van Claire op zich zou willen/kunnen nemen. Heb wel 2 dochters maar ik ben bang dat Huub/Bommie dan dekking zou moeten zoeken dus die zijn niet geschiktquote:Op maandag 9 november 2009 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet jij geen Claire Chanel????? iemand die tegen een stootje kan en de klappen kan opvangen???
Iemand die natuurlijk ook goed met de telefoon kan omgaan???? We moeten maar eerst een sponsor zoeken, ik dacht aan de KPN, lekker landelijk en ook te gebruiken in het buitenland.
Ja want zeg nou eerlijk, met deze Musical kunnen wij natuurlijk ook naar Duitsland en Belgie en de KPN pretendeerd ook dat je in het buitenland bereikbaar bent.
ja ja voor iemand wat zegt, het gaat hier nog steeds over de Claire&HuubSjowwww
Hallo KPN, willen jullie ons sponsoren? We willen namelijk elke avond live telefoons van jullie kapotgooien, lijkt me een goede reclame!quote:Op maandag 9 november 2009 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet jij geen Claire Chanel????? iemand die tegen een stootje kan en de klappen kan opvangen???
Iemand die natuurlijk ook goed met de telefoon kan omgaan???? We moeten maar eerst een sponsor zoeken, ik dacht aan de KPN, lekker landelijk en ook te gebruiken in het buitenland.
Ja want zeg nou eerlijk, met deze Musical kunnen wij natuurlijk ook naar Duitsland en Belgie en de KPN pretendeerd ook dat je in het buitenland bereikbaar bent.
ja ja voor iemand wat zegt, het gaat hier nog steeds over de Claire&HuubSjowwww
De eerste twee valt uit te komen maar no way dat ik Berga ga spelenquote:Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat Gert wel de rol van Ron kan spelen. En Pietje Puk wordt dan Oom Twan. En Chanel bedenk ik dan met de rol van Berga. Zo komen we al een aardig eind.
hahahha ja ik heb ook 2 meiden, nou die nemen Bommie/Huub zo in de houtgreepquote:Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zou zo gauw niet iemand weten die de rol van Claire op zich zou willen/kunnen nemen. Heb wel 2 dochters maar ik ben bang dat Huub/Bommie dan dekking zou moeten zoeken dus die zijn niet geschikt
Oeps, foutje, Bommie/Huub dus.quote:Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ja ik heb ook 2 meiden, nou die nemen Bommie/Huub zo in de houtgreep
(even tussen ons, het is Bommie/Huub en niet Huub/Bommie anders gaat Bommie misschien tegensputeren als hij niet als eerste genoemd wordt, je kent dat wel bij acteurs, EGO he)
Ja, als we de rechten verkopen moeten we er wel een mooie prijs voor krijgen en we weten niet wat Bommie ons gaat kosten, we houden er natuurlijk wel rekening mee dat Bommie een beginnend acteur is en nog moet *groeien* in zijn rol, maar dat hij de hele Musical *draagt* staat al vast.quote:Op maandag 9 november 2009 20:37 schreef Chanel5 het volgende:
Wacht, Hummers kun je ook huren, wat is het budget heks?
Lieve Sunny, ff terug lezen, we hebben A.V. al benaderd en zitten nu nog alleen met de filmrechten, als we Bommie zover krijgen ook de film te doen zitten we geramd, oeps foute woordkeuze zal Claire zeggenquote:Op maandag 9 november 2009 20:38 schreef sunny16947 het volgende:
En de cast mag allemaal naar boulevard om hun verhaal te doen en promotie te maken. Misschien wil Albert wel de producent worden.
Hij doetut wel voor een vriendenprijsje hoor en zo niet casten we Sugerlee Hooper voor Clairequote:Op maandag 9 november 2009 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, als we de rechten verkopen moeten we er wel een mooie prijs voor krijgen en we weten niet wat Bommie ons gaat kosten, we houden er natuurlijk wel rekening mee dat Bommie een beginnend acteur is en nog moet *groeien* in zijn rol, maar dat hij de hele Musical *draagt* staat al vast.
Ik zal ff her en der een paar telefoontjes plegen..............Huubbbbbbbbbb geef ff mijn telefoon terug en deze keer en nu niet mee gooien![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, als we de rechten verkopen moeten we er wel een mooie prijs voor krijgen en we weten niet wat Bommie ons gaat kosten, we houden er natuurlijk wel rekening mee dat Bommie een beginnend acteur is en nog moet *groeien* in zijn rol, maar dat hij de hele Musical *draagt* staat al vast.
Ik zal ff her en der een paar telefoontjes plegen..............Huubbbbbbbbbb geef ff mijn telefoon terug en deze keer er nu niet mee gooien![]()
Strak plan om der binnen te halen want als geen ander weet zij van de hoed en rand.quote:Op maandag 9 november 2009 20:41 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien kan Claire zelf de visagie doen. Want dat is een hele klus hoor om al die telefoondeuken te schminken.
Ja, vind ik wel een goeie van jou, en het scheeld, zij heeft leuke tutu`s die kunnen de klappen dan wel opvangenquote:Op maandag 9 november 2009 20:43 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij doetut wel voor een vriendenprijsje hoor en zo niet casten we Sugerlee Hooper voor ClairePlan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |