Echte Soap verzusterdquote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ga ik aan mezelf twijfelen. Wij zijn het toch nooit ergens over eens?
Zo zier je maar weer, de wonderen zijn de wereld nog niet uit..quote:Op maandag 9 november 2009 18:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou ga ik aan mezelf twijfelen. Wij zijn het toch nooit ergens over eens?
Jeweetwel, hij, die leuke vent waar ik zijn naam niet meer van mag noemen, anders heb ik Gert op mijn nekquote:
Nee hoor, Gert gaat daar weinig mee doen, anders zou Gert aan de fundamenten van FOK! komenquote:Op maandag 9 november 2009 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jeweetwel, hij, die leuke vent waar ik zijn naam niet meer van mag noemen, anders heb ik Gert op mijn nek![]()
![]()
Oh oke, dus ik kan losgaan over Leoquote:Op maandag 9 november 2009 18:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee hoor, Gert gaat daar weinig mee doen, anders zou Gert aan de fundamenten van FOK! komen
quote:Op maandag 9 november 2009 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh oke, dus ik kan losgaan over Leo
Psies! Jij mag gewoon verder over die lieve nieuwe papa van Sophie!quote:Op maandag 9 november 2009 19:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh oke, dus ik kan losgaan over Leo
Voel me weer helemaal in mijn element, zat echt ff in een dipje hoor vanmiddag toen ik dat las dat ik niet meer over ...... mocht posten, nou oke laten we bij het begin beginnen, kent hupertje eigenlijk die ......... en wat zal hij er allemaal van vinden dat ....... claire al Poppetje noemt??? (ja, ik vind het echt een vent die koosnaampjes gebruikt zag zijn foto)quote:Op maandag 9 november 2009 19:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Jij mag gewoon verder over die lieve nieuwe papa van Sophie!
quote:Op maandag 9 november 2009 19:21 schreef Maanvis het volgende:
Poll: Hoe groot is de piemel van fadingleo?micropenis. 1 tot 5 cm 5 tot 8 cm 8 tot 10 cm 10 tot 12 cm 12 tot 14 cm 14 tot 16 cm 16 tot 18 cm 18 tot 20 cm 20 tot 22 cm 22 tot 24 cm langer.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik denk dat Huub hem wel kentquote:Op maandag 9 november 2009 19:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voel me weer helemaal in mijn element, zat echt ff in een dipje hoor vanmiddag toen ik dat las dat ik niet meer over ...... mocht posten, nou oke laten we bij het begin beginnen, kent hupertje eigenlijk die ......... en wat zal hij er allemaal van vinden dat ....... claire al Poppetje noemt??? (ja, ik vind het echt een vent die koosnaampjes gebruikt zag zijn foto)
Heks kennende zal ze dat zeker doenquote:Op maandag 9 november 2009 19:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Jij mag gewoon verder over die lieve nieuwe papa van Sophie!
Oke, dan zijn we alweer een stukje verder, dus Huub kent deze vermeende nieuwe vriend/annex geheime lover van Clairequote:
Voel toch weer een heel verhaallijntje boven komen borrelen, maar zolang een tv tycoon of JdM mij niet benaderd zeg ik maar weinig, anders maakt hij/zij een langlopende sopserie van en gaat er met de rechte van doorquote:Op maandag 9 november 2009 19:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heks kennende zal ze dat zeker doen
Daarom is het ook zo stil omtrent Huub, Hij weet zelf ookw el dat hij op geen één vlak kan opboksen tegen Sophie haar nieuwe vader!quote:Op maandag 9 november 2009 19:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oke, dan zijn we alweer een stukje verder, dus Huub kent deze vermeende nieuwe vriend/annex geheime lover van Claire
Hou idd maar ff stil, voordat je het weet hebben ze je idee gejat. B.t.w. bezemsteel al terecht?quote:Op maandag 9 november 2009 19:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voel toch weer een heel verhaallijntje boven komen borrelen, maar zolang een tv tycoon of JdM mij niet benaderd zeg ik maar weinig, anders maakt hij/zij een langlopende sopserie van en gaat er met de rechte van door![]()
Denk wel dat ik even contakt opneem met A.verlinde voor een leuke musical, alleen zit ik nog te dubben over de titel, of het wordt *schenk me nog eens bij* met in de hoofdrol een lookilike van Huub, of het wordt
*wie geeft nu sñachts die kleine het flesje* nee daar komen we gezamelijk wel uit op dit topic.
En jij denkt dat hij dat doet??? zou het niet eens durven vragenquote:Op maandag 9 november 2009 19:37 schreef Toverheks het volgende:
nee, mijn bezemsteel is nog steeds foetsie, ja de Nimbus 2009 is ook zo gewild dat zelf 4 hangsloten niet hielpen.![]()
Heb wel een goed idee, moet het wel ff uitwerken maar voor de Musical *schenk is ff bij* zou ik Bommie willen benaderen dat hij de rol van Hubert op zich neemt
quote:Op maandag 9 november 2009 19:42 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En jij denkt dat hij dat doet??? zou het niet eens durven vragen![]()
Jamaar, ik kan niet eens zoveel drinken en ben al helemaal niet agressiefquote:Op maandag 9 november 2009 19:37 schreef Toverheks het volgende:
nee, mijn bezemsteel is nog steeds foetsie, ja de Nimbus 2009 is ook zo gewild dat zelf 4 hangsloten niet hielpen.![]()
Heb wel een goed idee, moet het wel ff uitwerken maar voor de Musical *schenk is ff bij* zou ik Bommie willen benaderen dat hij de rol van Hubert op zich neemt
Tja, op de knieën dus, geen andere oplossingquote:Op maandag 9 november 2009 19:59 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jamaar, ik kan niet eens zoveel drinken en ben al helemaal niet agressiefDaarnaast ben ik 2 keer zo groot als Huub dus dan is de geloofwaardigheid helemaal weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |