Voor wie wil Leo het als verrassing houden??? voor zijn vrouw misschienquote:Op maandag 9 november 2009 16:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies! Omdat hij nu roept ik wil het niet, mag er op heel fok maar rondgespeculeerd worden behalve over hem! Ik weiger dit hele verzoek! Leuk dat Leo het een verrassing wil houden maar ik vind het gewon veel te gek dat Sophie een nieuwe vader heeft!
Hij heeft al spijt als kalende grijs haar op zijn hoofdquote:Op maandag 9 november 2009 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor wie wil Leo het als verrassing houden??? voor zijn vrouw misschien![]()
ja je gaat nu van alles denken he, waarom klimt Leo in zijn toetsenbord om een vriendelijk maar dringend verzoekje in te dienen dat het *afgelopen* op FOK moet wezen met speculatie`s???
Ach, arme arme Leo
Ik vind het stom, onbenullig en kleingeestig om de draak te steken met iemands leeftijd!quote:Op maandag 9 november 2009 16:58 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Hij heeft al spijt als kalende grijs haar op zijn hoofd
Vind ik ookquote:Op maandag 9 november 2009 17:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vind het stom, onbenullig en kleingeestig om de draak te steken met iemands leeftijd!
doe maar Leo niet onze Bjornquote:Op maandag 9 november 2009 16:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is dat die koekebakker uit Limburg![]()
nou of de bakker of leo plakken we aan claire, wie het weet mag het zeggen
quote:Op maandag 9 november 2009 16:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor wie wil Leo het als verrassing houden??? voor zijn vrouw misschien![]()
ja je gaat nu van alles denken he, waarom klimt Leo in zijn toetsenbord om een vriendelijk maar dringend verzoekje in te dienen dat het *afgelopen* op FOK moet wezen met speculatie`s???
Ach, arme arme Leo
Weet ik veel of ie getrouwd is, maar zal zo maar kunnen he, en heeft ie 6 bloedjes van kinderen die hij voor een jonge blom in de steek laat, ja, je weet maar nooit hequote:Op maandag 9 november 2009 17:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
o Leo is nog getrouwd , Leo maakt een slipperd
Jaaaaaa, maar Leo wil mediastilte, lees de post van Gert, en nu zeg ik niks meer over Leoquote:
Misschien is ie wel hardstikke rijkquote:Op maandag 9 november 2009 17:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet ik veel of ie getrouwd is, maar zal zo maar kunnen he, en heeft ie 6 bloedjes van kinderen die hij voor een jonge blom in de steek laat, ja, je weet maar nooit heach, arme arme Leo
Gewoon dumpen die kut, en Claire en Sophie eindelijk een goed leven geven! Dat moet!quote:Op maandag 9 november 2009 17:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Weet ik veel of ie getrouwd is, maar zal zo maar kunnen he, en heeft ie 6 bloedjes van kinderen die hij voor een jonge blom in de steek laat, ja, je weet maar nooit heach, arme arme Leo
quote:Op maandag 9 november 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon dumpen die kut, en Claire en Sophie eindelijk een goed leven geven! Dat moet!
Ach iedereen reflecteert graag zijn of haar prioriteiten in het leven, gelukkig gaat het in dit topic alleen over het wel en wee van die! arme arme Claire en die lieve Sophie die nu een nieuwe vader heeft, en niet over Mooiii, anders zouden we de meest gemoderated topic in de historie van FOK! krijgenquote:Op maandag 9 november 2009 17:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha en mooiiiiiii denkt weer aan euro`s, Mooiiiiiiii claire is geen golddigger maar echt lief hoor (die gaat voor de echte ware liefde), die gaat niet alleen met rijke mannen mee
Ik zeg alleen maar dat ie misschien rijk is,verder niksquote:Op maandag 9 november 2009 17:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha en mooiiiiiii denkt weer aan euro`s, Mooiiiiiiii claire is geen golddigger maar echt lief hoor (die gaat voor de echte ware liefde), die gaat niet alleen met rijke mannen mee
misschien heeft ie wel een hele grote piemolquote:Op maandag 9 november 2009 17:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ie misschien rijk is,verder niks
ms is hij gewoon lief en slaat hij gewoon geen vrouwenquote:Op maandag 9 november 2009 17:44 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
misschien heeft ie wel een hele grote piemol
ik noem het beestje maar bij de naam![]()
Dat gaat er gewoon niet bij ze in hierboven he?quote:Op maandag 9 november 2009 17:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ms is hij gewoon lief en slaat hij gewoon geen vrouwen
Jaja... hoe harder ze ontkennen....quote:Op maandag 9 november 2009 11:29 schreef Gert het volgende:
Beste mensen,
Leo is geattendeerd op het gerucht dat hij wat met Claire zou hebben en en dat hierover al enkele topics volgeschreven zijn.
Hij is daar niet zo blij mee, liet hij per mail weten.
Niet omdat hij afgezeken zou worden, want hij krijgt "een gunstige pers", en weet dat dit op FOK! ook weleens anders kan zijn.
Wél omdat het een volslagen uit de lucht gegrepen verhaal is, waarvan weliswaar de meesten wel dóórhebben dat het een fabeltje is, maar wat toch een eigen leven kan gaan leiden.
Voor zichzelf maak hem dat niet eens zo heel veel uit, al wordt hij liever met rust gelaten, maar het leven van Claire is al rumoerig genoeg en daar hoeven niet ook nog op niets gebaseerde geruchten zoals deze aan toegevoegd te worden.
Het is natuurlijk niet verboden om hier op elders opgeworpen geruchten in te gaan. Maar bij deze het vriendelijke verzoek namens Leo om verdere speculaties te laten voor wat ze zijn. Simpelweg omdat het echt complete onzin is.
quote:Op maandag 9 november 2009 11:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iemand die al voor de bevalling gaat roepen op zijn eigen blog dat hij zich na de bevalling ( als zijn vaderschap aanvang neemt) flink tegoed gaat doen aan teveel alcohol is een slechte vader. Iemand die schreeuwd in huis ( Huub-gustig artikel in de prive) en iphones gooit in hetzelfde huis waar een kindje ligt te slapen = een kutvader! Iemand die huiselijk geweld op de moeder pleegt ( Claire op tv en in de bladen) is een kutvader!
De laatste 2 zijn natuurlijk nog op de stapel voor bewijs, de eerste is zijn eigen uitspraak!
En voor het geval er direct weer debielen zijn die dan weer volledig uit de lucht gerukt leugentjes over mijn persoontje gaan lopen schreeuwen om daarmee de aandacht te proberen af te leiden: Bullshit en offtopic, het gaat in dit topic om Huub en Claire!
ZO is het en niet anders!!!!quote:Op maandag 9 november 2009 13:07 schreef mazaru het volgende:
Ja zeg! Schei eens uit. Leo is de nieuwe lover van Claire, punt uit!!!
Het is gezegd, dus is het zo.
We gaan gewoon verder
Nou ga ik aan mezelf twijfelen. Wij zijn het toch nooit ergens over eens?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |