abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 november 2009 @ 01:46:59 #181
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_74530796

[ Bericht 100% gewijzigd door snetje op 09-11-2009 01:47:39 ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_74531425
quote:
Op maandag 9 november 2009 00:34 schreef margje49 het volgende:
Echt fijn voor Sophie dat ze nu eindelijk een vader heeft.
Blij verrast dat vandaag te lezen
Jij bent stapel verliefd op Huub

[ Bericht 3% gewijzigd door JEEtjuuh op 09-11-2009 10:21:55 ]
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
  maandag 9 november 2009 @ 09:10:55 #183
241662 Jian
Well, well, well
pi_74532199
quote:
Op maandag 9 november 2009 07:31 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Ik krijg het vermoeden dat jij stapel verliefd bent op Huub
Die onderbouwing zou ik nou wel eens willen zien
pi_74533342
quote:
Op maandag 9 november 2009 09:10 schreef Jian het volgende:

[..]

Die onderbouwing zou ik nou wel eens willen zien

Is geen onderbouwing maar deze dame kraakt Huub zo erg af dat het bijna weel het omgekeerde moet zijn en ze superveel van Huub houd .

Als je maar hard genoeg roept ik haat hem gaat ze het zelf geloven.

Nee Jian dit is liefde!!!!
pi_74533384
quote:
Op maandag 9 november 2009 00:40 schreef margje49 het volgende:

[..]

Nou nee, na een relatie met huub gehad te hebben kan daar geen sprake van zijn, ik denk ook wel dat huub de zaaddonor geweest is hoor.
Zaaddonor kom op die hebben een hele nacht wilde sex gehad van ,voor, achteren ,opzij noem maar op .
pi_74533471
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:21 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Zaaddonor kom op die hebben een hele nacht wilde sex gehad van ,voor, achteren ,opzij noem maar op .

Oh vast, en niet alleen met Claire, wie weet hoeveel kinderen huub op die manier al op zijn naam heeft staan. maar dat zegt nul over vader zijn hè
pi_74533505
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:25 schreef margje49 het volgende:

[..]

Oh vast, en niet alleen met Claire, wie weet hoeveel kinderen huub op die manier al op zijn naam heeft staan. maar dat zegt nul over vader zijn hè
Waar basser jij je mening op dat Huub een slechte vader zou zijn?

Graag duidelijke echte bewijzen geen vermoedens of gedachten A.U.B.
pi_74533621
Die vraag kan ik ook stellen, waarom denk jij van wel? Iemand die de moeder van zijn kind in elkaar rost voor de ogen en oren van dat kind is een slechte vader ja. Of denk je dat hij Sophie eerst bij de buurvrouw gebracht heeft voordat hij Claire alle hoeken van de kamer liet zien?
pi_74533960
quote:
Op zondag 8 november 2009 20:27 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ik wil Peter, Jeroen, Marielin en Renate terug bij Vlemmixtv. Daar kunnen we het dan wel weer topics genoeg mee doen.
Als jij betaald.. ik zeg 10k per persoon per streamdag..
pi_74534599
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:32 schreef margje49 het volgende:
Die vraag kan ik ook stellen, waarom denk jij van wel? Iemand die de moeder van zijn kind in elkaar rost voor de ogen en oren van dat kind is een slechte vader ja. Of denk je dat hij Sophie eerst bij de buurvrouw gebracht heeft voordat hij Claire alle hoeken van de kamer liet zien?

* zucht *

Je was erbij?
Sophie was erbij?
Sophie heeft alles gezien?

Nah geef hier eerst maar eens goede antwoorden op en graag de waarheid geen vermoedens.
  Moderator maandag 9 november 2009 @ 11:29:50 #191
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_74535214
Beste mensen,

Leo is geattendeerd op het gerucht dat hij wat met Claire zou hebben en en dat hierover al enkele topics volgeschreven zijn.

Hij is daar niet zo blij mee, liet hij per mail weten.

Niet omdat hij afgezeken zou worden, want hij krijgt "een gunstige pers", en weet dat dit op FOK! ook weleens anders kan zijn.
Wél omdat het een volslagen uit de lucht gegrepen verhaal is, waarvan weliswaar de meesten wel dóórhebben dat het een fabeltje is, maar wat toch een eigen leven kan gaan leiden.

Voor zichzelf maak hem dat niet eens zo heel veel uit, al wordt hij liever met rust gelaten, maar het leven van Claire is al rumoerig genoeg en daar hoeven niet ook nog op niets gebaseerde geruchten zoals deze aan toegevoegd te worden.

Het is natuurlijk niet verboden om hier op elders opgeworpen geruchten in te gaan. Maar bij deze het vriendelijke verzoek namens Leo om verdere speculaties te laten voor wat ze zijn. Simpelweg omdat het echt complete onzin is.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_74535331
*zucht*
Claire was erbij en heeft alles aan de politie verteld en het openbaar ministerie doet er onderzoek naar.En het is niet aannemelijk dat Sophie alle keren dat huub in blinde woede Claire afroste, toevallig niet thuis was.
  maandag 9 november 2009 @ 11:38:44 #193
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74535505
Leo!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 9 november 2009 @ 11:39:48 #194
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74535546
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:29 schreef Gert het volgende:
Beste mensen,

Leo is geattendeerd op het gerucht dat hij wat met Claire zou hebben en en dat hierover al enkele topics volgeschreven zijn.

Hij is daar niet zo blij mee, liet hij per mail weten.

Niet omdat hij afgezeken zou worden, want hij krijgt "een gunstige pers", en weet dat dit op FOK! ook weleens anders kan zijn.
Wél omdat het een volslagen uit de lucht gegrepen verhaal is, waarvan weliswaar de meesten wel dóórhebben dat het een fabeltje is, maar wat toch een eigen leven kan gaan leiden.

Voor zichzelf maak hem dat niet eens zo heel veel uit, al wordt hij liever met rust gelaten, maar het leven van Claire is al rumoerig genoeg en daar hoeven niet ook nog op niets gebaseerde geruchten zoals deze aan toegevoegd te worden.

Het is natuurlijk niet verboden om hier op elders opgeworpen geruchten in te gaan. Maar bij deze het vriendelijke verzoek namens Leo om verdere speculaties te laten voor wat ze zijn. Simpelweg omdat het echt complete onzin is.
Ja.. welke gek gaat Leo daar dan op attenderen, we waren net zo lekker bezig
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 9 november 2009 @ 11:44:32 #195
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74535717
quote:
Op maandag 9 november 2009 10:27 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Waar basser jij je mening op dat Huub een slechte vader zou zijn?

Graag duidelijke echte bewijzen geen vermoedens of gedachten A.U.B.

Iemand die al voor de bevalling gaat roepen op zijn eigen blog dat hij zich na de bevalling ( als zijn vaderschap aanvang neemt) flink tegoed gaat doen aan teveel alcohol is een slechte vader. Iemand die schreeuwd in huis ( Huub-gustig artikel in de prive) en iphones gooit in hetzelfde huis waar een kindje ligt te slapen = een kutvader! Iemand die huiselijk geweld op de moeder pleegt ( Claire op tv en in de bladen) is een kutvader!

De laatste 2 zijn natuurlijk nog op de stapel voor bewijs, de eerste is zijn eigen uitspraak!

En voor het geval er direct weer debielen zijn die dan weer volledig uit de lucht gerukt leugentjes over mijn persoontje gaan lopen schreeuwen om daarmee de aandacht te proberen af te leiden: Bullshit en offtopic, het gaat in dit topic om Huub en Claire!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_74536344
quote:
Op maandag 9 november 2009 11:33 schreef margje49 het volgende:
*zucht*
Claire was erbij en heeft alles aan de politie verteld en het openbaar ministerie doet er onderzoek naar.En het is niet aannemelijk dat Sophie alle keren dat huub in blinde woede Claire afroste, toevallig niet thuis was.
Claire die heeft het verteld aan oom agent ........Claire en dan is alles ook waar.
pi_74536362
you go bommie !
pi_74536438

[ Bericht 100% gewijzigd door JEEtjuuh op 09-11-2009 12:27:18 ]
pi_74536674
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ohhh dat mag wel van Leo,maar een opgeworpen gerucht over leo.........liever niet.
Wel over anderen en dan zoveel mogelijk graag
Lees de zin nog eens.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 9 november 2009 @ 12:21:11 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74536698
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lees de zin nog eens.
Niet zulke hoge eisen stellen, hè!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_74536851
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Lees de zin nog eens.
Je hebt gelijk PP007
  maandag 9 november 2009 @ 12:31:12 #202
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74536990
Ik mis Leo in dit verhaal
pi_74537038
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:31 schreef versabommie het volgende:

ssssttttttt, zie post van Gert, Leo, wie is Leo???

(komt allemaal door die vage figuren op de vlemmixchat, zij zijn de schuldigen )
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 november 2009 @ 12:35:26 #204
241662 Jian
Well, well, well
pi_74537123
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:31 schreef versabommie het volgende:
Eindelijk doet de held op het witte paard zijn intrede en dan krijg je dit ...
  maandag 9 november 2009 @ 12:52:05 #205
241662 Jian
Well, well, well
pi_74537568
Wij zoeken een leuke, betrouwbare, degelijke man voor Claire en een liefhebbende Vader voor Sophie ! Een rots in de branding die hun die die schurkachtige Berserker kan doen vergeten. Een man die door zijn toewijding en liefde Claire en Sophie een zonnige toekomst kan bieden, na deze donkere en moeilijke tijden.
Als jij die man bent, meld je dan hier aan !
  maandag 9 november 2009 @ 13:07:22 #206
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74537985
Ja zeg! Schei eens uit. Leo is de nieuwe lover van Claire, punt uit!!!
Het is gezegd, dus is het zo.
We gaan gewoon verder
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_74539263
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:52 schreef Jian het volgende:
Wij zoeken een leuke, betrouwbare, degelijke man voor Claire en een liefhebbende Vader voor Sophie ! Een rots in de branding die hun die die schurkachtige Berserker kan doen vergeten. Een man die door zijn toewijding en liefde Claire en Sophie een zonnige toekomst kan bieden, na deze donkere en moeilijke tijden.
Als jij die man bent, meld je dan hier aan !
Juist, een nuchtere man, in de breedste zin van het woord. Een soort Leo
  maandag 9 november 2009 @ 13:51:08 #208
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_74539347
Ik hoop dat Leo net zo verliefd is als Claire. De geruchten gaan trouwens dat ze bezig zijn voor een broertje of zusje voor Sophie.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_74539751
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:51 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Leo net zo verliefd is als Claire. De geruchten gaan trouwens dat ze bezig zijn voor een broertje of zusje voor Sophie.
Over een jaar of 15 wordt er een meeting georganiseerd voor alle stiefbroertjes en stiefzusjes van Sophie. De biologische zaadverstrekker is daarbij niet uitgenodigd
pi_74540565
quote:
Op maandag 9 november 2009 13:51 schreef mazaru het volgende:
Ik snap jou niet echt op dit moment, je verdedigt huub doorlopend door te zeggen van het zijn allemaal praatjes en geen bewijzen en nu blijf je bezig met die roddel die er in gegooit is op die vlemminxsite.
Hoe dubbel ben je dan bezig zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')