quote:
Juist, een nuchtere man, in de breedste zin van het woord. Een soort Leoquote:Op maandag 9 november 2009 12:52 schreef Jian het volgende:
Wij zoeken een leuke, betrouwbare, degelijke man voor Claire en een liefhebbende Vader voor Sophie ! Een rots in de branding die hun die die schurkachtige Berserker kan doen vergeten. Een man die door zijn toewijding en liefde Claire en Sophie een zonnige toekomst kan bieden, na deze donkere en moeilijke tijden.
Als jij die man bent, meld je dan hier aan !
Over een jaar of 15 wordt er een meeting georganiseerd voor alle stiefbroertjes en stiefzusjes van Sophie. De biologische zaadverstrekker is daarbij niet uitgenodigdquote:Op maandag 9 november 2009 13:51 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Leo net zo verliefd is als Claire. De geruchten gaan trouwens dat ze bezig zijn voor een broertje of zusje voor Sophie.
Ik snap jou niet echt op dit moment, je verdedigt huub doorlopend door te zeggen van het zijn allemaal praatjes en geen bewijzen en nu blijf je bezig met die roddel die er in gegooit is op die vlemminxsite.quote:Op maandag 9 november 2009 13:51 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Leo net zo verliefd is als Claire. De geruchten gaan trouwens dat ze bezig zijn voor een broertje of zusje voor Sophie.
of ze heeft het licht gezien!quote:Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Ik snap jou niet echt op dit moment, je verdedigt huub doorlopend door te zeggen van het zijn allemaal praatjes en geen bewijzen en nu blijf je bezig met die roddel die er in gegooit is op die vlemminxsite.
Hoe dubbel ben je dan bezig zeg.
is dit wat ?quote:Op maandag 9 november 2009 12:52 schreef Jian het volgende:
Wij zoeken een leuke, betrouwbare, degelijke man voor Claire en een liefhebbende Vader voor Sophie ! Een rots in de branding die hun die die schurkachtige Berserker kan doen vergeten. Een man die door zijn toewijding en liefde Claire en Sophie een zonnige toekomst kan bieden, na deze donkere en moeilijke tijden.
Als jij die man bent, meld je dan hier aan !
quote:Hallo dames,
Ik ben Bjorn.
Ben woonachtig in het zuiden van Limburg .
Daar werk ik ook als bakker.
Ik ben nu alweer een tijdje single.
Heb eerst de tijd genomen om m'n zaakje weer
voor elkaar te krijgen.
Maar na een tijd blijft alleen toch maar alleen.
Verder geniet ik van het leven en m'n kleine meid.
Een etentje, terrasje pikken, bioscoopje of gewoon een drankje doen .
Maar ook een dvdtje op de bank is op z'n tijd wel gezellig.
Laat gerust eens een berichtje achter en wie weet....
Groetjes Bjorn.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:02 schreef margje49 het volgende:
[..]
Over een jaar of 15 wordt er een meeting georganiseerd voor alle stiefbroertjes en stiefzusjes van Sophie. De biologische zaadverstrekker is daarbij niet uitgenodigd
de vrouw van Leo?quote:Op maandag 9 november 2009 11:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja.. welke gek gaat Leo daar dan op attenderen, we waren net zo lekker bezig![]()
![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 13:51 schreef mazaru het volgende:
Alles wat je in dit topic leest is waanzin. Ik pas me alleen maar aan.quote:Op maandag 9 november 2009 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is op dit moment, wat een waanzin.
quote:Op maandag 9 november 2009 14:25 schreef Elisa1958 het volgende:
[..]
Ik snap jou niet echt op dit moment, je verdedigt huub doorlopend door te zeggen van het zijn allemaal praatjes en geen bewijzen en nu blijf je bezig met die roddel die er in gegooit is op die vlemminxsite.
Hoe dubbel ben je dan bezig zeg.
Bigamie!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |