Ja klopt,ik beaamde dat degene die het "geintje" erin heeft gebracht heel erg moest lachen wat ie hier las .quote:Op zondag 8 november 2009 20:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja jij vertelde dat het geintje was op die vlemmixchat dus vandaar dat ik jou naam ff noemde he, jij had het hier ergens gepost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Ten tijde van de bunkerfinale liep zij rond in een witte blouche en camera om haar nek.quote:Op zondag 8 november 2009 19:01 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind dat er verdacht weinig gedaan wordt met mijn smeekbede om foto's van de dochter van leo
Ik wil Peter, Jeroen, Marielin en Renate terug bij Vlemmixtv. Daar kunnen we het dan wel weer topics genoeg mee doen.quote:Op zondag 8 november 2009 20:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dan zoeken de groupies die het nu zo moeilijk hebben weer een ander slachtoffer
Das niet niet zo handig als je een camera om je nek hebt hangen. Laat papa Leo het maar niet horen.quote:
Aha, dat is dus verleden tijd? Ben ik weer helemaal bij bedankt Eendquote:Op zondag 8 november 2009 20:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen de groupies nog pro-recourt waren
<---->quote:Op zondag 8 november 2009 15:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wat is Sophie toch lief
Contradictio in terminisquote:en lijkt ze veel op haar papa.![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 16:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Als ze op de paps lijkt is ze lief toch?
quote:
Dat is me iets te kort door de bocht....quote:Op zondag 8 november 2009 17:30 schreef gomi het volgende:
[..]
met dat verschil dat t bij brian duidelijk wraak was.
we doen hier niet aan nuances. gewoon lekker snel en kort door de bochtquote:Op zondag 8 november 2009 21:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is me iets te kort door de bocht....
Niet te hard slaan,ik zou niet willen dat je je pijn deedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love music!
Het is niet voor niets "Fading Leo" hèquote:Op zondag 8 november 2009 20:54 schreef Chanel5 het volgende:
Leo, vrolijke man, humor, althans wat ik van hem heb meegemaakt in de Bunker.
Hij maakte daar foto's, of hij nog andere werkzaamheden had weet ik niet meer.
Hij is idd wat ouder en kan me van beide, dus ook van Claire, niet voorstellen dat dit een setje zou zijn, maarja je weet het nooit zeker hè
Tang /varken uitdukkingquote:Op zondag 8 november 2009 23:04 schreef versabommie het volgende:
Sophie is idd een hele lieve meid maar dat kan ook niet anders met zo'n lieve vader als Leo!
Allemaal wannebeesquote:Op zondag 8 november 2009 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG....
Dacht je dat je met Huubsoppers alles al zo'n beetje had meegemaakt, krijg je ook nog eens Huubklonen.....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het Twitter / Hyves / Facebook etc RLS-topic # 1quote:Op zondag 8 november 2009 23:43 schreef Pearlbitch het volgende:
OMG....
Dacht je dat je met Huubsoppers alles al zo'n beetje had meegemaakt, krijg je ook nog eens Huubklonen.....
[ afbeelding ]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |