quote:Op donderdag 5 november 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laat elkaar met rust, simpeler kan ik 't niet maken. Dit topic gaat over Huub en Claire en verder niks, wil je nog wat weten over 't vorige deel dan kom je maar naar de FB.
Vertel meer! Hoe is Leo?quote:
daar lag ongeveer de grens rememberquote:Op zondag 8 november 2009 15:25 schreef Maanvis het volgende:
nounou versabommie, voor galg en rad misschien, maar crackhoer?
No problems hoorquote:Op zondag 8 november 2009 15:24 schreef Dottey het volgende:
sorry ik was de laatste.. had het niet door
Lief.. en papa van een mooie dochter.quote:
nou, t klinkt steeds beter. sophie heeft eindelijk de wind een beetje mee in dr leven.quote:Op zondag 8 november 2009 15:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lief.. en papa van een mooie dochter.
Hij kan ook goed koken.. dus verstandige maaltijden voor sophie
Ik zat ook maar te stangen hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 15:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Man, het kan gewoon niet op! Ik vind het echt fantastisch dat Sophie nu ook de kans op een normale leuke onbezorgde jeugd gaat krijgen!quote:Op zondag 8 november 2009 15:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Een roddel kan nooit te ver gaanquote:Op zondag 8 november 2009 15:36 schreef Dottey het volgende:
maar goed.. de roddel gaat zo wel ver genoeg denk ik.
Wie kwam eigenlijk met die info op de chat
Hoe weet jij dat nu weer dat ze lief is. Misschien jankt ze wel dag en nacht en probeert ze spenen naar haar moeder te gooienquote:Op zondag 8 november 2009 15:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wat is Sophie toch lief en lijkt ze veel op haar papa.
dat heeft ze dan gewoon afgekeken van dr vader die telefoontjes gooitquote:Op zondag 8 november 2009 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer dat ze lief is. Misschien jankt ze wel dag en nacht en probeert ze spenen naar haar moeder te gooien
Als ze op de paps lijkt is ze lief toch?quote:Op zondag 8 november 2009 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer dat ze lief is. Misschien jankt ze wel dag en nacht en probeert ze spenen naar haar moeder te gooien
Nou als je al geirriteerd raakt van het gooien van spenenquote:Op zondag 8 november 2009 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
vind haar toch ook verdacht veel op jaap lijken ..quote:Op zondag 8 november 2009 15:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wat is Sophie toch lief en lijkt ze veel op haar papa.
Het ging om het gooien.......quote:Op zondag 8 november 2009 16:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou als je al geirriteerd raakt van het gooien van spenen![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 16:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
vind haar toch ook verdacht veel op jaap lijken ..
Daar zit ik nu ook aan te denken, jaap doet zijn mond niet open hangt een beetje achter de pc en zijn schaakbord, huub doet teveel zijn mond open en hangt alleen maar aan de barquote:Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
weet alleen niet wat erger is ,huub als vader hebben of jaap ......
dan ga ik maar voor de optie brianquote:Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
weet alleen niet wat erger is ,huub als vader hebben of jaap ......
quote:Op zondag 8 november 2009 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jadie doet tenminste de deur nog achter zich dicht
Dan krijgt ze vast een paard voor haar verjaardag.quote:
Een hengstquote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan krijgt ze vast een paard voor haar verjaardag.
goh dat is al een stuk beter dan half lege fles jack danielsquote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
mwah geloof dat zijn kind in een iets stabielere situatie opgroeitquote:Op zondag 8 november 2009 17:07 schreef mevrouwdebok het volgende:
brian ....nee dat helemaal nooit ! dan word je opgevoed voor galg en rat ..
Die krijgt hengst en merrie "ying-yang .Voor de balansquote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah geloof dat zijn kind in een iets stabielere situatie opgroeit
ach is toch beter dan een jack daniels en een gigolo?quote:Op zondag 8 november 2009 17:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Die krijgt hengst en merrie "ying-yang .Voor de balans
quote:Op zondag 8 november 2009 17:07 schreef gomi het volgende:
[..]
goh dat is al een stuk beter dan half lege fles jack daniels
Ja, Brian is een heel stabiel mens.quote:Op zondag 8 november 2009 17:08 schreef gomi het volgende:
[..]
mwah geloof dat zijn kind in een iets stabielere situatie opgroeit
ah je hebt huub natuurlijk helemaal niets zien doen in dgk en als je wat zag was t van hem natuurliojk spel.quote:Op zondag 8 november 2009 17:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus Brian, waarvan er beelden zijn dat hij vrouwen slaat, zowel onder als boven de dekens. Zou een betere vader zijn dan Huub, waarvan er geen greintje bewijs is dat hij vrouwen slaat, behalve de mallotige uitspraken die ik hier heb gelezen.
Dat ik daar niet aan gedacht heb zeg.
Foto's!quote:Op zondag 8 november 2009 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leo heeft idd een prachtige dochter.
Ze zijn in de war met Kenny. STABIEL BRODDA, STABIEL GIE.quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jadie doet tenminste de deur nog achter zich dicht
maar wees eerlijk, hij komt nooit in het *nieuws* je hoord nooit wat over/van hem dus dan zal het toch wel lekker gaan met hem.quote:Op zondag 8 november 2009 17:22 schreef mazaru het volgende:
Het wordt hier echt met de dag gekker. Nu wordt Brian hier zelfs al verheerlijkt als goede echtgenoot en vader. Hoe krom is dat dan!!
verheerlijkt? nope, op t verschil tussen hem en huub gewezen? ja en dat pakt toch echt in brians voordeel uitquote:Op zondag 8 november 2009 17:22 schreef mazaru het volgende:
Het wordt hier echt met de dag gekker. Nu wordt Brian hier zelfs al verheerlijkt als goede echtgenoot en vader. Hoe krom is dat dan!!
quote:Op zondag 8 november 2009 17:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar wees eerlijk, hij komt nooit in het *nieuws* je hoord nooit wat over/van hem dus dan zal het toch wel lekker gaan met hem.
I rest my case.quote:Op zondag 8 november 2009 17:25 schreef gomi het volgende:
[..]
verheerlijkt? nope, op t verschil tussen hem en huub gewezen? ja en dat pakt toch echt in brians voordeel uit
met dat verschil dat t bij brian duidelijk wraak was. en dat t bij huub al liep voor er iets in de pers verscheen.quote:Op zondag 8 november 2009 17:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ook Brian is aangeklaagd voor mishandeling. En afgaande op de uitspraken hier, maakt het niets uit of hij schuldig of onschuldig is verklaard door de rechter. Of geldt dat alleen voor Huub?
En dat je niks over Brian hoort, kan twee dingen betekenen.
Of alles gaat goed, of hij heeft iedereen flink onder de vuist duim.
edit: nmquote:Op zondag 8 november 2009 17:39 schreef gomi het volgende:
- persoonlijk gezeur zouden we niet meer doen -
Er zijn hier topics volgeschreven dat de meeste vrouwen niets loslaten over"geweld wat hun overkomt" Ik zeg ook niet dat Brian Tamara mishandeld.Maar niemand weet wat zich achter hun deuren afspeeld.Net zo min als iemand kan weten wat er bij H/C is gebeurd.Of wat er bij de buren speelt.quote:Op zondag 8 november 2009 17:20 schreef Toverheks het volgende:
nou, zag een tijdje geleden foto`s van Brani zijn kindje lekker ding hoor heel stoer met nikies aan, nee denk dat Brain het wel goed doet met zijn vrouwtje die zijn wel gelukkig (je hoort er nooit wat over)
En nog vriendelijk en welgemanierd ook! Maar misschien zelfs voor jou nog wat te jong, pietje. Over een paar jaar kan het wel, ik zou ervoor gaan! Heb je straks een lekker wijf en Claire als schoonmoeder.quote:Op zondag 8 november 2009 16:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leo heeft idd een prachtige dochter.
quote:Op zondag 8 november 2009 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie!!quote:Op zondag 8 november 2009 18:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Er zijn hier topics volgeschreven dat de meeste vrouwen niets loslaten over"geweld wat hun overkomt" Ik zeg ook niet dat Brian Tamara mishandeld.Maar niemand weet wat zich achter hun deuren afspeeld.Net zo min als iemand kan weten wat er bij H/C is gebeurd.Of wat er bij de buren speelt.
edit: op de foto's zien ze er indd gelukkig uit![]()
Roddelquote:Op zondag 8 november 2009 18:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
Maar goed de update is dus dat claire het nu doet met Leo en ze samen een woning zoeken.
En dat Huub in geen velden of wegen te bekennen is.
kan ik dit zo optekenen?
Eensquote:Op zondag 8 november 2009 17:39 schreef Jian het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat Brian bij mij in real life toch overkomt als een redelijk rustige vent. Je hoort nooit van vecht- en scheldpartijen en dat soort toestanden. Daarnaast heb ik die Tamara in de kooi gezien en die kwam hij ook niet over als een nono die zich alles maar laat welgevallen.
Nee als ik dreumes was en ik mocht kiezen dan zou ik toch een stuk eerder Brian als vader kiezen, als die zuipende, scheldende, vechtende rellaaf
Brian /Tamara ,voor zover ik af kan gaan op een paar vastleggertjes van hun huiselijk gelukquote:
Jep, alles.quote:Op zondag 8 november 2009 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi allemaal, moet ik alles bijlezen
linkje?quote:Op zondag 8 november 2009 18:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Brian /Tamara ,voor zover ik af kan gaan op een paar vastleggertjes van hun huiselijk geluk
De nieuwe liefde van Claire ze zijn op zoek naar een woning voor hun 3quote:
Ho ho, vermeende nieuwe liefde...quote:Op zondag 8 november 2009 19:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
De nieuwe liefde van Claire ze zijn op zoek naar een woning voor hun 3
Die foto's die ik hier ergens heb zien rondzwerven.Weet echt niet meer waar die staanquote:
Vermeend is in dit topic niet vermeend, maar gewoon feit.quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Ho ho, vermeende nieuwe liefde...
Geloof er geen snars van. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik ben van Claire's leeftijd en ik vind het meer een "pappie" voor Claire dan voor Sophie...
Er zijn bij elkaar zeker een stuk of 6 topics gedelete, dus dat scheeltquote:Op zondag 8 november 2009 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi allemaal, moet ik alles bijlezen of is er niet zoveel gebeurd de afgelopen week?
Tja, ben bang dat je gelijk hebt...quote:Op zondag 8 november 2009 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vermeend is in dit topic niet vermeend, maar gewoon feit.
Als het eenmaal opgeschreven staat, dan is het zo.
Jesus, hoeveel bewijs heb jij nog nodig?quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Geloof er geen snars van. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik ben van Claire's leeftijd en ik vind het meer een "pappie" voor Claire dan voor Sophie...
quote:Op zondag 8 november 2009 19:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jesus, hoeveel bewijs heb jij nog nodig?
quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Mriekje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2009 19:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
maar daar valt clairtje wel op pappie figuren , ja papa, nee papa, tuurlijk papa maar papa .
Geweldig recht in de roosquote:Op zondag 8 november 2009 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vermeend is in dit topic niet vermeend, maar gewoon feit.
Als het eenmaal opgeschreven staat, dan is het zo.
Die Materazzi moet je niet geleven johquote:Op zondag 8 november 2009 19:28 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Tja, ben bang dat je gelijk hebt...
Ach ja, is natuurlijk ook gewoon "vermaak".![]()
En volgens jou?quote:Op zondag 8 november 2009 19:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die Materazzi moet je niet geleven joh
Die loopt al tijden te roepen dat hier geen feiten benoemd worden
Volgens hem hem gaan huub en claire helemaal niet scheiden![]()
Het was een dubbelgangster van claire in bullevard
Die recourtclan is een incestbende?quote:Op zondag 8 november 2009 19:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
maar daar valt clairtje wel op pappie figuren , ja papa, nee papa, tuurlijk papa maar papa .
Heeft huub claire zowat doodgemarteldquote:
Ai, klinkt vrij pijnlijk...quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft huub claire zowat doodgemarteld
Dan kunnen ze ook nog gefotosjoptttt zijn"niets is wat het lijkt"quote:Op zondag 8 november 2009 19:37 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Ai, klinkt vrij pijnlijk...
Moet ik er nu voor het gemak vanuit gaan dat de waarheid wel ergens in het midden zal liggen?
Maar goed, ik ben wbt het geloven van dingen waarschijnlijk pas 'om' als ik foto's heb gezien
Das pas ziekquote:Op zondag 8 november 2009 19:37 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Ai, klinkt vrij pijnlijk...
Moet ik er nu voor het gemak vanuit gaan dat de waarheid wel ergens in het midden zal liggen?
Maar goed, ik ben wbt het geloven van dingen waarschijnlijk pas 'om' als ik foto's heb gezien
Ook weer waar... ach, we zullen het waarschijnlijk nooit weten..quote:Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook nog gefotosjoptttt zijn"niets is wat het lijkt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |