linkje?quote:Op zondag 8 november 2009 18:56 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Brian /Tamara ,voor zover ik af kan gaan op een paar vastleggertjes van hun huiselijk geluk
De nieuwe liefde van Claire ze zijn op zoek naar een woning voor hun 3quote:
Ho ho, vermeende nieuwe liefde...quote:Op zondag 8 november 2009 19:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
De nieuwe liefde van Claire ze zijn op zoek naar een woning voor hun 3
Die foto's die ik hier ergens heb zien rondzwerven.Weet echt niet meer waar die staanquote:
Vermeend is in dit topic niet vermeend, maar gewoon feit.quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Ho ho, vermeende nieuwe liefde...
Geloof er geen snars van. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik ben van Claire's leeftijd en ik vind het meer een "pappie" voor Claire dan voor Sophie...
Er zijn bij elkaar zeker een stuk of 6 topics gedelete, dus dat scheeltquote:Op zondag 8 november 2009 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi allemaal, moet ik alles bijlezen of is er niet zoveel gebeurd de afgelopen week?
Tja, ben bang dat je gelijk hebt...quote:Op zondag 8 november 2009 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vermeend is in dit topic niet vermeend, maar gewoon feit.
Als het eenmaal opgeschreven staat, dan is het zo.
Jesus, hoeveel bewijs heb jij nog nodig?quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Geloof er geen snars van. Smaken verschillen natuurlijk, maar ik ben van Claire's leeftijd en ik vind het meer een "pappie" voor Claire dan voor Sophie...
quote:Op zondag 8 november 2009 19:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jesus, hoeveel bewijs heb jij nog nodig?
quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Mriekje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 november 2009 19:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
maar daar valt clairtje wel op pappie figuren , ja papa, nee papa, tuurlijk papa maar papa .
Geweldig recht in de roosquote:Op zondag 8 november 2009 19:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vermeend is in dit topic niet vermeend, maar gewoon feit.
Als het eenmaal opgeschreven staat, dan is het zo.
Die Materazzi moet je niet geleven johquote:Op zondag 8 november 2009 19:28 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Tja, ben bang dat je gelijk hebt...
Ach ja, is natuurlijk ook gewoon "vermaak".![]()
En volgens jou?quote:Op zondag 8 november 2009 19:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die Materazzi moet je niet geleven joh
Die loopt al tijden te roepen dat hier geen feiten benoemd worden
Volgens hem hem gaan huub en claire helemaal niet scheiden![]()
Het was een dubbelgangster van claire in bullevard
Die recourtclan is een incestbende?quote:Op zondag 8 november 2009 19:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
maar daar valt clairtje wel op pappie figuren , ja papa, nee papa, tuurlijk papa maar papa .
Heeft huub claire zowat doodgemarteldquote:
Ai, klinkt vrij pijnlijk...quote:Op zondag 8 november 2009 19:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeft huub claire zowat doodgemarteld
Dan kunnen ze ook nog gefotosjoptttt zijn"niets is wat het lijkt"quote:Op zondag 8 november 2009 19:37 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Ai, klinkt vrij pijnlijk...
Moet ik er nu voor het gemak vanuit gaan dat de waarheid wel ergens in het midden zal liggen?
Maar goed, ik ben wbt het geloven van dingen waarschijnlijk pas 'om' als ik foto's heb gezien
Das pas ziekquote:Op zondag 8 november 2009 19:37 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Ai, klinkt vrij pijnlijk...
Moet ik er nu voor het gemak vanuit gaan dat de waarheid wel ergens in het midden zal liggen?
Maar goed, ik ben wbt het geloven van dingen waarschijnlijk pas 'om' als ik foto's heb gezien
Ook weer waar... ach, we zullen het waarschijnlijk nooit weten..quote:Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dan kunnen ze ook nog gefotosjoptttt zijn"niets is wat het lijkt"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |