quote:Op donderdag 5 november 2009 19:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Laat elkaar met rust, simpeler kan ik 't niet maken. Dit topic gaat over Huub en Claire en verder niks, wil je nog wat weten over 't vorige deel dan kom je maar naar de FB.
Vertel meer! Hoe is Leo?quote:
daar lag ongeveer de grens rememberquote:Op zondag 8 november 2009 15:25 schreef Maanvis het volgende:
nounou versabommie, voor galg en rad misschien, maar crackhoer?
No problems hoorquote:Op zondag 8 november 2009 15:24 schreef Dottey het volgende:
sorry ik was de laatste.. had het niet door
Lief.. en papa van een mooie dochter.quote:
nou, t klinkt steeds beter. sophie heeft eindelijk de wind een beetje mee in dr leven.quote:Op zondag 8 november 2009 15:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Lief.. en papa van een mooie dochter.
Hij kan ook goed koken.. dus verstandige maaltijden voor sophie
Ik zat ook maar te stangen hoor.quote:Op zondag 8 november 2009 15:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Man, het kan gewoon niet op! Ik vind het echt fantastisch dat Sophie nu ook de kans op een normale leuke onbezorgde jeugd gaat krijgen!quote:Op zondag 8 november 2009 15:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
Een roddel kan nooit te ver gaanquote:Op zondag 8 november 2009 15:36 schreef Dottey het volgende:
maar goed.. de roddel gaat zo wel ver genoeg denk ik.
Wie kwam eigenlijk met die info op de chat
Hoe weet jij dat nu weer dat ze lief is. Misschien jankt ze wel dag en nacht en probeert ze spenen naar haar moeder te gooienquote:Op zondag 8 november 2009 15:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wat is Sophie toch lief en lijkt ze veel op haar papa.
dat heeft ze dan gewoon afgekeken van dr vader die telefoontjes gooitquote:Op zondag 8 november 2009 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer dat ze lief is. Misschien jankt ze wel dag en nacht en probeert ze spenen naar haar moeder te gooien
Als ze op de paps lijkt is ze lief toch?quote:Op zondag 8 november 2009 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nu weer dat ze lief is. Misschien jankt ze wel dag en nacht en probeert ze spenen naar haar moeder te gooien
Nou als je al geirriteerd raakt van het gooien van spenenquote:Op zondag 8 november 2009 16:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
vind haar toch ook verdacht veel op jaap lijken ..quote:Op zondag 8 november 2009 15:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
Wat is Sophie toch lief en lijkt ze veel op haar papa.
Het ging om het gooien.......quote:Op zondag 8 november 2009 16:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Nou als je al geirriteerd raakt van het gooien van spenen![]()
quote:Op zondag 8 november 2009 16:50 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
vind haar toch ook verdacht veel op jaap lijken ..
Daar zit ik nu ook aan te denken, jaap doet zijn mond niet open hangt een beetje achter de pc en zijn schaakbord, huub doet teveel zijn mond open en hangt alleen maar aan de barquote:Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
weet alleen niet wat erger is ,huub als vader hebben of jaap ......
dan ga ik maar voor de optie brianquote:Op zondag 8 november 2009 17:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
weet alleen niet wat erger is ,huub als vader hebben of jaap ......
quote:Op zondag 8 november 2009 17:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jadie doet tenminste de deur nog achter zich dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |