Vergeet Esmé (schrijf je dat zo?) nietquote:Op zondag 8 november 2009 19:41 schreef Toverheks het volgende:
Welkom bij de Claire&Huub&leosjowwwwww
Welkom bij de Claire&Huub&leo&natuurlijkEsmeesjowwwwwquote:Op zondag 8 november 2009 19:42 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Vergeet Esmé (schrijf je dat zo?) niet
Als ze al zo heet........tis toch een BalkanMokkel?quote:Op zondag 8 november 2009 19:42 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Vergeet Esmé (schrijf je dat zo?) niet
Vraagt degene die een verhaal over mishandeling pas gelooft als ze de foto's heeft gezienquote:
Daar komt nog eens bij dat Claire denk ik tijdens de mishandeling geen foto's heeft genomen hoorquote:Op zondag 8 november 2009 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraagt degene die een verhaal over mishandeling pas gelooft als ze de foto's heeft gezien
quote:Op zondag 8 november 2009 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Welkom bij de Claire&Huub&leo&natuurlijkEsmeesjowwwww
In de kooi toen Ron op bezoek kwam.quote:
nog geen foto van die man?quote:Op zondag 8 november 2009 19:12 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
De nieuwe liefde van Claire ze zijn op zoek naar een woning voor hun 3
Miss Huub?,tis geen wijf hoorquote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar komt nog eens bij dat Claire denk ik tijdens de mishandeling geen foto's heeft genomen hoor...Miss Huub wel....dat weet je niet
en sopietjequote:Op zondag 8 november 2009 19:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Welkom bij de Claire&Huub&leo&natuurlijkEsmeesjowwwww
Echt van't padje af dus...quote:Op zondag 8 november 2009 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraagt degene die een verhaal over mishandeling pas gelooft als ze de foto's heeft gezien
als ze een zaak wil hebben, hoop ik dat ze wel foto's heeft genomen naderhand.quote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar komt nog eens bij dat Claire denk ik tijdens de mishandeling geen foto's heeft genomen hoor...Miss Huub wel....dat weet je niet
ja is ergens gepost vanmiddag. leuke vent om te zien (vind ik dan he)quote:
Sjucht...afkortingen zijn niet echt aan jou besteed geloof ikquote:
Och ja, dat was het!!!quote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
In de kooi toen Ron op bezoek kwam.
jawel ,is al geplaatst en hij heeft ook hyvesquote:
Ik las hier vanmiddag dat die Leo ook even aanwezig was in de Bunker, dus dan moeten we hem toch wel ergens op een fotootje of filmpje hebbenquote:
Ach ,door dat Miss komen er vast plaatjes van Huub met kroontje op en sjerp om.Hebben jullie weer wat te lachenquote:Op zondag 8 november 2009 19:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
Sjucht...afkortingen zijn niet echt aan jou besteed geloof ik...en wie zegt dat Huub geen Wijf is
Als claire echt mishandeld is door Huub moet ze eerst langs dokter of ziekenhuis voor een verklaring (blauwe plekken gebroken ribben etc.etc. ) die verklaring gaat dan in politiedossier.quote:Op zondag 8 november 2009 19:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lieve lieve Mooiiiiii, om huub moet je altijd lachen, ook zonder kroontjes tuturokjes en sjerpenquote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ach ,door dat Miss komen er vast plaatjes van Huub met kroontje op en sjerp om.Hebben jullie weer wat te lachen
Je reageerde op een quote die over de vermeende mishandeling ging ........ dus.quote:Op zondag 8 november 2009 19:50 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Echt van't padje af dus...
Wel blijven opletten hè? Ik begrijp dat het allemaal wat snel gaat af en toe, maar ik had het daar nog over de "vermeende" relatie van Claire en Leo...
Liever niet eigenlijk hoorquote:Op zondag 8 november 2009 19:52 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ach ,door dat Miss komen er vast plaatjes van Huub met kroontje op en sjerp om.Hebben jullie weer wat te lachen
Lees maar even terug schat...quote:Op zondag 8 november 2009 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je reageerde op een quote die over de vermeende mishandeling ging ........ dus.
En ik ben niet van het padje af, maar gewoon tering saggerijnig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lach"te" helemaal niet altijd om Huubquote:Op zondag 8 november 2009 19:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lieve lieve Mooiiiiii, om huub moet je altijd lachen, ook zonder kroontjes tuturokjes en sjerpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |