abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74551728
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:59 schreef versabommie het volgende:

[..]

Jamaar, ik kan niet eens zoveel drinken en ben al helemaal niet agressief Daarnaast ben ik 2 keer zo groot als Huub dus dan is de geloofwaardigheid helemaal weg
Het heet dan ook niet voor niets acteren

-Edit...Musical dus ook zingen -

*Gniffel

[ Bericht 10% gewijzigd door Laysa op 09-11-2009 20:14:52 ]
pi_74551933
quote:
Op maandag 9 november 2009 19:59 schreef versabommie het volgende:

[..]

Jamaar, ik kan niet eens zoveel drinken en ben al helemaal niet agressief Daarnaast ben ik 2 keer zo groot als Huub dus dan is de geloofwaardigheid helemaal weg
Zie onder jou Bommie, Chanel en Laysa geven al het goede antwoord, en we schenken in de Musical gewoon water hoor en doen dan of het sterke drank is, doen ze allemaal in dat toneelwereldje toch???
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_74552149
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:05 schreef Laysa het volgende:

[..]

Het heet dan ook niet voor niets acteren

-Edit...Musical dus ook zingen -

*Gniffel
Daar zeg je wat, zou Bommie kunnen zingen?
pi_74552221
Zeg Heks, je hebt Bommie gevraagd voor de rol van Huub, wat me overigens erg komisch lijkt maar het is geen staaltje van typecasting geweest hoor
pi_74552291
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:16 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Daar zeg je wat, zou Bommie kunnen zingen?
*Proest
pi_74552374
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
Zeg Heks, je hebt Bommie gevraagd voor de rol van Huub, wat me overigens erg komisch lijkt maar het is geen staaltje van typecasting geweest hoor
Ik denk dat Bommie wereld beroemd wordt in Nederland, en dat Hubertje blij mag wezen dat er Uberhaut iemand *zijn rol* wil acteren.
Nee Bommie is gewoon de geschikste kanidaat, ook omdat hij zo heerlijk uit de hoek kan komen en dat agressiefe gedoe, ach dat leren we hem wel.
Alleen moeten we nog een Claire hebben daar moet ik even diep over nadenken, want welke Claire wil nou elke avond op het toneel worden afgerost.
pi_74552401
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:20 schreef Laysa het volgende:

[..]

*Proest
Volgens mij is Bommie van ale markten thuis
pi_74552441
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik denk dat Bommie wereld beroemd wordt in Nederland, en dat Hubertje blij mag wezen dat er Uberhaut iemand *zijn rol* wil acteren.
Nee Bommie is gewoon de geschikste kanidaat, ook omdat hij zo heerlijk uit de hoek kan komen en dat agressiefe gedoe, ach dat leren we hem wel.
Alleen moeten we nog een Claire hebben daar moet ik even diep over nadenken, want welke Claire wil nou elke avond op het toneel worden afgerost.
Daar ga je al, probleem nummer 2, gaat lekker met jou
pi_74552624
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:23 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Daar ga je al, probleem nummer 2, gaat lekker met jou
Weet jij geen Claire Chanel????? iemand die tegen een stootje kan en de klappen kan opvangen???
Iemand die natuurlijk ook goed met de telefoon kan omgaan???? We moeten maar eerst een sponsor zoeken, ik dacht aan de KPN, lekker landelijk en ook te gebruiken in het buitenland.
Ja want zeg nou eerlijk, met deze Musical kunnen wij natuurlijk ook naar Duitsland en Belgie en de KPN pretendeerd ook dat je in het buitenland bereikbaar bent.

ja ja voor iemand wat zegt, het gaat hier nog steeds over de Claire&HuubSjowwww
pi_74552849
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:27 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Weet jij geen Claire Chanel????? iemand die tegen een stootje kan en de klappen kan opvangen???
Iemand die natuurlijk ook goed met de telefoon kan omgaan???? We moeten maar eerst een sponsor zoeken, ik dacht aan de KPN, lekker landelijk en ook te gebruiken in het buitenland.
Ja want zeg nou eerlijk, met deze Musical kunnen wij natuurlijk ook naar Duitsland en Belgie en de KPN pretendeerd ook dat je in het buitenland bereikbaar bent.

Zou zo gauw niet iemand weten die de rol van Claire op zich zou willen/kunnen nemen. Heb wel 2 dochters maar ik ben bang dat Huub/Bommie dan dekking zou moeten zoeken dus die zijn niet geschikt
  maandag 9 november 2009 @ 20:34:09 #286
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74552903
Ik denk dat Gert wel de rol van Ron kan spelen. En Pietje Puk wordt dan Oom Twan. En Chanel bedenk ik dan met de rol van Berga. Zo komen we al een aardig eind.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 9 november 2009 @ 20:34:40 #287
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_74552927
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:27 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Hallo KPN, willen jullie ons sponsoren? We willen namelijk elke avond live telefoons van jullie kapotgooien, lijkt me een goede reclame!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  maandag 9 november 2009 @ 20:35:18 #288
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74552955
Lijkt me wel leuk i.p.v. Vlemmixtv wordt het Fok de musical.
Snooker is top!!!
pi_74552986
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:34 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat Gert wel de rol van Ron kan spelen. En Pietje Puk wordt dan Oom Twan. En Chanel bedenk ik dan met de rol van Berga. Zo komen we al een aardig eind.
De eerste twee valt uit te komen maar no way dat ik Berga ga spelen Trouwens Pietje is ook een twijfel geval, waar haalt hij een Hummer vandaan?
pi_74552996
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:32 schreef Chanel5 het volgende:

[..]

Zou zo gauw niet iemand weten die de rol van Claire op zich zou willen/kunnen nemen. Heb wel 2 dochters maar ik ben bang dat Huub/Bommie dan dekking zou moeten zoeken dus die zijn niet geschikt
hahahha ja ik heb ook 2 meiden, nou die nemen Bommie/Huub zo in de houtgreep
(even tussen ons, het is Bommie/Huub en niet Huub/Bommie anders gaat Bommie misschien tegensputeren als hij niet als eerste genoemd wordt, je kent dat wel bij acteurs, EGO he )
pi_74553035
Wacht, Hummers kun je ook huren, wat is het budget heks?
pi_74553058
Ja, Piet en een Hummer, ik zou het niet doen
  maandag 9 november 2009 @ 20:38:54 #293
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74553088
En de cast mag allemaal naar boulevard om hun verhaal te doen en promotie te maken. Misschien wil Albert wel de producent worden.
Snooker is top!!!
pi_74553097
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:36 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hahahha ja ik heb ook 2 meiden, nou die nemen Bommie/Huub zo in de houtgreep
(even tussen ons, het is Bommie/Huub en niet Huub/Bommie anders gaat Bommie misschien tegensputeren als hij niet als eerste genoemd wordt, je kent dat wel bij acteurs, EGO he )
Oeps, foutje, Bommie/Huub dus.
2 dochters en 1 zoon, zelfde als bij jou begrijp ik?
En nu weer ontopic, tja waar halen we een Claire vandaan?
pi_74553174
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:37 schreef Chanel5 het volgende:
Wacht, Hummers kun je ook huren, wat is het budget heks?
Ja, als we de rechten verkopen moeten we er wel een mooie prijs voor krijgen en we weten niet wat Bommie ons gaat kosten, we houden er natuurlijk wel rekening mee dat Bommie een beginnend acteur is en nog moet *groeien* in zijn rol, maar dat hij de hele Musical *draagt* staat al vast.
Ik zal ff her en der een paar telefoontjes plegen..............Huubbbbbbbbbb geef ff mijn telefoon terug en deze keer en nu niet mee gooien
  maandag 9 november 2009 @ 20:41:48 #296
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_74553182
Misschien kan Claire zelf de visagie doen. Want dat is een hele klus hoor om al die telefoondeuken te schminken.
Snooker is top!!!
pi_74553230
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:38 schreef sunny16947 het volgende:
En de cast mag allemaal naar boulevard om hun verhaal te doen en promotie te maken. Misschien wil Albert wel de producent worden.
Lieve Sunny, ff terug lezen, we hebben A.V. al benaderd en zitten nu nog alleen met de filmrechten, als we Bommie zover krijgen ook de film te doen zitten we geramd, oeps foute woordkeuze zal Claire zeggen
pi_74553250
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:41 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ja, als we de rechten verkopen moeten we er wel een mooie prijs voor krijgen en we weten niet wat Bommie ons gaat kosten, we houden er natuurlijk wel rekening mee dat Bommie een beginnend acteur is en nog moet *groeien* in zijn rol, maar dat hij de hele Musical *draagt* staat al vast.
Ik zal ff her en der een paar telefoontjes plegen..............Huubbbbbbbbbb geef ff mijn telefoon terug en deze keer en nu niet mee gooien
Hij doetut wel voor een vriendenprijsje hoor en zo niet casten we Sugerlee Hooper voor Claire Plan?
pi_74553277
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:41 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik zal ff her en der een paar telefoontjes plegen..............Huubbbbbbbbbb geef ff mijn telefoon terug en deze keer er nu niet mee gooien
pi_74553317
quote:
Op maandag 9 november 2009 20:41 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien kan Claire zelf de visagie doen. Want dat is een hele klus hoor om al die telefoondeuken te schminken.
Strak plan om der binnen te halen want als geen ander weet zij van de hoed en rand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')