Whehehehequote:Op zaterdag 7 november 2009 18:05 schreef Lindytje het volgende:
Kak... ik let altijd op dat ik niet de 300ste ben...![]()
Nu is mijn soep afgekoeld... Maar volgens mij is de OP wel gelukt!
Ik vind die plates juist makkelijker, met die kleintjes loop ik steeds te klooien dat ze niet exact daar komen waar ik ze hebben wil.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:12 schreef dieske87 het volgende:
pfff ik merk wel dat een hele nagel met konad moeilijker is als kleinere figuurtjes. Ben er eigenlijk niet egt tevreden over maarja geen tijd meer om slles eraf te halen en overnieuw te doen
jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:41 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Mirjam! Zit je nu ook steeds naar je nagels te loeren?
ik ben blij dat de ladies het mooi vinden, ik vind het zelf maar zo-zoquote:Op zaterdag 7 november 2009 17:53 schreef Lindytje het volgende:
Mirjam: wat supergoed voor je eerste stempel-avontuur!!
jaaa, transdesignquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik ga toch zwichten voor transdesign geloof ik.
ik vind het sowieso moeilijkquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Tammymara het volgende:
Mirjam,Die heb gisteren bij mijn vriendin gestempeld, met zwarte lak op zilveren ondergrond, Stempelen bij andere mensen is nog kutter dan bij jezelf
Ja, dat merkte ik vanmiddag ook, ook bij een ander gestempeld! Zaten we, in een cafeetje, colaatjes erbij, en lakken maar...quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:34 schreef Tammymara het volgende:
Mirjam,Die heb gisteren bij mijn vriendin gestempeld, met zwarte lak op zilveren ondergrond, Stempelen bij andere mensen is nog kutter dan bij jezelf
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat merkte ik vanmiddag ook, ook bij een ander gestempeld! Zaten we, in een cafeetje, colaatjes erbij, en lakken maar...
Ja, serieus... ik zag wel wat mensen onze kant op kijken van:quote:
Tegenwoordig (sinds ik het hier zag) wel ja, is een stuk makkelijker schoonmaken, en ik vind het ook wat netter staan.quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:52 schreef Mirjam het volgende:
ik zit nog eens naar de foto's in de OP te kijken, laten jullie allemaal het achterste kleine randje (tegen je nagelriemen aan) vrij?
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat merkte ik vanmiddag ook, ook bij een ander gestempeld! Zaten we, in een cafeetje, colaatjes erbij, en lakken maar...
Het was even oefenen hier, maar als je het eenmaal doorhebt, is het niet moeilijker dan het andere lakken!quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:56 schreef Mirjam het volgende:
hmm, ga ik ook maar eens proberen, ziet er wel netter uit idd
is dat niet moeilijk?
ik wist dat ik niet de enige was met die probleemquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jaaa, transdesigndoen
![]()
![]()
ik heb net mijn bestelling binnen en nog maar 2 van de 9 producten gebruikt, maar wil nu alweer van alles bestellen
Kruidvat of onlinequote:
Hmm ik was bij de kruidvat in den bosch, heb wel allerlei essene lakjes o.a. de show your feet ook als tip van oussy, stempelsetje hadden ze dan weer niet, dus ergens keer konad vandaan toverenquote:
Show your feet heb ik hier in de buurt (Zaanstreek) ook nog nergens gezienquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:24 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Hmm ik was bij de kruidvat in den bosch, heb wel allerlei essene lakjes o.a. de show your feet ook als tip van oussy, stempelsetje hadden ze dan weer niet, dus ergens keer konad vandaan toverenmaar zag nergens stripers
quote:Op zaterdag 7 november 2009 20:22 schreef es70 het volgende:
Remember this one.
[ afbeelding ]
Voller dan vol geraakt. Stom spul, Tupperware
, rekt niet mee
.
Het alternatief:
[ afbeelding ]
En onder de lakjes:
[ afbeelding ]
Ik had mijn foto's gedraaid, maar ergens tussen mijn laptop en photobucket hebben ze kennelijk een salto gemaakt. Vandaar een poefstoel op z'n kant en de ander op z'n kop
.
quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]is dat een naaidoos ofzo? Ziet er ideaal uit
Die gestempelde is tofquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:26 schreef Guess. het volgende:
Met konad
[ afbeelding ]
Deze zat er al bijna een wek op toen ik de foto maakte.
[ afbeelding ]
Ik ga de matte lak denk ik maar online bestellen (maar dan kom ik weer zo veel tegen)
nouja zeg, zoiets heb ik echt nog nooit gezien, een naaistoeltjequote:Op zaterdag 7 november 2009 21:58 schreef es70 het volgende:
[..], zoiets:
[ afbeelding ].
Ooit 's met een vreselijk gore bekleding op een rommelmarkt gekocht en zelf gepimpt. Kringloopwinkels kom je de 'gewone' naaipoefen uit opoe's nalatenschap nog wel 's tegen (meestal nepleer), maar zo'n stoeltje had ik niet eerder gezien en ik was er meteen verliefd op
.
Ik ken ze ook wel, had er zelf ook eentje. Was gewoon een poef maar de zitting was het deksel, binnenin had je dan een grote bak met daarop een inlegbak met allemaal vakjes. Toffe dingen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja zeg, zoiets heb ik echt nog nooit gezien, een naaistoeltje
Je had er een? Wat is er mee gebeurdquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ken ze ook wel, had er zelf ook eentje. Was gewoon een poef maar de zitting was het deksel, binnenin had je dan een grote bak met daarop een inlegbak met allemaal vakjes. Toffe dingen!
Ik vind het ook geen naaistoeltje, meer een boudoirstoeltje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:24 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb zo'n stoeltje, maar is geen naai stoeltje...![]()
Leuke dingen!
Is dat ieniemienie kwastje niet rottig om je afbeelding te 'vullen'quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:25 schreef mmascha het volgende:
Die stripers stempelen ook heel goed trouwens!
morgen eens ff bellen of de prijs per doosje of per flesje is.quote:24 nieuwe kleuren (per 6 verpakt) van China glaze “Retro Diva” ¤ 4,95 per stuk
Wat is die geheime groothandel waar jij het steeds over hebt?quote:Op zondag 8 november 2009 11:54 schreef moussy het volgende:
Ik kreeg aan mailtje van 'mijn' groothandel
[..]
morgen eens ff bellen of de prijs per doosje of per flesje is.
niks geheims hoor, gewoon 1 zonder webshop waar ik wel schminktroep koop. Als je er als particulier kan kopen had ik hem al lang gepostquote:Op zondag 8 november 2009 12:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat is die geheime groothandel waar jij het steeds over hebt?
quote:Op zondag 8 november 2009 11:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Gekocht op Ebay:
Setje OPI wishing for red
[ afbeelding ]
OPI Merry Midnight
[ afbeelding ]
Zoya Posh Matte
[ afbeelding ]
OPI Ink
[ afbeelding ]
OPI a Grape Fit
[ afbeelding ]
En de Essie Matte About You topcoat.
Gekocht in deze ebayshop:
http://stores.shop.ebay.nl/maiandjays-superstore__W0QQ_armrsZ1
Die heb ik besteld een minuut voor ik deze post neerzette, ik kan je dus helaas niet helpen....quote:Op zondag 8 november 2009 12:20 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
Wanneer heb je deze besteld? ik heb er besteld en vorige week dinsdag betaald en nog niet in huisIk wil mijn lakjes
Bij Transdesign? Ff je status checken op de site... Oh, op Ebay, geen idee dan.quote:Op zondag 8 november 2009 12:24 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
mmm .... ik ga eind deze week op vakantie en had er zo graag al met een aantal geprutsthet duurt nu dus al bijna 2 weken
zal die mensen eens mailen
Hij is daar nog steeds. Of iig volgens die track-code.quote:Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef moussy het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat pakje wat ergens bij de douane (of wat ook) ligt? ik weet niet meer van wie dat was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Photobucket draait ze zelf bij het uploadenquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:22 schreef es70 het volgende:
Remember this one.
[ afbeelding ]
Voller dan vol geraakt. Stom spul, Tupperware
, rekt niet mee
.
Het alternatief:
[ afbeelding ]
En onder de lakjes:
[ afbeelding ]
Ik had mijn foto's gedraaid, maar ergens tussen mijn laptop en photobucket hebben ze kennelijk een salto gemaakt. Vandaar een poefstoel op z'n kant en de ander op z'n kop
.
quote:Op zondag 8 november 2009 12:16 schreef Linnie20v het volgende:
Ik zal nog even een overzicht geven van mijn bestellinggewoon omdat het kan!
Misa - RIght here no more later
[ afbeelding ]
OPI - A grape fit
[ afbeelding ]
OPI - Suzi skies in the pyrenees Suede
[ afbeelding ]
OPI Ink suede
[ afbeelding ]
China Glaze - Stellar
[ afbeelding ]
China Glaze - Atlantis
[ afbeelding ]
Misa - The grass is greener on my side
[ afbeelding ]
China Glaze - Millenium
[ afbeelding ]
En de Seche Vite Top Coat
ik heb een trui besteld van duitsland, het is woensdag 4 weken geleden en ik heb nog niets... begin me toch best zorgen te maken, helemaal omdat dingen vanuit de vs er 3x zo snel zijnquote:Op zondag 8 november 2009 12:24 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
mmm .... ik ga eind deze week op vakantie en had er zo graag al met een aantal geprutsthet duurt nu dus al bijna 2 weken
zal die mensen eens mailen
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:49 schreef tesjebesje23 het volgende:
Nou ik ben op speurtocht geweest naar die stempelsetjes in A'dam. Ferdinand Bolstraat niet, Nieuwendijk ook niet en in die straat waar Tuchinski is ook niet!Heb het daar gevraagd bij de kassa en die mevrouw vertelde dat ze me herkende van de vorige keer en dat ze ze nog steeeeeds niet binnen had en dat ik maar moest afwachten... Ik ben nog nooit in die kruidvat geweest!
blijkbaar heb ik een dubbelganger die ook opzoek is naar stempelsetjes.
Weet iemand welke kruidvat in A'dam ze wel heeft?
Ik heb een stempelset 'gewonnen', de 26ste betaald en onvangstbevestiging van de betaling ontvangen, na een week gemaild waar mijn pakketje bleef, geen reactie.quote:Op zondag 8 november 2009 12:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb een trui besteld van duitsland, het is woensdag 4 weken geleden en ik heb nog niets... begin me toch best zorgen te maken, helemaal omdat dingen vanuit de vs er 3x zo snel zijn
quote:Op zondag 8 november 2009 12:30 schreef Kleintje19 het volgende:
ik had zondag bij beautyzone2007 besteld op ebay, en vrijdag lag het pakketje op mij te wachten
DE ZON SCHIJNT HIER!! tijd voor nieuwe swatches buiten, gewoon omdat het kan en mag (toch?)
om te beginnen, atlantis nog een keer buiten:
[ afbeelding ]
scrangie heeft ze donkerder dus denk dat ze meer laagjes heeft
Ik vond ze ook al erg dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan ze wel voorzichtig vijlen hoor, ze vallen er heus niet af.![]()
Ik weet alleen niet of je er wel een goede vijl voor hebt. Heb je een meerzijdige buffer?There is no love sincerer than the love of food.
Wát? Belachelijk!quote:Op zondag 8 november 2009 12:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een stempelset 'gewonnen', de 26ste betaald en onvangstbevestiging van de betaling ontvangen, na een week gemaild waar mijn pakketje bleef, geen reactie.
Vandaag kom ik op eBay, heeft de verkoper een geschil geopend omdat ik niet betaald zou hebben.
Wonderlijk, ik heb van hem ontvangstbevestiging, van Paypal dat het betaald is en het staat op het afschrift van de cc. Geen verkoper om aan te raden dus.
Deze. Hij maakt Duitsland niet geliefderquote:Op zondag 8 november 2009 13:01 schreef Daph_ het volgende:
es welke verkoper was dat? Wel gemeen da ie nu claimt als je gewoon betaald hebt..
Ik zag gisteren dat er een megastore van het Kruidvat zit bij wat vroeger de Maxis was (Diemen), misschien kijk ik van de week nog even voor stempelsetjes.. Ik geef wel even een seintje dan, misschien kan ik voor anderen ook nog wat meenemen als ze hebben?
lekker dan..!quote:Op zondag 8 november 2009 13:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Deze. Hij maakt Duitsland niet geliefder. Vond de verzendkosten bizar hoog, maar het woog op tegen de 'besparing'. En dan zo'n 'service'
.
zo'n blok? die heb ik wel alleen die is helaas wel een beetje op.. heb wel nog 100 andere vijlenquote:Op zondag 8 november 2009 13:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik vond ze ook al erg dik.![]()
Je kan ze wel voorzichtig vijlen hoor, ze vallen er heus niet af.![]()
Ik weet alleen niet of je er wel een goede vijl voor hebt. Heb je een meerzijdige buffer?
Zit er een bij die lijkt op de vijlen die de nagelstyliste gebruikt heeft om de vorm in je nagels te vijlen?quote:Op zondag 8 november 2009 13:28 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
zo'n blok? die heb ik wel alleen die is helaas wel een beetje op.. heb wel nog 100 andere vijlen
heb ikquote:Op zondag 8 november 2009 13:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zit er een bij die lijkt op de vijlen die de nagelstyliste gebruikt heeft om de vorm in je nagels te vijlen?
Ik zou een kartonnen, vrij fijne vijl nemen.
Jawel joh, kan weinig mis gaan zolang je niet te ver doorgaat. Wel opletten dat je het stresspunt niet te dun maakt want daar haalt de nagel zijn stevigheid uit.quote:Op zondag 8 november 2009 13:41 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
heb ik![]()
ik ga nu langzaam er wat af vijlen dan, hoop dat het lukt
hij is dan ook wel errug mooiquote:Op zondag 8 november 2009 14:03 schreef zoeperzazke het volgende:
Da's 3 keer A Grape Fit op 1 pagina
OMG met zwarte konad isquote:Op zondag 8 november 2009 14:05 schreef Mirjam het volgende:
die laatste 3 stempelacties vind ik wel heel tof hoor
Dat!!quote:
pics or it didn't happenquote:Op zondag 8 november 2009 14:18 schreef Linnie20v het volgende:
Nice! bling bling 2 tha maxxxxx![]()
Dat we nog een zonnetje zouden hebben in november!
Ik ga nu Essie Pink Parka op doen! Neon roze it is!!! In mijn zwarte jurkje zit een roze streep vandaar
pics or it didn't happenquote:Op zondag 8 november 2009 14:18 schreef Linnie20v het volgende:
Nice! bling bling 2 tha maxxxxx![]()
Dat we nog een zonnetje zouden hebben in november!
Ik ga nu Essie Pink Parka op doen! Neon roze it is!!! In mijn zwarte jurkje zit een roze streep vandaar
je mag hem van mij hebben hoor, kom je hem ophalen in Utrecht?quote:Op zondag 8 november 2009 14:22 schreef Daph_ het volgende:
Kleintje als je QT kwijt wilt, wil ik 'm wel hebben
Ben thuis, maar geen pakketje!!
Gekkie, je hebt kunstnagels en dan ook nog eens kunstnagels die je dunner wilt hebben. Je had die glitter er gewoon af kunnen vijlen.quote:Op zondag 8 november 2009 14:04 schreef Kleintje19 het volgende:
ik weet het, mijn nagelriemen zijn eraan
ik heb net met atlantis gewoon in de remover moeten weken!!! na 15 minuten had ik alles er eindelijk af!
dan was ik nu nog niet klaar geweestquote:Op zondag 8 november 2009 14:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gekkie, je hebt kunstnagels en dan ook nog eens kunstnagels die je dunner wilt hebben. Je had die glitter er gewoon af kunnen vijlen.
Ja klopt. Volgens mij staat de topcoat bij Treatments en niet bij de normale nagellak.quote:Op zondag 8 november 2009 14:30 schreef Shoef het volgende:
Ik wil nu ook eens graag bij transdesign gaan bestellen. Moet nog wel een paypal aan maken. Ik graag holo nagellak en de Essie Matte About You alleen die van Essie kan ik niet vinden op de site, die is toch ook daar te koop?
Niet met die electrische doen.quote:Op zondag 8 november 2009 14:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dan was ik nu nog niet klaar geweest![]()
ik heb een elektrische vijl gevonden, het is al wat beter ze zijn stuk minder bol maar dat stomme ding was op, dus ga even met de hand verder en straks weer met elektrische, krijg ik toch nog mn arm training
De stad Utrecht?quote:Op zondag 8 november 2009 14:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
pics or it didn't happen![]()
[..]
je mag hem van mij hebben hoor, kom je hem ophalen in Utrecht?![]()
zonde van me ruimte
Koop gewoon gelijk een helmer, je krijgt heb uiteindelijk toch wel vol.quote:Op zondag 8 november 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De stad Utrecht?Ik vind 't prima heur, weet alleen niet wanneer.. Moet je 'm snel kwijt?
Ik wil een andere opbergdoos
Als ik 'm kwijt zou kunnen, had ik inderdaad gelijk zoiets gekochtquote:Op zondag 8 november 2009 14:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Koop gewoon gelijk een helmer, je krijgt heb uiteindelijk toch wel vol.![]()
[ afbeelding ]
pb me even, wil hem ook best opsturen tegen verzendkostenquote:Op zondag 8 november 2009 14:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De stad Utrecht?Ik vind 't prima heur, weet alleen niet wanneer.. Moet je 'm snel kwijt?
Ik wil een andere opbergdoos
Ik had een hele foute met brodeaux rode nepleren deksel en rondom een soort barok patroonje in relief velours. Hij heeft het niet gered met honden, katten en kinderenquote:Op zaterdag 7 november 2009 23:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Je had er een? Wat is er mee gebeurd?
[..]
Ik vind het ook geen naaistoeltje, meer een boudoirstoeltje.
Ik zie zo'n ding voor 'n toilettafel staan waar dan een zilveren kam/spiegelset op ligt en een echt poederdons enzo. Gevuld met de make-upjes van 'mevroi'
.
Die poefs, dat zijn naaidingen.
ben alweer met de hand bezigquote:Op zondag 8 november 2009 14:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet met die electrische doen.
als je hem gebruikt heb vertel me even hoe die werktquote:Op zondag 8 november 2009 15:15 schreef Mirjam het volgende:
heb zo'n nagellakcorrectiestift (2 x woordwaarde) gevonden bij de hema, zitten nog 3 losse tipjes bij zag ik, ziet er handig uit
ik ga vanavond weer lakkend enk ik (flinke chips eraf al, fuckquote:Op zondag 8 november 2009 15:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
als je hem gebruikt heb vertel me even hoe die werkt
Met bepaalde lakjes wel (Zoals die nagelwitter in het witte flesje van Essence) en de nagellak van schlekker ook. Met de Colour and go heb ik dat dan weer niet,Die moet ik echt met remover weghalen.quote:Op zondag 8 november 2009 15:56 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie dat ook, dat als je nagellak eenmaal gechipt (gechipped) is, je het zo van je nagel af kunt trekken met weinig moeite?
Vandaag nog niet op de Nieuwendijk.quote:Op zondag 8 november 2009 12:42 schreef Agapimou het volgende:
Dat ben ik waarschijnlijk!! haha Heb je onderhand al een setje kunnen vinden in Amsterdam? Zo ja, zou je dan even kunnen laten weten?Ben onderhand echt desperate!
Niet doen hoor, is best schadelijk voor je nagel. Gewoon even remover erbij pakken.quote:Op zondag 8 november 2009 16:02 schreef Mirjam het volgende:
ik zit inderdaad aardig te trekken aan de lak nu ja
het is china glaze trouwens, met de seche vite topcoat
oh, echt?quote:Op zondag 8 november 2009 16:07 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Niet doen hoor, is best schadelijk voor je nagel. Gewoon even remover erbij pakken.
En ook nog niet in de Reguliersbreequote:Op zondag 8 november 2009 16:02 schreef mmascha het volgende:
[..]
Vandaag nog niet op de Nieuwendijk.
Mirjam: ik heb dat ook vaak met bepaalde lakjes. Binnen een uur heb ik dan alles eraf getrokken
Omdat je dan ook laagjes van je nagel zelf mee kan trekken en dan krijg je zo'n bladerende zooi en daar worden ze natuurlijk ook slapper van.quote:Op zondag 8 november 2009 16:11 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, echt?
waarom?
ik was juist in de veronderstelling dat je het er dan beter af kunt trekken dan te gaan poetsen met remover
quote:Op zondag 8 november 2009 14:47 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Koop gewoon gelijk een helmer, je krijgt heb uiteindelijk toch wel vol.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het leukquote:Op zondag 8 november 2009 14:57 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik hou ook niet zo van roze
Mooie nagels dames, ik ga morgen nog even bij kruidvat hier kijken voor stempelsetje, anders maar aan de konad
Eerste lakjesgedoe.
[ afbeelding ]
oh jeequote:Op zondag 8 november 2009 16:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Omdat je dan ook laagjes van je nagel zelf mee kan trekken en dan krijg je zo'n bladerende zooi en daar worden ze natuurlijk ook slapper van.
wat voor handcreme is dat dan?quote:Op zondag 8 november 2009 17:13 schreef Daph_ het volgende:
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een goede topcoat of basecoat, bij Transdesign kun je voor het enorme bedrag van $ 0.99 mini's bestellen!
Zag daar net ook mijn handcrème staan voor $ 3.75, terwijl ze er in Nederland ¤ 12,95 voor vragenZe hebben ook de 120 ml variant ipv de 50ml variant, die kost $ 7.50..
Ik vond tussen mijn 'beautyspulletjes' (ik heb een doos met allemaal dingetjes als proefmonsters en andere dingen die ik nooit gebruik) en toen vond ik dus een handcrème van OPI, OPI-AVOPLEX High-intensity Hand & Nail Cream (goed te onthouden!). Ik had hem ooit bij een pakket gekregen maar nooit gebruikt. Heb hem vanmiddag voor het eerst gebruikt en mijn handjes zijn helemaal zacht en poezelig, zonder dat ze vet zijnquote:
hmm, die schrijf ik ff opquote:Op zondag 8 november 2009 18:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vond tussen mijn 'beautyspulletjes' (ik heb een doos met allemaal dingetjes als proefmonsters en andere dingen die ik nooit gebruik) en toen vond ik dus een handcrème van OPI, OPI-AVOPLEX High-intensity Hand & Nail Cream (goed te onthouden!). Ik had hem ooit bij een pakket gekregen maar nooit gebruikt. Heb hem vanmiddag voor het eerst gebruikt en mijn handjes zijn helemaal zacht en poezelig, zonder dat ze vet zijn!! Normaal gebruik ik Vaseline intensive rescue, maar dan voelen m'n handen toch een beetje vettig aan.. Ik ga deze voortaan gebruiken
Alleen wel belachelijk dat het omgerekend ¤ 2,50 kost bij Transdesign, en dat ze dat in Nederland verkopen voor ¤ 12,95
Me too.. Wachten om je handcreme te laten drogen is ook gewoon niet handig, maar deze was snel ingetrokken (bij mij in ieder geval).quote:Op zondag 8 november 2009 18:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, die schrijf ik ff op
ik heb een hekel aan handcremes die er lang over doen om in te trekken of vettig blijven, voor die prijs wil ik het nog wel proberen
die zwartequote:Op zondag 8 november 2009 16:15 schreef Daph_ het volgende:
Whoehoe, swatches!![]()
Essence Moonlight Collection
[ afbeelding ]
Into the night, Sparkling dawn, Live forever
[ afbeelding ]
Live forever, 'donkerzilver'/grijs met fijne glittertjes. Erg lastig op de foto te krijgen, dit is de beste benadering. Dit is twee laagjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Into the night, zwart met fijne glittertjes. Dit is twee laagjes. Ik had verwacht dat deze onwijs waterig zou zijn en veel laagjes nodig zou hebben om dekkend te zijn, maar met twee laagjes is hij goed zwart (binnen). In daglicht zie je de glitters beter.
[ afbeelding ]
Sprakling dawn, lichtpaars, ook met fijne glitters. De kleur is ontzettend lastig op de foto te krijgen, maar de kleur is éxact als je in het flesje ziet, en dus niet zilver zoals mijn foto's het laten overkomen. What you see, is what you get. Dit is drie laagjes en dan dekt de lak goed.
Alle lakken zijn nagenoeg gelijk aan de lak die je in het potje ziet zitten, dus dat is wel fijn!
is met alles zo, ik heb voor mn haar die EZcombs, bij tellsell zijn ze 39,95 voor één maar de andere 3 krijg je er gratis bijquote:Op zondag 8 november 2009 18:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik vond tussen mijn 'beautyspulletjes' (ik heb een doos met allemaal dingetjes als proefmonsters en andere dingen die ik nooit gebruik) en toen vond ik dus een handcrème van OPI, OPI-AVOPLEX High-intensity Hand & Nail Cream (goed te onthouden!). Ik had hem ooit bij een pakket gekregen maar nooit gebruikt. Heb hem vanmiddag voor het eerst gebruikt en mijn handjes zijn helemaal zacht en poezelig, zonder dat ze vet zijn!! Normaal gebruik ik Vaseline intensive rescue, maar dan voelen m'n handen toch een beetje vettig aan.. Ik ga deze voortaan gebruiken
Alleen wel belachelijk dat het omgerekend ¤ 2,50 kost bij Transdesign, en dat ze dat in Nederland verkopen voor ¤ 12,95
Ja die vond ik ook wel vet eigenlijk, ook al draag ik eigenlijk (nog) nooit zwart op mijn nageltjes.. Donkere kleuren is toch nog even wennenquote:Op zondag 8 november 2009 18:39 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
die zwarte![]()
![]()
[..]
is met alles zo, ik heb voor mn haar die EZcombs, bij tellsell zijn ze 39,95 voor één maar de andere 3 krijg je er gratis bijik heb alle 4 de orginele voor 4 euro op ebay gekocht.. ik koop ook nog maar vrij weinig in NL eigenlijk.
Ze zijn heftig blingblingquote:Op zondag 8 november 2009 19:05 schreef Oblivion het volgende:
Niemand die de nagels van zoonlief mooi vindt?![]()
Er zijn ook zoveel foto's, zag ik net even snel...
ik kan ze niet zo goed zienquote:Op zondag 8 november 2009 19:05 schreef Oblivion het volgende:
Niemand die de nagels van zoonlief mooi vindt?![]()
Er zijn ook zoveel foto's, zag ik net even snel...
Had ik helemaal niet gezien!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Eens!quote:Op zondag 8 november 2009 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kan ze niet zo goed zien
dat briefje erbij is wel heel schetig
quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Oblivion het volgende:
We moesten wat te doen hebben...
Zal het even in een spoiler zetten, omdat het niks met het topic te maken heeft en het geen goed nieuws is.oh, he, bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gecondoleerd en sterkte
Zal het even in een spoiler zetten, omdat het niks met het topic te maken heeft en het geen goed nieuws is.Gecondoleerd Oblivion...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zondag 8 november 2009 19:26 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Ik ben ook weer bezig geweest. Creatie #2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
edit: ah hierboven grotere fotoquote:Op zondag 8 november 2009 19:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik kan ze niet zo goed zien
dat briefje erbij is wel heel schetig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal het even in een spoiler zetten, omdat het niks met het topic te maken heeft en het geen goed nieuws is.gecondoleerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leukquote:Op zondag 8 november 2009 19:26 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Ik ben ook weer bezig geweest. Creatie #2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2009 20:08 schreef zoeperzazke het volgende:
Met en daarna zonder flits (QT dus):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oeh, mooi, I like. Maar ik wil hem wel nog even vergelijken met m'n OPI I Red the Script want die lijken wel heel veel op elkaar en het zou zonde zijn om het dubbel te hebben.quote:Op zondag 8 november 2009 20:43 schreef Sjeen het volgende:
CG Custom Kicks eraf, daar had ik op zitten oefenen met stempeltjes
Tadaaaa, CG Short & Sassy
[ afbeelding ]
hmm, mooi kleurtjequote:Op zondag 8 november 2009 20:43 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
2 laagjes, dekt prima. Veeeeeel beter dan die groene Paper Chasing, die had 5 laagjes nodig voor het een beetje tof werdquote:Op zondag 8 november 2009 20:21 schreef Misstique het volgende:
Hoeveel laagjes zijn dat Zoeperzazke?
ik had OMG in twee lagen ook wel aardig, maar 3 is wel mooier. En ik gebruik gewoon Etos topcoat over al mn lakjes, dus ook de OMG sorry, gaat prima.quote:Op zondag 8 november 2009 21:26 schreef Mirjam het volgende:
china glaze OMG heeft 3 lagen nodig om echt mooi te zitten merk ik.
jullie gebruiken toch ook allemaal zonder problemen topcoat op die holografische lakken van china glaze?
3 heeft 'ie echt wel nodig merk ik. en idd, met de topcoat gaat het goedquote:Op zondag 8 november 2009 21:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ik had OMG in twee lagen ook wel aardig, maar 3 is wel mooier. En ik gebruik gewoon Etos topcoat over al mn lakjes, dus ook de OMG sorry, gaat prima.
Wauwww, da's echt een waanzinnig mooi kleurtje! Volgens mij is 'ie ook waanzinnig tof met een zwarte konad erover (in dezelfde orde als zwart over OMGquote:Op zondag 8 november 2009 20:43 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd!!quote:Op zondag 8 november 2009 21:44 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb mn QT gefrencht met OMG, ziet er echt leuk uit(misschien zo foto's als het doorg is, is trouwens de allerallereerste keer dat ik een french doe)
Mjah, ik ben er zelf ook nog niet helemaal weg van, maar dan vooral omdat je m'n nagel er nog doorheen ziet. Denk dat ik volgende keer een licht kleurtje als basis pak.quote:Op zondag 8 november 2009 21:44 schreef _evenstar_ het volgende:
Mooi Sjeen,
ik vind de glitters va debster te subtielik ben mee van de harde donkere kleuren
oeh oeh oeh, nice!quote:
Vet!quote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef zoeperzazke het volgende:
zonder en met flits:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de remover niet sterk genoeg is gewoon dopen in je eigen remover. De vorm van die tips is wel ideaal namelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Die stift heb ik ook maar het lijkt helemaal niets te doen? Maar zo ervaren en handig ben ik dan ook nog nietKomt vanzelf wel
Trouwens vraagje he, als je via de konadwebshop een simpel stempelsetje wilt kopen, wat moet je dan aanschaffen en hoeveel ben je de eerste keer zo'n beetje kwijt?
Ligt eraan wat je wilt hebbenquote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Die stift heb ik ook maar het lijkt helemaal niets te doen? Maar zo ervaren en handig ben ik dan ook nog nietKomt vanzelf wel
Trouwens vraagje he, als je via de konadwebshop een simpel stempelsetje wilt kopen, wat moet je dan aanschaffen en hoeveel ben je de eerste keer zo'n beetje kwijt?
Zal het even in een spoiler zetten, omdat het niks met het topic te maken heeft en het geen goed nieuws is.Wat vervelend voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef Mirjam het volgende:
zoeperzazke, hoe heb je dat zo netjes gefrencht trouwens?
met stickertjes ofzo, of uit de losse pols?
ja zeker de helft platter! nog niet optimaal maar wel veel minder bol! terug gaan en dan? tjah nagelstylistes hebben nogal veel hun eigen mening dus weet wel zeker dat ze zou zeggen ohhh maar dan nagel niet stevig genoeg hoor! maar maakt niet uit, ik weet het nu...quote:Op zondag 8 november 2009 20:39 schreef Guess. het volgende:
Gecondoleerd Oblivion.
Kleintje,hoe is het met je nagels,heb je ze wat dunner kunnen krijgen,eigenlijk had je er mee terug moeten gaan want zo dik is echt niet nodig!!
MiMu,waarom niet electrisch vijlen?
oeeeh i likequote:Op zondag 8 november 2009 20:43 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
hij is tof he, vooral met zwarte konad is hij gaaaaaf! toen ik hem vanmiddag in de zon hield dan zeg je ook echt serieus OMG! dus die naam klopt totallyquote:Op zondag 8 november 2009 21:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
3 heeft 'ie echt wel nodig merk ik. en idd, met de topcoat gaat het goed
stond net in de badkamer, best wit licht daar, en OMG, ik ben verliefd op OMG![]()
wat mooi
jammer dat er op 2 nagels een klein bubbeltje zit, is verdwaalde nagelriem denk ik.
Ik had een setje van 14,95 (2 plates en 3 mini stempellakjes). Ik vind de stempellak wel prettiger dan een gewoon lakje om te stempelen...quote:Op zondag 8 november 2009 22:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tis mn eerste french
Ik heb bij de Hema van die french-stickertjes gekocht die je kunt plakken en dan het bovenste deel kunt lakken, stickertje eraf en dan zit hij vrij netjes. En als je handiger bent dan ik kun je hem dus met zo'n stift netjes bijwerken tot de perfecte french
Debbster, goeie tip van het deppen!
Daph, dank voor de info, ik wilde iets bescheidener beginnen met een stuk of 2 plates maar weet niet wat je verder nodig hebt.... Ik zie dat er met allerlei nagellakjes gestempeld wordt, volgens mij heb je niet echt per se speciale stempellak nodig toch? Wat is een imageplatehouder en wat zijn rhinestones eigenlijk?
Zal het even in een spoiler zetten, omdat het niks met het topic te maken heeft en het geen goed nieuws is.heftig... sterkte de komende tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Laat ik dat nu nog in een mailtje hebben staan:quote:Op maandag 9 november 2009 14:27 schreef Daph_ het volgende:
Kleintje! Jij wilde toch ook de Zoya Ultraglitter polishes hebben? http://myworld.ebay.com/sparkling*nails/ Sparkling*nails verkoopt ze voor $ 6.49, verzending voor drie flesjes is 10.25, weet niet wat je voor een los flesje betaalt.
Maar Hoeraaaaa ze worden verkocht op eBay!
-edit- Leuk Linnie! Dat maakt het inderdaad net even iets minder 'in your face'.quote:1 bottle - $4.80
2 bottles - $7.50
3 bottles - $9.50
4 bottles - $11.50
5 bottles - $12.50
6 bottles - $13.50
Hier ook nietquote:
Hmm vreemd. Ik ben wel naar haar verwezen door Siobhan van de Nailphile maar ik kan me toch niet voorstellen dat ik alleen daarom korting krijg. Misschien zijn de tarieven veranderd? Dit mailtje is ook alweer van mei.quote:Op maandag 9 november 2009 14:37 schreef Daph_ het volgende:
Thanks MiMu, dan is de info compleet![]()
Al sluit dat niet helemaal aan, want bij mij staat 3 flesjes - 10.25 en in jouw lijsje staat 9.50, maar het zal elkaar iig niet veel ontlopen![]()
Hm dat zou inderdaad vaag zijn. Vind haar iig wel netjes, ze stuurt gelijk antwoord terwijl ze pas net terug is van vakantie..quote:Op maandag 9 november 2009 14:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hmm vreemd. Ik ben wel naar haar verwezen door Siobhan van de Nailphile maar ik kan me toch niet voorstellen dat ik alleen daarom korting krijg. Misschien zijn de tarieven veranderd? Dit mailtje is ook alweer van mei.
Ah.quote:Op maandag 9 november 2009 14:48 schreef DebjeD het volgende:
meneer van pakketjes voor de deur......
edit: geeeeen transdesign![]()
quote:Op maandag 9 november 2009 15:21 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ah.![]()
Wanneer was die van jou verzonden?
Ja daaar had ik al rekening mee gehouden... Had ook al op de site van de douane gekeken en het is onder de 150 ¤ dus hoef ik alleen maar een beetje btw te betalen... Hoop ikquote:Op maandag 9 november 2009 15:34 schreef Daph_ het volgende:
Oh dan is die van jou er ook uitgevist.. Dan kun je nog wel even wachten denk ik! En rekening houden met het feit dat je moet betalen bij het in ontvangst nemen
Heb jij een code gekregen waarmee je op de UPS site kan tracken? Ik zie op transdesign namelijk alleen maar dat het ding geaccepteerd is op het postkantoor daar maar ik heb verder ook geen mail gehad.quote:Op maandag 9 november 2009 15:30 schreef DebjeD het volgende:
[..]
2 november was het pakketje aangekomen in nederland
zo ziet t eruit bij usps
Detailed Results:
Into Foreign Customs, November 02, 2009, 7:34 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, November 02, 2009, 7:33 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, October 31, 2009, 10:29 am, ISC MIAMI FL (USPS)
Arrival
Acceptance, October 29, 2009, 4:22 pm, FOREST PARK, GA 30297
Electronic Shipping Info Received, October 29, 2009
Ach ik ga zo lekker naar IKEA en dan leef ik me daar wel even uit![]()
Ja had een mailtje gekregen met een soort van pakbon en daar stond dat nummer op en toen heb ik gewoon even gekeken op de site en hij deed t ook nog...quote:Op maandag 9 november 2009 15:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Heb jij een code gekregen waarmee je op de UPS site kan tracken? Ik zie op transdesign namelijk alleen maar dat het ging geaccepteerd is op het postkantoor daar maar ik heb verder ook geen mail gehad.
Plus inklaringskosten, ongeveer 12,50 dacht ik.quote:Op maandag 9 november 2009 15:37 schreef DebjeD het volgende:
[..]
Ja daaar had ik al rekening mee gehouden... Had ook al op de site van de douane gekeken en het is onder de 150 ¤ dus hoef ik alleen maar een beetje btw te betalen... Hoop ik![]()
Dat ik wat meer moet betalen vind ik ook niet zo heel erg het scheelt nog steeds meer dan de helft dan als ik het hier zou kopen![]()
Maar het duurt alleen zoooooooo lang en ik heb geen geduld![]()
Is jou pakketje er ook uitgevist dan?
Edit: das ook wel een beetje vaag![]()
Whehe ja dat zul je altijd zien.. Ze kunnend e waarde zien op je pakketje, dus misschien hebben ze hem eruit gepakt omdat ze zagen dat je pakketje meer dan ¤ 22 waard is..quote:Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef DebjeD het volgende:
oooh dat valt ook nog wel mee die 12.50
Ik heb ook altijd zulke dingen bij mij kan echt niks normaal gaan![]()
Ik heb alle deeltjes gelezen en ik las niks anders dan goeds over bestellen bij transdesign en ook helemaal niks dat iemands pakketje eruit gevist was en ik bestel en tuuuuuuuurlijk het pakketje van Debje word er wel weer uitgevist....![]()
En nu lekker naar de IKEAAAAAA
Jammer.. Wanneer heb je besteld? Ik snap gewoon niet dat er bij mij onder shipping staat "status: ON HOLD Wait-PayPal-Payment"quote:Op maandag 9 november 2009 15:46 schreef MinderMutsig het volgende:
Nope geen invoice en met dat nummer van transdesign kan de UPS site niks. Ik wil weten waar mijn pakje is.
Als je hierover wilt mailen met ze schijn je dat beter te kunnen doen naar david@transdesign.com dan naar het sales adres.quote:Op maandag 9 november 2009 15:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jammer.. Wanneer heb je besteld? Ik snap gewoon niet dat er bij mij onder shipping staat "status: ON HOLD Wait-PayPal-Payment"
Ja.quote:Op maandag 9 november 2009 16:02 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je hierover wilt mailen met ze schijn je dat beter te kunnen doen naar david@transdesign.com dan naar het sales adres.
Ik heb vorige week dinsdag besteld en het is op donderdag op de post gegaan. Daarna ben ik het pakje dus kwijt. Ik neem aan dat het vandaag of morgen in nederland aankomt dus ik verwacht het eigenlijk nog wel voor donderdag maar als mijn pakje er ook uitgepikt is wil ik dat graag weten.
Mijn trackingcode op transdesign ziet er ongeveer zo uit LJ111111111US met bij de enen dus andere cijfers. Klopt dat ongeveer met wat jullie als trackingcode hadden?
Is die dan ook up to date? Want in dat geval ligt mijn pakje nog steeds op het postkantoor in Forest Park.quote:Op maandag 9 november 2009 16:24 schreef Tegan het volgende:
Anders kan je naar Transdesign.com gaan, Order Status, inloggen, en dan naar beneden scrollen en op die codes klikken...
Leuk. Ik zat al in de winkel te twijfelen welke ik wilde, die roze of die zilver. Ik vind ze allebei leuk. Ik ga er nog een keer naar kijken, welke vind jij het leukst?quote:Op zondag 8 november 2009 16:15 schreef Daph_ het volgende:
Whoehoe, swatches!![]()
Essence Moonlight Collection
[ afbeelding ]
Into the night, Sparkling dawn, Live forever
[ afbeelding ]
Live forever, 'donkerzilver'/grijs met fijne glittertjes. Erg lastig op de foto te krijgen, dit is de beste benadering. Dit is twee laagjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Into the night, zwart met fijne glittertjes. Dit is twee laagjes. Ik had verwacht dat deze onwijs waterig zou zijn en veel laagjes nodig zou hebben om dekkend te zijn, maar met twee laagjes is hij goed zwart (binnen). In daglicht zie je de glitters beter.
[ afbeelding ]
Sprakling dawn, lichtpaars, ook met fijne glitters. De kleur is ontzettend lastig op de foto te krijgen, maar de kleur is éxact als je in het flesje ziet, en dus niet zilver zoals mijn foto's het laten overkomen. What you see, is what you get. Dit is drie laagjes en dan dekt de lak goed.
Alle lakken zijn nagenoeg gelijk aan de lak die je in het potje ziet zitten, dus dat is wel fijn!
De eerstvolgende update is dat het gearriveerd is in NL.quote:Op maandag 9 november 2009 16:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat zijn ze daar op dat postkantoor aan het doen met mijn pakje dan.![]()
Al vijf dagen lang.
mja, maar ik wist niet dat het ook op de stempelsetjes wasquote:Op maandag 9 november 2009 16:36 schreef Daph_ het volgende:
Moussy ja tot en met zaterdag 30% korting op alle cosmetica bij Kruidvat
Die werkt wel.quote:Op maandag 9 november 2009 16:34 schreef Tegan het volgende:
Als je je trackingcode hier invoert doet hij het wel. http://www.usps.com/
Overal zijn ze op? Had je moeder hem gewoon in de winkel zien staan. Ik heb overal gekeken, een paar steden, maar het is er leeg waar ze horen te staan. Denk je dat ze die ook binnen hebben?quote:Op maandag 9 november 2009 16:35 schreef moussy het volgende:
Joehoe, Nectarientje, ze zijn er hoor!
Kregen jullie ook 30% korting op de stempelsetjes? M'n moeder heeft er meteen 1 meegenomen voor mn dochterkrijgt ze voor sinterklaas
Lakken?quote:Op maandag 9 november 2009 16:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Al vijf dagen lang.
MiMu, ik had op vrijdag besteld, zondags betaald. Maandags is het verstuurd en de dinsdag erop kreeg ik het pakketje binnenquote:
Grrrrrquote:
Gááf! Ik zou er hebberig van wordenquote:Op maandag 9 november 2009 17:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Grrrrr![]()
Het zijn wel kickass lakjes.![]()
POSHE-Super-Fast Drying Top Coat
OPI-Orna-Ment for You Duo met Merry Midnight en Sapphire in the Snow
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CG-Emerald Sparkle
[ afbeelding ]
ESSIE-Angora Cardi
[ afbeelding ]
ESSIE-Chinchilly
[ afbeelding ]
ORLY-Star Of Bombay
[ afbeelding ]
MISA-Runway Diva
[ afbeelding ]
En ik krijg van Sparkling Nails een meganavuller Nubar Diamont
Misa Dirty Sexy Money
[ afbeelding ]
Sparitual Hypnotic
[ afbeelding ]
Nubar Peacck Feathers
[ afbeelding ]
En van een blogsale voor een prikkie de Milani Halloween glitters
Spellbinding
[ afbeelding ]
Whimsical
[ afbeelding ]
Fairy Tale
[ afbeelding ]
Enchantment
[ afbeelding ]
Mandje bij de Xenos en doorzichtige folie en lintjes gebruiken, altijd leukquote:Op maandag 9 november 2009 16:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die werkt wel.![]()
![]()
Ik heb er trouwens niet echt meer vertrouwen in dat het kruidvat hier die stempelsetjes voor donderdag heeft. Iemand enig idee waar ik ergens tussen Groningen en Enschede zo'n setje op zou kunnen pikken?
Ze krijgt ook een glazen vijl, fijne handcrème, een china glaze lakje en nog wat lakjes die werken met het stempelding. Moet alleen nog even verzinnen hoe ik dat allemaal een beetje leuk ga verpakken.
Ze had ze gehaald in Den Haag, waar psies weet ik niet, maar dat weet Nectarientje welquote:Op maandag 9 november 2009 16:58 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Overal zijn ze op? Had je moeder hem gewoon in de winkel zien staan. Ik heb overal gekeken, een paar steden, maar het is er leeg waar ze horen te staan. Denk je dat ze die ook binnen hebben?
Of zo'n heerlijk tutterig koffertje van de actionquote:Op maandag 9 november 2009 18:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mandje bij de Xenos en doorzichtige folie en lintjes gebruiken, altijd leuk. Vul het eventueel op met wattenbolletjes (kan ze toch wel gebruiken met al die lak
) en klaar!
Jaaaa, en dan open inpakken! Ik bedenk me ineens dat ik met de komende lakjes eindelijk een excuus heb voor zo'n koffertjequote:Op maandag 9 november 2009 18:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Of zo'n heerlijk tutterig koffertje van de action
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 november 2009 14:27 schreef Daph_ het volgende:
Kleintje! Jij wilde toch ook de Zoya Ultraglitter polishes hebben? http://myworld.ebay.com/sparkling*nails/ Sparkling*nails verkoopt ze voor $ 6.49, verzending voor drie flesjes is 10.25, weet niet wat je voor een los flesje betaalt.
Maar Hoeraaaaa ze worden verkocht op eBay!
Whoehoequote:Op maandag 9 november 2009 18:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga aan eind van de maand bestellenmoet nu echt ff time out nemen...
Ik heb nooit een update gehad van het pakketje...quote:Op maandag 9 november 2009 16:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Al vijf dagen lang.
ik raad acryl aan, als je ze stoot doet het net zo pijn als acryl, gel is dus niet spoelerquote:Op maandag 9 november 2009 18:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik twijfel momenteel zooo erg of ik ook gelnagels ga laten zetten.. bijten doe ik niet meer en ze groeien ook goed. Maar m'n duimen scheuren altijd, en ik ben een ramp in het in vorm vijlen. Twijfel, twijfel!
Die zijn tof!quote:Op maandag 9 november 2009 18:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Of zo'n heerlijk tutterig koffertje van de action
[ afbeelding ]
Acryl kan inderdaad dunner omdat het sterker is. Als je het zelf zou willen doen zou ik gel zeggen maar laat je het doen door een goede nagelstyliste dan zou ik voor acryl gaan.quote:Op maandag 9 november 2009 18:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik raad acryl aan, als je ze stoot doet het net zo pijn als acryl, gel is dus niet spoelergel word heel vaak veel te dik gezet..
welke kleur ga ik opdoen... ik heb nu my daddy's the king op...
Ik wil wel dunner ja, liever wat meer kwijt maar wel mooi (en handelbaarder met typen enzo denk ik?)quote:Op maandag 9 november 2009 18:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Acryl kan inderdaad dunner omdat het sterker is. Als je het zelf zou willen doen zou ik gel zeggen maar laat je het doen door een goede nagelstyliste dan zou ik voor acryl gaan.![]()
Waar woon je ergens?
ik heb nu gel, liet het doen bij een nagelstyliste, maar volgende keer dus gewoon acryl want merk geen verschil, en ja ik stoot me nagels ik ben namelijk een klunsquote:Op maandag 9 november 2009 18:42 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Acryl kan inderdaad dunner omdat het sterker is. Als je het zelf zou willen doen zou ik gel zeggen maar laat je het doen door een goede nagelstyliste dan zou ik voor acryl gaan.![]()
Waar woon je ergens?
nou... acryl was 30.. k betaalde 45 voor m'n dikke kikker nagels, gelukkig is het nu al beter..quote:Op maandag 9 november 2009 18:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik wil wel dunner ja, liever wat meer kwijt maar wel mooi (en handelbaarder met typen enzo denk ik?)
Eindhoven.
En is ie ook echt zo vite?quote:Op maandag 9 november 2009 19:22 schreef Mirjam het volgende:
ff over die seche vite; ik heb hem nu twee keer gebruikt, en bevalt an sich prima.
de eerste keer denk ik wat slordig gelakt, na 1 dag al stukjes nagellak eraf.
gisteravond weer gelakt, alles zit vooralsnog prima.
merk ook nisk van krimpen of dat soort rarigheden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |