quote:Op zaterdag 7 november 2009 21:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]is dat een naaidoos ofzo? Ziet er ideaal uit
Die gestempelde is tofquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:26 schreef Guess. het volgende:
Met konad
[ afbeelding ]
Deze zat er al bijna een wek op toen ik de foto maakte.
[ afbeelding ]
Ik ga de matte lak denk ik maar online bestellen (maar dan kom ik weer zo veel tegen)
nouja zeg, zoiets heb ik echt nog nooit gezien, een naaistoeltjequote:Op zaterdag 7 november 2009 21:58 schreef es70 het volgende:
[..], zoiets:
[ afbeelding ].
Ooit 's met een vreselijk gore bekleding op een rommelmarkt gekocht en zelf gepimpt. Kringloopwinkels kom je de 'gewone' naaipoefen uit opoe's nalatenschap nog wel 's tegen (meestal nepleer), maar zo'n stoeltje had ik niet eerder gezien en ik was er meteen verliefd op
.
Ik ken ze ook wel, had er zelf ook eentje. Was gewoon een poef maar de zitting was het deksel, binnenin had je dan een grote bak met daarop een inlegbak met allemaal vakjes. Toffe dingen!quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja zeg, zoiets heb ik echt nog nooit gezien, een naaistoeltje
Je had er een? Wat is er mee gebeurdquote:Op zaterdag 7 november 2009 22:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ken ze ook wel, had er zelf ook eentje. Was gewoon een poef maar de zitting was het deksel, binnenin had je dan een grote bak met daarop een inlegbak met allemaal vakjes. Toffe dingen!
Ik vind het ook geen naaistoeltje, meer een boudoirstoeltje.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:24 schreef Oblivion het volgende:
Ik heb zo'n stoeltje, maar is geen naai stoeltje...![]()
Leuke dingen!
Is dat ieniemienie kwastje niet rottig om je afbeelding te 'vullen'quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:25 schreef mmascha het volgende:
Die stripers stempelen ook heel goed trouwens!
morgen eens ff bellen of de prijs per doosje of per flesje is.quote:24 nieuwe kleuren (per 6 verpakt) van China glaze “Retro Diva” ¤ 4,95 per stuk
Wat is die geheime groothandel waar jij het steeds over hebt?quote:Op zondag 8 november 2009 11:54 schreef moussy het volgende:
Ik kreeg aan mailtje van 'mijn' groothandel
[..]
morgen eens ff bellen of de prijs per doosje of per flesje is.
niks geheims hoor, gewoon 1 zonder webshop waar ik wel schminktroep koop. Als je er als particulier kan kopen had ik hem al lang gepostquote:Op zondag 8 november 2009 12:00 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat is die geheime groothandel waar jij het steeds over hebt?
quote:Op zondag 8 november 2009 11:49 schreef zoeperzazke het volgende:
Gekocht op Ebay:
Setje OPI wishing for red
[ afbeelding ]
OPI Merry Midnight
[ afbeelding ]
Zoya Posh Matte
[ afbeelding ]
OPI Ink
[ afbeelding ]
OPI a Grape Fit
[ afbeelding ]
En de Essie Matte About You topcoat.
Gekocht in deze ebayshop:
http://stores.shop.ebay.nl/maiandjays-superstore__W0QQ_armrsZ1
Die heb ik besteld een minuut voor ik deze post neerzette, ik kan je dus helaas niet helpen....quote:Op zondag 8 november 2009 12:20 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
Wanneer heb je deze besteld? ik heb er besteld en vorige week dinsdag betaald en nog niet in huisIk wil mijn lakjes
Bij Transdesign? Ff je status checken op de site... Oh, op Ebay, geen idee dan.quote:Op zondag 8 november 2009 12:24 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
mmm .... ik ga eind deze week op vakantie en had er zo graag al met een aantal geprutsthet duurt nu dus al bijna 2 weken
zal die mensen eens mailen
Hij is daar nog steeds. Of iig volgens die track-code.quote:Op zondag 8 november 2009 12:22 schreef moussy het volgende:
Hoe is het eigenlijk met dat pakje wat ergens bij de douane (of wat ook) ligt? ik weet niet meer van wie dat was![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Photobucket draait ze zelf bij het uploadenquote:Op zaterdag 7 november 2009 20:22 schreef es70 het volgende:
Remember this one.
[ afbeelding ]
Voller dan vol geraakt. Stom spul, Tupperware
, rekt niet mee
.
Het alternatief:
[ afbeelding ]
En onder de lakjes:
[ afbeelding ]
Ik had mijn foto's gedraaid, maar ergens tussen mijn laptop en photobucket hebben ze kennelijk een salto gemaakt. Vandaar een poefstoel op z'n kant en de ander op z'n kop
.
quote:Op zondag 8 november 2009 12:16 schreef Linnie20v het volgende:
Ik zal nog even een overzicht geven van mijn bestellinggewoon omdat het kan!
Misa - RIght here no more later
[ afbeelding ]
OPI - A grape fit
[ afbeelding ]
OPI - Suzi skies in the pyrenees Suede
[ afbeelding ]
OPI Ink suede
[ afbeelding ]
China Glaze - Stellar
[ afbeelding ]
China Glaze - Atlantis
[ afbeelding ]
Misa - The grass is greener on my side
[ afbeelding ]
China Glaze - Millenium
[ afbeelding ]
En de Seche Vite Top Coat
ik heb een trui besteld van duitsland, het is woensdag 4 weken geleden en ik heb nog niets... begin me toch best zorgen te maken, helemaal omdat dingen vanuit de vs er 3x zo snel zijnquote:Op zondag 8 november 2009 12:24 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
mmm .... ik ga eind deze week op vakantie en had er zo graag al met een aantal geprutsthet duurt nu dus al bijna 2 weken
zal die mensen eens mailen
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:49 schreef tesjebesje23 het volgende:
Nou ik ben op speurtocht geweest naar die stempelsetjes in A'dam. Ferdinand Bolstraat niet, Nieuwendijk ook niet en in die straat waar Tuchinski is ook niet!Heb het daar gevraagd bij de kassa en die mevrouw vertelde dat ze me herkende van de vorige keer en dat ze ze nog steeeeeds niet binnen had en dat ik maar moest afwachten... Ik ben nog nooit in die kruidvat geweest!
blijkbaar heb ik een dubbelganger die ook opzoek is naar stempelsetjes.
Weet iemand welke kruidvat in A'dam ze wel heeft?
Ik heb een stempelset 'gewonnen', de 26ste betaald en onvangstbevestiging van de betaling ontvangen, na een week gemaild waar mijn pakketje bleef, geen reactie.quote:Op zondag 8 november 2009 12:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik heb een trui besteld van duitsland, het is woensdag 4 weken geleden en ik heb nog niets... begin me toch best zorgen te maken, helemaal omdat dingen vanuit de vs er 3x zo snel zijn
quote:Op zondag 8 november 2009 12:30 schreef Kleintje19 het volgende:
ik had zondag bij beautyzone2007 besteld op ebay, en vrijdag lag het pakketje op mij te wachten
DE ZON SCHIJNT HIER!! tijd voor nieuwe swatches buiten, gewoon omdat het kan en mag (toch?)
om te beginnen, atlantis nog een keer buiten:
[ afbeelding ]
scrangie heeft ze donkerder dus denk dat ze meer laagjes heeft
Ik vond ze ook al erg dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan ze wel voorzichtig vijlen hoor, ze vallen er heus niet af.![]()
Ik weet alleen niet of je er wel een goede vijl voor hebt. Heb je een meerzijdige buffer?There is no love sincerer than the love of food.
Wát? Belachelijk!quote:Op zondag 8 november 2009 12:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een stempelset 'gewonnen', de 26ste betaald en onvangstbevestiging van de betaling ontvangen, na een week gemaild waar mijn pakketje bleef, geen reactie.
Vandaag kom ik op eBay, heeft de verkoper een geschil geopend omdat ik niet betaald zou hebben.
Wonderlijk, ik heb van hem ontvangstbevestiging, van Paypal dat het betaald is en het staat op het afschrift van de cc. Geen verkoper om aan te raden dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |