Vet!quote:Op zondag 8 november 2009 21:48 schreef zoeperzazke het volgende:
zonder en met flits:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als de remover niet sterk genoeg is gewoon dopen in je eigen remover. De vorm van die tips is wel ideaal namelijk.quote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Die stift heb ik ook maar het lijkt helemaal niets te doen? Maar zo ervaren en handig ben ik dan ook nog nietKomt vanzelf wel
Trouwens vraagje he, als je via de konadwebshop een simpel stempelsetje wilt kopen, wat moet je dan aanschaffen en hoeveel ben je de eerste keer zo'n beetje kwijt?
Ligt eraan wat je wilt hebbenquote:Op zondag 8 november 2009 21:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Die stift heb ik ook maar het lijkt helemaal niets te doen? Maar zo ervaren en handig ben ik dan ook nog nietKomt vanzelf wel
Trouwens vraagje he, als je via de konadwebshop een simpel stempelsetje wilt kopen, wat moet je dan aanschaffen en hoeveel ben je de eerste keer zo'n beetje kwijt?
quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Oblivion het volgende:
We moesten wat te doen hebben...
Zal het even in een spoiler zetten, omdat het niks met het topic te maken heeft en het geen goed nieuws is.Wat vervelend voor jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zondag 8 november 2009 21:59 schreef Mirjam het volgende:
zoeperzazke, hoe heb je dat zo netjes gefrencht trouwens?
met stickertjes ofzo, of uit de losse pols?
ja zeker de helft platter! nog niet optimaal maar wel veel minder bol! terug gaan en dan? tjah nagelstylistes hebben nogal veel hun eigen mening dus weet wel zeker dat ze zou zeggen ohhh maar dan nagel niet stevig genoeg hoor! maar maakt niet uit, ik weet het nu...quote:Op zondag 8 november 2009 20:39 schreef Guess. het volgende:
Gecondoleerd Oblivion.
Kleintje,hoe is het met je nagels,heb je ze wat dunner kunnen krijgen,eigenlijk had je er mee terug moeten gaan want zo dik is echt niet nodig!!
MiMu,waarom niet electrisch vijlen?
oeeeh i likequote:Op zondag 8 november 2009 20:43 schreef Sjeen het volgende:
CG Custom Kicks eraf, daar had ik op zitten oefenen met stempeltjes
Tadaaaa, CG Short & Sassy
[ afbeelding ]
hij is tof he, vooral met zwarte konad is hij gaaaaaf! toen ik hem vanmiddag in de zon hield dan zeg je ook echt serieus OMG! dus die naam klopt totallyquote:Op zondag 8 november 2009 21:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
3 heeft 'ie echt wel nodig merk ik. en idd, met de topcoat gaat het goed
stond net in de badkamer, best wit licht daar, en OMG, ik ben verliefd op OMG![]()
wat mooi
jammer dat er op 2 nagels een klein bubbeltje zit, is verdwaalde nagelriem denk ik.
Ik had een setje van 14,95 (2 plates en 3 mini stempellakjes). Ik vind de stempellak wel prettiger dan een gewoon lakje om te stempelen...quote:Op zondag 8 november 2009 22:13 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Tis mn eerste french
Ik heb bij de Hema van die french-stickertjes gekocht die je kunt plakken en dan het bovenste deel kunt lakken, stickertje eraf en dan zit hij vrij netjes. En als je handiger bent dan ik kun je hem dus met zo'n stift netjes bijwerken tot de perfecte french
Debbster, goeie tip van het deppen!
Daph, dank voor de info, ik wilde iets bescheidener beginnen met een stuk of 2 plates maar weet niet wat je verder nodig hebt.... Ik zie dat er met allerlei nagellakjes gestempeld wordt, volgens mij heb je niet echt per se speciale stempellak nodig toch? Wat is een imageplatehouder en wat zijn rhinestones eigenlijk?
quote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Oblivion het volgende:
We moesten wat te doen hebben...
Zal het even in een spoiler zetten, omdat het niks met het topic te maken heeft en het geen goed nieuws is.heftig... sterkte de komende tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |